Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa gasesc niste kituri care se monteaza in rezervor si se pune un ceas separat care iti arata nivelul combustibilului din rezervor. Ma batea si pe mine gandul sa imi montez sa vad exact cata benzina mai am, sa nu mai desfac mereu capacul de la rezervor inainte de plecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit-o in mers si am fost nevoit sa schimb pe RES asa de urgenta, desigur, acum gasesc robinetul ala cu ochii inchisi insa tot ma dispera :)

 

PC34 are cel mai mic rezervor, nu are indicator de nivel benzina si nici macar LED de avertizare, asa ca.. km pe 0 la fiecare alimentare si Go Planet! Din acest motiv am devenit cam paranoic cu benzinariile, pe oriunde ma duc caut sa am statie de alimentare la maxim 200km.

 

Consumul zic eu ca e normal, cu pasager, insa fara bagaje, asa mai light.. 5.6/100, in ritmul asta estimez ca un plin m-ar duce 280+

 

Btw, pentru cei din zona si nu numai, portiunea asta de drum a fost recent asfaltata si e o placere sa te dai: Alesd - Simleu

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva montat radiator de racire din China? Costa aproximativ 130 eur cu tot cu transport dar am auzit tot felul de povesti ca nu ar fi ok si nu stiu daca il comand sau nu. Am o Honda Hornet PC34 (2001) si radiatorul meu e stramb, a cazut pe partea dreapta, nu curge. Second hand am tot cautat dar nu are nimeni si la pret e aproximativ 100 eur unul in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva montat radiator de racire din China? Costa aproximativ 130 eur cu tot cu transport dar am auzit tot felul de povesti ca nu ar fi ok si nu stiu daca il comand sau nu. Am o Honda Hornet PC34 (2001) si radiatorul meu e stramb, a cazut pe partea dreapta, nu curge. Second hand am tot cautat dar nu are nimeni si la pret e aproximativ 100 eur unul in stare buna.

Vorbește cu userul @doua.roti . E imposibil sa nu găsești unul in stare perfecta . Se ocupa in special cu Hornet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

 

vorbesti din experienta proprie, sau din experienta unui apropiat? ca legende am tot auzit...

Experienta proprie!china and stuff sucks!prima pietricica ti-l sparge.am mers si inca merg cu radiator OEM sudat fara nici o grija.daca e doar indoit nu-ti bate capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva montat radiator de racire din China? Costa aproximativ 130 eur cu tot cu transport

 

Cele OEM nu sunt ok sau si astea chinezarii?

RomiMoto

DillyPoint

 

Si pe eBAY sunt destul de multe, insa termenii de "aftermarket" sau "OEM replacement" nu ofera nici o garantie asupra calitatii radiatorului.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, stiti cumva daca se poate adapta ,evacuarea de la hornetul de 900 la cel de 600 fara prea multe modificari ?

In primul rând îți trebuie codița da 900 . Asta e ce știu sigur . Apoi nu cred ca s-ar putea monta evacuarea fără sa fie nevoie un sudor in argon .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spuneam si mai sus, nu am gasit in tara, sunt interesat sa cumpar din China, stie cineva daca sunt bune? Are cineva montat unul, au randament ok, rezista in timp?

Vorbește cu s@rpe de pe forum - 0766476347 - el a reparat unele OEM la cineva din Brașov - și au ieșit bine

» Post actualizat in 19 May 2015 09:36

Am bagat in Hornet ulei 15w50. Cineva a zis ca ii prea gros si ca ii mai mare uzura in el. Ii adevarat? PC41

Ai pus în motor niște cocoloașe iar acum ne întrebi dacă e bine ? :moron:

Nu, nu e nicio problemă, poți pune și ulei de transmisie dar cu cât e vâscozitatea mai mare ar trebui să-i lărgești găurile de ungere și să freci cuzineții cu glașpapir de 400 (nu de 1200 că-ți ia prea mult timp ).

ON:

Eu unul nu te înțeleg, este deja manualul în engleză scrie clar 10w-30 sau 10w-40 iar dacă a doua cifră este în funcție de climă sau cât ești tu de racer, prima cifră este critică în general la orice agregat auto moto, buldozer etc

post-39353-0-67621200-1432027861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

salut, stiti cumva daca se poate adapta ,evacuarea de la hornetul de 900 la cel de 600 fara prea multe modificari ?

Fara prea multe modificari?nu neaparat.nu ai nevoie de codita de 900 musai(daca o iei asta nu merge pe cadrul de 600 fara modificari,plus alte sei,etc) dar ai nevoie de un meserias bun in sudura si repozitionat evacuari,evident si un sudor.am vazut cateva de 600 cu evacuari de 900,si sincer,nu mi-a placut:)nu e inginerie nasa,doar putina ambitie,pricepere si oamenii potriviti.;)

» Post actualizat in 19 May 2015 09:52

Vorbe?te cu s@rpe de pe forum - 0766476347 - el a reparat unele OEM la cineva din Bra?ov - ?i au ie?it bine

? Post actualizat in 19 May 2015 09:36

 

Nu, nu e nicio problemă, po?i pune ?i ulei de transmisie dar cu cât e vâscozitatea mai mare ar trebui să-i lărge?ti găurile de ungere ?i să freci cuzine?ii cu gla?papir de 400 (nu de 1200 că-?i ia prea mult timp ).

ON:

Eu unul nu te în?eleg, este deja manualul în engleză scrie clar 10w-30 sau 10w-40 iar dacă a doua cifră este în func?ie de climă sau cât e?ti tu de racer, prima cifră este critică în general la orice agregat auto moto, buldozer etc

oil.jpg

Nu e chiar asa,dar discutiile despre vascozitate and shit sunt deja trecute de o mie de ori pe aici si nu numai.amicul nostru ar putea bine mersi sa caute putin pe la uleiuri discutiile si s-ar linisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat in Hornet ulei 15w50. Cineva a zis ca ii prea gros si ca ii mai mare uzura in el. Ii adevarat? PC41

De unde ai avut inspiratia sa bagi asa ceva ? Ala care a zis ca e prea gros avea dreptate. Ceea ce poti sa faci e sa faci repede schimbul cu 10w40 , si sa speri ca nu ai facut prea multi kilometri cu uleiul ala . Sper sa nu fi stricat ceva prin motor uleiul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

De unde ai avut inspiratia sa bagi asa ceva ? Ala care a zis ca e prea gros avea dreptate. Ceea ce poti sa faci e sa faci repede schimbul cu 10w40 , si sa speri ca nu ai facut prea multi kilometri cu uleiul ala . Sper sa nu fi stricat ceva prin motor uleiul ala.

Vorbesti din auzite,citite pe google sau din experienta?eu personal te-as putea contrazice in tot ce ai spus din experienta proprie.ce ar putea strica in,sa zicem,5000km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti ca nu se strica cu conditia sa nu fie forjat la rece :)

Motorul este identic cu cel de 600RR iar la 600RR este specificata in manualul de service vascozitatea SAE 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti din auzite,citite pe google sau din experienta?eu personal te-as putea contrazice in tot ce ai spus din experienta proprie.ce ar putea strica in,sa zicem,5000km?

Daca producatorul zice sa se foloseasca ulei 10w30 sau 10w40 , banuiesc ca nu zice doar sa se afle in treaba. Din experienta nu pot sa iti zic nimic ca nu am bagat asa ceva in motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...