Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bah, da. fii invidios pe vreme, ca de trafic te saturi in prima suta de metri. bleah ...

In seara asta la arc, in coltul minunat de statie ratb ? :( :disappointed:

 

 

da da ... in coltul minunat :()

eu cred ca ajung pe la 20:00 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ??

pentru restul exista pm sau messenger.

 

sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul.

 

 

no hard feelings.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rebobinarea te costa in functie de cine ti-o face. Un prieten si-a rebobinat statorul la un ZX9R cu 400 de lei la un om care mai repara una alta prin sat si nu a avut nici o problema . La cineva specializat poate fi si mai mult. Important e sa ti-o faca bine, ca sa nu te trezesti ca dupa 2 zile ti se arde din nou. Eu zic sa cauti pe net in zona ta. Daca gasesti vreo firma care rebobineaza motoare si-ti pot face lucrarea, intreaba-i daca-ti ofera si garantie.

 

Problema statorului e aproape rezolvata (10x 2 amimagz), mai trebuie sa imi fac rost de o garnitura de la capacu generatorului, problema e ca nu se prea gasesc. In cazul in care nu gasesc garnitura, ce as putea folosi pe post de garnitura? Exista vreo pasta universala, ceva? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic.

 

Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silicon rosu.E special pt. asa ceva.Rezista pana pe la vreo 300 C.

 

 

nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade.

 

trebuie foarte bine degresata zona pe care va face contact, aplici siliconul il lasi cateva minute sa se intareasca un pic dupa care il fixezi si il apropii.

 

cel mai bine e sa il strangi pe pozitie undeva dupa 24 de ore.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e obligatoriu sa fie de culoare rosie, esentialul este sa mearga in 300 de grade.

 

Pai tipul asta de silicon care rezista la temperatura si este pt. asa ceva este de culoare rosie(o fi vreo conventie de culoare). Asa intrebi la orice magazin de piese auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

nu vreau sa fiu rautacios, dar totusi ne putem limita la topic ??

pentru restul exista pm sau messenger.

 

sunt foarte multi colegi din provincie si mai mult ca sigur nu prea ii intereseaza unde si in ce fel ardeti voi gazul.

 

 

no hard feelings.

 

da, am putea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna intrebare, si mie mi s-a parut ca se aude ceva mai tare, dar dupa ce merg cativa km nu se mai aude asa tare. oricum eu stiu ca trebuie sa schimb uleiul la al meu ca si-a cam facut datoria, dar raspunu la intrebare tot as vrea sa-l aflu :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da dar invers fata de cum a zis radu... teoretic s aude mai tare dupa cativa kilometri pt ca uleiul nu mai e asa vascos cand se ncinge... Cat despre... ce a spus endurokid k se aude mai tare e posibil si din cauza lantului... sa se mai fi slabit si are "biciuirea"(tensionarea) aia mai mare cand o bagi in viteza. Sau schimb de ulei dak nu i facut de mult... ca si mai pierde saracu din proprietati sau nu mai e destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu exista o pasta de etansare, dar nu stiu unde poti si unde nu poti sa o folosesti. eu am vazut o data acea pasta cand am etansat o cutie de viteze la o dacie 1310, acuma daca e ok si pentru capacul acela nu stiu ce sa zic.

 

Pana la urma ai rebobinat sau ai schimbat tot statorul?

 

Am, sau mai bine spus, voi schimba tot statorul. Multam de reply in ceea ce priveste siliconul rosu, dar am reusit sa-mi comand o garnitura la magazinul unui prieten-motorist din Brasov, trebuie sa imi vina in 5-6 zile; cu putin noroc din partea vremii mai reusesc sa ma dau un picut si anul asta, sper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da frate, asta e teaser. cred ca se refera la avatar, poate peste doua saptamani ne zice si pretul . . .

Aaa, iar am o intrebare: cand pornesc motorul, la relanti, se aude un bazait o data la 2 sec sa zicem. Am cautat si cred ca e lantul de distributie, "chamshaft chain". Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face asa. Sa-mi fac griji sau e normal ?

Editat de EnduroKid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de cati kilometrii a circulat motorul ala... si cum! nu e o catastrofa insa si lanturile alea trebuiesc verificate, intinse, eventual inlocuite. cat timp motorul nu face zgomote ca si cum ai fi aruncat un sac de bile in el, e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...