Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa ma prezint si eu ca mi-a venit mobra :D

 

Alex,32 de ani

Am avut un Bandit 600 pana acum cateva saptamani.

 

Ieri mi-a venit noua mobra pe care mi se pusese pata de mult

SV1000S - 2003.

Astazi am fost sa il vad, super, am dat si o tura scurta...sunt incantat.. :(

Are evacuare Baracuda se aude super bine...

 

Sa ne vedem cu bine si fara incidente

:( Frumoasa bestia :ok:

S-o stapanesti sanatos si sa nu o decorezi cu zgarieturi :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva? :D

 

alaltaieri am vazut si eu o superbitate de sv650s (generatia dinainte de 2003) albastru, langa metrou gorjului, cu numar de Hunedoara (HD, sper ca am zis bine).

ieri-azi cand am mai trecut sa-l mai vad, nu mai era...

daca te simti si daca mai esti prin zona, da un semn... al meu e de obicei peste drum, pitit pe langa banca transilvania.

 

--- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:33 -------------

stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06?

in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord

nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord...

 

650s din 2000, max 190 dat pe autostrada soarelui, cu gazul la maxim avea cca 7000 rpm si nu parea dispus sa mai urce... poate doar daca era vale.

 

--- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:43 -------------

Salutam pasionatii de SV

Avand in vedere ca in mod normal se incarca pe platforma si viitorul meu SV1000S(2003) va salut in primul rand si m-ati ajuta tare mult daca are cineva un manual de intretinere...sa dea un semn :eek:

 

le am si eu, user si service.

daca mai e de actualitate, da un semn.

 

--- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:47 -------------

PS: Care are nevoie de instalatia electrica, de motorul complet, de roti sau de cadru, vedeti ca e un un anunt de dezmembrare pemntru un SV 650 din 2002 aici pe forum

 

pai nu dai si tu info mai exacte despre anunt?

nu de alta, dar forumul asta a ajuns un mic google :(

 

--- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:49 -------------

Sa ma prezint si eu ca mi-a venit mobra :(

 

Alex,32 de ani

Am avut un Bandit 600 pana acum cateva saptamani.

 

Ieri mi-a venit noua mobra pe care mi se pusese pata de mult

SV1000S - 2003.

Astazi am fost sa il vad, super, am dat si o tura scurta...sunt incantat.. :)

Are evacuare Baracuda se aude super bine...

 

Sa ne vedem cu bine si fara incidente

 

s-o stapanesti sanatos!

arata bine de tot! :ok:

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le am si eu, user si service.

daca mai e de actualitate, da un semn.

 

 

s-o stapanesti sanatos!

arata bine de tot! :ok:

 

multumesc,am facut rost de ele,am pus si un link mai sus de unde se pot descarca

 

multumesc de urari,asemenea si voua.

 

poate facem o mica intalnire zilele care vin.sau intr-o zi cu soare ca trebuie sa mai vina sper

 

Ca idee va pot spune prima impresie comparativ in primul rand cu Banditul (de care am fost extrem de multumit,nu m-a lasat/tradat niciodata) si cu alte mobre cu care am mai mers (Gixxer 1000, Gixxer600, ER6,CBR600)...este mai usor decat Banditul ca si greutate, se manevreaza mai usor decat Gixxer-ul 1000 si pare in aceiasi clasa ca si manevrabilitate cu cele de 600,Gixx si CBR, dar poate fi o impresie falsa am mers extrem de putin cu el, o sa mai scriu mai mult cand ma dau cu el si imi fac o idee.

Oricum o sa fac si pentru cei interesati o comparatie intre cum merge V2-ul vs 4 cilindrii ca eu am cautat pe forumuri si nu prea am gasit la vremea cand cautam informatii despre V2

In mod clar trebuie adoptat alt stil de condus,trepte de viteza pe viraje iesiri din viraje, frana de motor...cuplu mare

 

--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:40 -------------
f.tare pe V2 ...am bagat vreo 100 km cu SV-ul...vremea a tinut cu mine...o sa pun mai multe poze cu mobra zilele urmatoare

mobra trage f.bine pana la 4.000 rpm dupa care e locomotiva pana la 6.000 si rupe intre 6.000 si 10-11.000

F.usor manevrabila, viteza de croaziera fara probleme 180 mergi linistit, carena aia fata isi face treaba bine zic eu...vitezele datorita cuplului mare jos trebuie atentie marita pana ma obisnuiesc complet...in rest ritm alert

Se aude de exceptie in gaz V2-ul desi cred ca daca scot ceva site tobele pot si mai mult

 

--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:42 -------------
si inca o intrebare - la ce turatie va sta relantiul?

