Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu un Honda Hornet 2005 dar cel mai mult ma supara evacuarile la el, atat le-am modificat de nu mai stiu ce sa mai fac cum sa le mai modific

incearca sa le modifici... de tot!

adica da-le jos :laugh:))))))

 

mai concret, ce te supara la evacuarile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, ce te deranjeaza atat de mult evacuarea de la Hornet? Este una dintre cele mai reusite asezari ale evacuarii pe o motocicleta.

Pune ceva poze cu modificarile facute la evacuarea Hornetului tau sa vedem minunea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ce simptome mai avea? Doar zgomotul?

Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... 

 

Edit:

Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam.

Editat de one_kid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... 

 

Edit:

Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam.

 

baga un ochi sa nu ai piatra sau ceva resturi metalice pe acolo.eu asa am patit anul trecut(frana spate) si acum de nici o luna acelasi lucru.asta a fost la mine,resturi metalice adunate de nu stiu unde :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un zgomot de frecare sacadat (adica doar pe o aceeasi portiune de disc se auzea).  Altceva, in afara de zgomot, nu am mai simtit nimic. Ca regula, e bine de stiut ca eu imi fac griji cam pentru tot... 

 

Edit:

Si inca ceva...nu scartaia la franare, scartaia si cand nu franam.

 

 

Fiti bre atenti, ale mele scartaiau la franare, doar fatza :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga un ochi sa nu ai piatra sau ceva resturi metalice pe acolo.eu asa am patit anul trecut(frana spate) si acum de nici o luna acelasi lucru.asta a fost la mine,resturi metalice adunate de nu stiu unde :laugh:

 

Mi-am bagat si mainile :drink: . Evident, asistat. Le-am curatat inca de vreo 2 ori.

 

 

Well, acuma s-a rezolvat - a se vedea posturile mele de dinainte. Nu mai scartaie.

 

Multam de interes! 

 

By the way... Mi-am luat inima in dinti, motorul sub mine si am facut un drum Constanta-Medias pe Cheia (care Cheia este putin cam praf pe alocuri: portiuni de asfalt lipsa, adica pamant, pietre, mers enduro; in unele parti se consolideaza, in altele se sta la semafor....). Acuma is la Medias pentru o perioada... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17

 

Multumesc!

 

 

Eu am cheia din trusa originala de scule a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Din ciclul intrebarilor mele naive ...dupa aceea cu uleiu , urmeaza piesa de rezistenta! Ce cheie folositi pentru bujii? Eu am una cu 2 capete 18-16 si 18 e prea mare iar 16 nu se duce pana la capat sa prinda filetul ! Eu nu am vazut cheie de bujii de 17

 

Multumesc!

Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia ar trebui sa fie de 16. Dar aia cu doua capete fiind dintr-un material prea gros nu are loc intre bujie si peretele chiuloasei, mai exact nu toate cheile cu doua capete sunt potrivite pentru Hornet.

 

 

Aha.... deci tre sa dau o fuga pana in Bricostore si sa imi iau de 16...

 

 

ms frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii.

 

Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona!

Mesaj completat

Mare grijă de care cumperi. Am luat odată una Âşi la prima bujie am rămas cu mânerul în mână.

 

Am luat din Brico e ok;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat! Am cumparat una din Bricostore la 18 lei, pare cam fragila ce e drept dar nu am avut probleme cu ea, foarte utila pentru ca are 2 articulatii.

 

Multumesc MetalWarrior, eram confuz pt ca aia de 16 care stiam ca tre' sa mearga nu functiona!

Mesaj completat

 

 

Am luat din Brico e ok;)

Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai rezolvat. Ai grija cum strangi bujiile, eu sunt patit si sa se rupa bujia, sa se duca si filetul din chiuloasa, amandoua sunt destul de costisitoare de reparat. :baldy:

 

 

Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ;) ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

 

 

Banuiesc ca nu merge bine nici accelerat in gol, nu doar in sarcina.

Parerea mea ca e o problema de vacuum.

Din cate stiu, cam peste 4500 /5000 rpm se deschide clapeta de acceleratie actionata vacuumatic si probabil la tine sistemul asta nu mai functioneaza normal.

Cel mai simplu ar fi ceva furtune /conducte crapate/fisurate.. neetanse.

Asta cred eu, poate colegii mai experimentati stiu mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , am si eu o problema..am bagat de seama azi cand am mers prin oras ca daca o duc pana in 6-7mii de ture..dupa o gatuie..imi ia din putere..si nu prea mai pot sa accelerez..gen ca si cand nu as mai avea benzina , dar nu benzina e problema. Si cand o duc tot in 6-7mii..si schimb viteza imi da rateu..la relanti sta ok..cand plec de pe loc trebuie sa o accelerez mai mult.. are idee cineva ce ar avea? multumesc frumos..asfalt uscat!

 

Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea.

 

Mesaj completat

Am rezolvat .... a pornit din prima cum mi-a promis ;) ... sper sa nu le mai inec , sugestii ceva ?

 

Inveti s-o impingi dupa ce o inneci :D

Sau o pornesti cu socul. La mine cu socul porneste la sfert, o las <1 minut imping socul si aia e.

Mama ce ma chinuiam primele dati cand nu foloseam socul, o innecam in fiecare dimineata :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi filtrul de aer daca e ok. La mine facea la fel faza cu gatuirea si aveam filtrul imbacsit, l-am curatat si acu rupe. Ii pusesem si benzina din aia super plus si tot tragea aiurea.

 

Cred ca ai avut dreptate , l`am dat jos si era imbacsit de praf , am fost cu el la vulcanizare si l`am suflat cu aer la baieti , l`am pus inapoi am dat cateva ture si e ok acuma , trebuie sa`l schimb cat de curand , sper sa fie doar din cauza asta..aveti idee pe la cat se invarte un filtru de aer? dala normal nu sport..k&n .

Bafta si sa ne vedem cu bine. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Am si eu o curiozitate, in legatura cu fiabilitatea motoarelor de hornet/cbr f3. Cine de pe aici are cel mai mare numar de km pe bord?

 

 

Chiar ar fi interesant de facut un top :D

A mea are doar 57000 km ;)

 

Hai care da mai muuult :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...