Diabolic Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Eu am avut o problema cu oglinzile la inceput dar m-am obisnuit. Motocicleta este ingusta si in oglinzi se vede mai prost ca la un naked (exista mirror extenders dar sunt discutabile). Pozitia de pe N este similara cu cea de pe S, doar ghidonul difera. Termen de comparatie nu am pentru ca e a 2-a motocicleta dar daca o compar cu GS-ul mi se pare mai manevrabil S-ul. In acelasi timp mi se pare si mult mai practic decat un naked din cauza latimii ghidonului si a parbrizului dar asta depinde de ce vrea fiecare sa faca cu motoreta respectiva. http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_01.html http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_02.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Eu am avut o problema cu oglinzile la inceput dar m-am obisnuit. Motocicleta este ingusta si in oglinzi se vede mai prost ca la un naked (exista mirror extenders dar sunt discutabile). Pozitia de pe N este similara cu cea de pe S, doar ghidonul difera. Termen de comparatie nu am pentru ca e a 2-a motocicleta dar daca o compar cu GS-ul mi se pare mai manevrabil S-ul. In acelasi timp mi se pare si mult mai practic decat un naked din cauza latimii ghidonului si a parbrizului dar asta depinde de ce vrea fiecare sa faca cu motoreta respectiva. http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_01.html http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_02.html stai linistit. Eu la motorul meu nu am oglinzi asa ca nu ma deranjeaza. Oricum se vede mai bine decat se vede la al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 In poza din profil le aveai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 In poza din profil le aveai Le-am pierdut pe drum. Erau prinse cu niste surubiri si din cauza vibratiilor s-au desfacut si buf. Una am vazut-o. Statea ea la locul ei si deodata vad ca s-a slabit surubul si imi atarna oglinda. Cand sa pun mana pe ea, a cazut. M-am intors dupa ea, sparta bineinteles dar am zis ca o fac, asta e. Cealalta am pierduta pe la 200 km/h in drum spre intrunirea de la Bacau. Am simtit ca m-a lovit ceva in mana, dar nu am dat importanta. Dupa vreo 10 km cand sa ma uit dupa tipul din spate, oups. Uita-te unde nu-i. Si asta este povestea oglinzilor mele. Ce a mai ramas din ele, a trait foarte fericit la ghena Astept noile oglinzi acum, sa vad si eu cum e. Deja m-am dezobisnuit. E cam periculos dar asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 am si eu o intrebare , ceva care intradevar ma framanta : anul care este scris pe furtunele de frana ,are vreo legatura cu anul de fabricatie al motocicletei ? exemplu concret ( si aici sper sa ma ajute posesorii de sv 1000 s cu anul de fabricatie dupa 2003 , dar nu numai ) o motocicleta poate sa fie din 2005 si sa aibe scris pe furtune 2003 ? Stiu ca nu este exact ce ai intrebat si o sa verific si ce ai zis tu dar uite cum poti afla anul: http://www.analogx.com/contents/vinview.htm VIN Explanation Here's how to read a Vehicle Identification Number - Benelli is used in this as an example, but works for all vehicles! . 17 characters in length 1-3: Country code/Manufacturer --- eg. ZBN is Italy/Benelli 4-8: Model --- eg. TB000 is Tornado --- eg. B3TR8 (or B?) 9: check digit - ignore it 10: Assembly Year --- eg. 3 is 2003 --- eg. 5 is 2005 11. Assembly Plant --- eg. P is Pesaro 12-17: Serial Number --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 17:41 -------------Haca, Dupa ce m-am uitat la anuntul tau si am vazut poze cu motoreta mi-am dat seama ca nu are cum sa fie 2005. Cu cadrul de culoarea aia s-au facut doar K3 si K4. De la K5 cadrul este negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Poate intereseaza si pe altii aventurile mele. Recent mi-am transformat SVul meu 650 intr-un SV 325. Cum se simtea ca se mai inneaca din cand in cand (plus ca nu pleca fara sa-i trag socul) m-am decis sa o duc pe Lilith la un service, nu dam nume. Reglat si sincronizat carburatoare. Cand am ridicat-o de acolo, nu mai vroia sa traga mai deloc. Mi s-a spus sa revin in alta zi pentru ca mecanicul nu era la ora respectiva. M-am intors asa cu ea pana la Targoviste, foarte chinuit, netragand de ea, chit ca altfel nu prea vroia sa mearga si am mai mers cateva zile chiar sperand ca se va remedia cumva problema de la sine. (s-a mai intamplat sa aiba o lipsa acuta de putere, dar doar pe cativa km, banuiesc ca de la carburatoare murdare). De notat e ca nu mai imi mergea nici turometrul. Ieri ma decid cu un prieten sa ne bagam nasul in ea (de fapt el mai mult m-a convins si tot el si-a bagat mai mult nasul). Am cumparat doua bujii NGK ca sa i le schimb (nu face aprindere pe un cilindru, primul suspect e bujia, nu?). Pe aceasta cale doresc sa transmit multa mai mult sex oral.e inginerilor de la Suzuki care au facut al doilea cilindru complet inaccesibil (trebuie sa scoti cam tot sa ajungi la el, inclusiv radiatorul, si spatiu n-ai cam deloc) Am schimbat bujiile, am vazut ca ele de fapt erau bune, si ca nu dadea nici un fel de scanteie pe primul. Problema? La dracu electirca... Oh, shit... sau poate nu! Noroc cu prietenul asta al meu care a avut intuitia sa se uite la bobinele de inductie. A descoperit ca aveam o mufa desfacuta. Motivul e necunoscut, ori s-a desfacut pe drum ca am luat vreo groapa (destul de improbabil, sunt foarte atent la drum) ori au uitat-o cei de la service desfacuta (un pic mai probabil decat prima varianta desi carburatoarele nu au de a face cu bobina) sau l-au scos intentionat ca sa ma mai intorc la ei. (nu vreau sa arat cu