yzefeeR Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 cele in 4T nu urca asa de mult in ture k cele in 2T Dar urca liniar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 ma primiti si pe mine in grupu vostru? am un rs 250...care sper sa-l vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 dc il vinzi? ceva mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Oricum nu mi-ati dat raspunsuri pertinente, dar hai sa rectific, vreo sportiva fara "motor de turatie" ? Amice tu la 1000rr poti sa schimbi linistit in turatii mici si t doare in batz.Pe cand eu daca schimb la 5000 mereu...nu ajung unde ajungi tu cu a 1-a...Ok nu 2T e de turatie,ci 125 pentru ca trebuie sa storci tot din ele:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Amice tu la 1000rr poti sa schimbi linistit in turatii mici si t doare in batz.Pe cand eu daca schimb la 5000 mereu...nu ajung unde ajungi tu cu a 1-a...Ok nu 2T e de turatie,ci 125 pentru ca trebuie sa storci tot din ele:)) Fiecare motor trebuie sa functioneze intrun regim de turatie,asa ca nu poate sa schimbe vitezele chiar asa jos ca se duc bujiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 125 cele sport urca sus in ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Si care este regimul ala la un rs adyta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Adica vroia sa zica (,) ca daca schimbi pana in 5000 (sau mai putin) pentru o perioada mai lunga de timp se duce bujia. La 2t se rezolva usor cu o forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Si care este regimul ala la un rs adyta? cred ca cel putin 5500-6000 Editat Septembrie 17, 2009 de *adytza* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Daca mergi in ture mici cu 2 timpi nu se arde uleiul de amestec si se depune pe bujie si pe alte componente ( calamina ). De aceea este recomandat sa mergi in ture mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 puterea motoarelor 2T e data de ture mari. nu e vba k e rau pt motor sa mergi in ture mici dar nu ai putere mai deloc pot spune k turele f mari chiar dauneaza deoarece nu are timp sa faca ungerea complet si se caleaza. Stie cineva vreun caz de calare in ture mici? nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 cele in 4T nu urca asa de mult in ture k cele in 2T serios ???? asta ai gresito' aratami motor de serie in 2T care sa urce in ture cat urca Honda cbr250RR ca sa te convingi tu si ceilalti: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 serios ???? asta ai gresito' aratami motor de serie in 2T care sa urce in ture cat urca Honda cbr250RR ca sa te convingi tu si ceilalti: e vorba de 125, nu 250. daca vrei 250, uita-te la acceleratia rs-urilor sau nsr-urilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomek Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 salut.am si eu o problema...ieri cineva a incercat sa faca un gest de neam prost si a tras de cablul de acceleratie pana mi-a rupt o caseta rotunda unde intra un cablu de acc de la maneta si ies 2(unul duce la carb si altul undeva langa cutie).AM fost si mia dat cineva o cutie la fel numai ca acum dupa ce am pus totul corect cum era cand o pornesc se accelereaza de o ia dracu...stie cineva cum o pot regla acum?sau sa fie de al acea cutie tinand cont ca am luat-o de la un scuter si avea sufe fff lungi iar rs nu are fiind mai scurte .E posibil sa le intinda la maxim cel putin pe cea din carb?Daca da care are acea cutie rotunda sa-mi trimita si mie .Multumesc anticipat:) P.S.Va rog dati-mi un sfat ceva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmc Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 poti sa il mai slabesti de la maneta dai cauciucul de pe cablu la o parte si sunt 2 piulite, cel putin asa sunt la modelele mai noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 UP !!!! Mesaj completat Ieri mi s-a rupt cablu de la ambreiaj si eram la 50 d km de bucuresti . Am reusit sa il fac si am ajuns cu el asa si vad ca tine in felul in care l-am facut dar de unde cumpar un cablu nou de ambreiaj (pt aprilia rs 125 ) si cat costa puteti spune ?? Am o banuiala ca mai mult ca sigur la united motors da astept raspunsurile ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Daca ai buget ia-ti nou,daca nu ia-ti de la dezmembrari...Puteai sa vii si asa fara ambreiaj dar sa schimbi perdect pentru ca rs are cutie