Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

O baterie ieftina si care pana acum nu mi-a facut figuri e Exide. Era cineva pe forum care e distribuitor, nu mai retin exact numele.

La prima folosire, e bine sa pui bateria la incarcat dupa ce "s-a linistit" acidul in ea. Adica asta e procedura standard.

Ceva explicatii aici:

http://batteryuniversity.com/partone-13.htm

Si inca ceva, cam toate bateriile au si instructiuni. Read & follow them!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A mea a fost 120 de lei, sau ceva pe-acolo.

Userul era @Pluto.

 

Daca mai vrea cineva filmulet cu toba de la Victor, scrieti adresa de mail, ca nu ma lasa sa-l postez aici pe forum si la youtube n-am acces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat (primit cadou) varta si a costat 200 ron.

 

pai atunci daca toti ziceti sa o pun pe redresor asa am sa fac , jumatate de ora nu cred ca moare nimeni. :)

multumesc baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

 

Pt ca bateria actuala face figuri dimineata daca noaptea e foarte frig si cum mai aveam o baterie prin casa, am zis sa o schimb. Scap de la munca si profit ca inca mai era lumina sa ma apuc de treaba, ca orice minitehnicus. Scot bateria cu problem (care este ceva mai mare decat cea originala si are +/- invers plasate) si o pun pe cealalta. Am vazut io ca a facut o flama mica cand am legat +ul, dar am zis plm... Strang suroabele, pun contactu, dau buton si... pla. Incerc farurile, semnalele, nimic. Moarta, nici nu ragaia.

 

Ba, zic, chiar asa dusa sa fie bateria ? Ma uit la ea si-mi dau seama ce-am facut. + si - puse invers. cacao zic, s-a ars siguranta. Desfac cutia de sigurante si vad ca nu-i niciuna arsa, dar erau puse amperajele damboulea de la fostul proprietar. Le schimb pe toate preventiv, ca la carte, incerc iar, nimic. Mortua est.

Zic sa vezi ca boul de la care am luat-o a pus de 20A la aprindere si trebuia de 10 si am prajit cdi-ul.

M-au trecut instant toate apele aducandu-mi aminte pretul unuia, plus ca de unde draq iau altu rapid.

 

Disperat am tot incercat combinatii de sigurante, m-am uitat sa nu fie in viteza, am pus inapoi bateria veche, nimic, moarta in papusoi fata mea.

Dupa o ora de lupte crancene, verdictu era clar - operatia a reusit, pacientul a decedat. M-am resemnat si ma pregateam sa pun totul la loc, cand vad o cutiuta verde cu niste cabluri in ea. Ma uit mai bine si vad ca scrie pe ea Main Fuse. Am zis ca l-am apucat pe Dzeu de-un picior, mai ca-mi venea sa ma pup.

Ov corz, siguranta arsa. O schimb, dat buton si fata mea era vie din nou

Morala ? Nu o mai zic :)

 

Morala: Siguranta principala nu e in fuse box, ci de-o parte si de alta a releului de pornire (cutia verde, sub sa pe dreapta) si atentie sunt 2, 1 care inchide circuitul si a 2a de rezerva, a stiut nenea suzuki ce face - baiat destept ;)

 

 

dar am si eu o curiozitate....mi-am luat baterie noua de o luna de zile. nu am pus-o deloc pe motor , am masurat-o si arata 12.7. pana aici ok. intrebarea este sa o pun pe un redresor inainte sa o pun pe motor sau sa o pun direct pe motor?? am auzit pana acum ambele variante dar nu stiu ce sa fac. voi cum ati procedat?

daca ai peste 12,0 in baterie ar trebui sa o ia, daca e aproape de 12,00 s-ar putea sa pornesca mai greu, eventual cu o mica plecaciune inainte sa apesi pe buton dar ar trebui sa o ia fara nici o problema si in mod normal nu mai tre sa o pui pe redresor

 

O baterie ieftina si care pana acum nu mi-a facut figuri e Exide. Era cineva pe forum care e distribuitor, nu mai retin exact numele.

La prima folosire, e bine sa pui bateria la incarcat dupa ce \"s-a linistit\" acidul in ea. Adica asta e procedura standard.

Ceva explicatii aici:

http://batteryuniversity.com/partone-13.htm

Si inca ceva, cam toate bateriile au si instructiuni. Read & follow them!

parca si userul lipton aducea baterii, si yo am schimbat-o dar acum 2 ani si nu mai stiu de unde am luat-o. oricum de aici de pe forum l-am gasit pe om.

