Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Adica zgomotul ala se aude atunci cand apesi pe butonul de pornire si invarte electromotorul? Sau dupa ce a pornit se aude ceva?

 

Da da.. cand apas butonul de pornire se aude.A fost o data cand exact dupa ce sa auzit zgomotul, motoru sa oprit (intre timp am luat mana de pe buton)dar dupa ce incercam a doua oara pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti incerca un aditiv de curatare, dar sincer sa fiu cred ca e mai mult vorba de ceva de la aprindere la tine. Verifica si, daca e nevoie schimba si bujiile.

 

eu nu as incerca cu aditiv.

motoreta e destul de batrana, risti sa cada vre-o bucatica mai mare de calamina care o sa-ti gripeze ceva.

prin 95 care isi lua o japoneza baga repede aditiv (de..sindromu` dacia)nu de putine ori le-a dat cu dauna totala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani (primul post pe anul asta :cheers: ) ... mai SV'isti care va curatati singuri lantul. Ce spray de curatare folositi / ce spray de ungere folositi ?

PS: banuiesc ca in locul unei perii .. isi face treaba si o periuta de dinti :unsure: ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua mea jucarie :peace:...deci, ce ziceti, ma primiti si pe mine in grupul vostru? promit ca ma port frumos ;)

 

Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si sa faceti impreuna multi kilometrii. Cred ca te-am vazut pe la Romana zilele trecute.

 

La multi ani (primul post pe anul asta :cheers: ) ... mai SV'isti care va curatati singuri lantul. Ce spray de curatare folositi / ce spray de ungere folositi ?

PS: banuiesc ca in locul unei perii .. isi face treaba si o periuta de dinti :unsure: ?

 

Eu il curat cu motorina si il ung cu spray pentru lant marca Castrol, de care sunt multumit.

Parca vindea cineva un kit de curatare cu perii cu vreo 50-60 lei (eu am dat 95 lei pe un kit de curatare).

Cu periuta de dinti iti va loa foarte mult timp si te vei umple din cap pana in picioare :).

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice spray care are ceva unsoare in el :P. eu am folosit motorex motul si s100. motorex se curata cel mai greu, nu stiu daca pot spune acelasi lucru si despre cat de "uns" mergea lantul. S100 mi-a placut, iar motul dadea impresia ca se intinde peste tot.

 

Din cate am inteles didi are niste perii luate de pe louis care curata pe toate partile. Mie mi se pare o investitie ok pentru ca altfel dai cu periuta pe toate partile si iti ia mai mult timp. Depinde si de tine cat iti place sa o bibilesti.

 

Pentru curatat: motorina + periuta + murdarit pana la coate + dat cu o carpa. aapoi cica m-am desteptat si dadeam cu motorina, lasam sa se "inmoaie" si apoi nitel cu jetul de apa. ramanea lantul luna.

 

ultimul sezon am pus ungator pe ulei. lantul nu l-am spalat tot sezonul, e mereu ca nou. singura parte nasoala e ca daca nu e ajustat cum trebuie timpul de ungere cam arunca ulei pe anvelopa.

 

Dupa aceste experiente minunate, eu raman la ungator si poate am timp sa il perfectionez, sa il fac mai mic si eventual mai automat decat e acuma.

 

 

@methos: deci ne vedem la intrunirea anuala! daca nu o sa pot ajunge, va vedeti la intrunirea anuala :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru urari! moto e din 2000 si a fost folosita pentru plimbari scurte. pana la inceputul sezonului va avea nevoie de schimbat ulei in furca, crashpads, silencer, putina atentie catre sistemul electric (vechiul proprietar i-a pus stopuri led led) pentru ca semnalizarea merge cand are chef, la fel si becurile. aaa, si reglare TPS, as vrea-o putin mai domoala in ture mici. laugh.gif

 

despre mine - muncesc, muncesc, muncesc, iar cand am timp, dau o tura 67.gif

 

asfalt uscat si speram ca ne mai lasa putin zapada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice spray care are ceva unsoare in el :P. eu am folosit motorex motul si s100. motorex se curata cel mai greu, nu stiu daca pot spune acelasi lucru si despre cat de "uns" mergea lantul. S100 mi-a placut, iar motul dadea impresia ca se intinde peste tot.

 

Din cate am inteles didi are niste perii luate de pe louis care curata pe toate partile. Mie mi se pare o investitie ok pentru ca altfel dai cu periuta pe toate partile si iti ia mai mult timp. Depinde si de tine cat iti place sa o bibilesti.

 

Pentru curatat: motorina + periuta + murdarit pana la coate + dat cu o carpa. aapoi cica m-am desteptat si dadeam cu motorina, lasam sa se "inmoaie" si apoi nitel cu jetul de apa. ramanea lantul luna.

 

ultimul sezon am pus ungator pe ulei. lantul nu l-am spalat tot sezonul, e mereu ca nou. singura parte nasoala e ca daca nu e ajustat cum trebuie timpul de ungere cam arunca ulei pe anvelopa.

