ovidiu22 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Stiti careva unde pot sa gasesc de cumparat senzorul care citeste temperatura apei? Hornet 2004 Pc36. Imi sare foarte des acul de la temperatura apei in zona rosie cu toate ca motorul nu se incalzeste asa tare.Termocupla si ventilatorul functioneaza normal amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Uite ce zice Cesar despre AllBalls....o parere in plus nu strica niciodata. True ce zice el acolo.una din servisari le-am facut si eu cu all balls,scumpe de numa.si m-au lasat dupa o luna.si mai am un caz asemanator printre cunostinte.in schimb athena de fiecare data isi fac la fel treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Stiti careva unde pot sa gasesc de cumparat senzorul care citeste temperatura apei? Hornet 2004 Pc36. Imi sare foarte des acul de la temperatura apei in zona rosie cu toate ca motorul nu se incalzeste asa tare.Termocupla si ventilatorul functioneaza normal amandoua. 1. Dezmembrari Hornet (adyfikus, doua.roti) 2. Service moto (COC -> ocazie cu care ai putea sa si verifici senzorul actual, iar daca e defect poate au baietii ceva ramas de la alte motoare) 3. Magazin piese (RomiMoto -> Senzor termocupla) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 True ce zice el acolo.una din servisari le-am facut si eu cu all balls,scumpe de numa.si m-au lasat dupa o luna.si mai am un caz asemanator printre cunostinte.in schimb athena de fiecare data isi fac la fel treaba. Schimbate recent si ale mele. Laudate printre cunoscuti, zisei sa incerc. Dau de stire de crapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 180 ron ambele seturi...urgent... Salut ... am două seturi de plăcuțe frână față SBS 627HS, compoziție sinterizată pt model Hornet 600 din 1998-2006. Preț de vânzare final 200 ron. (preț de achiziție 260 ron) Sigilate (Merg pentru mai multe modele de motocicletă... le găsiți aici http://uk.sbs.dk/business-areas/motorcycle.aspx?mcsearch=true&searchpageid=3373&make=&modelname=&modelnumber=&engine=&yearfrom=&yearto=&category=1&language=uk&search_make=&search_model=&mcquery=627&searchNumber=627) 0744301833 (doar București) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 salutare, un manual de reparatie pentru Honda Hornet S gasesc la cineva? am gasit doar pentru CB 600 F . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Din cate stiu eu motorul ii la fel doar ca are semicarena in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 ok.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salutare, sunt proaspat posesor de hornet 600cc 2006 si sunt curios de cateva chestii: - un led rosu care clipeste (HISS) dupa ce opresc motorul. E normal sa clipeasca? Se poate oprii? - indicatorul de benzina(am gasit ceva in manualul de utilizare si sunt confuz)?! - ambreiajul face un zgomot, cand trag maneta de ambreiaj nu se mai aude , cand o las normal pe liber se aude! Am inteles ca e ceva de genu "asa fac toate"?! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Salutare, sunt proaspat posesor de hornet 600cc 2006 si sunt curios de cateva chestii: - un led rosu care clipeste (HISS) dupa ce opresc motorul. E normal sa clipeasca? Se poate oprii? - indicatorul de benzina(am gasit ceva in manualul de utilizare si sunt confuz)?! - ambreiajul face un zgomot, cand trag maneta de ambreiaj nu se mai aude , cand o las normal pe liber se aude! Am inteles ca e ceva de genu "asa fac toate"?! Asfalt uscat! Salut, Ledul este normal sa clipeasca, nu se poate opri si oricum nu inteleg de ce vrei sa faci treaba asta. Zgomotul provine de la ambreiaj, mai precis oala de la ambreiaj. Problema se regaseste intradevar la mai multe motociclete. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Va salut. Esta jante aftermarket pt hornet 600f 2005 ? daca raspunsul este afirmativ, unde?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet: - in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie Ce am incercat: - impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect - suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc - invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul - lantul este clar prea intins si cam uscat - motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet: - in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie Ce am incercat: - impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect - suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc - invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul - lantul este clar prea intins si cam uscat - motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti? Lant intins inegal, adica doar pe anumite portiuni. Il slabesti astfel incat cand ajunge pe portiunea pe care acum ai tensionare maxima sa fie acceptabil de intins si il schimbi cat de curand.. Sau cel putin asta cred eu ca e, din umila mea experienta. P.S.: in caz ca asta e si vei schimba lantul, banuiesc ca oricum vei cumpara intreg kit-ul, deci pinionul de atac nu va mai reprezenta motiv de ingrijorare Editat Iunie 2, 2015 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) Colegul cu problema descrisa mai sus a fost la dealer-ul de unde a achizitionat-o unde au confirmat ca lantul era prea intins si l-au slabit putin (curios ca asa a plecat motorul de la ei, ma gandesc ca daca tot vinzi motociclete, macar lantul sa il reglezi inainte de tranzactie, nu?). I-am recomandat sa schimbe kit-ul de lant, desigur ca va include lant + pinioane noi. Momentan urmarim sa vedem daca se manifesta din nou pana cand reuseste sa isi cumpere un alt kit. Observ ca si pretul a scazut putin fata de anul trecut cand am dat 476 RON pe un DID525VX, iar acum acelasi kit este la 439 RON. Merci. Editat Iunie 2, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Newbie 03 Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute. Multumesc! Zgomotul de la ambreiaj am inteles ca nu afecteaza in nici un fel parametrii de functionare ai mobrei, adevarat sau?