Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Voi fi in bucuresti dupa pasti, dar fara moto ca inca nu am anvelope pe ea. Oricum ne mobilizam clar .

Diana, chiar daca nu ploua duminica cica o sa fie cam frig. mai bine te chinui puitn si o aduci samabata sau mai astepti, sau na cum te stii tu, mie imi e frig la 10 grade oricat as fi de imbracat ;).

 

La biker's o crescut iarba pe unde stateau motoarele de cand nu am mai fost.

Duminica au fost 20 de grade la mine si tare bine a fost, m-am plimbat nistel, plin de gropi dar asta e. incet incet mi-am facut moftul.

@avic: am schimbat lichidul de frana pe fata, nu mi-a venit sa cred cum era... parca era noroi, o parte am scos cu lingurita :cheers:. acu e nou si curat. Tre sa mai vad pe spate cand oi avea putin timp.[/color]

[/b]

Abia astept sa ne vedem ;), sa stabilim si intalnirea aia ca vad ca nimeni nu zice nimic.

 

 

nu crezi pana nu vezi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tocmai am batut palma pentru un vs 650 din 2003 si am o intrebare de 10 puncte:

 

cati dinti (fata si spate ) au pinioanele la mobra asta ?

 

merci frumos.

Mesaj completat

my bad; i meant "SV 650".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la kitul de lant cu tot cu pinioane? sincer n-am stat niciodata sa numar dintii de la pinioane; kitul la a mea (k2) l-am schimbat tot cu unul original [la k2, nu stiu la k3 sau mai noi, e un DID525V8 s-ar putea sa fie la fel si la versiunile mai noi, poate te lamuresc uamenii care au k3+]. Oricum welcome 2 the V2650 club :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal lume...sunt si eu un fericit posesor de sv insa in ultima vreme sunt cam suparat.de fapt inca din toamna.am avut vara trecut probleme cu releul si de la el mi s-a ars si Cdi-ul.In fine...le-am schimbat...am mers vreo 400-500km si in toamna ,pe finalul sezonului l-am pornit,a bubuit deodata...un rateu puternic....pe care l-am ignorat pe moment,insa dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit decat impins...in fine intre timp mi s-a dus si bateria care era cumparat de o luna.Acum ma duc acasa cu planuri mari....sa il insanatosesc,insa la mine in oras(Comanesti)nu am un service specializat si as fi tare recunoscator pt sfaturi cat mai intelepte...credeti ca e tot releul??eu asa banuiesc...Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la kitul de lant cu tot cu pinioane? sincer n-am stat niciodata sa numar dintii de la pinioane; kitul la a mea (k2) l-am schimbat tot cu unul original [la k2, nu stiu la k3 sau mai noi, e un DID525V8 s-ar putea sa fie la fel si la versiunile mai noi, poate te lamuresc uamenii care au k3+]. Oricum welcome 2 the V2650 club :)

 

merci frumos ! ;)

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am batut palma pentru un vs 650 din 2003 si am o intrebare de 10 puncte:

 

cati dinti (fata si spate ) au pinioanele la mobra asta ?

 

merci frumos.

Mesaj completat

my bad; i meant "SV 650".

 

DID 525 V8, 110 links SV650 15/45 dinti pinioane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal lume...sunt si eu un fericit posesor de sv insa in ultima vreme sunt cam suparat.de fapt inca din toamna.am avut vara trecut probleme cu releul si de la el mi s-a ars si Cdi-ul.In fine...le-am schimbat...am mers vreo 400-500km si in toamna ,pe finalul sezonului l-am pornit,a bubuit deodata...un rateu puternic....pe care l-am ignorat pe moment,insa dupa ce am oprit motorul nu a mai pornit decat impins...in fine intre timp mi s-a dus si bateria care era cumparat de o luna.Acum ma duc acasa cu planuri mari....sa il insanatosesc,insa la mine in oras(Comanesti)nu am un service specializat si as fi tare recunoscator pt sfaturi cat mai intelepte...credeti ca e tot releul??eu asa banuiesc...Merci mult

 

 

