Jump to content

Recommended Posts

Am nevoie sa curat si sa sincronizez carburatoarele pana joi seara. :rusinica:. Stie cineva unde as putea (eventual si cam care-s preturile)?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am reusit sa o tavalesc de doua ori. Si pe stanga si pe dreapta. Desi nu am crash paduri, carenele nu au patit absolut nimic. Nici macar zgariate. Dar in schimb am rupt tot ce inseamna manete si schimbator. Initial pe dreapta, frana spate (inca mai poate fi actionata daca port cizmele :) ) juma' de maneta de frana (inca utilizabila, am mers jumatate de Cheia asa - dus) si, ce e mult mai grav maneta de ambreiaj si schimbatorul (scaritele n-au nici pe naiba).

 

Am fost nevoit sa imi las motocicleta in curtea interioara a unei pensiuni unde am cazut, deoarece nu am putut face rost de platforma. Planu B este se pare sa gasesc o maneta de ambreiaj si sa o montez ca sa vin pe ea.

 

De aceea apelez la voi. Daca are cineva sa-mi vanda o maneta, sau in cel mai rau si disperat caz, sa-mi imprumute pentru fix 6 ore un, ii voi fi indatorat toata viata mea. Mentionez ca este relativ urgent, cel tarziu miercuri trebuie sa o ridic de acolo!!!! Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Si eu la inceput de drum... nu am nici permis si nici motor. Scoala o incep foarte in curand si sunt in cautare de motor. Imi place foarte mult SV 650 S - atat cele citite (cum ca ar fi o buna alegere pt. un incpator - manevrabila, iarta, putere livrata liniar si de jos, usoara) cat si estetic.

O intrebare, insa: eu am 1.82 m si 100 kg, nu o sa stau inghesuit / incomod pe motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Si eu la inceput de drum... nu am nici permis si nici motor. Scoala o incep foarte in curand si sunt in cautare de motor. Imi place foarte mult SV 650 S - atat cele citite (cum ca ar fi o buna alegere pt. un incpator - manevrabila, iarta, putere livrata liniar si de jos, usoara) cat si estetic.

O intrebare, insa: eu am 1.82 m si 100 kg, nu o sa stau inghesuit / incomod pe motor?

 

Sal!

Parerea mea e ca nu o sa stai inghesuit si nici incomod. Singurul dezavantaj ar fi de look. Tu fiind mare, SV-ul mai mititel, nu cred ca arati bine... dar daca vrei faci si acest compromis. Eu am 1.82 si stau foarte bine pe SV, modelul de 650, k3. Am mers la drum lung cu pasager si este destul de comoda. Consumul 4,5%. la viteza de 90-120 km/h cu rafe scurte de 150 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.80 si stau perfect. Dar pozitia este sportiva , asa cum ii spune si categoria , sport-turing. Merge bine si cu pasager , am mers cam 800 de km in ultima plimbare . Asta in 2 zile . Fata se cam plangea putin dar nu f tare, pentru mine a fost ok. Motorul este super , trage f placut si controlabil . Daca nu esti prea extremist o poti lua ca prima motocicleta , asta este si cazul meu. Consuma intradevar 4,5 %. Nu prea merge pe drumuri forestiere , nu este locul ei acolo. Toate bune!

post-16394-1185285690_thumb.jpg

post-16394-1185285711_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 1.80 si stau perfect. Dar pozitia este sportiva , asa cum ii spune si categoria , sport-turing. Merge bine si cu pasager , am mers cam 800 de km in ultima plimbare . Asta in 2 zile . Fata se cam plangea putin dar nu f tare, pentru mine a fost ok. Motorul este super , trage f placut si controlabil . Daca nu esti prea extremist o poti lua ca prima motocicleta , asta este si cazul meu. Consuma intradevar 4,5 %. Nu prea merge pe drumuri forestiere , nu este locul ei acolo. Toate bune!