Editat de FLASH-TUNING
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si inca o intrebare - la ce turatie va sta relantiul?

la carte zice ca tre' sa stea la 1200 - 1300.

al meu sta acum aproape de 1400, cand e incalzita bine.

cand e inca rece (dupa cca 30 sec de soc la vreo 3000-3500rpm, pe temperaturile astea de 10-20 grade), se cam chinuie pe la 1100.

de obicei nu o las sa se chinuie asa, ii mai las socul sau o mai turez din acceleratie.

desi e destul de relativa indicatia bordului pentru diferente asa mici, cam astea ar fi cifrele.

 

asfalt uscat!

 

--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 23:00 -------------
din ce an au pus ABS pe SV-uri?

ca nu mai stiu exact... 2005, 2007?

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bon..deci dupa primul drum mai lungut primele impresii :

 

v2-ul trage incredibil de jos, se aude excelent in gaz, ciclistica si manevrabilitate super ok, pozitia nu este atat de deranjanta nici pe departe pe cat se scria prin review-urile de afara, are rezerve de putere in orice treapta te afli si cam la orice turatie (exceptand dupa 10- 11.000 rpm ) , se conduce extrem de placut datorita faptului ca nu trebuie sa schimbi mereu vitezele sa capeti putere...super multumit de alegerea facuta.Nu am reusit sa ating top speed-ul care se vehiculeaza pe diverse forumuri de afara...nu precizez care, ca este un pic peste limita legala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SV-isti. Clau ma numesc, al meu e din 2000 si mergea de rupea, l-am luat de la un italian din Genova si m-am indragostit pe loc. Acum are buba si de suparare vreau sa il fac si sa il iau pe asta nou pe injectie, desi eu cred ca e mai urat ca varianta 99/2003.

P.S. Careva aveti ceva piese de pe SV de dat?

 

Multam! Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma alatur celor cu SV-uri. Adevarul este ca il am deja de 4 luni, dar n-am intrat pe forumul asta pana acum. Este un SV 650S, model 2007. Ce pot sa spun...nu regret deloc alegerea facuta...este super manevrabil si, parerea mea ca si confortabil daca tinem cont de faptul ca am facut o tura de aproape 1800km in 36 de ore (Bucuresti-Paralia Katerini). Legat de ceea ce se intreba cineva mai demult, viteza maxima reala este de 215 (viteza constructiva din talon 205). Se comporta excelent si la viteze mari, dar nu-i incercati limitele prin Romanica ca drumurile stim cu totii cum sunt. Eu am mers mai tare cu ea prin Grecia, pe autostrada unde ai 4 benzi la dispozitie sa eviti orice obstacol aparut. Poate ne vedem pe la arc macar, miercurea, daca in rest nu prea reusim sa ne strangem noi, cei cu SV-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bon..deci dupa primul drum mai lungut primele impresii :

 

v2-ul trage incredibil de jos, se aude excelent in gaz, ciclistica si manevrabilitate super ok, pozitia nu este atat de deranjanta nici pe departe pe cat se scria prin review-urile de afara, are rezerve de putere in orice treapta te afli si cam la orice turatie (exceptand dupa 10- 11.000 rpm ) , se conduce extrem de placut datorita faptului ca nu trebuie sa schimbi mereu vitezele sa capeti putere...super multumit de alegerea facuta.Nu am reusit sa ating top speed-ul care se vehiculeaza pe diverse forumuri de afara...nu precizez care, ca este un pic peste limita legala

 

 

Cati km inseamna primul drum mai lungut la tine? Pt ca sincer asta e sg prb la Sv, la drum mai lung iti obosesc incheieturile. vezi ca Sv -ul are cuplul maxim la 8800, al meu il are la 9200 testat pe stand in germania, asa ca daca treci de turatia asta nu o sa-ti mai traga mai tare. Care este top speed ul tau? Al meu a mers pe autostrada 220 cu pasager si mai aveam u pic de gaz. Asfalt uscat si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km inseamna primul drum mai lungut la tine? Pt ca sincer asta e sg prb la Sv, la drum mai lung iti obosesc incheieturile. vezi ca Sv -ul are cuplul maxim la 8800, al meu il are la 9200 testat pe stand in germania, asa ca daca treci de turatia asta nu o sa-ti mai traga mai tare. Care este top speed ul tau? Al meu a mers pe autostrada 220 cu pasager si mai aveam u pic de gaz. Asfalt uscat si drumuri bune!

