Cap0ne Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Salut.Foarte interesante prezentarile pentru SV . De cateva zile am cumparat si eu un SV 1000 S pe care mi-l doream ca dinamica , forta si pentru motorul v twin. Am mai avut acum doi ani un TL 1000 de care am fost multumit , mai putin ciclistica si pozitia prea cocosata. Momentan mai am un Kawa ZL 250 de 40 hp pe care o tin pentru distante scurte si o Honda Varadero de 1000 pentru drumuri lungi , cu bagaje si cu convingerea ca ma aduce acasa intreg . Am stat mult pe ganduri cand am luat Varadero in concurenta cu DL 1000. Asi dori mai multe informatii despre SV1000. Care au fost cele mai lungi calatorii ; cum te simti dupa cateva sute de km ;consum ; probleme tehnice, etc. In raport cu TL este mult mai manevrabila pe drumuri de tara si poate la fel de nervoasa , iar fata de Varadero are mai mult nerv (si Varadero are 100hp si 100 Nm dar are alta transmisie si 100 kg mai grea.) In primul rand sa stapanesti sanatos si SV-ul pe langa colectia de mobre pe care deja le ai. Ca impresii de utilizator visavis de sv1000 - ciclistica excelenta, mai buna decat la modelul vechi SV sau TL, franele bune iar suspensia dupa o usoara intarire pe fata (schimbat arcurile) este super ok. Pozitia este relativ comoda cel putin pt mine, nici prea aplecat, nici prea drept. Cel mai mult am facut vreo 800 de km intr-o zi si singurul lucru care ma chinuia era kuru Saua e comoda pentru o plimbare de 400-500 km, dar peste distantele astea deja incepi sa stai in toate pozitiile posibile ca sa iti relaxezi fundul. Probabil se poate rezolva adaugand inca un strat de burete. Protectia la vant este decenta, iar daca te ghemuiesti putin sub parbriz deja nu prea mai simti nimic in partea de sus. Modul in care "trage" imi place la nebunie, caracteristic unui V mare. Trage uniform inca din ture joase si puterea si cuplul dezvoltate sunt impresionante si mai mult decat suficiente pt 99% din situatii. In conditii de oras si aglomeratie insa e putin cam brutal, de multe ori trebuind sa il "sugrum" din ambreiaj ca sa nu ma infig in cel din fata la o mica sucire a acceleratiei. Bine, normal ca mai ai si vibratiile caracteristice V-ului si nici nu ii place sa mergi subturat (sub 2500-3000 rpm). Chestii compensate insa pe deplin de sunetul oferit cu 2 tobe nestock Consumul este singurul lucru pe care nu il iubesc la el. Eu am insa si PCIII pe el asa ca nu stiu cat ar trebui sa consume normal, al meu ducandu-se, in functie de cum merg, intre 7.5 si 10 (am reusit si 12 o data ) in oras si 5.5-7 afara, cu o viteza medie de 120-140. Un alt lucru la care se mai putea lucra ar fi schimbarea vitezelor, care e pusa strict ca sa functioneze. Nu e gandita sa fie "smooth & silent" cum am simtit-o la alte modele. Dar e ok si isi face treaba pana la urma. In rest imi pare o mobra foarte echilibrata si cu care te poti distra pe cinste, nepretentioasa, fiabila si cu costuri mici de intretinere. Daca mai ai intrebari, nu ezita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Vroiam mai multe date despre SV-ul 1000 . Interesant ca si in cartea de identitate are 91kw ceea ce inseamna 124 hp fata de celelalte cu 89 diferenta din ce stiu eu, este data de alta axa cu came si o volanta mai usoara. altfel nu stiu sa mai fie altceva decat o pozitie mai inalta pentru pasager si implicit ceva loc sub sa. unii spuneau ca ar fi mai dura un pic furca pe fata (din ulei) sa o stapanesti sanatos!! Mesaj completat Saua e comoda pentru o plimbare de 400-500 km, dar peste distantele astea deja incepi sa stai in toate pozitiile posibile ca sa iti relaxezi fundul. Probabil se poate rezolva adaugand inca un strat de burete. cu siguranta asta este