Masoara-l. Altfel poti doar banui. Ai grija sa nu te trezesti si cu cdi-ul asta ars. Releul nu are treaba cu rateul. Acesta apare atunci cand amestecul nu se aprinde cand ar trebui, ci mai tarziu (de obicei pe galerie cand aceasta e fierbinte). Oricum daca suspectezi tot parte electrica du-o la cineva sa masoare pe acolo. Sper sa nu fie mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

 

Pt ca bateria actuala face figuri dimineata daca noaptea e foarte frig si cum mai aveam o baterie prin casa, am zis sa o schimb. Scap de la munca si profit ca inca mai era lumina sa ma apuc de treaba, ca orice minitehnicus. Scot bateria cu problem (care este ceva mai mare decat cea originala si are +/- invers plasate) si o pun pe cealalta. Am vazut io ca a facut o flama mica cand am legat +ul, dar am zis plm... Strang suroabele, pun contactu, dau buton si... pla. Incerc farurile, semnalele, nimic. Moarta, nici nu ragaia.

 

Ba, zic, chiar asa dusa sa fie bateria ? Ma uit la ea si-mi dau seama ce-am facut. + si - puse invers. cacao zic, s-a ars siguranta. Desfac cutia de sigurante si vad ca nu-i niciuna arsa, dar erau puse amperajele damboulea de la fostul proprietar. Le schimb pe toate preventiv, ca la carte, incerc iar, nimic. Mortua est.

Zic sa vezi ca boul de la care am luat-o a pus de 20A la aprindere si trebuia de 10 si am prajit cdi-ul.

M-au trecut instant toate apele aducandu-mi aminte pretul unuia, plus ca de unde draq iau altu rapid.

 

Disperat am tot incercat combinatii de sigurante, m-am uitat sa nu fie in viteza, am pus inapoi bateria veche, nimic, moarta in papusoi fata mea.

Dupa o ora de lupte crancene, verdictu era clar - operatia a reusit, pacientul a decedat. M-am resemnat si ma pregateam sa pun totul la loc, cand vad o cutiuta verde cu niste cabluri in ea. Ma uit mai bine si vad ca scrie pe ea Main Fuse. Am zis ca l-am apucat pe Dzeu de-un picior, mai ca-mi venea sa ma pup.

Ov corz, siguranta arsa. O schimb, dat buton si fata mea era vie din nou :)

Morala ? Nu o mai zic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

 

Pt ca bateria actuala face figuri dimineata daca noaptea e foarte frig si cum mai aveam o baterie prin casa, am zis sa o schimb. Scap de la munca si profit ca inca mai era lumina sa ma apuc de treaba, ca orice minitehnicus. Scot bateria cu problem (care este ceva mai mare decat cea originala si are +/- invers plasate) si o pun pe cealalta. Am vazut io ca a facut o flama mica cand am legat +ul, dar am zis plm... Strang suroabele, pun contactu, dau buton si... pla. Incerc farurile, semnalele, nimic. Moarta, nici nu ragaia.

 

Ba, zic, chiar asa dusa sa fie bateria ? Ma uit la ea si-mi dau seama ce-am facut. + si - puse invers. cacao zic, s-a ars siguranta. Desfac cutia de sigurante si vad ca nu-i niciuna arsa, dar erau puse amperajele damboulea de la fostul proprietar. Le schimb pe toate preventiv, ca la carte, incerc iar, nimic. Mortua est.

Zic sa vezi ca boul de la care am luat-o a pus de 20A la aprindere si trebuia de 10 si am prajit cdi-ul.

M-au trecut instant toate apele aducandu-mi aminte pretul unuia, plus ca de unde draq iau altu rapid.

 

Disperat am tot incercat combinatii de sigurante, m-am uitat sa nu fie in viteza, am pus inapoi bateria veche, nimic, moarta in papusoi fata mea.

Dupa o ora de lupte crancene, verdictu era clar - operatia a reusit, pacientul a decedat. M-am resemnat si ma pregateam sa pun totul la loc, cand vad o cutiuta verde cu niste cabluri in ea. Ma uit mai bine si vad ca scrie pe ea Main Fuse. Am zis ca l-am apucat pe Dzeu de-un picior, mai ca-mi venea sa ma pup.