 

in jur de 150 km, am si scris "drum lungut".

pozitia chiar nu ma deranjeaza, oricum poti sta si relaxat pe el fara sa te sprijini in ghidon.

cuplul maxim acolo unde spui tu, caii sunt un pic mai sus, am atasat un dyno test la un SV1000, oricum trage foarte bine cam pana pe la 10.000 rpm.

Top speed vazut de mine de curiozitate pana acum 260(arhisuficient), am vazut pe un forum pe afara ca au atins si 280 dar probabil iti trebuie ceva linie dreapta lunga.

Asfalt uscat si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca

 

ne vedem pe v2-uri:p

 

--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:19 -------------
cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca

 

ne vedem pe v2-uri:p

 

--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:20 -------------
cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca

 

ne vedem pe v2-uri:p

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. :cheers: Tx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. :cheers: Tx

 

intri pe www.louis.de dai click pe butonul "Bike-Datenbank", selectezi modelul dorit si apoi dai click pe butonul "Produkte zeigen" si i-ti afiseaza toate produsele pt motorul dorit (buji, filtre, placute de frana, etc...)

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. :cheers: Tx

 

NGK CR8E sau CR9E, si nu strica daca ii pui Iridium (au terminatia IX in coada) Am eu doua bujii in plus daca te intereseaza...

PS Judas aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intri pe www.louis.de dai click pe butonul "Bike-Datenbank", selectezi modelul dorit si apoi dai click pe butonul "Produkte zeigen" si i-ti afiseaza toate produsele pt motorul dorit (buji, filtre, placute de frana, etc...)

 

:cheers:

 

Intrat. Selectat. Mai greu cu germana dar merge, noroc cu netu'. Gasit informatii. Acum trecem si al practica. Tx. :)

 

NGK CR8E sau CR9E, si nu strica daca ii pui Iridium (au terminatia IX in coada) Am eu doua bujii in plus daca te intereseaza...

PS Judas aici...

 

Ok. Tx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare posesori SV.

 

La anul vreau sa trec si eu la SV modelul de 1000 naked (nakedbike Forever.... :finger:).

Postati va rog posesori care aveti modelul 1000 naked cum se comporta....am citit multe teste "SV" dar nu am gasit decat descrieri despre modelul "S".....

Ma intereseaza consum, pozitia in timpul mersului cat e de comada, cat ajuta un windshield...etc

 

Multumesc....

 

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnu' Borris si al meu ciocane :) , undeva in dreapta cam prin zona ambreiajului iar respectuvu' de la care am luat-o mi-a zis ca asa a facut de noua. De citit nu am citit nimic pe nicaeri de fenomenu' asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da domnu' Borris si al meu ciocane :) , undeva in dreapta cam prin zona ambreiajului iar respectuvu' de la care am luat-o mi-a zis ca asa a facut de noua. De citit nu am citit nimic pe nicaeri de fenomenu' asta.

 

Din cite am citit pe diverse forumuri, problema asta este intilnita mai mult la modelele din 2003, dar nu au scapat in totalitate nici modelele mai recente. Concluzia la care am ajuns este ca ciocanitul nu afecteaza motorul sau functionalitatea motocicletei. Sunt motociclete cu peste 25 mii de km care ruleaza perfect cu ciocanit cu tot. La alte motociclete ciocanitul a disparut dupa cateva mii de km. Unii au pus un ulei mai gros si o pereche de tobe after market si gata ciocanitul, iar altii au preferat sa-si duca motoarele in service unde au schimbat rulmentii din arbore (parca). Ultima varianta mi se pare cea mai proasta. In primul rind pentru ca pretul este destul de mare pentru o manevra de genul asta si in al doilea rind unii s-au ales cu efecte secundare dupa schimbatul rulmentilor (gen zgarieturi pe cadru, pe motor sau alte stricaciuni).

 

Si motorul meu ciocane si am fost foarte stresat la inceput, dar acum parca mi-a mai trecut. O sa recurg la varianta cu tobe mai galagioase si sper sa nu-mi faca probleme. Motocicleta este prea frumoasa si merge mult prea misto ca s-o dau doar pentru problema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...