Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Pentru ca situatie e putin in aer, incerc sa fac eu tabelul pentru tricouri. Ce rugaminte am:

1 - completati in documentul atasat datele cerute apoi il atasati voi iar aici. Tabelul va fi disponibil pana pe 1 noiembrie. Apoi vom da lista finala pentru facut tricourile.

2 - va rog sa imi spuneti unde sau daca cunoasteti oameni care fac tricouri, veniti cu info complete: pret/calitate/nr minim de tricouri care se pot face.

3 - Atasati voi iar modelul de tricou cum doriti sa fie, ce desen si logo s-a stabilit in final.

 

In rest astept completari :rolleyes: aici sau in tabel.

 

ps: scuzati wordpad-ul dar nu am instalat Office in Pc si nici nu pot momentan.

format mai prietenos....:D

Tricouri.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK, mult mai bine, merci!

Oricum la final o sa fac o lista frumoasa si clara cu toate tricourile. + cei care nu prea intra pe forum, si care imi vor spune joi la intalnire decizia lor.

Editat de ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu cateva poze.....before...si acum...cu procesul viespii......cu poze,voi mai reveni sper cat de curand cu partea din fata terminata...pana atunci....numai de bine

 

ps:scuzati calitatea pozelor,dar sunt facute cu telefonu` :rolleyes:

post-35274-1256314810_thumb.jpg

post-35274-1256314874_thumb.jpg

post-35274-1256314939_thumb.jpg

post-35274-1256315024_thumb.jpg

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, mult mai bine, merci!

Oricum la final o sa fac o lista frumoasa si clara cu toate tricourile. + cei care nu prea intra pe forum, si care imi vor spune joi la intalnire decizia lor.

 

Hey, vreau si eu tricou!

Nu am inteles/vazut care/cum este sigla ce o vei pune pe tricouri... cum vor arata???

Nu stiu ce s-a discutat la intrunirile de joi, in ultimul timp n-am prea ajuns...

 

Deci... cum vreti sa arate tricourile si cam la ce pretz v-ati gandit sa ajungem cu ele???

Tricouri.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

first of all, thanks pt primirea si informatiile de aseara. cu parerea de rau ca nu am mai reusit sa ajung la biker's, sper sa ma mai primiti si pana imi iau 'bicicleta' si sa recuperez data viitoare si sucul.

 

inainte de motoreta, vine echipamentul, nu? asa ca vreau si eu un tricou. cu protectii full hard, plz. :rolleyes:

Tricouri.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prala, banditul e pistol cu apa pe langa hornet ca si tot ce vrei tu: cutie de viteze (ma refer ca si lungime a treptelor), putere, calitatea finisajelor,tot! daca vrei sa compari cu hornetul tre sa pui ceva derivat tot din super sport (gsr) in primul rand! nush ce bandit ai tu dar daca il ai ala vechi de 600 e si destul de rigid si arata de zici ca e model 1961,asta nou de 650 ii bun numa ca e foarte greu! nu intra in stup si te astepta sa nu se ia nimeni de tine! salut

mno, nush ce-i aia prala, ca n-am stat sa sparg saminta la bloc cu tine, da' nici nu te obosi sa-mi zici. si sa stii ca m-ai inteles gresit daca ti-ai imaginat ca vreau sa ma bag intr-o discutie Hornet vs. Bandit. not interested :rolleyes: pur si simplu rasfoind forumul am dat peste ala care se gindea ce motor sa-si ia, si m-a busit risul cind am citit formularea "am inteles ca Hornetul e mai tare ca estetica decit Banditul". adica poate ar trebui si sa citesc in Elle ce fel de gagici sa-mi placa?

hai sa fim seriosi, argumentele tale (care nu neg ca-s valide) nu vad ce relevanta au in contextul asta: un incepator care nu stie ce sa aleaga intre un Bandit si Hornet. ii zici de cit de lungi is treptele si el probabil incurca schimbatorul cu pedala de frina. doar ca, daca le incurca, Honda o sa-si dea seama ce-a vrut sa faca de fapt si o sa faca ce trebuie, ca, vorba aia, "e Honda dom'le!".

da' daca tot m-ai pornit...

sa zic despre fiabilitate: sa stii ca Banditi din aia vechi, din 1961, merg si-n ziua de azi bine-merci. de aici ar trebui sa trag concluzia ca un Hornet, care vb. aia "e Honda, dom'le" tine 300 de ani, adica in 2309 o sa mearga la fel de bine ca azi? hm, eu am auzit ca Hondele se mai si strica, .

