radu86 Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Buna intrebare, si mie mi s-a parut ca se aude ceva mai tare, dar dupa ce merg cativa km nu se mai aude asa tare. oricum eu stiu ca trebuie sa schimb uleiul la al meu ca si-a cam facut datoria, dar raspunu la intrebare tot as vrea sa-l aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 pai dupa ce mergi cativa km se incalzeste uleiul, deci nu mai opune atata rezistenta asupra pinioanelor de pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Pai da dar invers fata de cum a zis radu... teoretic s aude mai tare dupa cativa kilometri pt ca uleiul nu mai e asa vascos cand se ncinge... Cat despre... ce a spus endurokid k se aude mai tare e posibil si din cauza lantului... sa se mai fi slabit si are "biciuirea"(tensionarea) aia mai mare cand o bagi in viteza. Sau schimb de ulei dak nu i facut de mult... ca si mai pierde saracu din proprietati sau nu mai e destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic. Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul? Am, sau mai bine spus, voi schimba tot statorul. Multam de reply in ceea ce priveste siliconul rosu, dar am reusit sa-mi comand o garnitura la magazinul unui prieten-motorist din Brasov, trebuie sa imi vina in 5-6 zile; cu putin noroc din partea vremii mai reusesc sa ma dau un picut si anul asta, sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 De vanzare! Ce parere aveti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Si, mai exact, ce anume se vinde??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Lasa ce se vinde, important e la ce pret!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) da frate, asta e teaser. cred ca se refera la avatar, poate peste doua saptamani ne zice si pretul . . . Aaa, iar am o intrebare: cand pornesc motorul, la relanti, se aude un bazait o data la 2 sec sa zicem. Am cautat si cred ca e lantul de distributie, "chamshaft chain". Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face asa. Sa-mi fac griji sau e normal ? Editat Octombrie 17, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 depinde de cati kilometrii a circulat motorul ala... si cum! nu e o catastrofa insa si lanturile alea trebuiesc verificate, intinse, eventual inlocuite. cat timp motorul nu face zgomote ca si cum ai fi aruncat un sac de bile in el, e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 e un "tic tic " incet . dar l-am auzit , asta e ideea . m-am uitat pe sv650.org si au tutoriale de intins/schimbat lantul. o sa ma uit si eu la ale mele daca mai trebuie intinse. cred ca motorul are in jur de 25k-28k. Judass stie mai bine cum a circulat cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 nu i normal sa ai probleme cu lantul de distributie la numai 28k. Persupunand ca nu s a mers cu el forja frana, forja frana, burn la semafor....Acu dak are numai 28 k... Mie unu nu mi vine sa cred... eu am facut anu asta aproape 10k si nu m am hazardat la iesiri deloc. Al meu din 2004 are 27k. Si consider ca s foarte putini(si am dubii dak s reali - eu o am de la 24k pe asta). Nu cred ca exista 20% dintre motocicletele de la noi care sa mai aibe odometru ala corect... is date peste cap de cel putin 5 ori la motoarele de 15 ani, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 De vanzare este un Sv1000R imbunatatit cu upside-down,etc...pret 4000 Euro.detalii pe bikeshop sau pro-bike uite link...sper sa nu-l stearga http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=48726 tel 0741660232 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 eu am 48000 kilometri si numai in ultimul timp aud niste click-uri in motor. insa l-am dus la dealer, mecanicul s-a dat cu el si a zis ca nu e motiv de ingrijorare. cat timp il incalzesti cum trebuie (NU STATIONAR) e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 cum "nu stationar". Adica trebuie sa incalzesc motorul mergand ? prima oara cand am incercat asta (adica ieri) ieseam din parcare si am cedat trecerea unui tip de pe contrasens . Cand sa plec dupa loc, mi s-a oprit motoru si m-am rasturnat peste o masina bine ca l-am tinut, motorul nu a avut contact cu masina, doar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 te sui pe motor, daca e foarte frig bagi socul din prima. pornesti motorul, bagi in viteza si mergi. la inceput mergi cu 30 in a 2-a, pana ajungi la o straduta mai maricica, acolo ii dai 50 in a 3-a (adica o tii la viteza legala din oras) si dupa cateva minute de mers (2-3) o bagi in a 4-a si o tii un pic peste 50. toata chestia asta dureaza ~5 minute. altii tin motorul pe loc si il lasa sa mearga cateva minute. WRONG! atentie: metoda de mai sus nu inseamna ca motorul e incalzit de tot. poate ca uleiul are deja temperatura ideala de functionare, insa motorul in sine e inca destul de rece. daca vrei sa ii dai blana, mai fa niste ture vreo 15 minute! socul il tii pana o bagi in a 2-a, dupa aia (peste 3000 rpm) socul nu mai are nici un folos. el este doar pentru pornirea in conditii nefavorabile. asa fac eu si nu am niciodata probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Deacord. Se incalzeste mult mai bine in mers lejer motorul. Dar e contra indicat sa l turezi. Desi in manula spune ca pana nu atinge 40 de grade nu e indicat sa pleci d p loc. Iar la mine ajunge in 3 minute maxim la 40 de grade luandu si soc automat cat sa bata la 1500 rpm. Care i cu sv ul rosu de pe Stirbei Voda?