degetul si sa acuz pentru ca nu am dovezi si nici nu mi-ar placea sa nu am dreptate..., dar a fost pana mai acum o varianta destul de plauzibila in mintea mea). Dupa aceasta miscare, toate sistemele mi-au revenit la normal Ah, si in service suspectez ca mi-a fost reglat si relantiul la rece pe la vreo 2500 de rpm ca sa porneasca 'fara problme' (?) Concluzia si eventualele invataturi: (mai ales pentru novici) + ca incepator e bine sa inveti macar un 'a b c' de mecanica ca sa iti pot face treburile marunte si nu numai singur. Vorba aceea, ce isi face omul cu mana lui... Asta ca sa nu te mai incurci cu tot felul de mecanici suspecti care ori sunt rau intentionati ori sunt tauni si invata pe motorul tau. Te scoate din multe rahaturi. + daca aveti vreo problema cu turometrul, uitati-va la bobina de inductie (bobinele de fapt, ca sunt doua) sau la bornele bateriei. Ca mie mi-a scos peri albi pana m-am prins PS Multumesc pe aceasta cale lui mihaip pe care l-am batut la cap gen grav ca sa imi explice o gramad de lucruri si sa ma lamureasca cu multe probleme. Raman dator de o bere Si lui Misu la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 De ce sa ramai mah dator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06? in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Eu am avut modelul sv 650 n din 2003, cel cu injectie, i-am dat aproape 200, mai mult nu am avut tuper . Oricum, trece lejer de 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 217 din cate stiu. Am si testat peste dar acul nu trece de 220 nici sa-l bati In talon scrie viteza maxima constructiva 200, insa poate mai mult PS 235 e viteza maxima de la SV de 1000, va rog sa ma contraziceti daca gresesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 217 din cate stiu. Am si testat peste dar acul nu trece de 220 nici sa-l bati In talon scrie viteza maxima constructiva 200, insa poate mai mult PS 235 e viteza maxima de la SV de 1000, va rog sa ma contraziceti daca gresesc.. Nu te contrazicem pt ca asa e. Real nu cred ca un SV de 6,5 sa ia mai mult de 210 reali, cel putin nu modelul N. Pe ceas si eu am mers cu Banditu 220 si se mai putea un pic (cu muult elan) insa nu stiu daca real erau 200. Ce pot spune e ca o perioada am avut un SIGMA BC 1200 montat si calibrat perfect si la 200 pe bord aveam cam 185 pe SIGMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva? Se simte.. Multzam de aprecieri.. Din pacate iar a cerut bani E mai rau ca o femeie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ma intereseaza un tankbag pt sv..si nu pre stiu ce sa aleg din acela cu magnet sau cu prinderi?voi aveti?ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ma intereseaza un tankbag pt sv..si nu pre stiu ce sa aleg din acela cu magnet sau cu prinderi?voi aveti?ce recomandati? K6le are rezervor metalic sau de plastic? Banuiesc ca metalic din moment ce intrebi de tang bag pe magneti. Eu unul cred ca o sa merg pe varianta asta. Dar sa nu uiti sa pui un prosop/carpa intre magneti si rezervor sa eviti zgarierea acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Exista vreo solutie mai ieftina (decat cea de la Louis) pentru un suport de topcase si genti laterale pentru SV? Voi gume de unde luati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 v astept pe toti la intrunirea de la babana(pitesti) sa facem o gasca de sv-uri:d numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat August 23, 2007 Share Postat August 23, 2007 Salutari, Este cineva din Bucuresti care are un SV1000S ? As vrea sa il vad si eu un pic daca se poate ca ma bate gandul sa schimb clasa si incerc sa adun cat mai multe informatii despre SV-ul de 1000 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Salutari, Este cineva din Bucuresti care are un SV1000S ? As vrea sa il vad si eu un pic daca se poate ca ma bate gandul sa schimb clasa si incerc sa adun cat mai multe informatii despre SV-ul de 1000 Multumesc Eu am SV1000s. Daca pot sa te ajut cu ceva....let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Eu am SV1000s. Daca pot sa te ajut cu ceva....let me know Multumesc, lasa-mi te rog numarul pe PM sa te sun,cand ai timp vreau sa iti vad si eu frumusetea si sa mai discutam un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 salutari! case-uri pentru SV si/sau suporti pe unde se gasesc? o sa intreb acu' la B&S Motors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 salutari! case-uri pentru SV si/sau suporti pe unde se gasesc? o sa intreb acu' la B&S Motors. Pe Louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 (editat) @amimagz: De unde ai luat farurile alea smechere? Ma tenteaza sa-mi mai pun si eu doua faruri ceva asemanator pt ca nu-s prea multumit de farurile actuale. Editat Septembrie 3, 2007 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 @amimagz: De unde ai luat farurile alea smechere? Ma tenteaza sa-mi mai pun si eu doua faruri ceva asemanator pt ca nu-s prea multumit de farurile actuale. La orice magazin cu accesorii auto.. Mai exact, sunt niste proiectoare! Au venit cu tot cu sistemul de prindere.. Mai gasesti si in targ la Vitan.. si pe Louis De exemplu asta, sau asta.. Variante exista.. (ar mai fi si asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 La orice magazin cu accesorii auto.. Mai exact, sunt niste proiectoare! Au venit cu tot cu sistemul de prindere.. Mai gasesti si in targ la Vitan.. si pe Louis De exemplu asta, sau asta.. Variante exista.. (ar mai fi si asta) Pisi, termina-te cu proiectoarele alea de tractor Pune si tu macar un far de Rover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.