cea mai economica varianta. Mesaj completat Un alt lucru la care se mai putea lucra ar fi schimbarea vitezelor, care e pusa strict ca sa functioneze. Nu e gandita sa fie "smooth & silent" cum am simtit-o la alte modele. se rezolva usor daca comanzi o tija ma scurta gen cea de la TL, unii spuneau ca si aia de DL se potriveste. eu inca nu am comandat dar ma bate gandul, costa relativ putin si asa poti fi obiectiv cand vine vorba de ulei.... Editat Ianuarie 26, 2011 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 SV-ul si el am vazut ca are o evacuare foarte puternica , la acceleratii scoate flacari de 5-10 cm mai tare de cum scotea Varadero cu tobele tunate. Asta nu-i un lucru bun (decat daca iti place sa "show off", ma rog ), ai amestec prea bogat. Dupa ce schimbi evacuarea, trebuie sa modifici amestecul umbland la carburatoare sau la maparea injectiei ca sa compensezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 se rezolva usor daca comanzi o tija ma scurta gen cea de la TL, unii spuneau ca si aia de DL se potriveste.eu inca nu am comandat dar ma bate gandul, costa relativ putin si asa poti fi obiectiv cand vine vorba de ulei.... Good to know Nu stiam ca s-ar comporta mai bine cu o alta tija, dar sa dea caldura si incerc. Dupa ce am pus tobele oribinale am coborat la 6,5 mixt La vechiul SV observam o scadere a consumului daca ii puneam silencerul (care era destul de restrictiv). Dar parca nici nu mai tragea la fel cu el pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Asta nu-i un lucru bun (decat daca iti place sa "show off", ma rog ), ai amestec prea bogat. Dupa ce schimbi evacuarea, trebuie sa modifici amestecul umbland la carburatoare sau la maparea injectiei ca sa compensezi nea domnu cu ducati, la sv nu trebe remapat nimic daca schimbi doar finala! S o fi jucat cineva inainte la carb sau injectie. Dar finala nu ti modifica mare lucru incat sa te oblige sa remapezi. Iar flacarelele nu inseamna ca i vine prea multa benzina. Poate i prea inchis aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 nea domnu cu ducati, la sv nu trebe remapat nimic daca schimbi doar finala! S o fi jucat cineva inainte la carb sau injectie. Dar finala nu ti modifica mare lucru incat sa te oblige sa remapezi. Iar flacarelele nu inseamna ca i vine prea multa benzina. Poate i prea inchis aerul wink.gif Gata boss, m-am bagat aiurea, imi retrag interventia. Nu credeam ca exista motoare de 1000 fara catalizator (am crezut ca are catalizator in finala sau ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 eu am folosit motul. au o zeama deja dozata si amestecata (antigel cu apa distilata sau ce naiba se pune) la bidon de un litru.http://motul-romania.ro/default.asp?opt=pr...dsub=38&b=8 adica asa ceva... Hei , multumesc. O sa incerc sa urmez si eu aceeasi idee. E ciudat asa putin ca am pus-o la vanzare da' nu prea constientizez asta... ma gandesc si ma comport de parca nici nu as vrea sa o vand si o pregatesc de urmatoare iesire. Sa vina numai primavara... Felicitari pentru DL Kosmine ! Poate imi dai ceva detalii despre el? De cand e , abs da sau ba, cum de unde cat... ca daca o vand si eu tot spre asta ma indrept. Daca e da-mi un PM sa nu poluam topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Good to know Nu stiam ca s-ar comporta mai bine cu o alta tija, dar sa dea caldura si incerc. din ce imi aduc aminte asta ar fi : pozitia 26. