Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o.

Solutii?.

ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc.

Multumesc

Auci sa-mi bag...

si eu tot o cheie am....sper sa nu o pierd.

incerca sa cauti......mai mult mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mare problema. Singura cheie cu cip de la Honda Hornet din 2006 pe care am avut-o am pierdut-o.

Solutii?.

ps. "solutiile" de genu, dc nu ti-ai facut copie sau etc nu ma ajuta deloc.

Multumesc

daca ai avea cum sa aduci motorul la baia mare,te-as putea ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Geore, am o posibilitatea sa il aduc cu platforma daca trebuie.

In ce consta ajutorul ?

Mersi anticipat!

Suna-ma,iti las numarul pe PM,si iti explic.am un prieten care se ocupa de chei and shit,si din cunostintele mele,te poate rezolva chiar si fara cip,dar are nevoie de contactul mobrei.il sun acum si astept sa ma suni dupa ore 11:30(voi fi in cluj cu treaba si iti zic ce si cum.sanatate!

» Post actualizat in 28 Aug 2015 06:02

In cazul in care aveti alti prieteni in situatia aceasta de a a pierde singura cheie cu cip si nu stiu unde sa apeleze,dati-mi un semn si rezolvam problema.nu e necesar transportul in Baia Mare a motorului sau masinii in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

Nu stiu de unde vine... Eu il schimb la 12-13 luni, timp in care fac in jur de 7-9 mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

 

Legenda urbana. Gen n-are ce sa strice daca il schimb mai devreme :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, a fost relativ usor. Mersi! Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru). Ps am epuizat anuntutile de dezmembrari de pe olx... :)

Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mai de incepator: de unde vine (basm/adevaraciune) faza cu schimbul uleiului la 5000-6000 km. In fisa de mentenanta scrie 12000km si la producatorul uleiului scrie la fel. Hai ca nu schimbi la 12000km dar de unde injumatatirea asta?

In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k. Cat a fost in garantie, la intermotorcicyle, faceam revzii la 6k. (In cazul meu acum fac sub 6k pt ca nu mai fac 6k/sezon, dar asta e alta discutie).

 

In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii interesant. Eu pana cat mai tine vremea buna cred ca mai fac 1500-2000 km. Deja am depasit 6000 cu cateva sute de km. Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta

 

Ai prea mult timp liber ;)

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:02

In cartea service in lb romana, la PC41, scrie de sch de ulei la 6k

In manualul de service (in italiana am eu) scrie de 12k. Si alte materiale de afara (in engleza) la fel. Poate de aici mitul, legenda, etc...

 

In manualele Honda pt CB600F din 1998 si CB600F/FA din 2007, publicate in limba engleza, se mentioneaza la capitolul "Maintenance" ca schimbul de ulei + filtru se face la 12k.

 

Cum putini dintre noi fac 12k de km intr-un an, cel mai sigur e sa faci schimbul de ulei si alte consumabile la inceput de sezon. Restul sunt povesti cu pesti..

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:03

Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el.

 

Cred ca si user-ul adyfikus mai are piese pt Hornet

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:06

Aveti idee cine comercializeaza plasticul ala din spatele farului (care tine practic cablurile inauntru).

 

In caz ca nu gasesti din dezmembrari, trimite un mail si la COC cu PN-ul asta 61301-MBZ-K00 si vezi ce pret are piesa originala.

» Post actualizat in 03 Sep 2015 18:09

Am sa il schimb zilele astea mai mult din curiozitate ca am cumparat ulei Repsol si vreau sa vad cum se comporta

 

Anul trecut am folosit Repsol Moto Racing 10W40 si am fost multumit, sezonul viitor cred ca voi merge tot pe Repsol. Acum am Motorex Top Speed si imi face niste figuri cutia de viteze, nu sunt convins ca e de la ulei insa acelasi lucru l-am patit si acum cativa ani cand am avut Motul 7100, insa nu am avut probleme cu Repsol sau Castrol. O sa urmaresc si la anu sa vad daca intr-adevar e de la ulei.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu anul asta am pus de la Silkolene si am fost placut impresionat. Schimbatorul se misca mai bine decat cu Belray EXS(cum am avut anu trecut), pt ca uneori se bloca in treapta a 2 a mai ales cand schimbam repede.