 

si inca ceva legat tot de baterii, aveti grija, chiar daca bateria e \"sigilata\" poate sa piarda lichid, scade lichidu, elementii se suflateaza si oha, poti sa o arun... duci la centru de colectare de baterii :P

 

Mesaj completat

Eu de obicei le pun pe redresor inainte. Dar nu asculta de mine, ca ai vazut ce meserias sunt in ale bateriilor :D

Oricum, trebuie sa imi iau si eu baterie noua. Azi dimineata am plecat cu scuterul, ca iar nu a pornit mobra... Se pare ca si bateria asta face la fel ca si cealalta - daca noaptea sunt sub 6-7 grade, ciuciu pornire dimineata. In schimb, daca ii dau cheie mai pe la 11-12 dupa ce se mai incalzeste afara, o ia din prima chiar daca e nepornita de cateva zile. Sau poate le fac o hainuta de blana, sa nu mai sufere saracele pe timpu noptii :D

 

PS

Ceva recomandari pt o baterie buna ca raport calitate/pret ?

 

vezi ca s-ar putea sa nu fie bateria de vina, ci sa ai pierdere de curent in circuit. masoara voltajul inainte de a o porni si umbla cu ea, apoi masoara din nou cand o bagi la garaj, in mod normal ar trebui sa ai ceva mi multi volti decat cand ai pornit-o inainte de drum, daca ai la fel sau mai putin sunt mai multe variante:

1. un scurt/cablu cu izolatia dusa - iti dai seama daca ai pierderi in circuit - vezi manualu de service.

 

2. releul/regulatorul de tensiune mai are un pic si isi da ultima suflare. Faci transplant de la un GSX1000R, nu mai ai nici o treaba.

 

3. generatoru(statoru) e cu un picior in groapa. Se rezolva si ala, dar mai dificil daca nu gasesti unu nou/second, ca tre sa ul duci la rebobinat.

 

4. carbunii/platinele electromotorului sa se fi uzat a little.

 

5. pune bateria actuala pe redresor, lasa-o la incarcat 12-24 ore, in functie de redresor/baterie. si vezi cati volti iti arata inainte de incarcare, dupa si evident daca incarca. daca ai aceeasi tensiune inainte si dupa ce a stat ore bune pe redresor. o poti \"duce la reciclat\"

 

Zic sa verific astea de mai sus inainte sa dai banii pe o noua baterie. S-ar putea ca nu bateria sa fie cauza.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea a fost 120 de lei, sau ceva pe-acolo.

Userul era @Pluto.

Danke. I-am dat un PM, sper sa aiba ceva mai ieftinache pe stoc :)

vezi ca s-ar putea sa nu fie bateria de vina, ci sa ai pierdere de curent in circuit.

Multam fain de sfaturi. Sper sa fie totusi bateria ;)

Chestia e ca, dupa cum ziceam, doar daca e frig noaptea, la dimineata nu porneste. Altfel nu face nicio figura. De ex ieri nu a pornit dimineata, dar seara la 7 cand am ajuns acasa a pornit imediat. Si nu o pornisem de sambata. Oricum, o sa ciordesc un multimetru de pe undeva sa verific si incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un suport de numar de sv 650 2003 ?

 

te referi la pasajul de codita cu tot cu prinderea pentru numar sau strict la un suport de numar?? ca daca zici de tot plasticul ala de sub codita il am eu , nou noutz, ca pe a mea am un suprt de numar din ala sport si nu am nevoie de ditamai plasticu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la pasajul de codita cu tot cu prinderea pentru numar sau strict la un suport de numar?? ca daca zici de tot plasticul ala de sub codita il am eu , nou noutz, ca pe a mea am un suprt de numar din ala sport si nu am nevoie de ditamai plasticu'!

 

zi un pret pentru toata ingineria aia , te rog .

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

La mine sezonul a inceput de ceva timp si dupa mici revizii de inceput a venit randul placutelor de frana...sunt curios ce recomandari aveti fata de unii producatori gen EBC,GOLDFREN,SAITO sau LUCAS...eu unul nu am schimbat pana acum placutele la SV(cele vechi sunt SAITO) pe parcursul a 15000 de km dar ar fi cazul.

Cele vechi(SAITO) daca prindeau putin praf scartzaiau putin la inceput...apoi pe masura ce discurile se incalzeau...nu se mai auzea zgomot pe franare!

De mers mentionez ca merg mai sportiv fara exagerari pe franare gen blocat discurile fara rost...dar am avut si momente in care s-au dovedit foarte ok placutele pe care le am.

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucas nu !

dupa 100 km inca faceau ca trenu`n gara......te dispera....

SBS sau EBC !

Organice sau sintetice ? Pt ca ale mele sunt lucas organice (alea de 30 si ceva de euro de pe Louis) si scartaie putin (de fapt harshaie) doar daca prind praf/nisip. Oricum, chiar si asa, nu se apropie de tren in gara :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ferodo de aprox 10 mii de km. nu au scartait niciodata

nici nu le-am folosit la franari sportive sa zic ca se incalzesc si nu mai franeaza sau mai stiu eu ce. pentru uz decent sunt foarte ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Organice sau sintetice ? Pt ca ale mele sunt lucas organice (alea de 30 si ceva de euro de pe Louis) si scartaie putin (de fapt harshaie) doar daca prind praf/nisip. Oricum, chiar si asa, nu se apropie de tren in gara :)

 

