Redpik Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ... In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ... In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? da da ... in coltul minunat ) eu cred ca ajung pe la 20:00 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 eu ajung pe la 7 asa. si mai vine si adi cu gsxr ... pentru cunoscatori kid tu cand ajungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 pai...cand sa ajung. in vreo 20-30 min de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 salutare, nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ?? pentru restul exista pm sau messenger. sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul. no hard feelings. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie. Problema statorului e aproape rezolvata (10x 2 amimagz), mai trebuie sa imi fac rost de o garnitura de la capacu generatorului, problema e ca nu se prea gasesc. In cazul in care nu gasesc garnitura, ce as putea folosi pe post de garnitura? Exista vreo pasta universala, ceva? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic. Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon? Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C. nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade. trebuie foarte bine degresata zona pe care va face contact, aplici siliconul il lasi cateva minute sa se intareasca un pic dupa care il fixezi si il apropii. cel mai bine e sa il strangi pe pozitie undeva dupa 24 de ore. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Sau poti sa decupezi garnitura din foaie de clingherit subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade. Pai tipul asta de silicon care rezista la temperatura si este pt. asa ceva este de culoare rosie(o fi vreo conventie de culoare). Asa intrebi la orice magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 (editat) http://www.reinz.com/db/eng/content/01matau/index.htm vad ca nu da direct produsul... sealing compounds - reinzosil e de culoarea antracitului verifica aria de aplicare. este foarte bun, si scump as zice, un tub de 70ml este 30 de ron. Editat Octombrie 16, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 salutare, nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ?? pentru restul exista pm sau messenger. sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul. no hard feelings. da, am putea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 antisocialilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 ce m-ai ghicit ma ! Acum ai sa-mi dai o bere . Intrebare-ntrebatoare : daca incepe sa se auda mai tare cand schimb viteza , inseamna ca trebuie sa mai pun sau sa schimb uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Buna intrebare, si mie mi s-a parut ca se aude ceva mai tare, dar dupa ce merg cativa km nu se mai aude asa tare. oricum eu stiu ca trebuie sa schimb uleiul la al meu ca si-a cam facut datoria, dar raspunu la intrebare tot as vrea sa-l aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 pai dupa ce mergi cativa km se incalzeste uleiul, deci nu mai opune atata rezistenta asupra pinioanelor de pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Pai da dar invers fata de cum a zis radu... teoretic s aude mai tare dupa cativa kilometri pt ca uleiul nu mai e asa vascos cand se ncinge... Cat despre... ce a spus endurokid k se aude mai tare e posibil si din cauza lantului... sa se mai fi slabit si are "biciuirea"(tensionarea) aia mai mare cand o bagi in viteza. Sau schimb de ulei dak nu i facut de mult... ca si mai pierde saracu din proprietati sau nu mai e destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic. Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul? Am, sau mai bine spus, voi schimba tot statorul. Multam de reply in ceea ce priveste siliconul rosu, dar am reusit sa-mi comand o garnitura la magazinul unui prieten-motorist din Brasov, trebuie sa imi vina in 5-6 zile; cu putin noroc din partea vremii mai reusesc sa ma dau un picut si anul asta, sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 De vanzare! Ce parere aveti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Si, mai exact, ce anume se vinde??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Lasa ce se vinde, important e la ce pret!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) da frate, asta e teaser. cred ca se refera la avatar, poate peste doua saptamani ne zice si pretul . . . Aaa, iar am o intrebare: cand pornesc motorul, la relanti, se aude un bazait o data la 2 sec sa zicem. Am cautat si cred ca e lantul de distributie, "chamshaft chain". Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face asa. Sa-mi fac griji sau e normal ? Editat Octombrie 17, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 depinde de cati kilometrii a circulat motorul ala... si cum! nu e o catastrofa insa si lanturile alea trebuiesc verificate, intinse, eventual inlocuite. cat timp motorul nu face zgomote ca si cum ai fi aruncat un sac de bile in el, e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.