ninja_skija Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Toti facem greseli de gramatica, din neatentie sau nestiinta. Este in regula sa ne atentionam unii pe altii ca sa putem evolua, dar depinde si de maniera in care o facem. Mr. M, eu nu ma supar, dau report. Sper sa nu o luati ca pe un atac, ci doar ca pe un ajutor pentru a deveni o persoana mai toleranta, sau macar diplomata. In ceea ce priveste hornetica, ce pot sa zic? Va doresc un sezon pe sufletul vostru, plin de plimbari in sa, sa aveti grija de voi si de motoreta! Si in caz ca mai sunt cativa care nu stiu repetam, asunteti liberi sa adaugati, editati, la ceea ce scriu eu, dar pe scurt asa, ca sa poata citi dintr-o "bucata". Pregatiri de primavara: 1 Schimb de ulei ( si filtru ) - cantitatile le gasiti in manualul tehnic, insa grija la fata locului, sa nu trebuiasca sa scoateti dupa cu seringa. Puneti aproape tot si apoi verificati adaugand cate putin. Exista sanse sa intre mai putin decat in carte, asta pt ca fie nu ati schimbat si filtru, fie nu ati scurs tot uleiul vechi. Pt marci preferate si vascozitati, gasiti pe aici multe recomandari. Un intelept mi-a spus ca daca s-a aprins cumva becul de ulei, deja e prea tarziu. Iar la capitolul ulei statut stiu ca nu e f grav, dar nici grozav sa rasnesti in motor acolo cu alta zeama sau in zeama aia sa fie si pilitura adunata 2 Verificare/ schimb gume - verificati gradul de uzura (cat de tocite sunt) al gumelor, daca sunt crapaturi fine, si anul de fabricatie stantat pe lateral (puteti intreba detalii, va exlica baietii) Nu iesiti nici macar la o tura cu ele pana sa va uitati, deoarece se intampla neprevazutul Reflexele sunt tocite dupa stat pe bara, asfaltul este rece, cu zeama pe alocuri, gumele intarite de la stat afara etc etc Nu uitati de presiune. Scrie acolo pe bascula cat si cum. 3 Placutele de frana - jos in patru labe, ne uitam la carnea de la placute, 2 seturi fata, unu spate Daca nu stim ce vedem acolo chemama unul priceput, sau desfacem etrieri. Daca nu stim sa "vedem" cat mai au placutele nu riscam sa desfaacem singuri etrierii ca e vb de siguranta noastra. Daca scartaie motoru' ca marfaru' in gara la franare exista 2 raspunsuri, fie sunt placute noi racing, mai abrazive, franeaza mai puternic dar se si duc mai repede (si papa si din disc) fie sunt cele vechi, da s-au uzat in asa hal incat franeaza fier pe fier. 4 Lichidul de frana, fie schimbat daca nu a fost ever, fie completat daca nu mai e la nivel. La manetuta de frana ai acolo un rezervor cu nivelul trecut. Nu radeti, eu explic ca pt mine 5 Lichidul de racire ( cu antigel) daca nu v-a preocupat pana acuma la ce iarna a fost, e rau, da' ma rog. Sub sa, este un rezervor, tot asa, cu nivel trecut. Holbam ochii si zgaltaim de motor ca nu e f vizibil. Ori inlocuit ori completat. 6 si 7 sunt bateria si bujiile, dar daca porneste nu consider ca sunt o problema. Gata eu atat am avut in cap, momentan. Bafta si multa minte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) 2 Verificare/ schimb gume - verificati gradul de uzura (cat de tocite sunt) al gumelor, daca sunt crapaturi fine, si anul de fabricatie stantat pe lateral (puteti intreba detalii, va exlica baietii) Hmmm daca scrie 2000 e de bine ? Cat e gluma e gluma, dar chiar am niste opinci de cauciucuri din 2000 pe spate si parca 2003 pe fata. Nu sunt excesiv de uzate dar sunt vechi rau. O sa ma duc in primavara sa vad ce are in stoc balamuc. Nu sunt bani de gume noi . Cand se mai topeste zapada ma duc sa o pornesc sa vad daca picura antigel pe undeva. Daca nu e de bine mai il tin o perioada, dar mi-e teama sa nu fi inghetat in noptile alea de ger. Editat Februarie 12, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 In ceea ce priveste hornetica, ce pot sa zic? Va doresc un sezon pe sufletul vostru, plin de plimbari in sa, sa aveti grija de voi si de motoreta!Si in caz ca mai sunt