acuma vreo doua saptamini vine la mine un coleg care tocmai luase A-ul si ma intreaba ce motor sa-si ia. evident, am auzit-o si pe aia cu "am inteles ca Hondele sint cele mai fiabile". i-am zis ca "da, asa e, sa nu cumva sa-ti iei altceva ca-s toate niste jeguri, cad piulite din ele, plesnesc pistoanele, un cosmar! numai la Honda nu-i asa!".

sau sa zic despre look: la modul cel mai sincer, Hornetul (cel putin cel vechi) nu are absolut nimic din ceea ce trebuie sa aiba un naked, asa cum il vad eu (si multi altii). arata doar ca o alta carenata fara carene, si tocmai de asta nu exista nici un fel de comparatie cu Banditul care e cu totul altceva. Hornetul nou (cel auriu, nu stiu exact anul) arata OK pentru genul de motocicleta care vrea sa fie, naked cu aspect agresiv. dar cel vechi pur si simplu nu se leaga. e prea mic, prea firav. farul rotund (care daca e s-o luam asa, e tot "a la 1961") pur si simplu nu are ce cauta pe motocicleta aia. si sa mai stii ca sa faci un motor care sa arate ca in 1961 nu e ceva rau :D cum zicea foarte frumos un forumist de pe-afara "air cooled engines are soooo last week". pentru tine conteaza doar sa aiba multe beculete care pilpiie? sa stii ca succesul Banditului (care se stie ca nu e fiabil) se datoreaza partial faptului ca au reusit sa imbine forma rezervorului cu cea a motorului si a cadrului intr-un fel pe care nu prea l-au reusit altii, adica au facut un motocicleta frumoasa, nu doar un motor pus pe un cadru si doua roti. si, din pacate, tot Suzuki a dat-o-n bara dupa aia cu modelele ulterioare (luindu-se dupa din astia ca tine care considera ca daca un motor nu arata total insipid e naspa) si a stricat tocmai ceea ce le reusise din prima.

 

pt. toti: acuma ceva vreme un hornetist a facut o "gluma" pe forumul de Banditi. nu cred ca i-au raspuns doi oameni :lol: devreme ce aici, pret de 3 pagini numai pe subiectul asta s-a discutat, ma gindesc ca voi sinteti de fapt cei care aveti chef de flame-uri.

 

all in all, singura concluzie pe care trebuie s-o desprinda cineva de aici e ca-n ziua de azi nu prea mai exista notiunea de motocicleta made in Japan care se strica, asa cum exista acum ceva vreme. "fiabilitatea" sau lipsa ei, n-ar trebui sa fie un criteriu relevant pentru achizitie. si oricum, motoarele nu se strica singure, le strica utilizatorii. iar lookul tine exclusiv de gusturi, nu de ce "se zice".

pentru linistea acestui thread, va rog sa:

- nu cititi

- sa cititi si sa ignorati

- sa cititi, sa nu ignorati si sa ma injurati pe privat, daca va maninca degetele

:moron:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno, nush ce-i aia prala, ca n-am stat sa sparg saminta la bloc cu tine, da' nici nu te obosi sa-mi zici. si sa stii ca m-ai inteles gresit daca ti-ai imaginat ca vreau sa ma bag intr-o discutie Hornet vs. Bandit. not interested :D pur si simplu rasfoind forumul am dat peste ala care se gindea ce motor sa-si ia, si m-a busit risul cind am citit formularea "am inteles ca Hornetul e mai tare ca estetica decit Banditul". adica poate ar trebui si sa citesc in Elle ce fel de gagici sa-mi placa?

hai sa fim seriosi, argumentele tale (care nu neg ca-s valide) nu vad ce relevanta au in contextul asta: un incepator care nu stie ce sa aleaga intre un Bandit si Hornet. ii zici de cit de lungi is treptele si el probabil incurca schimbatorul cu pedala de frina. doar ca, daca le incurca, Honda o sa-si dea seama ce-a vrut sa faca de fapt si o sa faca ce trebuie, ca, vorba aia, "e Honda dom'le!".

da' daca tot m-ai pornit...

sa zic despre fiabilitate: sa stii ca Banditi din aia vechi, din 1961, merg si-n ziua de azi bine-merci. de aici ar trebui sa trag concluzia ca un Hornet, care vb. aia "e Honda, dom'le" tine 300 de ani, adica in 2309 o sa mearga la fel de bine ca azi? hm, eu am auzit ca Hondele se mai si strica, .