 

Subscriu la toate cele spuse mai sus. Si adaug ca nu ii place de nici un fel pe pietris :) De asemena va informez ca manetele si schimbatorul merg de minune lipite cu poxipol si power tape. Eu mi-am adus motorul ieri noapte de pe Cheia dupa 15 minute de reparatie cu materialele mentionate mai sus :cheers:

 

@Sf.Andrei: De unde ai luat gentile alea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Sf.Andrei: De unde ai luat gentile alea?

 

 

Este un magazin la intersectia dintre sos pipera si b-d Barbu Vacarescu (zona statiei de metrou Aurel Vlaicu) . Magazinul este si reprezentanta KTM , se cheama cred Moto Mania. Gentile costa 350RON (aproximativ) si se potrivesc bine. Au impreuna 48 de litri.

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fine, am reusit!

Dupa un drum de mai bine de 2300km pe rotile proprii, SV-ul a ajuns acasa.

Cred ca deja plange dupa drumurile perfecte din Germania si Austria, mi-e cam mila de ea din punctul asta de vedere.

Revin cu detalii si poze zilele urmatoare (nu am deocamdata pozele).

 

am vazut ceva topic-uri despre autocolante personalizate, am incercat sa contactez 1-2 persoane dar nu a raspuns nimeni.

stiti pe cineva care poate face asa ceva? ca vreau sa personalizez putin libelula...

 

Judas, se pare ca mare ghinion ai avut; in ce stadiu esti cu reparatiile? Ma intereseaza si pe mine detalii, pentru reparatiile curente si in eventualitatea unor probleme viitoare.

Edited by jonlup

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fine, am reusit!

Dupa un drum de mai bine de 2300km pe rotile proprii, SV-ul a ajuns acasa.

Cred ca deja plange dupa drumurile perfecte din Germania si Austria, mi-e cam mila de ea din punctul asta de vedere.

Revin cu detalii si poze zilele urmatoare (nu am deocamdata pozele).

 

am vazut ceva topic-uri despre autocolante personalizate, am incercat sa contactez 1-2 persoane dar nu a raspuns nimeni.

stiti pe cineva care poate face asa ceva? ca vreau sa personalizez putin libelula...

 

Judas, se pare ca mare ghinion ai avut; in ce stadiu esti cu reparatiile? Ma intereseaza si pe mine detalii, pentru reparatiile curente si in eventualitatea unor probleme viitoare.

 

Depinde ce stickere cauti.. daca te prind cu 'Ain't Skeered' pe motor cum am eu iti rup picioarele :blink:

 

Cat despre ghinionul de nesansa, de fapt nu prea a fost. Pagubele au fost minore, maxim 60-70 de euro m-au costat toate piesele. Nu tu zgarieturi pe carene, nimic. Am avut chiar noroc cu carul :) Am cazut la viteze foarte foarte mici si pe suprafete moi :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde ce stickere cauti.. daca te prind cu 'Ain't Skeered' pe motor cum am eu iti rup picioarele :)

 

:bigstar: nu de-alea.

vreau sa-i scriu numele ``de botez`` cu un autocolant ca lumea.

 

chiar nu stie nimeni de autocolante?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am o intrebare. Cum e SV 1000 S ca motor? Parti bune si rele. Eu am un kawasaki z 750 si vreau sa-mi iau un SV 1000 S dar nimeni nu prea stie care-i treaba cu ele. Toata lumea crede ca daca sunt ieftine sunt si mai proaste. Asa ca va intreb pe voi, posesorii de SV. Care e treaba? Merita motoreta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Salut,

 

Am o intrebare. Cum e SV 1000 S ca motor? Parti bune si rele. Eu am un kawasaki z 750 si vreau sa-mi iau un SV 1000 S dar nimeni nu prea stie care-i treaba cu ele. Toata lumea crede ca daca sunt ieftine sunt si mai proaste. Asa ca va intreb pe voi, posesorii de SV. Care e treaba? Merita motoreta?