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 nu inteleg de ce ar fi rau sa tii mobra la incalzit... in primul rand temperatura e a apei si nu a uleiului, nicidecum uleiul in motor nu se va incalzi cand ai 80 de grade la apa si nici dupa 3 interesctii cu a treia. eu intodeauna plec cu mobra cand arata 80 apa (3-5 min de relanti) si schimb jos, asta pentru cativa kilometri, poate abea atunci ai o temperatura optima a uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Si eu il incalzesc pe loc 3-4 minute, de fapt pana ma echipez si apoi plec. Daca poate cineva sa explice de ce nu e bine (nu pt ca asa a zis nu situ care sau etc.) am sa il incalzesc si eu in mers de la inceput, dar pana acum chiar nu am auzit niste argumente solide si nici foarte corecte. (aceeasi problema se pune si la masini). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) Voi aveti montate pe ale voastre termometre aftermarket? Sau sunt modele mai noi care afiseaza temperatura? Ca yo la a mea, model k2, am doar un led pentru apa si pentru ulei, si cand alea se aprind e bai . Cat despre modul meu de plecare DP loc, e simplu: o pornesc cu socu tras jumate - sau tot depinde de cat de cancer e afara, il las pana cand urca si sta stabil pe la 2500RPM (de obicei, 30sec-max 1 min). Dupa care ma duc incet, a 2a, 3a si a4a, rar ma duc in oras cu a 5, de a 6 nici nu mai zic nimic. Cand ma apuc sa ii dau bice, de cele mai multe ori e incalzit numai bine. Pana acum nu am avut alte probleme decat cele datorate bateriei descarcate datorita statorului parlit Voi schimbati uleiu ca la carte, sau mai repede? Ca yo acum cand am scos uleiu din ea - prin desfacerea generatorului am pierdut aproape 1 litru si am zis sa il schimb pe tot - cu toate ca nu avea mai mult de 4000km de la ultimu schimb, uleiu parea deja cam dus, asa la prima vedere. Ce filtre de ulei aveti? LE: NU-i bine sa pleci cu ea de pe loc turata, si/sau sa o turezi imediat dupa ce ai pornit-o pentru ca uleiul nu are timp sa se incalzeasca si nici sa circule corespunzator prin toata instalatia si fara ulei nu se prea face lubrifierea si ajunge sa frece metal pe metal si de aici o uzura prematura a motorului. Editat Octombrie 17, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) foarte bine zis maverick la partea cu turatul cand e rece. eu nu am termometru pt apa, ci doar cele 2 beculete de care ai zis, dar pun mana pe motor ca sa vad cam cat de cald e, de fapt pun mana pe furtunul de apa. Uleiul inca nu l-am schimbat, si nici nu il mai schimb ca pun motoreta la iernat si ii fac schimbu in primavara, asa ca nu stiu ce sa zic la partea cu schimbu la cei 6000 pe care ii recomanda cartea. Editat Octombrie 17, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 la honda mea scrie in carte sa nu pleci pana nu se ridica acul de la temperatura intr-o anumita zona. or, pana sa ajunga acul acolo, dureaza peste 5 minute. dar sv-ul am vazut ca se incalzeste mult mai repede. eu plec atunci cand simt ca partea de sus a cilindrilor(chiuloasa?) a inceput sa se incalzeasca, la fel si cu baia de ulei(zona respectiva). cred ca apa se incalzeste mai repede decat uleiul, asa ca nu mi se pare relevanta temp ei ca si reper de pornire parerea mea e ca daca-l lasi 3 minute la incalzit nu are cum sa-i faca decat bine. si binenteles ca dupa ce plec, fara turatii mari. eu o tin sub 4000 inca vreo 5 minute de mers, poate si mai mult in functie de cat ma grabesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 da, apa se incalzeste mai repede, ca ea e agentul de racire, si e normal sa "ia" caldura de la cilindri, dar oricum, daca simti ca apa are undeva peste 60 de grade, uleiul nu va avea nici el 20 de grade, si oricum uleiurile din ziua de azi sunt destul de evoluate si asigura o ungere destul de ok si la temperaturi sub cea nominala sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 v-ati gandit sa va montati cricuri centrale? am cautat putin si am gasit prin usa la 175$ si un uk la 130 lire(acelasi produs). oarecum ma bucur ca exista, dar e destul de scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Eu unu nu pre aintentionez sa pun cric central, desi cred ca e foarte ok cu unu din ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Voi schimbati uleiu ca la carte, sau mai repede? Ca yo acum cand am scos uleiu din ea - prin desfacerea generatorului am pierdut aproape 1 litru si am zis sa il schimb pe tot - cu toate ca nu avea mai mult de 4000km de la ultimu schimb, uleiu parea deja cam dus, asa la prima vedere. Ce filtre de ulei aveti? LE: NU-i bine sa pleci cu ea de pe loc turata, si/sau sa o turezi imediat dupa ce ai pornit-o pentru ca uleiul nu are timp sa se incalzeasca si nici sa circule corespunzator prin toata instalatia si fara ulei nu se prea face lubrifierea si ajunge sa frece metal pe metal si de aici o uzura prematura a motorului. parea dus la culoare? sau l-ai luat la mana si nu mai era vascos? culoarea nu e foarte relevanta, de obicei la schimb ramane foarte mult ulei vechi in mobra, o sa incerc sa pun solutie de curatat la urmatorul schimb si am sa urmaresc atunci cat de mult se arde. depinde si de ce ulei folosesti, zona in care te dai, temperatura, stilul de mers, sunt mai multe lucruri ce trebuiesc luate in calcul si atunci este destul de normal sa schimbi uleiul la 4000. ultimul schimb l-am facut la 6000 si uleiul nu arata multumitor. (in situatia in care nu ii dau rosu) legat de filtre eu am pus champion, nu stiu care sunt cele mai indicate dar in schimb va recomand asa ceva: http://www.filtermag.com/tech.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.