acuma vreo doua saptamini vine la mine un coleg care tocmai luase A-ul si ma intreaba ce motor sa-si ia. evident, am auzit-o si pe aia cu "am inteles ca Hondele sint cele mai fiabile". i-am zis ca "da, asa e, sa nu cumva sa-ti iei altceva ca-s toate niste jeguri, cad piulite din ele, plesnesc pistoanele, un cosmar! numai la Honda nu-i asa!".

sau sa zic despre look: la modul cel mai sincer, Hornetul (cel putin cel vechi) nu are absolut nimic din ceea ce trebuie sa aiba un naked, asa cum il vad eu (si multi altii). arata doar ca o alta carenata fara carene, si tocmai de asta nu exista nici un fel de comparatie cu Banditul care e cu totul altceva. Hornetul nou (cel auriu, nu stiu exact anul) arata OK pentru genul de motocicleta care vrea sa fie, naked cu aspect agresiv. dar cel vechi pur si simplu nu se leaga. e prea mic, prea firav. farul rotund (care daca e s-o luam asa, e tot "a la 1961") pur si simplu nu are ce cauta pe motocicleta aia. si sa mai stii ca sa faci un motor care sa arate ca in 1961 nu e ceva rau :lol: cum zicea foarte frumos un forumist de pe-afara "air cooled engines are soooo last week". pentru tine conteaza doar sa aiba multe beculete care pilpiie? sa stii ca succesul Banditului (care se stie ca nu e fiabil) se datoreaza partial faptului ca au reusit sa imbine forma rezervorului cu cea a motorului si a cadrului intr-un fel pe care nu prea l-au reusit altii, adica au facut un motocicleta frumoasa, nu doar un motor pus pe un cadru si doua roti. si, din pacate, tot Suzuki a dat-o-n bara dupa aia cu modelele ulterioare (luindu-se dupa din astia ca tine care considera ca daca un motor nu arata total insipid e naspa) si a stricat tocmai ceea ce le reusise din prima.

 

pt. toti: acuma ceva vreme un hornetist a facut o "gluma" pe forumul de Banditi. nu cred ca i-au raspuns doi oameni :moron: devreme ce aici, pret de 3 pagini numai pe subiectul asta s-a discutat, ma gindesc ca voi sinteti de fapt cei care aveti chef de flame-uri.

 

all in all, singura concluzie pe care trebuie s-o desprinda cineva de aici e ca-n ziua de azi nu prea mai exista notiunea de motocicleta made in Japan care se strica, asa cum exista acum ceva vreme. "fiabilitatea" sau lipsa ei, n-ar trebui sa fie un criteriu relevant pentru achizitie. si oricum, motoarele nu se strica singure, le strica utilizatorii. iar lookul tine exclusiv de gusturi, nu de ce "se zice".

pentru linistea acestui thread, va rog sa:

- nu cititi

- sa cititi si sa ignorati

- sa cititi, sa nu ignorati si sa ma injurati pe privat, daca va maninca degetele

:laugh:

 

true in tot ce zici....felul in care ai formulat pt prima data ideea ta a fost de fapt,cel putin pt mine,nu tocmai in regula......iar faptul ca s-a discutat 3 pagini aici si pe forumul de bandit pt acelasi lucru,nu inseamna nimic..decat ca aici suntem putin mai uniti si mai iubitori de ce ne place.gusturile nu se discuta,corect.dar pana la urma urmei,nu ca scrie honda hornet pe rezvor conteaza......ci ceea ce ofera ea fata de alte motoare.si ofera mult mai multe.....si vb in cunstinta de cauza crede-ma,in aceeasi zi am facut acelasi drum cu un bandit 600 si cu un hornet 600.an de fabricatie 2000 ambele.eu sunt genul de om atent la detalii.....si o zic cu mana pe suflet:sub nici o forma nu m-a incantat banditul(nu ma leg de estetica):manevrabilitate mai slaba,feedback zero,cutie de viteze destul de aiurea gandita,tinuta de drum nu tocmai cea mai placuta,lipa totala de putere(de la ture putine pana sus in rosu)....si lista poate continua....singurul atu al banditului cu care m-am dat,in fata hornetului din acea zi,a fost parbrizul..era bandit S.nu am nimic cu alte marci,decat cu kawa..deci cred ca am fost destul de impartial.

