Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Crash paduri vezi daca mai face Radu 0723 596 624.

 

Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu.

 

Radu: 0762 267 997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum.

 

1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa?

2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului?

 

La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face :)

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la lichidul de racire, ai un surub parca sub pompa de apa (parca), oricum nu se da jos tot spatele.

releul de incarcare e sub rezervor si se schimba in 30 de secunde. asta daca ai mufe si nu e cu fire cositorite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum.

 

1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa?

2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului?

 

La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face :)

Stima.

Ar trebui o atentie sporita la aerisire, daca schimbi lichidul de frana. Sa nu rupi vreun aerisitor daca e blocat(pui pe el un degripant daca e intepenit si nu fortezi, lasi sa-si dea drumul singur). Iar la aerisire sa folosesti un furtunas de perfuzie ca sa vezi mai usor cum iese aerul din instalatie si nici sa nu faci mizerie cu lichidul care iese, il pui sa se scurga intr-un recipient ceva.

La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca.

Eu nu mai fac singur schimburile din lipsa de timp si spatiu, ba mai scapam ceva ulei si faceam mizerie, ba trebuie sa scapi de ulei ca nu-mi place sa-l arunc la gunoi.

Sunt destule oferte acum primavara, daca iei ulei si filtru de la ei iti fac schimbul gratis :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca.

atentie la suroabele/surubul astea, ca am impresia ca reprezinta si masa pentru releu, deci trebuie sa fie curat filetul (asta oricum e bine de verificat la orice surub, dar na, la ce tine de electrica e bine de verificat de 3 ori)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cine e interesat de crashpaduri va mai dau si eu un contact gasit pe net si folosit de mine Daniel: 0746198461

 

 

Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu.

 

Radu: 0762 267 997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza

mersi

Vezi ca pe bikeshop.ro daca dai o cautare gasesti cateva modele din care sa-ti alegi ce-ti place. Eu le-am pus si sper sa nu am ocazia sa va povestesc cat sunt de multumit de ele :). M-au costat 100 lei + 8 transportul; montajul in regie proprie.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza

mersi

Eu am luat de pe ebay unele. In total cu tot cu transport in jur de 150 de lei iar ca si design, zic ca sunt o idee mai reusite. Au venit intr-o saptamana din Lithuania.

 

http://www.ebay.com/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/271445715980?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f336cec0c&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul meu putin modificat :)

Anvelopele le-ai schimbat? Ai bagat multa munca/bani in modificarile astea si lasi motoreta cu niste opinci obosite. Cu anvelopele alea o dai pe jos si se duc atat munca cat si banii bagati in modificare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopele le-ai schimbat? Ai bagat multa munca/bani in modificarile astea si lasi motoreta cu niste opinci obosite. Cu anvelopele alea o dai pe jos si se duc atat munca cat si banii bagati in modificare...

Rau esti bro':)

@bogdan86:reusita Viespea!bravo!cum spunea si @NVS,ia repede niste gume bune ca ar fi pacat sa nu te poti bucura de ea prea mult timp:)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rau, nerau, are dreptate.

Era o gluma evident.dar te intreb pe tine:avand in vedere poza lui bogdan86,in sensul ca e noroi pe roata fata si cea spate abia se vede...cum ti-ai dat tu seama ca sunt opinci gumele lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta creatura (bogdan86) :)

 

Indeed..

 

In general nu sunt fan streetfighter, iar modelele SF din gama producatorilor din ultimii ani imi dau dureri de cap.

 

Modelul urmator imi place cel mai mult dintre toate Honda Hornet:

http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hotnet_Kitracing_2006_06_1440x900.jpg

 

Nici fratele mai mare, clasic, nu arata rau:

http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hornet_900_2006_02_1440x900.jpg

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De cateva zile posesor de permis. Si de cateva luni posesor de hornet. Am cateva intrebari:

1. Am 160 cm si 60 kg cu ce presiune ar trebuii sa rulez in pneuri?(merg numai eu pe mobra)

2. Se gasesc sei câta mai slim. Ajung destul de greoi cu ambele picioare jos desi am coborato pe ultima pozitie din reglajul telescopului.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu :P

Haha...tare:D te luasem un pic la intrebari ce mi-era dor de tine;) dap,se vede clar ca gumele alea sunt terminate.

