Jump to content

Grupul detinatorilor De Rs125


Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oricum nu mi-ati dat raspunsuri pertinente, dar hai sa rectific, vreo sportiva fara "motor de turatie" ?

Amice tu la 1000rr poti sa schimbi linistit in turatii mici si t doare in batz.Pe cand eu daca schimb la 5000 mereu...nu ajung unde ajungi tu cu a 1-a...Ok nu 2T e de turatie,ci 125 pentru ca trebuie sa storci tot din ele:))

Link to comment
Share on other sites

Amice tu la 1000rr poti sa schimbi linistit in turatii mici si t doare in batz.Pe cand eu daca schimb la 5000 mereu...nu ajung unde ajungi tu cu a 1-a...Ok nu 2T e de turatie,ci 125 pentru ca trebuie sa storci tot din ele:))

Fiecare motor trebuie sa functioneze intrun regim de turatie,asa ca nu poate sa schimbe vitezele chiar asa jos ca se duc bujiile

Link to comment
Share on other sites

puterea motoarelor 2T e data de ture mari.

nu e vba k e rau pt motor sa mergi in ture mici dar nu ai putere mai deloc

pot spune k turele f mari chiar dauneaza deoarece nu are timp sa faca ungerea complet si se caleaza.

Stie cineva vreun caz de calare in ture mici? nu!

Link to comment
Share on other sites

serios ???? asta ai gresito' aratami motor de serie in 2T care sa urce in ture cat urca Honda cbr250RR

ca sa te convingi tu si ceilalti:

e vorba de 125, nu 250.

daca vrei 250, uita-te la acceleratia rs-urilor sau nsr-urilor.

Link to comment
Share on other sites

salut.am si eu o problema...ieri cineva a incercat sa faca un gest de neam prost si a tras de cablul de acceleratie pana mi-a rupt o caseta rotunda unde intra un cablu de acc de la maneta si ies 2(unul duce la carb si altul undeva langa cutie).AM fost si mia dat cineva o cutie la fel numai ca acum dupa ce am pus totul corect cum era cand o pornesc se accelereaza de o ia dracu...stie cineva cum o pot regla acum?sau sa fie de al acea cutie tinand cont ca am luat-o de la un scuter si avea sufe fff lungi iar rs nu are fiind mai scurte .E posibil sa le intinda la maxim cel putin pe cea din carb?Daca da care are acea cutie rotunda sa-mi trimita si mie .Multumesc anticipat:)

 

P.S.Va rog dati-mi un sfat ceva.....

Link to comment
Share on other sites

UP !!!!

Mesaj completat

Ieri mi s-a rupt cablu de la ambreiaj si eram la 50 d km de bucuresti . Am reusit sa il fac si am ajuns cu el asa si vad ca tine in felul in care l-am facut dar de unde cumpar un cablu nou de ambreiaj (pt aprilia rs 125 ) si cat costa puteti spune ?? Am o banuiala ca mai mult ca sigur la united motors da astept raspunsurile ms

Link to comment
Share on other sites

Daca ai buget ia-ti nou,daca nu ia-ti de la dezmembrari...Puteai sa vii si asa fara ambreiaj dar sa schimbi perdect pentru ca rs are cutie pe crabeti sau cum se spune si nu trebe neaparat ambreiaj...asta pentru viitor.

Link to comment
Share on other sites

UP !!!!

Mesaj completat

Ieri mi s-a rupt cablu de la ambreiaj si eram la 50 d km de bucuresti . Am reusit sa il fac si am ajuns cu el asa si vad ca tine in felul in care l-am facut dar de unde cumpar un cablu nou de ambreiaj (pt aprilia rs 125 ) si cat costa puteti spune ?? Am o banuiala ca mai mult ca sigur la united motors da astept raspunsurile ms

vezi pe louis ca aveau kit-uri de reparatie cabluri de ambreaj.

stiu pe cineva care a mers destul de mult cu un astfel de kit.

poti sa gasesti si pe ebay, aftermarket, la preturi destul de ok.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai buget ia-ti nou,daca nu ia-ti de la dezmembrari...Puteai sa vii si asa fara ambreiaj dar sa schimbi perdect pentru ca rs are cutie pe crabeti sau cum se spune si nu trebe neaparat ambreiaj...asta pentru viitor.

 

 

mai simplu spus, spre diferenta de masini (care majoritatea au niste mecanisme numite sincroane in cutia de viteze)..... la majoritatea motocicletelor ii (mai popular spus) cu furci.... si la rs ii la fel......crabeti??? nu am mai auzit de asa ceva....in fine, ...

poi cel mai simplu ca sa iti repari cablu de ambreaj te costa cam 5ron si te tine la fel de mult ca si cablu normal de rs sau si mai mult......exista cablu fana spate pt ciclomotoare care au capatul exact ca cel de la rs (cel de la parghia de ambreaj) si iti mai trebuie o buburuza dinaia mik(imi scapa acum cum se numeste) care are gaura prin care intra cablu si un surub de 5mm care il strangi dupa ce ai fixat cablul.......... bafta :D :D sau apropo daca iti merg bine crabetii scoate de tot ambreajul :blink:) no ofense, da nu m-am putut abtine :jump:

Edited by black_prince
Link to comment
Share on other sites

cum mah fara ambreiaj ???? pai cum pleci cu ea de pe loc ma alinule ??

 

vorbesti prostii......... ff simplu, scos din viteza, pornesti motorul, impingi 2m sari pe el si dai 1a si dupa aia daca iti merge umpik creieru' te descurci , incearca asa sa vezi......

Link to comment
Share on other sites

mai simplu spus spre diferenta de masini (care majoritatea au niste mecanisme numite sincroane in cutia de viteze) la majoritatea motocicletelor ii (mai popular spus) cu furci.... si la rs ii la fel......crabeti??? nu am mai auzit de asa ceva....in fine

poi cel mai simplu ca sa iti repari cablu de ambreaj te costa cam 5ron si te tine la fel de mult sau si mai mult......exista cablu fana spate pt ciclomotoare care au capatul exact ca cel de la rs (cel de la parghia de ambreaj) si iti mai trebuie o buburuza dinaia mik(imi scapa acum cum se numeste) care are gaura prin care intra cablu si un surub de 5mm care il strangi dupa ce ai fixat cablul.......... bafta :D :D sau apropo daca iti merg bine crabetii scoate de tot ambreajul :blink:) no ofense, da nu m-am putut abtine :jump:

poi buburuza aia se numeste butoias asa stiu si eu. deci treaba sta in felul urmator : Eu am butoiasu ala cu gaura prin care bagi cablul si strangi doar ca rupandu-se cablu( cam 1 cm) din el nu mai pot sa il bag pe distantierul original si am improvizat unul dintr-o piulita taiata la bomfaier care e mai ingusta decat distantierul ei. si am venit cu ea super bine dar parca nu am incredere in ea sa mai ies...

Link to comment
Share on other sites

vorbesti prostii......... ff simplu, scos din viteza, pornesti motorul, impingi 2m sari pe el si dai 1a si dupa aia daca iti merge umpik creieru' te descurci , incearca asa sa vezi......

da si kand e sa opresti?

ai dreptate ca am prins aglomeratie azi si a tinut ala. sau daca pun pe cineva sa ma impinga..... multzam de metode baieti oricum maine il fortez ambreiaju prin cartier sa vad daca tine daca se rupe aia e .......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...