Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate.

Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ?

 

@calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata".

@p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? :)

Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici.

Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu?

Da, m-am inselat in privinta ultimului model de Hornet, de dupa 2011, care are furca reglabila. Dar asta inseamna ca nu stii ce an este Hornetul tau :D, pentru ca ai zis 2010. De aici si ceea ce am zis, pentru ca din 1998 si pana in 2010 Hornetul nu a avut furca reglabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ?

 

Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici.

Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe.

Yep,evident ca poate vobla oriunde(eram retorico-ironic evident);)daca simte chatterul ca voblaj dar nu stie exact ce simte,e de bine:)pe viitor ii va fi mai usor sa-si da seama de comportamentul motorului gasind totodata si rezolvarile:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija cu ce masurati presiunea din anvelope. Cum dupa ce m-am intors de la mare nu am mai verificat-o, am zis ieri seara, hai sa o fac si pe asta. Am luat mini-compressorul fratelui, cumparat anul trecut din Cora (parca) si m-am pus pe verificat. Roata spate mi-a iesit 3.7 iar fata 3.3, mi s-a parut putin dubios insa am zis ca poate de la caldura a crescut. Am mai dezumflat putin rotile, am lasat 2.4 spate 2.2 fata am acoperit-o cu husa si am lasat-o. Astazi dimineata cand am plecat spre munca, nici nu o puteam tine pe strada, am incercat sa o culc putin, nimic, la countersteering se ducea in toate partile. Am trecut pe la o vulcanizare si am rezolvat (partial) problema pentru ca anvelopele erau deja incalzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal...

o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal...

o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata

1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm?

2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu?

3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența.

 

Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept.

Metz sportec m5,michelin pilot power 2ct,dunlop sportsmart,pirelli angel st...ar fi primele mele optiuni:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi.

 

 

se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul?

Arcul in functie de greutate first of all si in al doilea rand dupa stilul tau de pilotaj si cerintele personale(dupa parerea mea,la fel de important):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata???????

Aaaaa....fizic intrebai cum.sorry.dap,daca ai cheia din trusa,e ca un cioc si vine fix in locasul de pe amortizor.si efeciv invarti de cheie si face clic si urca sau coboara depinde cum vrei tu:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack?

Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou.

Iti recomand cu foarte multă caldura BT016.

 

Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun?

Pai ce te deranjează la control?

 

Personal prefer suspensie mai tare, dar asta depinde de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:)

I-am spus prin PM.

Voiam sa-i zic si de tine ca ai "abuzat" de ele pe Amckart si ti-au placut, dar am zis ca-l bag in ceata si nu intelege legatura. Ca apoi sa vad ca tu l-ai trimis la mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alarma sau blocator disc????

Nici una nici alta:P..sau in Cluj se fura moto,si intreb cat se poate slde serios.

@NVS:hehe,pai ma gandeam ca in regim de mers omenesc nu ca disperatu de mine,sigur il poti ajuta mai mult cy info:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm?

2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu?

3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența.

 

Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca.

denivelarile mici nu se simt , cand franez mai tare furca se lasa, am incercat stand pe loc si merge mai greu in jos.

am observat ca e cam mica cursa furcilor...se vede cat se lasa dupa urmele de praf , cam 4 cm de cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu se comporta ok.

Poate ar trebui sa mai intaresti si pe spate (ideea e ca într-o curba, motorul trebuie sa se lase la fel in suspensia fata si spate). Dacă la tine se lăsa ult mai mult in spate poate chiar trebuie sa schimbi arcurile înapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti :D

 

+ GPS, 2-3 caini (eventual si o pisica pt stealth), camere infrarosu, contract cu Pînda, sabie ninja.. si tot nu esti sigur ca nu ti-o salta "profesionistii" :)

 

Acum serios, cred ca un garaj decent e cel mai indicat.

 

 

Si ceva interesant, am schimbat kitul de lant si am fost informat ca nu mai aveam, cine stie de cand, siguranta la master-link a lantului cu care circulasem pana atunci!

 

Pe Louis.de se mentioneaza ca tipul asta de link e indicat pt viteze de pana la 80km/h, dafuq? o.O

DID Chain Lock

 

Situatia descrisa si AICI

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...