Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Are cineva vreo cheie originală, din trusa cu care vine motorul ? Puneți o poză.

Azi m-am chinuit ceva să scot bujiile, cu diferite chei.

Mesaj completat

Cheie de bujii.

 

Uite cum arata cheia mea de bujii, venita cu motorul. Nu stiu exact daca e aia originala, dar banuiesc ca ar fi.

post-29633-1304189523_thumb.jpg

post-29633-1304189538_thumb.jpg

post-29633-1304189547_thumb.jpg

O folosesc in tandem cu cheia alaturata de 14.

Mesaj completat

In alta ordine de idei mi-am luat azi multimetru sa vad ce naiba are bateria aia de imping la ea ca disperatu in ultimele zile.

Bateria era cam slabuta la inceput avea un 12.5, totusi pornea motorul, masor incarcarea la relanti un 14, bag un far scade pe la 11-12.

Verific toate mufele de la releu, alternator, baterie arau impecabile. ridic relantiul peste 1000 cu socul si vad ca isi revine. La 1400 rpm incarca 14.6 fara consumatori si 14.4 cu faza mare si semnalizare. Daca turam peste 3000 scade sub 14, cred ca e vreo protectie ceva. In fine imi zic hai sa reglez relantiul la 1300 ca in carte (pina acu era 800).

Dupa cautari si nervi gasesc si surubul de reglaj, cert e ca nu cred ca e la fel cu cel din manualul ptr 98,parca e altfel decat in poza aia, in poza parca nu trebuie sa dai jos rezervorul.

Pina la urma reusesc sa fac un relati de 1400 asta dupa ce s-a incalzit motorul, montez iar rezervorul si ma duc sa imi iau echipamentul.

Ies relantiul ok la 1400, fac cateva ture numai ce urca dracia pe la 2500 mai ma plimb putin ajunge la 3000 si asa a ramas. Abia am mai ajuns acasa, frana de motor mai aveam din parti, sa mai controlez motorul din gaz ciuciu. Ce naiba nu pot sa inteleg cum de s-a dus relantiul in 3000 cand s-a incalzit motorul, daca eu il reglasem cu motorul tot cald la 1400.

Exista cumva vreun surub pe partea stanga din care se regleaza si socul si sa fi umblat la ala? Cine are o schema/poza mai exacta unde este surubul de relanti la modelul 2001?

Ca sunt in dubii acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat de cald era motorul cand ai reglat relantiul? Nu trebuie cald ca si cand ai pleca de pe loc. E bine reglat cand temperatura e aproape de a pleca ventilatorul, asa ca dupa ce faci un drum mai lung si opresti, atunci reglezi relantiul la 1300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, cand l-am reglat eu era la 1-2 liniute.

subscriu la cele spuse de @metalwarrior

 

@danny:pai surubul de reglat de relanti nu are legatura cu datul jos al rezervorului.bagi mana prin stanga intre cilindrii 2 si 3.surub cu rozeta pe capat galbena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6-7 e rigid si 1-2 soft...desi ma mira ca zici ca e rigida,esti primul pe care il aud plangandu-se de asta :blbl:

Merci, ma gandeam eu ca asa e! Fata de Hornetica lu frati-miu (PC34) este chiar rigida, poate si pt ca e mai noua, insa stiu ca modelul asta are suspensiile mai tari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut cineva consumul mers mai tare, peste 130 ?

 

150-160 cam 6.3-6.5 (pasager 7)

160-180 6.7 -7.2, depinde de procentajul reprizelor de 180

180-210 singur 7.2-8, cu pasager, pe autostrada 9 (noua), asta pentru viteza medie de 180 km/h

 

Cam astea sunt la mine, la modelul semi-carenat. Oricum, penutr aceleasi intervale de viteza am scos consumuri usor diferite si in functie de benzina si de cat de bine ma ascundeam dupa parbriz.

 

La ultimul drum pana la chisinau, am avut sectoare in care am meeeers foarte cuminte (100-120) si am scos consum de 5.5, cu pasager si masa autorizata depasita :blbl:

La intoarcere am mers singur si am mers 90km+180km = 270 de kilometri cu 160-190km/h, 190km cu 100-120km/h (Eram cu un priten un LC4), per 460 de kilometri am scos un consum mediu de 6.3l/100km.

 

In oras se tine in jurul valorii de 8%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,daca releul de la semnalizare este ars:

1.nu mai clipocesc semnalele?

2.stau doar aprinse fara sa clipoceasca?

3.sau nu se mai aprind deloc?

 

Multumesc.

Mesaj completat

Salutare,releul pentru semnal nu mai functioneaza atunci cand:

1.nu mai clipocesc semnalele;

2.stau doar aprinse cand dai semnal;

3.nu se mai aprind deloc;

 

 

Multumesc,apropo eu am semnal pe led.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...