 

sanatate :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca situatie e putin in aer, incerc sa fac eu tabelul pentru tricouri. Ce rugaminte am:

1 - completati in documentul atasat datele cerute apoi il atasati voi iar aici. Tabelul va fi disponibil pana pe 1 noiembrie. Apoi vom da lista finala pentru facut tricourile.

2 - va rog sa imi spuneti unde sau daca cunoasteti oameni care fac tricouri, veniti cu info complete: pret/calitate/nr minim de tricouri care se pot face.

3 - Atasati voi iar modelul de tricou cum doriti sa fie, ce desen si logo s-a stabilit in final.

 

In rest astept completari :rolleyes: aici sau in tabel.

 

ps: scuzati wordpad-ul dar nu am instalat Office in Pc si nici nu pot momentan.

Tricouri_2_.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine, continuati cu lista cei care nu s-au trecut si vor. Pana pe 1 noiembrie, ca apoi fac lista finala si dam la facut.

Dar astept raspuns si la cele 2 probleme: cine le face? stiu ca ati vorbit voi cu cineva (Thea, Cristi) sau stiati pe cineva, plus ca mai era un hornetist care spunea ca le poate face.

Apoi va rog cei care aveti sigla prin Pc, cea la care v-ati decis sa faceti un model de tricou si sa il atasati aici, ca sa vedem cum arata produsul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu vreau tricou dar nu am priceput care e sigla, culoarea, si de ce va puneti nr de inmatriculare :rolleyes:

Are cristigh un tricou facut model, iar nr de inmatriculare e ca un fel de identificare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cristigh un tricou facut model, iar nr de inmatriculare e ca un fel de identificare :rolleyes:

 

sa puna careva va rog o poza cu tricoul care s-a ales...ca nu prea inteleg care e....cel care s-a discutat acu` o luna si ceva pe forum...cu sigla cu viespea si hornet riders club....sau despre ce tricou e vorba de fapt???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mno, nush ce-i aia prala, ca n-am stat sa sparg saminta la bloc cu tine, da' nici nu te obosi sa-mi zici. si sa stii ca m-ai inteles gresit daca ti-ai imaginat ca vreau sa ma bag intr-o discutie Hornet vs. Bandit. not interested :rolleyes: pur si simplu rasfoind forumul am dat peste ala care se gindea ce motor sa-si ia, si m-a busit risul cind am citit formularea "am inteles ca Hornetul e mai tare ca estetica decit Banditul". adica poate ar trebui si sa citesc in Elle ce fel de gagici sa-mi placa?

hai sa fim seriosi, argumentele tale (care nu neg ca-s valide) nu vad ce relevanta au in contextul asta: un incepator care nu stie ce sa aleaga intre un Bandit si Hornet. ii zici de cit de lungi is treptele si el probabil incurca schimbatorul cu pedala de frina. doar ca, daca le incurca, Honda o sa-si dea seama ce-a vrut sa faca de fapt si o sa faca ce trebuie, ca, vorba aia, "e Honda dom'le!".

da' daca tot m-ai pornit...

sa zic despre fiabilitate: sa stii ca Banditi din aia vechi, din 1961, merg si-n ziua de azi bine-merci. de aici ar trebui sa trag concluzia ca un Hornet, care vb. aia "e Honda, dom'le" tine 300 de ani, adica in 2309 o sa mearga la fel de bine ca azi? hm, eu am auzit ca Hondele se mai si strica, .

acuma vreo doua saptamini vine la mine un coleg care tocmai luase A-ul si ma intreaba ce motor sa-si ia. evident, am auzit-o si pe aia cu "am inteles ca Hondele sint cele mai fiabile". i-am zis ca "da, asa e, sa nu cumva sa-ti iei altceva ca-s toate niste jeguri, cad piulite din ele, plesnesc pistoanele, un cosmar! numai la Honda nu-i asa!".