Ov corz, siguranta arsa. O schimb, dat buton si fata mea era vie din nou :)

Morala ? Nu o mai zic ;)

am patit-o si eu dar la un cb 500 si acolo main fuse a sarit mai usor in ochi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

 

Pt ca bateria actuala face figuri dimineata daca noaptea e foarte frig si cum mai aveam o baterie prin casa, am zis sa o schimb. Scap de la munca si profit ca inca mai era lumina sa ma apuc de treaba, ca orice minitehnicus. Scot bateria cu problem (care este ceva mai mare decat cea originala si are +/- invers plasate) si o pun pe cealalta. Am vazut io ca a facut o flama mica cand am legat +ul, dar am zis plm... Strang suroabele, pun contactu, dau buton si... pla. Incerc farurile, semnalele, nimic. Moarta, nici nu ragaia.

 

Ba, zic, chiar asa dusa sa fie bateria ? Ma uit la ea si-mi dau seama ce-am facut. + si - puse invers. cacao zic, s-a ars siguranta. Desfac cutia de sigurante si vad ca nu-i niciuna arsa, dar erau puse amperajele damboulea de la fostul proprietar. Le schimb pe toate preventiv, ca la carte, incerc iar, nimic. Mortua est.

Zic sa vezi ca boul de la care am luat-o a pus de 20A la aprindere si trebuia de 10 si am prajit cdi-ul.

M-au trecut instant toate apele aducandu-mi aminte pretul unuia, plus ca de unde draq iau altu rapid.

 

Disperat am tot incercat combinatii de sigurante, m-am uitat sa nu fie in viteza, am pus inapoi bateria veche, nimic, moarta in papusoi fata mea.

Dupa o ora de lupte crancene, verdictu era clar - operatia a reusit, pacientul a decedat. M-am resemnat si ma pregateam sa pun totul la loc, cand vad o cutiuta verde cu niste cabluri in ea. Ma uit mai bine si vad ca scrie pe ea Main Fuse. Am zis ca l-am apucat pe Dzeu de-un picior, mai ca-mi venea sa ma pup.

Ov corz, siguranta arsa. O schimb, dat buton si fata mea era vie din nou :)

Morala ? Nu o mai zic ;)

Stiau injinerii de ce pun siguranta principala deoparte, ca sa te inveti minte alta data sa ai grija la specificatiile lor si sa nu te mai treaca sudorile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capone esti artist omule dar patania ta e de bagat la cap! :)))

azi, cu putin noroc , imi aduc si eu motorul acasa. ;)

 

dar am si eu o curiozitate....mi-am luat baterie noua de o luna de zile. nu am pus-o deloc pe motor , am masurat-o si arata 12.7. pana aici ok. intrebarea este sa o pun pe un redresor inainte sa o pun pe motor sau sa o pun direct pe motor?? am auzit pana acum ambele variante dar nu stiu ce sa fac. voi cum ati procedat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de obicei le pun pe redresor inainte. Dar nu asculta de mine, ca ai vazut ce meserias sunt in ale bateriilor :)

Oricum, trebuie sa imi iau si eu baterie noua. Azi dimineata am plecat cu scuterul, ca iar nu a pornit mobra... Se pare ca si bateria asta face la fel ca si cealalta - daca noaptea sunt sub 6-7 grade, ciuciu pornire dimineata. In schimb, daca ii dau cheie mai pe la 11-12 dupa ce se mai incalzeste afara, o ia din prima chiar daca e nepornita de cateva zile. Sau poate le fac o hainuta de blana, sa nu mai sufere saracele pe timpu noptii ;)

 

PS

Ceva recomandari pt o baterie buna ca raport calitate/pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@didi: la 12,7 ai putea sa o pui direct. A mea dupa ce a stat toata iarna avea 12,5, dar ma asteptam ca motoreta sa nu porneasca prea susor si am pus-o la incarcat vreo 40 de minute. Asta ar cam fi toata chestia. Daca crezi ca o ia repede o pui asa daca nu, incarc-o vreo juma de ora :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O baterie ieftina si care pana acum nu mi-a facut figuri e Exide. Era cineva pe forum care e distribuitor, nu mai retin exact numele.

