Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele :P

 

Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua.

 

Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent.

 

Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare.

 

Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele :P

 

Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua.

 

Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent.

 

Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare.

 

Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service.

Asa am sa fac,multumesc de informatii,daca ii dau de cap dau o bere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un sv din 2002 650s accidentat fata si as vrea sa stiu daca e cineva interesat sa cumpere... va las link cu pozele... din ce m-am interesat eu reparatia costa undeva pana in 400 de euro... are acte valabile... daca va intereseaza lasati mesaj in privat... eu vreau sa ma las si nici nu mai am chef sa stau sa caut sa o repar...

 

https://www.dropbox.com/s/t31qf7tmg563pgh/poze%20motor.7z?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 ? Glumesti.

Am bagat 280 de euro in SV acum o luna doar pe supoort scarita + scarita + pedala de frana, far, reparat carena dreapta (nu era sparta, doar zgariata) si vopsit total.

La ce ai tu acolo sa zici mersi daca scapi cu vreo 30-35 milioane costuri totale.

Pe ce pret ti-ai propus sa o dai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu h... eu am gasit sa cumpar toata fata cu 500 de euro si tu imi spui de 30-35 mil? scarita se sudeaza si e ca noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Merg de putin timp, am doar cateva sute de km.

Am observat ca se prelinge ulei pe undeva.

Intrebare de incepator, cum se verifica nivelul uleiului, cu motorul drept sau lasat pe cricul lateral din dotare?

 

Pun si un link de poza, ca nu stiu cum sa pun doar poza, poate aveti vreo idee de sursa scaparii.

Vreau sa merg in cel mai scurt timp si in service, dar as prefera sa-mi fac o idee intai.

Multumesc,

Mircea

 

https://www.dropbox.com/s/ld3rqwq1guglt5l/1.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/azb6ld8li8yu24z/2.jpg?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pozele puse de tine nu-mi dau seama prea bine, dar petele de ulei par a fi de la furtunele epuratorului (breather crankcase).

 

Ai filtru sport? verifica nivelul uleiului dupa cum ti-a spus colegul.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

De ceva timp urmaresc diversele site-uri de anunturi, incercand sa gasesc la un pret cat de cat rezonabil un SV650 (preferabil S) din 2003-2004 (injectie) intr-o stare tehnica acceptabila. Marturisesc ca sunt oarecum mirat de faptul ca se cer chiar si in prag de iarna preturi gen 1800-2000 de euro pe motoare vechi de 11-12 ani, trecute prin 4-5-6 maini in cel mai fericit caz. Sigur, SV650 e o motocicleta buna si fiabila, doar de-aia caut si eu una :) , dar totusi un Gladius din 2009-2010 cu 10-12000 km la bord se poate cumpara sub 3000 de euro.

Pe de alta parte SV650-uri din 2000-2001 se gasesc frecvent sub 1000 de euro, inscrise si uneori chiar si in stare tehnica acceptabila. Recunosc sincer ca ma uimeste diferenta foarte mare de pret intre un 2003 si un 2001. Totusi carburatoarele alea nu pot fi chiar asa de greu de intretinut/reglat. Sau...? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

Daca te miri de pretul unui SV 2003-2004 ca e 1800-2000, de Hornet ce mai zici? Motorete din 98-2000, 1700-1800 eur. Fiecare cere cat crede ca face agregtul aflat la vanzare.

 

 

Absolut. Dar nu dreptul fiecaruia de a cere cat vrea pe fierul lui il discutam eu :) . Intrebam daca exista o chestie de natura pracitica si obiectiva, nu subiectiva, care sa justifice diferente de 100% intre pretul unui SV din 2001 si cvel al unui SV din 2003?

In rest, bineinteles ca e o piata libera, pretul fiecarei motociclete e ala la care bat palma vanzatorul si cumparatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista nici un SV cat de cat ok mecanic si estetic si cu actele in regula sub 1000 de euro, alea sunt anunturi care ascund multe.

Nici macar un GS 500 bunicel nu e sub 1000, ce gasesti la 7-800 sunt petarde maxime.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

E unul chiar aici pe forum care pare destul de OK. N-am intrat in detalii cu omul pentru ca nu vreau sub 2003 si n-avea rost sa pierdem timpul degeaba, dar acte in regula sigur are, din ce scria acolo.


» Post actualizat in 09 Oct 2015 09:33

Injectie vs carburație. De regula primul e mai scump. Apoi ca aspect vezi și u ce are fiecare

 

Sigur, asta am mentionat si eu in primul post. Dar 100% diferenta?

Editat de Gerula_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de alta parte SV650-uri din 2000-2001 se gasesc frecvent sub 1000 de euro, inscrise si uneori chiar si in stare tehnica acceptabila. Recunosc sincer ca ma uimeste diferenta foarte mare de pret intre un 2003 si un 2001. Totusi carburatoarele alea nu pot fi chiar asa de greu de intretinut/reglat. Sau...? :)

 

Arata-mi si mie te rog motociclete de astea. Promit ca daca imi dai cateva exemple, imi cumpar doua la 700 euro, dupa ce o vand pe a mea, ca sa zic ca am facut mega-combinatie.

 

Alea sunt parjoale prietene. Am fost sa vad una de la mine din oras, cerea 1000 pe ea si cand am intrat in discutii cu tipul, surpriza, avea alt motor pe cadru, bineinteles netrecut in acte.

Actele pe numele altei persoane, plecata in Italia, timp in care motorul a mai trecut prin mana a vreo 2 tipi pana a ajuns la asta din Iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

Foloseste cu incredere functia search. Aici pe forum. Si n-a zis nimeni nimic de 700, bineinteles....

 

Nu stiu daca-ti dai seama cat de absurd e sa ma iei cu "alea sunt petarde prietene" (no comment la "prietene") cand am scris ca urmaresc de ceva timp anunturile pe acest model si cred ca e destul de evident din felul in care ma exprim ca nu sunt un copil care crede ca tot ce zboara se mananca.

 

Oricum, nu are rost sa incepem sa ne certam aiurea, eu am intrebat ceva foarte concret, legat de diferenta de pret evidenta intre prima si a doua generatie. Nu am comentat pretul cerut de cineva pe motocicleta lui.

Editat de Gerula_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 2400 pe sv din 2008 acum 2 ani. Estetic avea ceva zgârieturi dar mecanic impecabil. În bord avea 2600km da nu bag mana n foc. Cartea service era necompletate d3ci nuj, dar în 2 ani doar consumabile am băgat . Baftă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...