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Am intampinat urmatoarea problema la un Hornet: - in timpul mersului, perodic se aude un zgomot din zona rotii spate/transmisie Ce am incercat: - impins cativa metri cu motorul oprit -> confirmat zgomotul suspect - suspendat pe cric, verificat joc roata spate -> nu are joc - invartit roata manual, pare ca la o cursa a lantului acesta se tensioneaza la maxim, iar apoi se elibereaza dintr-o data ceea ce cauzeaza zgomotul - lantul este clar prea intins si cam uscat - motorul a fost achizitionat relativ recent, nu s-a lucrat la el nimic, iar zgomotul s-a manifestat abia azi Sa fie problema numai faptul ca este prea intins lantul? Ma gandesc si la pinionul de atac.. Ce ziceti? yep,lant uzat inegal.been there done that.ca e uscat e una,dar simptomele expuse de tine sunt din cauza uzurii inegale.face poc exact cand e in zona de maxim,apoi cedeaza.patisem si acum multi ani cand eram cu Viespea la inceput si habar nu aveam cum se verifica lantul. » Post actualizat in 03 Jun 2015 06:40 Multumesc! Zgomotul de la ambreiaj am inteles ca nu afecteaza in nici un fel parametrii de functionare ai mobrei, adevarat sau?!? true!zgomotul nu afecteaza cu nimic functionarea,atata timp cat e in "parametrii" normali sa zic asa.in cazul in care huruie de parca urmeaza sa crape,la relanti cu ambreiajul netras iti cloncane de tremura tot motorul,atunci urmeaza sa schimbi ambreiajul.am schimbat ambreiaj pe Viespe(am fost baiat cuminte si il topisem pe cel vechi) si huruitul era acelasi.nimic deranjant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salut posesori de Hornet. am citit cate ceva de consum pe aici , dar am zis sa actualizez putin proaspat posesor hornet 2003 si sunt din Bucuresti eu schimb treapta la 4000 turatii este ok? sfaturi pentru a scoate un consum ok? nu accelerez sau franez brusc ( in urcare) fostul proprietar nu a facut consului el zice 7-8%. Stilul vostru de mers, consum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 La mers turbat sa zic,160 km dus intors am scos 7-7,5 %..schimbat tot la 10-11000 ture La mers normal pana in 5-600 ture max pe aceiasi distanta am scos 4.5 % Se poate si consum mic daca ai sincronizate carburatoarele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:11 Multumesc! Zgomotul de la ambreiaj am inteles ca nu afecteaza in nici un fel parametrii de functionare ai mobrei, adevarat sau?!? Zgomotul asta de ambreaj e specific la hornet,si la alte cateva modele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:276000 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 La mers turbat sa zic,160 km dus intors am scos 7-7,5 %..schimbat tot la 10-11000 ture La mers normal pana in 5-600 ture max pe aceiasi distanta am scos 4.5 % Se poate si consum mic daca ai sincronizate carburatoarele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:11 Zgomotul asta de ambreaj e specific la hornet,si la alte cateva modele. » Post actualizat in 03 Jun 2015 10:27 6000 ture Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 In regim normal, 80-120 km/h, 160 km/h in depasiri, cateva portiuni spre 200 km/h, scot in jur de 5.6 L/100. Niciodata nu am avut consum sub 5.4, indiferent de stilul de mers, iar pe autostrada blana.. cred ca mi-a luat 8 L/100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 7 prin oras (e drept ca nu prin aglomeratie), 6 afara. Mers potolit (4-5000 ture) cu forje ocazionale pana la 9000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vled Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 salut, in oras mers lejer, cam 6% iar in afara mi`a luat cam 4,5-4,8%, suficiente curbe si dealuri si portiuni de 150km/h. Alta intrebare am eu pentru voi: am facut un asfalt tuning la hornet acum vreo 3 ani si de atunci caut sticla de la turometru sau fata de la ceasuri cu totul. La dezmembrari am gasit o singura data un bord complet (de hornet din '98) dar nu`mi vine sa dau atatia bani pentru un singur geam. Aia sa fie ultima solutie. Daca stiti pe cineva care vinde asa ceva, dati`mi un PM sau lasati mesaj aici. MUltumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bughy91 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 7 prin oras (e drept ca nu prin aglomeratie), 6 afara. Mers potolit (4-5000 ture) cu forje ocazionale pana la 9000. Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%. nu vreau sa merg nici subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Deci cum schimb eu 4000 de turatii ar trebui undeva la 6%. nu vreau sa merg nici subturat. Pana prin 5k ture,motorul se chinuie intotdeauna sa urce in cuplu.nu e pont.pe langa asta,mergand relativ subturat il si obisnuiesti cam lenes.slabe sanse sa scoti consum "optim" mergand in oras pana in 4K ture.gandeste-te ca trebuie sa urce de fiecare data de la 2500-3000 pana la 4000.adica nu ai nici cuplu,nici putere,doar se chinuie motoretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.