La prima folosire, e bine sa pui bateria la incarcat dupa ce "s-a linistit" acidul in ea. Adica asta e procedura standard.

Ceva explicatii aici:

http://batteryuniversity.com/partone-13.htm

Si inca ceva, cam toate bateriile au si instructiuni. Read & follow them!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea a fost 120 de lei, sau ceva pe-acolo.

Userul era @Pluto.

 

Daca mai vrea cineva filmulet cu toba de la Victor, scrieti adresa de mail, ca nu ma lasa sa-l postez aici pe forum si la youtube n-am acces.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat (primit cadou) varta si a costat 200 ron.

 

pai atunci daca toti ziceti sa o pun pe redresor asa am sa fac , jumatate de ora nu cred ca moare nimeni. :)

multumesc baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, m-au trecut niste emotii acu seara de am zis ca-mi pun streangu de gat.

 

Pt ca bateria actuala face figuri dimineata daca noaptea e foarte frig si cum mai aveam o baterie prin casa, am zis sa o schimb. Scap de la munca si profit ca inca mai era lumina sa ma apuc de treaba, ca orice minitehnicus. Scot bateria cu problem (care este ceva mai mare decat cea originala si are +/- invers plasate) si o pun pe cealalta. Am vazut io ca a facut o flama mica cand am legat +ul, dar am zis plm... Strang suroabele, pun contactu, dau buton si... pla. Incerc farurile, semnalele, nimic. Moarta, nici nu ragaia.

 

Ba, zic, chiar asa dusa sa fie bateria ? Ma uit la ea si-mi dau seama ce-am facut. + si - puse invers. cacao zic, s-a ars siguranta. Desfac cutia de sigurante si vad ca nu-i niciuna arsa, dar erau puse amperajele damboulea de la fostul proprietar. Le schimb pe toate preventiv, ca la carte, incerc iar, nimic. Mortua est.

Zic sa vezi ca boul de la care am luat-o a pus de 20A la aprindere si trebuia de 10 si am prajit cdi-ul.

M-au trecut instant toate apele aducandu-mi aminte pretul unuia, plus ca de unde draq iau altu rapid.

 

Disperat am tot incercat combinatii de sigurante, m-am uitat sa nu fie in viteza, am pus inapoi bateria veche, nimic, moarta in papusoi fata mea.

Dupa o ora de lupte crancene, verdictu era clar - operatia a reusit, pacientul a decedat. M-am resemnat si ma pregateam sa pun totul la loc, cand vad o cutiuta verde cu niste cabluri in ea. Ma uit mai bine si vad ca scrie pe ea Main Fuse. Am zis ca l-am apucat pe Dzeu de-un picior, mai ca-mi venea sa ma pup.

Ov corz, siguranta arsa. O schimb, dat buton si fata mea era vie din nou

Morala ? Nu o mai zic :)

 

Morala: Siguranta principala nu e in fuse box, ci de-o parte si de alta a releului de pornire (cutia verde, sub sa pe dreapta) si atentie sunt 2, 1 care inchide circuitul si a 2a de rezerva, a stiut nenea suzuki ce face - baiat destept ;)

 

 

dar am si eu o curiozitate....mi-am luat baterie noua de o luna de zile. nu am pus-o deloc pe motor , am masurat-o si arata 12.7. pana aici ok. intrebarea este sa o pun pe un redresor inainte sa o pun pe motor sau sa o pun direct pe motor?? am auzit pana acum ambele variante dar nu stiu ce sa fac. voi cum ati procedat?

daca ai peste 12,0 in baterie ar trebui sa o ia, daca e aproape de 12,00 s-ar putea sa pornesca mai greu, eventual cu o mica plecaciune inainte sa apesi pe buton dar ar trebui sa o ia fara nici o problema si in mod normal nu mai tre sa o pui pe redresor

 

O baterie ieftina si care pana acum nu mi-a facut figuri e Exide. Era cineva pe forum care e distribuitor, nu mai retin exact numele.

La prima folosire, e bine sa pui bateria la incarcat dupa ce \"s-a linistit\" acidul in ea. Adica asta e procedura standard.