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) din ce imi aduc aminte asta ar fi : Deci tija dintre pedala si cutie sau "bratul" care se prinde pe axul cutiei si in care se infileteaza tija ? (adica 25 in poza) Mai am o rugaminte .Cum rezolvati problema cu bagajele pe distante mai mari . Ma refer la genti laterale sau top case . Eu o rezolv cam asa: tankbag pt chestiile mai marunte si la care vreau sa am acces rapid + 2 genti laterale textile si chestii prinse cu plasa deasupra lor daca mai am nevoie. Poza cu vechea Suzi incarcata Editat Ianuarie 28, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Deci tija dintre pedala si cutie sau "bratul" care se prinde pe axul cutiei si in care se infileteaza tija ? (adica 25 in poza) Eu o rezolv cam asa: tankbag pt chestiile mai marunte si la care vreau sa am acces rapid + 2 genti laterale textile si chestii prinse cu plasa deasupra lor daca mai am nevoie. Poza cu vechea Suzi incarcata Misto .... dar pasagerul? Si eventualele bagaje ale lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 E naked. Iti alegi: ori pasager, ori bagaje. Ori tu singur pe el, fara nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 E naked. Iti alegi: ori pasager, ori bagaje. Ori tu singur pe el, fara nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 E naked. Iti alegi: ori pasager, ori bagaje. Ori tu singur pe el, fara nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 eu am genti textil de la mototdetail d epe louis,le-am prins la reducere pe la 50 eu parca,isi fac treaba cu brio se pot extinde pana la 22 litrti si nu necesita suporti de prindere iar pt rezervor mai am un tank bag,iar in spatele pasagerului,pe codita se mai pot prinde cort,diverse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 Eu am un portbagaj facut de @pepsi, modificat apoi de mine cu niste suporti laterali pentru a sustine gentile laterale. evident pe portbagaj se poate pune inca un bagaj, eu am un fel de sac luat de pe louis. s-a potrivit bine, doar ca am apucat sa merg cu el vreo 30 de km, pe urma am avut accident. Dar moto era echilibrata. Mai am si tankbag de la held. In toate astea au incaput haine, aparat foto, invertor de tensiune, ceva scule aparat de masura, 2 litri de ulei, combinezoane de ploaie incaltaminte de schimb, izoprene, saci de dormit, cort. Si evident saua pasagerului libera. Ca volum de bagaje mi s-a parut foarte ok. pacat ca nu am apucat sa ma bucur si sa vad cate probleme va ridica aceasta configuratie la un drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Deci tija dintre pedala si cutie sau "bratul" care se prinde pe axul cutiei si in care se infileteaza tija ? (adica 25 in poza) da 25 in poza, 26 este membrana de cauciuc. mai multe info : http://www.sv-portal.com/forums/showthread...ht=gear+shifter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Excelenta solutia .Acum mai depinde si din ce compunem cele doua genti . Astazi am trecut pe la un magazin moto si mi-au propus 200 euro pentru sistem . Se poate si confectiona? Cea mai ieftina solutie e ASTA de pe Louis, mai ales ca sunt la reducere in perioada asta Misto .... dar pasagerul?Si eventualele bagaje ale lui? Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu merg cu pasager la drum lung O data pt ca mi se pare incomod si pt mine si pt el si a doua ca nu vreau sa port grija lui in caz de doamne fereste. da 25 in poza, 26 este membrana de cauciuc.mai multe info : http://www.sv-portal.com/forums/showthread...ht=gear+shifter Multam man. Dau comanda zilele astea la Suzuki de piesa ca oricum vroiam sa iau de la ei placute de frana pt fata Editat Ianuarie 29, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Pot fi folosite si fara suporti fara probleme. In poza de am pus-o mai devreme nu aveam suporti la genti, erau doar prinse cu bretelele lor peste sa si cu cate 2 chingi elastice pe dedesubt care le impiedicau sa se balangane sau sa atinga roata. Dar daca gasesti si niste suporti simplii si ieftini, nu