cativa care nu stiu repetam, asunteti liberi sa adaugati, editati, la ceea ce scriu eu, dar pe scurt asa, ca sa poata citi dintr-o "bucata". Pregatiri de primavara Bafta si multa minte! as mai adauga un curatat si uns perfect lantul....si dupa ce facem tot ce ai zis tu scoatem usurel motoreta la drum si o ascultam sa vedem "ce zice"...nu stiu ale voastre dar a mea asa frumos "vorbeste" cu mine,imi zice tot ....si sa nu uitam de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu am scos horneata acum 2 zile dupa 2 luni de stat.... facea un zgomot ciudat la motor dar dupa o ora jumate de invartit roata si-a revenit, a fost mirific mai ca imi venea sa plang cand am dus-o inapoi, nu vroiam sa ma mai dau jos... a fost genial abia astept soarele... Hai primavara hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Eu am scos horneata acum 2 zile dupa 2 luni de stat.... facea un zgomot ciudat la motor dar dupa o ora jumate de invartit roata si-a revenit, a fost mirific mai ca imi venea sa plang cand am dus-o inapoi, nu vroiam sa ma mai dau jos... a fost genial abia astept soarele.. Hai primavara hai yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ....sa-ti fie de bine maestre.sper ca te-ai gandit si la fratele viespar george 2 secunde..care nu mai stie cum e pe viespe de 4 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Tot cautand si intreband in stanga si-n dreapta am dat peste aceste anvelope Sunt la vreo 270 euro. Voi ce ziceti, ar fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Tot cautand si intreband in stanga si-n dreapta am dat peste aceste anvelope Sunt la vreo 270 euro. Voi ce ziceti, ar fi ok? Am eu Sportec-uri pe viespe.....sunt pur si simplu "superbe". Am simtit imediat o diferenta imensa in ciclistica fata de Dunlop-urile de inainte. Le recomand. Eu le-am luat la vreo 10-11 mili. Parerea mea ca isi merita fiecare cent. Editat Februarie 14, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Cine stie o vulcanizare moto care face si echilibrare roti in sector 5-6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny1972 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Cine stie o vulcanizare moto care face si echilibrare roti in sector 5-6 ? Salut, Pe Iuliu Maniu, langa Politehnica, in spatele benzinariei Agip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Acum stiu vulcanizarea.....stiam de ea, stiam ca se ocupa de moto, dar habar nu aveam ca au flansa pentru echilibrat roti moto. Merci. Luni ma duc sa schimb anvelopele....apropo, pana la urma am gasit Pilot Pure (Metzeler mai dura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 fratilor ! help ! vreau si eu o baterie imprumut cat sa dau o cheie si eu la blonda mea sa ma conving ca buba care o am este de la bacterie ; a mea baterie este uscata si praf ; nu mai are curent decat de un claxon scurt ...nu porneste decat cu cabluri de curent de la masina si daca aprind faru imi moare motoru .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 fratilor ! help ! vreau si eu o baterie imprumut cat sa dau o cheie si eu la blonda mea sa ma conving ca buba care o am este de la bacterie ; a mea baterie este uscata si praf ; nu mai are curent decat de un claxon scurt ...nu porneste decat cu cabluri de curent de la masina si daca aprind faru imi moare motoru .... Vecine te-a lasat "bacteria" la blonda ? daca ai nevoie de "bacterie" te pot ajuta...... a mea sta la caldurica "acasica" si o mai incarc din cand in cand .... maine cand vi de la munca da un telefon si poate bem si o bere daca e placere ...... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Vecine te-a lasat "bacteria" la blonda ? daca ai nevoie de "bacterie" te pot ajuta...... a mea sta la caldurica "acasica" si o mai incarc din cand in cand .... maine cand vi de la munca da un telefon si poate bem si o bere daca e placere ...... :) sarumana vecine ! ne vedem maine la cateva beri si sa mai ne pove si noi cat mai zumzaie blonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare, sper sa nu fiu luat drept manelist sau bagator in seama..voiam doar sa impartasesc in comunitate pregatirile facute la moto pt vara si eventual daca mai sunt sugestii le astept: -ulei&filtru schimbat: motul ester 7100 -cauciucuri: bridgestone Batlax bt-021 dual compound (calea de rulare mijloc cica ar fi ceva mai dura fata de margini pentru uzura uniforma...stiu ca PP de la michelin ar fi mai moi si cu aderenta mai buna..dar nu sunt super sportiv pe moto..de obicei merg cu nevasta si plin de bagaje..deci genunchiul meu nu atinge asfaltul in curbe ) -am pus zilele astea si xenon pe faza scurta&lunga..noaptea era un cosmar cu vechiul h4..acum pare sa fie ok....astept opinii pt xenon..daca mai are cineva..daca se ard repede etc -mai am de comandat un kit de lant..aici astept propuneri daca sunt pregatirile sunt facute pentru o posibila o excursie in vara: ungaria-croatia-nordul italiei-elvetia-germania-austria-home...moto nu va fi supusa insa la f multi km..plecam cu platforma.. oprim din diferite locatii ..stam cateva zile in zona..vedem tot ce se poate cu moto pe raze de 500 km apoi mai departe cu masina...am optat la platforma pt ca as vrea si putin confort .in perspectiva bagajului necesar..multi vor zice..eh si unde e spiritul de motociclist..in tara am facut peste 25.000km in 2.5 ani(hornetul e a 3-a moto detinuta) insa la drumul asta si cu o motorisca care nu prezinta prea multe spatii de depozitare..prefer sa merg asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare, sper sa nu fiu luat drept manelist sau bagator in seama..voiam doar sa impartasesc in comunitate pregatirile facute la moto pt vara si eventual daca mai sunt sugestii le astept: -ulei&filtru schimbat: motul ester 7100 -cauciucuri: bridgestone Batlax bt-021 dual compound (calea de rulare mijloc cica ar fi ceva mai dura fata de margini pentru uzura uniforma...stiu ca PP de la michelin ar fi mai moi si cu aderenta mai buna..dar nu sunt super sportiv pe moto..de obicei merg cu nevasta si plin de bagaje..deci genunchiul meu nu atinge asfaltul in curbe ) -am pus zilele astea si xenon pe faza scurta&lunga..noaptea era un cosmar cu vechiul h4..acum pare sa fie ok....astept opinii pt xenon..daca mai are cineva..daca se ard repede etc -mai am de comandat un kit de lant..aici astept propuneri daca sunt pregatirile sunt facute pentru o posibila o excursie in vara: ungaria-croatia-nordul italiei-elvetia-germania-austria-home...moto nu va fi supusa insa la f multi km..plecam cu platforma.. oprim din diferite locatii ..stam cateva zile in zona..vedem tot ce se poate cu moto pe raze de 500 km apoi mai departe cu masina...am optat la platforma pt ca as vrea si putin confort .in perspectiva bagajului necesar..multi vor zice..eh si unde e spiritul de motociclist..in tara am facut peste 25.000km in 2.5 ani(hornetul e a 3-a moto detinuta) insa la drumul asta si cu o motorisca care nu prezinta prea multe spatii de depozitare..prefer sa merg asa Ce-ar mai fi de facut inaintea sezonului : 1. Filtru aer - curatat sau schimbat dupa caz; 2. Carburatie - curatat, sincronizat,etc; 3. Electrice - curatat, gresat contacte; 4. Cablu ambreiaj - curatat,gresat; 5. Furca - verificare, eventual simeringuri si ulei nou; 6. Bujii - curatat, schimbat dupa caz; 7. Frane - verificat, completat, schimbat lichid frana, eventual placute. Cat despre xenon - am "auzit" numai de bine - nu ar fi rau sa fii pregatit cu becuri de schimb - "cica" au tendinta sa se "arda" mai repede decat cele "normale". In rest : bani de gaz, chef de drum si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Ce-ar mai fi de facut inaintea sezonului :1. Filtru aer - curatat sau schimbat dupa caz; 2. Carburatie - curatat, sincronizat,etc; 3. Electrice - curatat, gresat contacte; 4. Cablu ambreiaj - curatat,gresat; 5. Furca - verificare, eventual simeringuri si ulei nou; 6. Bujii - curatat, schimbat dupa caz; 7. Frane - verificat, completat, schimbat lichid frana, eventual placute. Cat despre xenon - am "auzit" numai de bine - nu ar fi rau sa fii pregatit cu becuri de schimb - "cica" au tendinta sa se "arda" mai repede decat cele "normale". In rest : bani de gaz, chef de drum si asfalt uscat!!! si uite cum de data asta eu voi fi cu offtopicul.....bine zis maestre HAI PRIMAVARA!