Ca sa evit faza asta cand mutam din vit 1 in a doua, trebuia sa numar pana la 3 si apoi bagam, cum era la camioanele vechi RABA cu repriza :)))))

Voi ce uleiuri ati mai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine cutia de viteze face urmatoarele figuri:

 

1. cateodata, cand motorul este foarte incins, de regula cand intru intr-un oras si am de stat la semafoare samd, intra din treapta 3 direct in 1, de exemplu circul cu a 3-a pe la 50-60km/h, ma apropii de un sens giratoriu, reduc viteza, schimb in a 2-a insa intra direct in treapta 1

 

2. tot la temperaturi ridicate, la o pornire putin mai in forta, din treapta 1 nu intra in a 2-a, ci ramane pe neutru, sunt nevoit sa trag din nou ambreiajul, sa astept cateva secunde si apoi sa intru in a 2-a

 

3. in regim de mers mai rapid si schimbat de viteze rapid, uneori nu intra in viteza, de exemplu sunt in treapta 5 si schimb rapid in treapta 4, ramane cumva intre viteze, de fapt nu am tractiune deloc si, similar cu situatia de mai sus, trag ambreiajul, astept cateva secunde asa pe liber si apoi schimb din nou, insa de fiecare data incerc sa schimb in sus sa nu am surprize neplacute sa ma tranteasca, iar cand intra din nou in a 5-a caraie putin cutia insa apoi e ok

 

Mentionez ca am patit ciudateniile astea numai cu Motul 7100 (motorul si scotea un tacanit puternic cu uleiul asta) si mai nou cu Motorex Top Speed ambele 10W40 si de regula se intampla cand schimb vitezele asa din scurt. Am mai folosit Castrol (nu mai tin minte modelul insa am impresia ca e cel semi) si Repsol Moto Racing si nu am avut probleme. Nu zic ca Motul sau Motorex nu sunt de calitate, insa poate bunicuta PC34 prefera un ulei de generatie mai veche, sincer nu stiu care e spirla.

 

Sezonul viitor o sa merg tot pe Repsol si o sa urmaresc daca mai intampin aceleasi probleme si daca face la fel poate ma 'nirvez si pun ulei mineral pt Dacia berlina :D

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am PC41 si cu Motul7100 am patit si eu cateva din astea. La turatii mari facea figuri. Am folosit si 5100 si la fel. Cu BelRay nu am treaba. Zilele astea bag Repsol si is curios sa vad cum se simte. Cunosc pe altii cu Suzuki GSR care nu au probleme cu Motul. Cred ca conteaza mult si ce API ii uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat

Hornet pc 34 ,ghidonul e cel din imagine .

Vreau sa fac pozitia la putin mai confortabila pt drumuri mai lungi.Pt asta m am gandit sa iau ceva inaltatoare pt ghidon ,am vazut pe louis.de diferite marimi /marci cu dimensiuni de la 15 mm la 30 mm ,unele aduc si ghidonul mai spre spate cu cativa mm.

Intrebarea mea este:

Ce distantiere/inaltatoare sa iau fara sa modific lungime cabluri/conducte.

Daca si a facut careva la moto personal m ar ajuta si cateva poze sa vad cum arata.

Multumesc

post-70928-0-62339700-1441480969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri! Se mai fac anu asta ceva ieșiri între hornetisti? :)

» Post actualizat in 07 Sep 2015 14:55

Întrebare, dacă nu am cheia de la rezervor am vreo șansa sa scot tirbusonul respectiv. Bineînțeles după ce am demontat șurubele alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent s-au implinit 5 ani de cand am achizitionat viespea ^_^

 

Am trecut prin multe cu Horneta si cu siguranta voi mai trece deoarece nu am de gand sa renunt la ea, inca indeplineste cu brio ceea ce imi doresc de la o motocicleta. Plus ca m-am cam atasat de ea si nu vreau sa o vad fier vechi pe mana unui oarecare ce se asteapta sa isi cumpere moto pe o punga de pufuleti si ceva maruntis.

 

Nu exclud ca pe viitor sa imi iau si o motocicleta sport-touring pentru drumuri mai lungi, insa Horneta va ramane preferata mea pentru un weekend la munte, pe serpentine..

 

smth like this:

 

PS: clipul l-am luat de pe canalul lui delete878 de pe YouTube, aruncati un ochi pe acolo:

https://www.youtube.com/user/delete878/videos?flow=grid&view=0&sort=da

 

 

Cheers!

:cheers:

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach, aceleași concluzii le am și eu după 5 sezoane și jumătate de Hornet.

Nu l-aș putea vinde din motive total subiective. Nu o fi cea mai bună motocicletă, dar se pare că e cea mai bună pentru mine :)

Mă bucur că mai sunt și alții care nu pot renunța la prima dragoste.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...