strica. Cu suporti iti este mai comod sa asezi gentile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 si eu am la fel,fara suporti,dar grija mare la codita ca se duce vopseaua dupa cateva iesiri,ulterior am improvizat cu o bucata de piele prinsa sub sa si care acopera zonele de contact cu bagajele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Eu am un portbagaj facut de @pepsi, modificat apoi de mine cu niste suporti laterali pentru a sustine gentile laterale. evident pe portbagaj se poate pune inca un bagaj, eu am un fel de sac luat de pe louis. s-a potrivit bine, doar ca am apucat sa merg cu el vreo 30 de km, pe urma am avut accident. Dar moto era echilibrata. Mai am si tankbag de la held. In toate astea au incaput haine, aparat foto, invertor de tensiune, ceva scule aparat de masura, 2 litri de ulei, combinezoane de ploaie incaltaminte de schimb, izoprene, saci de dormit, cort. Si evident saua pasagerului libera. Ca volum de bagaje mi s-a parut foarte ok. pacat ca nu am apucat sa ma bucur si sa vad cate probleme va ridica aceasta configuratie la un drum lung. Radule te referi la ulei de floarea soarelui sau mobra ta consuma mai nou ulei si nu benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Referitor la problema caratului de bagaje, initial imi luasem un set de genti textile de pe Louis (astea), dar nu sunt prea incantat de faptul ca "topcase-ul" ocupa locul pasagerului. Nu ca as merge foarte mult cu pasager, dar e bine sa ai optiuni. Gentile sunt ok, incapatoare, dar nu exceleaza la capitolul stabilitate sau poate doar nu le-am strans eu calumea (cei care au fost acum 2 ani la Lacul Rosu isi aduc aminte ca am avut "mici probleme"). Anul trecut am luat un topcase Moto-detail de 44L, care a fost decentut ca pret, parca l-am prins si in reducere (astea). Mai greu a fost cu suportul de prindere, pe Louis nu am gasit decat SW-Motech, care e oricum, dar nu ieftin. Ce mi se pare agreabil e ca suportul este destul de mic si daca dai topcase-ul jos, SV-ul isi pastreaza alura supla. Topcase-ul l-am testat intr-o tura de 7 zile si a fost arhisuficient pentru un singur om. Pentru doi oameni cred ca voi folosi "amestecul" side-uri laterale textile si topcase, mai ales ca peste TC se mai pot agata cort/saci/izoprene. Imi aduc aminte ca in timpul cautarilor am gasit cateva chestii interesante pe la GIVI, dar nici ele nu excelau la capitolul pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 @mav ) cam 800g era bidonul cu ulei pentru lant si 600g era ce imi ramasese de la schimb. deci ai dreptate, nu erau 2 litri, m-am grabit eu sa scriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Salut sv-isti Avand in vedere ca gumele de pe suzana mea sunt cam vechi, ma gandesc sa le schimb. Ce marci/model/dimensiuni folositi sau recomandati? Ca si sursa, cei de la mynetmoto.com mi se par bine aprovizionati, deci probabil ca de la ei voi achizitiona, dar daca stiti alte magazine (mai ieftine) sunt deschis sugestiilor. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Poi na, conteaza cat vrei sa te tina, cum vrei sa mergi cu ele, chestii din astea. Eu personal am mers cu Metzeler MeZ4 si Z6 Interac. Nu am avut ce sa le reprosez, dar nici am un mers linistit. Prefer sa ma duca peste 10 mii de km si sa merg mai incetisor decat sa merg tare 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Avand in vedere ca gumele de pe suzana mea sunt cam vechi, ma gandesc sa le schimb. Ce marci/model/dimensiuni folositi sau recomandati? Ce vrei de la ele ? Iar ca "sursa" tii recomand pe baietii de pe forum care aduc gume noi de pe afara. Cu siguranta mai salvezi ceva verzisori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.