pe crabeti sau cum se spune si nu trebe neaparat ambreiaj...asta pentru viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 UP !!!!Mesaj completat Ieri mi s-a rupt cablu de la ambreiaj si eram la 50 d km de bucuresti . Am reusit sa il fac si am ajuns cu el asa si vad ca tine in felul in care l-am facut dar de unde cumpar un cablu nou de ambreiaj (pt aprilia rs 125 ) si cat costa puteti spune ?? Am o banuiala ca mai mult ca sigur la united motors da astept raspunsurile ms vezi pe louis ca aveau kit-uri de reparatie cabluri de ambreaj. stiu pe cineva care a mers destul de mult cu un astfel de kit. poti sa gasesti si pe ebay, aftermarket, la preturi destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vreau_bani Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 dezmembrez rs125. trimiteti-mi mail cu ce piese vreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) Daca ai buget ia-ti nou,daca nu ia-ti de la dezmembrari...Puteai sa vii si asa fara ambreiaj dar sa schimbi perdect pentru ca rs are cutie pe crabeti sau cum se spune si nu trebe neaparat ambreiaj...asta pentru viitor. mai simplu spus, spre diferenta de masini (care majoritatea au niste mecanisme numite sincroane in cutia de viteze)..... la majoritatea motocicletelor ii (mai popular spus) cu furci.... si la rs ii la fel......crabeti??? nu am mai auzit de asa ceva....in fine, ... poi cel mai simplu ca sa iti repari cablu de ambreaj te costa cam 5ron si te tine la fel de mult ca si cablu normal de rs sau si mai mult......exista cablu fana spate pt ciclomotoare care au capatul exact ca cel de la rs (cel de la parghia de ambreaj) si iti mai trebuie o buburuza dinaia mik(imi scapa acum cum se numeste) care are gaura prin care intra cablu si un surub de 5mm care il strangi dupa ce ai fixat cablul.......... bafta sau apropo daca iti merg bine crabetii scoate de tot ambreajul ) no ofense, da nu m-am putut abtine Editat Septembrie 28, 2009 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 cum mah fara ambreiaj ???? pai cum pleci cu ea de pe loc ma alinule ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 cum mah fara ambreiaj ???? pai cum pleci cu ea de pe loc ma alinule ?? vorbesti prostii......... ff simplu, scos din viteza, pornesti motorul, impingi 2m sari pe el si dai 1a si dupa aia daca iti merge umpik creieru' te descurci , incearca asa sa vezi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 mai simplu spus spre diferenta de masini (care majoritatea au niste mecanisme numite sincroane in cutia de viteze) la majoritatea motocicletelor ii (mai popular spus) cu furci.... si la rs ii la fel......crabeti??? nu am mai auzit de asa ceva....in finepoi cel mai simplu ca sa iti repari cablu de ambreaj te costa cam 5ron si te tine la fel de mult sau si mai mult......exista cablu fana spate pt ciclomotoare care au capatul exact ca cel de la rs (cel de la parghia de ambreaj) si iti mai trebuie o buburuza dinaia mik(imi scapa acum cum se numeste) care are gaura prin care intra cablu si un surub de 5mm care il strangi dupa ce ai fixat cablul.......... bafta sau apropo daca iti merg bine crabetii scoate de tot ambreajul ) no ofense, da nu m-am putut abtine poi buburuza aia se numeste butoias asa stiu si eu. deci treaba sta in felul urmator : Eu am butoiasu ala cu gaura prin care bagi cablul si strangi doar ca rupandu-se cablu( cam 1 cm) din el nu mai pot sa il bag pe distantierul original si am improvizat unul dintr-o piulita taiata la bomfaier care e mai ingusta decat distantierul ei. si am venit cu ea super bine dar parca nu am incredere in ea sa mai ies... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 cum mah fara ambreiaj ???? pai cum pleci cu ea de pe loc ma alinule ?? Se poate ma, o impingi usor cu picioarele si o bagi in viteza. La mine merge treaba asta, nu smunceste, nu moare motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 vorbesti prostii......... ff simplu, scos din viteza, pornesti motorul, impingi 2m sari pe el si dai 1a si dupa aia daca iti merge umpik creieru' te descurci , incearca asa sa vezi...... da si kand e sa opresti? ai dreptate ca am prins aglomeratie azi si a tinut ala. sau daca pun pe cineva sa ma impinga..... multzam de metode baieti oricum maine il fortez ambreiaju prin cartier sa vad daca tine daca se rupe aia e ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.