 

Salut,

 

Am SV1000S de vreo 2 luni. Nu am pus prea multi km pe el, dar cred ca as putea sa-i fac o caracterizare. Motorul trage foarte tare in ture joase si medii (motorul 2 in V este superb :) ), are ciclistica buna si e destul de bun pentru oras. Vibratiile sunt mai scazute decat la z750, suna incredibil cu o pereche de tobe aftermarket, dar nici cu tobele stoc nu ti-e rusine. NU este un motor pentru incepatori (parere personala :bigstar: ). Trebuie sa ai mare grija cand, unde si cat tragi de gaz pentru ca raspunde prompt si puternic :blink:

Designul este demential. Doua tobe, coditza ridicata, stop pe leduri...

Mie personal mi se pare foarte stabila si puterea mare si dozabila la turatii joase ii da o manevrabilitate buna in oras. Daca iti place sa crosetezi printre masini in trafic, cu SV faci o treaba de nota 10 :haha:

Parti rele: furca fatza parca nu e facuta pentru motocicleta asta. E total nepotrivita. Mult prea moale, dar totusi este reglabila. O furca upside down s-ar fi potrivit de minune. Momentan nu stiu ce alt defect as putea sa mentionez. Daca mai gasesc vreunul o sa il postez :blink:

Concluzia: Motrul merita din plin!

 

Astea fiind zise, ar trebui sa ma prezint si eu ca proaspat posesor de SV1000S :nono:

 

Pozele sunt facute cu telefonul asa ca scuze pentru calitate :wave:

 

post-10824-1185883394_thumb.jpg post-10824-1185883422_thumb.jpg post-10824-1185883471_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Parti rele: furca fatza parca nu e facuta pentru motocicleta asta. E total nepotrivita. Mult prea moale, dar totusi este reglabila. O furca upside down s-ar fi potrivit de minune. Momentan nu stiu ce alt defect as putea sa mentionez. Daca mai gasesc vreunul o sa il postez :bigstar:

Concluzia: Motrul merita din plin!

 

Astea fiind zise, ar trebui sa ma prezint si eu ca proaspat posesor de SV1000S :blink:

 

Pozele sunt facute cu telefonul asa ca scuze pentru calitate :)

 

post-10824-1185883394_thumb.jpg post-10824-1185883422_thumb.jpg post-10824-1185883471_thumb.jpg

 

Poti pune arcuri progresive (nu f scumpe), ori daca esti un adevarat fan(atic) poti monta o furca USD de gixxer. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti pune arcuri progresive (nu f scumpe), ori daca esti un adevarat fan(atic) poti monta o furca USD de gixxer. :bigstar:

 

Nu sunt chiar asa de mare fan. Eu sunt super multumit si de actualul meu motor, dar m-am cam plictisit de el. De asta vreau altceva. Si SV-ul e primul pe lista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu tind sa cred ca nu furca e punctul lui slab ba din contra. Furcile sunt Showa si chiar sunt super ok.

Arcurile sunt progresive pentru cel de 1000 (este furca de pe generatia trecuta de GSXR). Am atasat un articol foarte interesant despre modelele tunate de SV facute de JHS. Ei scot in evidenta destul de bine plusurile si minusurile :bigstar:

jhs_sv.zip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu contest deloc ca furca telescopica nornala nu ar fi ok pt SV 1000 S, mai ales pt ca nu am avut ocazia sa o incerc. Insa este clar ca una USD ar fi aratat mai bine si nu ar fi avut cum sa inrautateasca performantele. Insa avand in vedere preturile super de treaba :) de la Suzuki fata de concurenta putem inchide un ochi, zic. :bigstar:

Nu stiu de pe ce gixxer ar fi putut proveni furca aia, cum zici tu, Diabolic-ule. Din cate stiu SV 1000S a aparut in 2003 iar in momentul ala 750ul si 1000le aveau clar USD. Doar 6le mai era cu forca 'normala'. Si parca nu-mi vine a crede ca e tot aia ca si cea de pe 6 care e mai usor si nici nu rupe in halu ala (alt cuplu!!!, alta putere).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable.

