Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 reglarea voltajului ...reglarea tensiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 ...reglarea tensiunii Corect, am evitat termenul "tensiune" ca mai sunt niste cabluri "tensionate" pe acolo si n-am vrut sa creez confuzie. Tensiune = Volt, Curent = Amper, Voltaj = o formatie de cacao Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD Cand vrei tu! P.S. Cu ocazia asta mi-am reglat si TPS-ul (daca tot eram cu moto desfacut) si DA, chiar se simte la ture mici ca nu mai e asa de naravasa, plus ca frana de motor nu te mai arunca din sa cu **** in rezervor Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Treaba sta cam asa: 1. Scoti airboxul Ridici rezervorul si decuplezi tot ce este conectat de airbox. Airboxul este prins cu doua coliere de "gura" fiecarui cilindru - slabesti suruburile de la coliere si cu miscari mici dar ferme balansezi airboxul pana sa desprinde. Pasii sunt explicati cu poze in manualul service la capitolul 5-16. 2. Identifici servomotorul care actioneaza supapele secundare - STV - secondary throttle valves (sunt primele pe care le vezi, sub ele mai e un rand de supape care sunt actionate de cablul de acceleratie). Deconectezi mufa servomotorului si invarti de capatul lui pana s-au deschis STV la maxim si le lasi asa! 3. Pui cheia pe "ON". Cu un voltmetru digital masori tensiunea care intra in TPS prin mufa cu care e conectat. Ideea e ca mufa sa fie conectata de senzor cand masori, deci trebuie sa improvizezi ceva. Eu am infipt doua ace bold in spatele mufei si am masurat asa. Mult mai usor este daca bagi acele cu mufa deconectata - ai mai mult spatiu de manevra. Pozitivul il pui la firul roz cu dungi albe si negativul la firul negru cu dungi maro. 4. Aici e momentul adevarului. In carte spune ca trebuie sa fie calibrat la 1.21 V. Eu spre exemplu aveam 1.15. 5. Este un surub in partea din stanga - fata, cum te uiti de deasupra care controleaza treaba asta. Este pozitionat cumva cu capul in sus si inainte si are un arc in jurul lui. Vezi in poza care e. Cu aparatul de masura conectat la mufa TPS invarti incet de surubul magic pana ajungi la tensiunea corecta. Cand ai gasit pozitia corecta e bine sa ciupesti putin acceleratia sa fii sigur ca ramane la fel. Cam asta e tot, opresti contactul, conectezi totul la loc si ii dai o cheie sa vezi cum o ia. Cand il pornesti, daca da semne ca se chinuie, ciupeste-i un pic acceleratia si o sa urce instantaneu pe la 2600-2700 dupa care scade pana la normal pe masura ce creste temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD ma iei si pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Cred ca iesi mai bine daca il indrepti. Sunt multi tinchigii care te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Pai se poate??? Cum altcumva daca nu cu tine?? Daca nu iti reglezi TPS-ul si tu nu il mai regleaza nimeni aici!! Diana...vreau sa am o vorba cu tine de carenele tale laterale La un momentdat anul asta poate le imprumuti 2 zile (contracost) desigur sa imi fac si eu niste copii dupa ele (la unu care se ocupa cu asa ceva). Carenele nu patesc absolut nimic. se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Partea trista e ca aici e ok inca de iesit cu moto (10 grade), lumea conduce civilizat, mai e ceva apa pe jos... dar eu nu am motoreta cu mine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Partea trista e ca aici e ok inca de iesit cu moto (10 grade), lumea conduce civilizat, mai e ceva apa pe jos... dar eu nu am motoreta cu mine!!! hai nu te mai smiorcai ca o fata mare si pune burta pe carte....avem nevoie de cunostintele tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Cine dumnezeu sta in casa? Eu sunt la scoala zi de zi (asa imi trebe daca nu mai dus cand eram mic ) ). Eu is pe plantatie zi de zi. Ce e mai rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Asta nu stiu...vezi pe e-bay. Vreau de asemenea sa imi schimb si amortizorul spate. De preferat ar fi o furca fata de GSX-R cu furca USD, schimba si aspectul, si franarea. Cu arcurile progresive echivalezi intr-o mare masura ansamblul fata de GSX-R, dar e mai ieftin. Baieti, am eu de vanzare arcuri progresive Sonic Springs. Sunt .85 . Deci trebuie sa vedeti daca se potrivesc cu greutatea voastra si cu stilul vostru de mers. (intrati pe site la sonicsprings si au ei un calculator. mie imi iesea .80 acolo dar am inteles ca daca mai mergi si cu pasager e bine sa iei "o idee" mai tari. ) Arcurile sunt noi noute, le-am adus din SUA insa nu am mai apucat sa le montez pana am vandut SV-ul. Le dau pretul de pe site, iar costurile de transport SUA - Europa mi le asum eu Daca sunteti interesati, dati-mi un PM. Primul venit, primul servit. Sau schimb cu sonicsprings pentru DL Din pacate nu se potrivesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Ce rusine ca nu mai am bani, ca te scapam eu de ele. De curiozitate, ce greutate ai? Cam 95. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 12, 2012 Share Postat Ianuarie 12, 2012 Salutare,mi-am adus aminte de o problema , uneori cand pornesc motorul (a doua zi in principiu sau dupa ceva vreme) se aude o batie la prima coborare/urcare a pistonului.Ce am citit pe net spune ca ar fi din cauza ca pistonul si cilindru e uscat si de aceea se aude aceea pocnitura.Se intampla rar dar noh.. vreau si alte pareri sa fiu sigur daca incep sau nu sa ii sap groapa Sv-ului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) Si eu ma gandesc ca ar fi de la electromotor....uscat in sensu ca nu il pornesti doua zile, clar ca uleiu se duce in jos, iar la pornire pana se face ungere completa dureaza juma de secunda.. Editat Ianuarie 13, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 salut. poate o fi de la injectoare? unu din ele sa nu bage benzina cata trebuie la prima cheie? apropo de injectoare...am si eu o problema...uneori cand pornesc prima oara dupa 2-3 zile motoru (in general cand e si frig) il las sa se incalzeasca pana la 40* pana imi pun echiipamentu etc si dupa daca accelerez mai brusc pana la un 3-4 mii pe loc, se opreste cu un sunet ascutit. dupa il pornesc, mai greu decat in mod normal si merge perfect. mentionez ca face asta doar de cand am bagat benzina in albania. sa bag un un aditiv? ceva pareri pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 salut. poate o fi de la injectoare? unu din ele sa nu bage benzina cata trebuie la prima cheie? apropo de injectoare...am si eu o problema...uneori cand pornesc prima oara dupa 2-3 zile motoru (in general cand e si frig) il las sa se incalzeasca pana la 40* pana imi pun echiipamentu etc si dupa daca accelerez mai brusc pana la un 3-4 mii pe loc, se opreste cu un sunet ascutit. dupa il pornesc, mai greu decat in mod normal si merge perfect. mentionez ca face asta doar de cand am bagat benzina in albania. sa bag un un aditiv? ceva pareri pls? Poti incerca un aditiv de curatare, dar sincer sa fiu cred ca e mai mult vorba de ceva de la aprindere la tine. Verifica si, daca e nevoie schimba si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 (editat) e modelu 99 nu am injectoare Cum adica sa dau doar la automat?Scuze dar nu inteleg? Editat Ianuarie 13, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Adica zgomotul ala se aude atunci cand apesi pe butonul de pornire si invarte electromotorul? Sau dupa ce a pornit se aude ceva? Da da.. cand apas butonul de pornire se aude.A fost o data cand exact dupa ce sa auzit zgomotul, motoru sa oprit (intre timp am luat mana de pe buton)dar dupa ce incercam a doua oara pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Poti incerca un aditiv de curatare, dar sincer sa fiu cred ca e mai mult vorba de ceva de la aprindere la tine. Verifica si, daca e nevoie schimba si bujiile. eu nu as incerca cu aditiv. motoreta e destul de batrana, risti sa cada vre-o bucatica mai mare de calamina care o sa-ti gripeze ceva. prin 95 care isi lua o japoneza baga repede aditiv (de..sindromu` dacia)nu de putine ori le-a dat cu dauna totala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 Noua mea jucarie ...deci, ce ziceti, ma primiti si pe mine in grupul vostru? promit ca ma port frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 La multi ani (primul post pe anul asta ) ... mai SV'isti care va curatati singuri lantul. Ce spray de curatare folositi / ce spray de ungere folositi ? PS: banuiesc ca in locul unei perii .. isi face treaba si o periuta de dinti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 (editat) Noua mea jucarie ...deci, ce ziceti, ma primiti si pe mine in grupul vostru? promit ca ma port frumos Frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si sa faceti impreuna multi kilometrii. Cred ca te-am vazut pe la Romana zilele trecute. La multi ani (primul post pe anul asta ) ... mai SV'isti care va curatati singuri lantul. Ce spray de curatare folositi / ce spray de ungere folositi ? PS: banuiesc ca in locul unei perii .. isi face treaba si o periuta de dinti ? Eu il curat cu motorina si il ung cu spray pentru lant marca Castrol, de care sunt multumit. Parca vindea cineva un kit de curatare cu perii cu vreo 50-60 lei (eu am dat 95 lei pe un kit de curatare). Cu periuta de dinti iti va loa foarte mult timp si te vei umple din cap pana in picioare . Editat Ianuarie 15, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 15, 2012 Share Postat Ianuarie 15, 2012 orice spray care are ceva unsoare in el . eu am folosit motorex motul si s100. motorex se curata cel mai greu, nu stiu daca pot spune acelasi lucru si despre cat de "uns" mergea lantul. S100 mi-a placut, iar motul dadea impresia ca se intinde peste tot. Din cate am inteles didi are niste perii luate de pe louis care curata pe toate partile. Mie mi se pare o investitie ok pentru ca altfel dai cu periuta pe toate partile si iti ia mai mult timp. Depinde si de tine cat iti place sa o bibilesti. Pentru curatat: motorina + periuta + murdarit pana la coate + dat cu o carpa. aapoi cica m-am desteptat si dadeam cu motorina, lasam sa se "inmoaie" si apoi nitel cu jetul de apa. ramanea lantul luna. ultimul sezon am pus ungator pe ulei. lantul nu l-am spalat tot sezonul, e mereu ca nou. singura parte nasoala e ca daca nu e ajustat cum trebuie timpul de ungere cam arunca ulei pe anvelopa. Dupa aceste experiente minunate, eu raman la ungator si poate am timp sa il perfectionez, sa il fac mai mic si eventual mai automat decat e acuma. @methos: deci ne vedem la intrunirea anuala! daca nu o sa pot ajunge, va vedeti la intrunirea anuala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Ianuarie 16, 2012 Share Postat Ianuarie 16, 2012 multumesc pentru urari! moto e din 2000 si a fost folosita pentru plimbari scurte. pana la inceputul sezonului va avea nevoie de schimbat ulei in furca, crashpads, silencer, putina atentie catre sistemul electric (vechiul proprietar i-a pus stopuri led led) pentru ca semnalizarea merge cand are chef, la fel si becurile. aaa, si reglare TPS, as vrea-o putin mai domoala in ture mici. despre mine - muncesc, muncesc, muncesc, iar cand am timp, dau o tura asfalt uscat si speram ca ne mai lasa putin zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.