Vizitator george05 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 (editat) Salutare, am si eu Hornetica din semnatura (2008) si mi se pare ca este ff rigida suspensia spate (pe fata nu e reglabila). Avand in vedere ca o folosesc mai mult in modul Touring pt ca soselele noastre sunt numai damburi, as vrea sa o reglez un pic. Insa care sunt pozitiile care fac suspensia mai moale: 1,2.....6, 7 ? Amortizorul e ca in poza. 6-7 e rigid si 1-2 soft...desi ma mira ca zici ca e rigida,esti primul pe care il aud plangandu-se de asta Editat Aprilie 30, 2011 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 salut unde sunt mufele de la alternator?as vrea sa le verific starea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Are cineva vreo cheie originală, din trusa cu care vine motorul ? Puneți o poză. Azi m-am chinuit ceva să scot bujiile, cu diferite chei. Mesaj completat Cheie de bujii. Uite cum arata cheia mea de bujii, venita cu motorul. Nu stiu exact daca e aia originala, dar banuiesc ca ar fi. O folosesc in tandem cu cheia alaturata de 14. Mesaj completat In alta ordine de idei mi-am luat azi multimetru sa vad ce naiba are bateria aia de imping la ea ca disperatu in ultimele zile. Bateria era cam slabuta la inceput avea un 12.5, totusi pornea motorul, masor incarcarea la relanti un 14, bag un far scade pe la 11-12. Verific toate mufele de la releu, alternator, baterie arau impecabile. ridic relantiul peste 1000 cu socul si vad ca isi revine. La 1400 rpm incarca 14.6 fara consumatori si 14.4 cu faza mare si semnalizare. Daca turam peste 3000 scade sub 14, cred ca e vreo protectie ceva. In fine imi zic hai sa reglez relantiul la 1300 ca in carte (pina acu era 800). Dupa cautari si nervi gasesc si surubul de reglaj, cert e ca nu cred ca e la fel cu cel din manualul ptr 98,parca e altfel decat in poza aia, in poza parca nu trebuie sa dai jos rezervorul. Pina la urma reusesc sa fac un relati de 1400 asta dupa ce s-a incalzit motorul, montez iar rezervorul si ma duc sa imi iau echipamentul. Ies relantiul ok la 1400, fac cateva ture numai ce urca dracia pe la 2500 mai ma plimb putin ajunge la 3000 si asa a ramas. Abia am mai ajuns acasa, frana de motor mai aveam din parti, sa mai controlez motorul din gaz ciuciu. Ce naiba nu pot sa inteleg cum de s-a dus relantiul in 3000 cand s-a incalzit motorul, daca eu il reglasem cu motorul tot cald la 1400. Exista cumva vreun surub pe partea stanga din care se regleaza si socul si sa fi umblat la ala? Cine are o schema/poza mai exacta unde este surubul de relanti la modelul 2001? Ca sunt in dubii acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Cat de cald era motorul cand ai reglat relantiul? Nu trebuie cald ca si cand ai pleca de pe loc. E bine reglat cand temperatura e aproape de a pleca ventilatorul, asa ca dupa ce faci un drum mai lung si opresti, atunci reglezi relantiul la 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Am inteles, cand l-am reglat eu era la 1-2 liniute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Am inteles, cand l-am reglat eu era la 1-2 liniute. subscriu la cele spuse de @metalwarrior @danny:pai surubul de reglat de relanti nu are legatura cu datul jos al rezervorului.bagi mana prin stanga intre cilindrii 2 si 3.surub cu rozeta pe capat galbena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 6-7 e rigid si 1-2 soft...desi ma mira ca zici ca e rigida,esti primul pe care il aud plangandu-se de asta Merci, ma gandeam eu ca asa e! Fata de Hornetica lu frati-miu (PC34) este chiar rigida, poate si pt ca e mai noua, insa stiu ca modelul asta are suspensiile mai tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 A facut cineva consumul mers mai tare, peste 130 ? 150-160 cam 6.3-6.5 (pasager 7) 160-180 6.7 -7.2, depinde de procentajul reprizelor de 180 180-210 singur 7.2-8, cu pasager, pe autostrada 9 (noua), asta pentru viteza medie de 180 km/h Cam astea sunt la mine, la modelul semi-carenat. Oricum, penutr aceleasi intervale de viteza am scos consumuri usor diferite si in functie de benzina si de cat de bine ma ascundeam dupa parbriz. La ultimul drum pana la chisinau, am avut sectoare in care am meeeers foarte cuminte (100-120) si am scos consum de 5.5, cu pasager si masa autorizata depasita La intoarcere am mers singur si am mers 90km+180km = 270 de kilometri cu 160-190km/h, 190km cu 100-120km/h (Eram cu un priten un LC4), per 460 de kilometri am scos un consum mediu de 6.3l/100km. In oras se tine in jurul valorii de 8% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Salutare,daca releul de la semnalizare este ars: 1.nu mai clipocesc semnalele? 2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca? 3.sau nu se mai aprind deloc? Multumesc. Mesaj completat Salutare,releul pentru semnal nu mai functioneaza atunci cand: 1.nu mai clipocesc semnalele; 2.stau doar aprinse cand dai semnal; 3.nu se mai aprind deloc; Multumesc,apropo eu am semnal pe led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ai dat cu sete in butonul ala de reply. Ai demontat semnalizarile astea noi si la fel face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.