Uite un citat din articol:

"The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable.

Uite un citat din articol:

"The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front "

 

Ok. In mare numai furca e "problematica". Cum sta cu consumul? :) In bucuresti :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare , ceva care intradevar ma framanta : anul care este scris pe furtunele de frana ,are vreo legatura cu anul de fabricatie al motocicletei ? exemplu concret ( si aici sper sa ma ajute posesorii de sv 1000 s cu anul de fabricatie dupa 2003 , dar nu numai ) o motocicleta poate sa fie din 2005 si sa aibe scris pe furtune 2003 ? :bigstar:

Edited by haca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable.

Uite un citat din articol:

"The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front "

 

Consumul ar fi cam de 8 in oras si vreo 5-6 pe afara. Iarna am inteles ca ar atinge si un 10%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Aseara mi-am vazut si eu iubita!! SV 650s.....e superba, a fost dragoste la prima vedere :bigstar:..O cheama Ligia :)..Poze nu am momentan cu ea, pentru ca n-am avut nici camera la mine si oricum era bezna in garaj...Sunt atat de fericit incat am dormit cu cheile sub perna azi-noapte :blink:...O sa revin cat de curand cu poze...Imi doresc sa avem o viata lunga impreuna, fara "certuri" si incidente...

 

P.S. uitasem....aveam o poza cu ea in mail.....

post-18574-1185954628_thumb.jpg

Edited by shuvyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Aseara mi-am vazut si eu iubita!! SV 650s.....e superba, a fost dragoste la prima vedere :)..O cheama Ligia :blink:..Poze nu am momentan cu ea, pentru ca n-am avut nici camera la mine si oricum era bezna in garaj...Sunt atat de fericit incat am dormit cu cheile sub perna azi-noapte :blink:...O sa revin cat de curand cu poze...Imi doresc sa avem o viata lunga impreuna, fara "certuri" si incidente...

 

Multe felicitari si s-o stapanesti sanatos! E frumoasa tare :bigstar:

Vad ca se inmultesc posesorii de SV :wave:

Edited by Borris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multe felicitari si s-o stapanesti sanatos! E frumoasa tare :bigstar:

Vad ca se inmultesc posesorii de SV :)

 

 

Multam...multam.....in realitate e de 1000 de ori mai frumoasa.....si cred ca ma iubeste si ea..cand i-am pornit motorul a pocnit o data din toate puterile..probabil ramasesera ceva gaze pe "teava" :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overall e un motor super din ce am inteles eu de la voi. Mai am totusi o intrebare. Cat de manevrabila este? Motorasul meu fiind naked pur (fara oglinzi :bigstar:) ma strecor super repede prin trafic. Sv-ul fiind S si avand ceva caracteristici ale motoarelor de viteza (pozitia, carenuta in fata, oglinzile care sunt prinse in acelasi mod ca si la o vitezana) se comporta mai greu sau e relativ usor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overall e un motor super din ce am inteles eu de la voi. Mai am totusi o intrebare. Cat de manevrabila este? Motorasul meu fiind naked pur (fara oglinzi :blink:) ma strecor super repede prin trafic. Sv-ul fiind S si avand ceva caracteristici ale motoarelor de viteza (pozitia, carenuta in fata, oglinzile care sunt prinse in acelasi mod ca si la o vitezana) se comporta mai greu sau e relativ usor ?

 

Nu zice nimeni ca tre sa ti iei S. :blink: Iegzista si varianta N. :) Si daca chiar vrea muschiu tau... ii poti monta si un ghidon adevarat, adica dintr-o bucata, superbike. :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...