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Ce-ar mai fi de facut inaintea sezonului :t Verificat gume ulei lichid racire lant baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 si uite cum de data asta eu voi fi cu offtopicul.....bine zis maestre HAI PRIMAVARA!!!! Sa-ti fie de bine! Verificat gume - omul tocmai si-a luat gume noi ulei - a zis deja lichid racire -CORECT! lant - omul acum cauta un kit de lant baterie - CORECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 placutele le-am verificat cand am schimbat gumele acum 2 sapt, sunt cam la jumate, bateria e ok, am luat-o in vara de noua ( Yuasa ), moto o pornesc la interval de cateva zile sa nu "rancezeasca" , kit-ul de lant insa ma intereseaza unul bun..cel curent s-a slabit tare vara trecuta cand veneam de la mare incarcat si pe 35 grade, iar acum intins la 3.5mm trece de semnul de pe bascula unde zice pt tot prostul "change chain" ... multumesc de sfaturi..daca cineva insa stie ce kituri de lant sunt mai bune as aprecia daca posteaza...iar despre xenoane inca sunt si eu sceptic..cel de la care le-am luat mi-a zis insa ca tin cel putin 2000 ore..daca mai are cineva si stie pe pielea lui daca sunt ok in timp sa arunce aici cateva detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Cele mai bune lanturi sunt DID, Regina...altele nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Cele mai bune lanturi sunt DID, Regina...altele nu mai stiu. Pai daca nu stii, de ce vorbesti??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 placutele le-am verificat cand am schimbat gumele acum 2 sapt, sunt cam la jumate, bateria e ok, am luat-o in vara de noua ( Yuasa ), moto o pornesc la interval de cateva zile sa nu "rancezeasca" , kit-ul de lant insa ma intereseaza unul bun..cel curent s-a slabit tare vara trecuta cand veneam de la mare incarcat si pe 35 grade, iar acum intins la 3.5mm trece de semnul de pe bascula unde zice pt tot prostul "change chain" ... multumesc de sfaturi..daca cineva insa stie ce kituri de lant sunt mai bune as aprecia daca posteaza...iar despre xenoane inca sunt si eu sceptic..cel de la care le-am luat mi-a zis insa ca tin cel putin 2000 ore..daca mai are cineva si stie pe pielea lui daca sunt ok in timp sa arunce aici cateva detalii Orientează-te spre DID. Regina are prostul obicei să mai cedeze Poți încerca Âşi RK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 recomand D.I.D nu regina sau alte firme 'gen'....ieftine si cam lasa de dorit P.S. mai zimi si mie ceva detalii despre 'bacterie' ca tre sa iau si eu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 recomand D.I.D nu regina sau alte firme 'gen'....ieftine si cam lasa de doritP.S. mai zimi si mie ceva detalii despre 'bacterie' ca tre sa iau si eu una Varta - vis a vis de Dinamo e reprezentanta. Raport pret - calitate super bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Poate ma repet, dar orice baterie luati va recomand sa mergeti direct cu motorul, sa va verifice incarcarea si sa va acorde garantie. Sa nu se intample neintamplate. - ori varta ori yauasa Cat despre lant, m-am inteles foarte bine cu did (luat kitul cu totul) - did de pe louis sau dili point Filtru de aer am BMC de un an jumate, fara sa umblu la carburatie dar s-a simtit diferenta, si de cate ori il curat se simte ca are plamani noi. BMC am de la mymoto Cotroceni Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.