adrianm Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate. Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ? @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici. Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? Da, m-am inselat in privinta ultimului model de Hornet, de dupa 2011, care are furca reglabila. Dar asta inseamna ca nu stii ce an este Hornetul tau , pentru ca ai zis 2010. De aici si ceea ce am zis, pentru ca din 1998 si pana in 2010 Hornetul nu a avut furca reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ? Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici. Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe. Yep,evident ca poate vobla oriunde(eram retorico-ironic evident);)daca simte chatterul ca voblaj dar nu stie exact ce simte,e de bine:)pe viitor ii va fi mai usor sa-si da seama de comportamentul motorului gasind totodata si rezolvarile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Grija cu ce masurati presiunea din anvelope. Cum dupa ce m-am intors de la mare nu am mai verificat-o, am zis ieri seara, hai sa o fac si pe asta. Am luat mini-compressorul fratelui, cumparat anul trecut din Cora (parca) si m-am pus pe verificat. Roata spate mi-a iesit 3.7 iar fata 3.3, mi s-a parut putin dubios insa am zis ca poate de la caldura a crescut. Am mai dezumflat putin rotile, am lasat 2.4 spate 2.2 fata am acoperit-o cu husa si am lasat-o. Astazi dimineata cand am plecat spre munca, nici nu o puteam tine pe strada, am incercat sa o culc putin, nimic, la countersteering se ducea in toate partile. Am trecut pe la o vulcanizare si am rezolvat (partial) problema pentru ca anvelopele erau deja incalzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal... o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal... o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata 1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm? 2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu? 3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența. Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept. Metz sportec m5,michelin pilot power 2ct,dunlop sportsmart,pirelli angel st...ar fi primele mele optiuni:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi. se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi. se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul? Arcul in functie de greutate first of all si in al doilea rand dupa stilul tau de pilotaj si cerintele personale(dupa parerea mea,la fel de important) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata??????? Aaaaa....fizic intrebai cum.sorry.dap,daca ai cheia din trusa,e ca un cioc si vine fix in locasul de pe amortizor.si efeciv invarti de cheie si face clic si urca sau coboara depinde cum vrei tu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silv.cond Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) @george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack? Editat Mai 26, 2014 de silv.cond Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 @george05 Viespea nu se comportă bine si cu un Continental Sport Attack? Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Bridgestone BT023 a avut cineva? Trebuie schimbate BT 012 pe care le am acum si de care sunt f multumit! si ma gandeam sa merg pe modelul mai nou. Iti recomand cu foarte multă caldura BT016. Cum e recomandat sa fie suspensia,mai tare sau mai moale pentru a avea control bun? Pai ce te deranjează la control? Personal prefer suspensie mai tare, dar asta depinde de fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 alarma sau blocator disc???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Ba da,am uitat de ele.ma dadusem destul de tare pe Amckart la bucuresti si ca si aderenta erau minunate.pe ploaie nu am mers cu ele dar userul NVS iti poate spune cum sunt si pe ploaie:) I-am spus prin PM. Voiam sa-i zic si de tine ca ai "abuzat" de ele pe Amckart si ti-au placut, dar am zis ca-l bag in ceata si nu intelege legatura. Ca apoi sa vad ca tu l-ai trimis la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 alarma sau blocator disc???? Nici una nici alta:P..sau in Cluj se fura moto,si intreb cat se poate slde serios. @NVS:hehe,pai ma gandeam ca in regim de mers omenesc nu ca disperatu de mine,sigur il poti ajuta mai mult cy info:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm? 2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu? 3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența. Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca. denivelarile mici nu se simt , cand franez mai tare furca se lasa, am incercat stand pe loc si merge mai greu in jos. am observat ca e cam mica cursa furcilor...se vede cat se lasa dupa urmele de praf , cam 4 cm de cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Din ce zici tu se comporta ok. Poate ar trebui sa mai intaresti si pe spate (ideea e ca într-o curba, motorul trebuie sa se lase la fel in suspensia fata si spate). Dacă la tine se lăsa ult mai mult in spate poate chiar trebuie sa schimbi arcurile înapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 @cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) @cj44sec eu zic ambele + un garaj unde sa o ti + GPS, 2-3 caini (eventual si o pisica pt stealth), camere infrarosu, contract cu Pînda, sabie ninja.. si tot nu esti sigur ca nu ti-o salta "profesionistii" Acum serios, cred ca un garaj decent e cel mai indicat. Si ceva interesant, am schimbat kitul de lant si am fost informat ca nu mai aveam, cine stie de cand, siguranta la master-link a lantului cu care circulasem pana atunci! Pe Louis.de se mentioneaza ca tipul asta de link e indicat pt viteze de pana la 80km/h, dafuq? o.O DID Chain Lock Situatia descrisa si AICI Editat Mai 27, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.