Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Ăsta e sfatul prost de la care ați ajuns să vă luați de gât. Nu are treabă SAG adj cu înălțimea. Pt înălțime - kit de ridicare/coborâre SAG rămâne același, probabil nu ai fost atent.

Ce dracu mă Aline ?

 

Dat fiind faptul ca am numai 160 cm și 60kg prin detensionarea arcului spate (coborât pe ultima poziție din reglaj) am coborât de poponeata vreo câțiva cm suficient cât sa ajung cu un picior bine jos și mai mult nu am suspensia foarte rigida, motocicleta fiind gândită pt un om de înălțime si greutate medie din punct de vedere al suspensiilor.

Dacă am citit bine colegu zicea ca are 180 și în jur de 80 de kg și nu văd ce alt reglaj ar putea sa facă pe partea de suspensie la hornet. Dar poate mă înșel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu ar trebui sa intre in voblaj de la arcuri prea tari pe fata. Cred ca tu ai o problema cu roata (nu e dreapta) sau cu cauciucul. Motorul a avut accident?

2. Daca s-ar potrivi arcurile as face eu schimb cu tine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata".

@p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat gumele (D211 GP Racer pe fata si D212 pe spate). Am o alta motocicleta acum, e exact ceea ce mi-am dorit! Usor si rapid in schimbarea directiei stg-drt. :rolleyes: Am facut astazi o tura impreuna cu Cristi si inca un prieten pe Tihuta-Mestecanis-Rarau. Au asfaltat cei 15 km de la Pojorata la Rarau, e un traseu ce merita facut.

 

post-28093-0-27897100-1400945352_thumb.jpg post-28093-0-87802500-1400945335_thumb.jpg

 

post-28093-0-09711400-1400945390_thumb.jpg post-28093-0-52613000-1400945371_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA.

Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock.

Unii cred doar dupa ce li se demonstreaza practic,nu teoretic;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock.

Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu?

 

@calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata".

@p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba?:)

Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia. Editat de p_mihai_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat

mihai...am si arcurile originale o sa le pun alea sa vad

Editat de Calin1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu?

 

Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia.

Tu daca nu esti si fudul nu esti ... destul.

1)afla ca NVS lucreaza cu motoare cate nu ai vazut tu.

2)urarile de genul asta bagati-le undeva si fii om,pana una alta nu ti-am dorit rau pana acum.

3)experienta pe Hornet si pe curbe am mai multa probabil decat vei avea tu in multe sezoane ce vor urma.

4)cauta in manualul motorului tau si AFLA ca nu ai furca(interne) stock.

 

george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat

 

Presiunea e o idee cam marisoara(ce gume ce dot ai?).parerea mea e ca ar trebui sa o duci la un mecanic inainte de a face orice modificare sau schimbare. Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gumele sunt metzeler sportec m5 dot 2010, ce presiune ar trebui dupa parerea ta ?

Pe metz sportec m3 mergeam cu 2,2 cu 2,4 si tare bine le placea:) grija doar la dot,un pic batranele si se prea poate sa fie ai putin "plasticate".o presiune mai mica decat ce folosesti acum te-ar ajuta putin sa nu fie gumele saltarete sau alunecoase.my 2 cents!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate.

Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ?

 

@calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata".

@p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? :)

Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici.

Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu?

Da, m-am inselat in privinta ultimului model de Hornet, de dupa 2011, care are furca reglabila. Dar asta inseamna ca nu stii ce an este Hornetul tau :D, pentru ca ai zis 2010. De aici si ceea ce am zis, pentru ca din 1998 si pana in 2010 Hornetul nu a avut furca reglabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ?

 

Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici.

Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe.

Yep,evident ca poate vobla oriunde(eram retorico-ironic evident);)daca simte chatterul ca voblaj dar nu stie exact ce simte,e de bine:)pe viitor ii va fi mai usor sa-si da seama de comportamentul motorului gasind totodata si rezolvarile:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija cu ce masurati presiunea din anvelope. Cum dupa ce m-am intors de la mare nu am mai verificat-o, am zis ieri seara, hai sa o fac si pe asta. Am luat mini-compressorul fratelui, cumparat anul trecut din Cora (parca) si m-am pus pe verificat. Roata spate mi-a iesit 3.7 iar fata 3.3, mi s-a parut putin dubios insa am zis ca poate de la caldura a crescut. Am mai dezumflat putin rotile, am lasat 2.4 spate 2.2 fata am acoperit-o cu husa si am lasat-o. Astazi dimineata cand am plecat spre munca, nici nu o puteam tine pe strada, am incercat sa o culc putin, nimic, la countersteering se ducea in toate partile. Am trecut pe la o vulcanizare si am rezolvat (partial) problema pentru ca anvelopele erau deja incalzite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal...

o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adrianm...pe fata nu am nici un reglaj , pe spate reglajul normal...

o sa incerc cu arcurile originale. azi am fost la o tura scurta si am vazut ca la denivelari e prea dura suspensia fata

1. Furca absoarbe sau nu denivelarile mici de 1-2 cm?

2. Cand franezi progresiv, dar ferm, furca se lăsa sau nu?

3. Dacă stand pe loc, pe motor, franezi fata si apesi tare pe ghidon brusc, merge in jos greu si revine repede sau parca refuza furcile sa se miste? Eventual fa comparație cu o furca ok ca sa iti dai seama de diferența.

 

Dacă raspunsul la întrebările1,2 e nu, sau nu prea, e posibil sa ai ulei prea gros in furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare: ce cauciucuri recomandati pt viespoi? vreau ceva sa aiba aderenta si pe ploaie sa nu stau cu morovu tzapan sub mine ca o bat de pamant. Momentan am metzeller sportec dar sunt second si cu dot 2011,as prefera sa iau un set nou si chiar nu stiu spre ce sa ma indrept.

Metz sportec m5,michelin pilot power 2ct,dunlop sportsmart,pirelli angel st...ar fi primele mele optiuni:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi cum pot sa reglez arcul pe spate? Mersi.

 

 

se aude fain toba sport la pc41...citisem ca e degeaba daca nu anulezi catalizatorul?

Arcul in functie de greutate first of all si in al doilea rand dupa stilul tau de pilotaj si cerintele personale(dupa parerea mea,la fel de important):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.....dar cum ?????????? se invarte prostia aia???? trebuie ridicata???????

Aaaaa....fizic intrebai cum.sorry.dap,daca ai cheia din trusa,e ca un cioc si vine fix in locasul de pe amortizor.si efeciv invarti de cheie si face clic si urca sau coboara depinde cum vrei tu:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...