 

Dupa aceste experiente minunate, eu raman la ungator si poate am timp sa il perfectionez, sa il fac mai mic si eventual mai automat decat e acuma.

 

 

@methos: deci ne vedem la intrunirea anuala! daca nu o sa pot ajunge, va vedeti la intrunirea anuala :D.

 

 

am sistemul de perii luat de la kronaumoto. am dat vreo 90 lei pe el si merita toti banii. motam sistemul pe lant , dam cu motorina si in 3 minute este luna. dupa ce se scurge bine si se usuca dau cu spray . am folosit motul, repsol, motorex si "jegul" ala de la louis care este infect. cel mai mult mi-a placut motul.

 

merge si cu periuta de dinti dar iti ia jumare de zi ca sa il facu calumea. pe langa faptul ca ma faceam de smecleu din ala din cap pana in picioare ma mai durea si spatele grav de tot. acum...fiecare cum doreste.

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare chestia asta cu perii :D cred ca o sa iau si eu una cat de curand, sunt curios cat de eficienta este. Eu cand spalam lantul il bibileam pe toate partile, bagam inclusiv o carpa mai subtire printre zalele lantului sa curat absolut tot ce era acolo.

 

Iti fac cinste cu o curatare, daca vrei sa vezi cum curata.

Si eu tot de la kronaumoto il am.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty :)))))

 

Ziceai ca negre le faci.

 

Ce zici de albe? Nu am vazut SV alb :).

 

Vezi ca sunt pe net poze cu SV-uri ce au racing stripes (negru cu portocaliu de exemplu).

 

Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi.

 

Una pe cilindru, pana in 2007.

 

For 2007, both SV650 and SV650S added twin spark plugs per cylinder and an exhaust gas oxygen sensor for reduced emissions. An anti-lock braking system(ABS) was also added as an option.

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_SV650

 

Daca platiti bine il fac roz fosforescent cu buburuze si cu floricele...si mai pun si niste stickere cu Hello Kitty :)))))

 

Mai bine fluorescent :P

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In regula :D cand se deschide sezonul dau pe la tine sa vad si eu minunea... Acum am o dilema...in ce culoare sa vopsesc carenele? Aveti careva idei? :D

 

Rosu cu alb. Si cu support 81 pe toate partile :crack:

 

Întrebare de rookie : câte bujii pe cilindru are generația 99-03? Ce ziceți de iridium? Mersi.

 

Am NGK iridiudm din 08 sau 09 (nu mai retin exact). Inca merg bine si nu m-am atins de ele dupa ce le-am montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai revin cu o intrebare:

Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european).

So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai revin cu o intrebare:

Ce ar trebui sa aleg SV S sau SV N? Am de gand sa fac cateva excursii destul de lungi 1000+ km (dar nu intr-o zi evident) iar in rest motocicleta va fi folosita aproape zilnic in oras 10-20km/zi sa zicem, plus cam de 2-3 ori pe saptamana un drum in afara orasului (aprox 16 km de mers (dus-intors) pe drum european).

So... in situatia de fata merita sa renunt la protectia de vant de pe S pentru pozitia mai comoda pt oras de la un N?

 

Se poate pune ghidon "standard" si pe S. Efortul e minim si merita din plin! Iti dau poze si detalii daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur nu eram eu. duminica dimineata intram in posesia ei la constanta iar dupa amiaza imi inghetau toate cele pe autostrada spre bucuresti sick.gif dar daca nu ninge prevad ca o alerg duminica asta ricky.gif

methos! tu o alergai duminica dimineata prin spate pe la unirii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că da,dacă nu ții la aspect. S ul e obositor în oraÂş Âşi pe drum prost (în general la viteze mici)

 

Eu am versiunea S.

Aspectul imi place la fel de mult, daca nu mai mult cel de N. :rusinica:

Nu mi se pare obositor in oras deloc, iar motocicleta nu am loat-o pentru drum prost, ca altfel ma oreintam catre enduro.

Cand am fost pe Transfagarasan :grinbandit: nu a fost chiar foarte bine pe portiunea cu gropi, dar nu cred ca daca aveam ghidoane drepte era o mare diferenta. Cursa ghidonului cred eu ca e aceeasi la ambele modele (posibil sa ma insel).

 

Initial voiam sa imi iau naked N, dar dupa ce am vazut cum ma bate vantul in piept pe unul, am spus ca nu e de mine. Poate ca m-am obisnuit eu dar imi place mai mult pozitia pe S decat pe N.

Cel mai bine mergi pe amandoua si vezi pe care te simti tu mai bine!

 

Succes :cheers:.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune.

 

Nu e vorba de cursa ghidonului (unghiul de bracare) ci de greutatea corpului suportată de încheieturi. La S abia de la 100 km/h în sus începe presiunea aerului să decongestioneze această tensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...