Ceva explicatii aici:

http://batteryuniversity.com/partone-13.htm

Si inca ceva, cam toate bateriile au si instructiuni. Read & follow them!

parca si userul lipton aducea baterii, si yo am schimbat-o dar acum 2 ani si nu mai stiu de unde am luat-o. oricum de aici de pe forum l-am gasit pe om.

 

si inca ceva legat tot de baterii, aveti grija, chiar daca bateria e \"sigilata\" poate sa piarda lichid, scade lichidu, elementii se suflateaza si oha, poti sa o arun... duci la centru de colectare de baterii :P

 

Mesaj completat

Eu de obicei le pun pe redresor inainte. Dar nu asculta de mine, ca ai vazut ce meserias sunt in ale bateriilor :D

Oricum, trebuie sa imi iau si eu baterie noua. Azi dimineata am plecat cu scuterul, ca iar nu a pornit mobra... Se pare ca si bateria asta face la fel ca si cealalta - daca noaptea sunt sub 6-7 grade, ciuciu pornire dimineata. In schimb, daca ii dau cheie mai pe la 11-12 dupa ce se mai incalzeste afara, o ia din prima chiar daca e nepornita de cateva zile. Sau poate le fac o hainuta de blana, sa nu mai sufere saracele pe timpu noptii :D

 

PS

Ceva recomandari pt o baterie buna ca raport calitate/pret ?

 

vezi ca s-ar putea sa nu fie bateria de vina, ci sa ai pierdere de curent in circuit. masoara voltajul inainte de a o porni si umbla cu ea, apoi masoara din nou cand o bagi la garaj, in mod normal ar trebui sa ai ceva mi multi volti decat cand ai pornit-o inainte de drum, daca ai la fel sau mai putin sunt mai multe variante:

1. un scurt/cablu cu izolatia dusa - iti dai seama daca ai pierderi in circuit - vezi manualu de service.

 

2. releul/regulatorul de tensiune mai are un pic si isi da ultima suflare. Faci transplant de la un GSX1000R, nu mai ai nici o treaba.

 

3. generatoru(statoru) e cu un picior in groapa. Se rezolva si ala, dar mai dificil daca nu gasesti unu nou/second, ca tre sa ul duci la rebobinat.

 

4. carbunii/platinele electromotorului sa se fi uzat a little.

 

5. pune bateria actuala pe redresor, lasa-o la incarcat 12-24 ore, in functie de redresor/baterie. si vezi cati volti iti arata inainte de incarcare, dupa si evident daca incarca. daca ai aceeasi tensiune inainte si dupa ce a stat ore bune pe redresor. o poti \"duce la reciclat\"

 

Zic sa verific astea de mai sus inainte sa dai banii pe o noua baterie. S-ar putea ca nu bateria sa fie cauza.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea a fost 120 de lei, sau ceva pe-acolo.

Userul era @Pluto.

Danke. I-am dat un PM, sper sa aiba ceva mai ieftinache pe stoc :)

vezi ca s-ar putea sa nu fie bateria de vina, ci sa ai pierdere de curent in circuit.

Multam fain de sfaturi. Sper sa fie totusi bateria ;)

Chestia e ca, dupa cum ziceam, doar daca e frig noaptea, la dimineata nu porneste. Altfel nu face nicio figura. De ex ieri nu a pornit dimineata, dar seara la 7 cand am ajuns acasa a pornit imediat. Si nu o pornisem de sambata. Oricum, o sa ciordesc un multimetru de pe undeva sa verific si incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva de vanzare un suport de numar de sv 650 2003 ?

 

te referi la pasajul de codita cu tot cu prinderea pentru numar sau strict la un suport de numar?? ca daca zici de tot plasticul ala de sub codita il am eu , nou noutz, ca pe a mea am un suprt de numar din ala sport si nu am nevoie de ditamai plasticu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la pasajul de codita cu tot cu prinderea pentru numar sau strict la un suport de numar?? ca daca zici de tot plasticul ala de sub codita il am eu , nou noutz, ca pe a mea am un suprt de numar din ala sport si nu am nevoie de ditamai plasticu'!

 

zi un pret pentru toata ingineria aia , te rog .

thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...