....nu mai stiu precis.....parca semisintetice...

pe bune faceau ca trenu`; ce praf, impuritati....fitze; chiar si dupa ce am spalat motoru` cu jet ele cantau in veselia lor......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu am placute silkoline si nu chitaie nu fac nimic, decat franeaza :)

 

acum am alta problema ..aseara am fost sa imi iau si eu motorul de la "garaj" si ca sa o scurtez , am pus bateria pe ea, incarcata 12.9, si ce sa vezi, nu se aprindea nimic..da nimic frate. am inebunit..ce are? am verificat sigurantele , erau ok, i-am dat curent de la masina, nimic. pana la urma am bagat-o din nou in casa si am lasat-o acolo urmand sa o ia prietenul meu la puricat (masurat) azi. am vorbit cu un mecanic si mi-a dat cateva indicii gen...bagat in treapta 1 si fatait inainte, inapoi , apoi scos pe liber si dat cheie, sau e posibil sa nu fie masa pe motor, sau bornele de la baterie sa se fi desprins si sa nu faca masa, sau vreo mufa ceva desfacuta. oricum a zis ca e ceva foarte simplu dar e migala maxima pana o gasesti.

 

a mai patit careva din voi asa ceva?? mentionez ca nu am pus bornele invers la baterie! aviz amatorilor ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu se aprinde nimic nimic, si zici ca toate sigurantele sunt bune (sigur sunt?) atunci...... daca bornele nu sunt oxidate, draci nu stiu, trebuie masurat pe acolo tot ce iti vine in cap :lol:), asa ceva nu am patit. mai este mufa aia care vine in cutia verde. e bagata ok? daca aia nu face contact nu se alimenteaza nimic. alte idei nu am acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu se aprinde nimic nimic, si zici ca toate sigurantele sunt bune (sigur sunt?) atunci...... daca bornele nu sunt oxidate, draci nu stiu, trebuie masurat pe acolo tot ce iti vine in cap :)), asa ceva nu am patit. mai este mufa aia care vine in cutia verde. e bagata ok? daca aia nu face contact nu se alimenteaza nimic. alte idei nu am acum.

 

 

BRAVO BA BAIATULE ...NU AI FACUT O FACULTARE DEGEABA.....A PORNIIIIIIIIIT!!!! :lol:

de la mufa aia era fir-ar ea sa fie .... sunt datoare cu o mare cinste!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ferodo de aprox 10 mii de km. nu au scartait niciodata

nici nu le-am folosit la franari sportive sa zic ca se incalzesc si nu mai franeaza sau mai stiu eu ce. pentru uz decent sunt foarte ok.

 

 

Eu stiu ca atunci cand se ncing placutele tin chiar mai bine. Asta e problema placutelor racing(nu se-ncing suficient la viteze mici si prin oras, d aia nu s bune decat pt circuit). Am avut inainte placute tokico racing. Te (cuvant urat) pe ele in oras. Am setu aproape nou dupa 10k km. Au sapat in disc si ele nu s au tocit. Acu am sbs street nu mai stiu cum excel parca+ cauciuc bun pe fata si ma opresc la semafor pe roata din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma Dihania! Ie bine pe motor,nu? :)

Ma bucur mult ca ai scapat de probleme si sa ai grija la inceput de sezon (mie mi-e tare frica).

Venind vorba de placute de frana, mi-am luat si eu Lucas organice, dupa ce am mers cu habar n-am ce placute vreo 12k km. :lol: Revin sap viitoare cu feedback.

Btw. vrea cineva parbriz original? Am eu unul.

 

P.s: Sarbatori fericite!

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu astazi baterie. Am prins ultima zi de promotie la MyMoto Cotroceni (au program pana la 6, deci daca va grabiti... :lol: ).

Am luat Yuasa YT12A-BS 10Ah, 165 RON. Astazi o formateaza si maine ma duc sa o ridic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma Dihania! Ie bine pe motor,nu? :)

Ma bucur mult ca ai scapat de probleme si sa ai grija la inceput de sezon (mie mi-e tare frica).

Venind vorba de placute de frana, mi-am luat si eu Lucas organice, dupa ce am mers cu habar n-am ce placute vreo 12k km. :) Revin sap viitoare cu feedback.

Btw. vrea cineva parbriz original? Am eu unul.

 

P.s: Sarbatori fericite!

 

mersi mersi! da stai ca inca nu am luat fata acasa ca azi nu am cu cine sa o scot din casa in care e ... :lol:( dar nu mai mor o zi...si sa stii ca aseara avea niste emotii, parca zici ca atunci ma urcam prima oara pe motor!

 

sa belim naiba ochii ca de nu...o sa belim altceva!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suuper didi. :lol:

Nu stiu cum va simtiti voi acu pe motor, da eu cand am iesit prima oara in 30 de secunde mergeam ca anu trecut (nu ca as fi grozav, dar erau atatea gropi incat numa slalom puteam sa fac, asa ca m-am obisnuit instant :)).

Asfalt intins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...