 

@alinanicai:presiune general valabila decenta pt aproape orice guma street 2,2 fata cu 2,4 spate(sa-mi sara in cap cei cu presiuni dupa manual).cat despre sa,nu te complica,te vei obisnui sa stai mai pe un picior decat pe ambele picioare la semafor sau cand te opresti;) no worries

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rau esti bro':)

@bogdan86:reusita Viespea!bravo!cum spunea si @NVS,ia repede niste gume bune ca ar fi pacat sa nu te poti bucura de ea prea mult timp:)

Acelasi cum ma stii...

 

M-am apucat sa citesc discutiile din trecut de pe aici, iti vine sa crezi!?! Ce grup eram si cata activitate in afara forumului. Acum e slabuta miscarea de pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Muultmesc mult. Nu am iesit pana acuma la ture lungi, doar prin Cluj deocamdata. Suna tare dar pentru oras eu ma bucur sa ma auda aia din conserve la nevoie am db killeru ala sin in 10 secunde se pune sus. Cred ca la ture mai lungi ar fii deranjant fara db killer.

Legat de concurs, eu am participat cu cine m-au selectat ei, da intradevar naked-urile au fost avantajate si la proba de indemanare dar asta este viata de biker cu + si -'uri :)) .

Mersi si pentru site-ul de piese, sper sa ne vedem la Gilau cati mai multi Hornetisti

Arunca un ochi aici pentru codurile de care ai nevoie: oemmotorparts.com

 

Btw, frumos Hornet-ul.. insa chiar ma intrebam de ce iti lipseste parbrizul original :) Toba nu e chiar pe gustul meu insa suna foarte bine. Sunt curios, ai iesit cu motorul si la curse mai lungi? Cum ti se pare sunetul in astfel de conditii?

 

Felicitari pt locul obtinul la concurs, desi nu a fost o cursa dreapta, R1 nu stie sa mearga incet

 

Pt colegii care probabil se intreaba despre ce e vb:

 

1507140_10202526558258054_28508791059773

 

 

PS. pana la intrunirea hornetistilor de la vara ne putem aduna la Transylvania Bike Fest (30 mai - 1 iun), Gilau CJ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu cateva intrebari.

Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W.

Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ?

Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut.

Din ce calcule am facut eu , daca am:

- faza lunga - 55W

- faza scurta - 55W

- becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W

- semnalizare - 2 x 21W = 42 W

- bec lampa numar - 5W

- leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W

Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul.

Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ?

Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f)

 

Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ?

Eu cred că suprasoliciți alternatorul.

Cele două becuri din far (w5w) plus cel de la număr (w5w) le poți înlocui cu leduri (de calitate, 4300K, fără canbus pt că nu ai nevoie). Semnalizările nu stai mereu cu ele aprinse deci poți să le scazi (așa cum un consumator mare este unit ABS care consumă 5W în standby și peste 100W când lucrează dar el lucrează rar și nu trebuie să-l iei în calcul ).

Un alt consumator este ECU împreună cu injectoarele care nu știm ce consum au ( 30-50W ? posibil peste )

Proiectoarele adaugă un consum mare. Dacă le-ai pus de fițe no comment, dacă le-ai pus pt mai multă lumină sunt și alte soluții cu consum mai mic.

Am făcut proba cu un HID H7 4300K, merge perfect și nu are "flare" pe oglinda asta de Hornet, nici nu se vede că e HID (consumă 40w pe faza scurtă).

Dacă vrei neapărat să păstrezi proiectoarele atunci înlocuiește becurile din proiector cu unele cu led și care consumă vreo 7-8w fiecare, ceva de genul

http://www.aliexpress.com/item/2pcs-30W-H7-CREE-LED-High-Power-LED-Fog-Light-Foglight-Bulb-Lamp-White-DRL-Headlight/882483296.html

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...