sau sa zic despre look: la modul cel mai sincer, Hornetul (cel putin cel vechi) nu are absolut nimic din ceea ce trebuie sa aiba un naked, asa cum il vad eu (si multi altii). arata doar ca o alta carenata fara carene, si tocmai de asta nu exista nici un fel de comparatie cu Banditul care e cu totul altceva. Hornetul nou (cel auriu, nu stiu exact anul) arata OK pentru genul de motocicleta care vrea sa fie, naked cu aspect agresiv. dar cel vechi pur si simplu nu se leaga. e prea mic, prea firav. farul rotund (care daca e s-o luam asa, e tot "a la 1961") pur si simplu nu are ce cauta pe motocicleta aia. si sa mai stii ca sa faci un motor care sa arate ca in 1961 nu e ceva rau :D cum zicea foarte frumos un forumist de pe-afara "air cooled engines are soooo last week". pentru tine conteaza doar sa aiba multe beculete care pilpiie? sa stii ca succesul Banditului (care se stie ca nu e fiabil) se datoreaza partial faptului ca au reusit sa imbine forma rezervorului cu cea a motorului si a cadrului intr-un fel pe care nu prea l-au reusit altii, adica au facut un motocicleta frumoasa, nu doar un motor pus pe un cadru si doua roti. si, din pacate, tot Suzuki a dat-o-n bara dupa aia cu modelele ulterioare (luindu-se dupa din astia ca tine care considera ca daca un motor nu arata total insipid e naspa) si a stricat tocmai ceea ce le reusise din prima.

 

pt. toti: acuma ceva vreme un hornetist a facut o "gluma" pe forumul de Banditi. nu cred ca i-au raspuns doi oameni :lol: devreme ce aici, pret de 3 pagini numai pe subiectul asta s-a discutat, ma gindesc ca voi sinteti de fapt cei care aveti chef de flame-uri.

 

all in all, singura concluzie pe care trebuie s-o desprinda cineva de aici e ca-n ziua de azi nu prea mai exista notiunea de motocicleta made in Japan care se strica, asa cum exista acum ceva vreme. "fiabilitatea" sau lipsa ei, n-ar trebui sa fie un criteriu relevant pentru achizitie. si oricum, motoarele nu se strica singure, le strica utilizatorii. iar lookul tine exclusiv de gusturi, nu de ce "se zice".

pentru linistea acestui thread, va rog sa:

- nu cititi

- sa cititi si sa ignorati

- sa cititi, sa nu ignorati si sa ma injurati pe privat, daca va maninca degetele

:moron:

 

 

ai scris un ecran degeaba,sincer! daca ai intrat aici pe forumul hornetistilor si imi spui ca nu cauti o comparatie hornet-bandit atunci vorbesti ca sa te afli in treaba! arata mai bine banditul cu cadrul ala tubular de zici ca vine pe bucati si se asambleaza acasa? de forma rezervorului sa nu mai vorbim, care ii da motocicletei aspectul aerodinamic al unei basculante! hornetul imita ca forma insecta al carei nume il poarta de unde si forma rezervorului iar farul si oglinzile si sunt singurele lucruri care o fac sa para "mai clasica" in rest e streetfighter veritabil!

post-22450-1256543526_thumb.jpg

post-22450-1256543549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un topic special pentru noul Hornet?

Dupa un accident care m-a lasat fara F4i-ul din dotare, as vrea sa cumpar un Hornet din acesta nou si as vrea sa stiu pareri despre el, eventual o comparatie ca ciclistica, modul cum se simte puterea si frane cu F4i.

Multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa puna careva va rog o poza cu tricoul care s-a ales...ca nu prea inteleg care e....cel care s-a discutat acu` o luna si ceva pe forum...cu sigla cu viespea si hornet riders club....sau despre ce tricou e vorba de fapt???

 

 

Am vazut ca sunt puse si tricouri albastre, deci pina la urma cate culori se vor face? Alb/negru/albastru?

 

AAAAA.....Chiar....cum naiba le facem pana la urma????

 

 

Exista un topic special pentru noul Hornet?

Dupa un accident care m-a lasat fara F4i-ul din dotare, as vrea sa cumpar un Hornet din acesta nou si as vrea sa stiu pareri despre el, eventual o comparatie ca ciclistica, modul cum se simte puterea si frane cu F4i.

Multumesc pentru ajutor.

 

Vorbeste cu cristigh...:lol:

 

Oameni buni, cum pegatiti voi Hornetu de iarna? Please lamuriti-ma si pe mine.

Multumesc

 

Uite asa: In primul rand scoate-i bateria......dupa aia unge-i bine de tot lantul....aaaa....si dupa aia daca te mananca in c.r ca pe mine sau george si tot ai dat jos bateria....da-i jos si coditza....si daca tot ai dat-o pe aia jos, ce dreaq sa mai faci cu toba asa ca o dai si pe aia jos....si...TE APUCI DE MODIFICAT!!!!.... :rolleyes:

 

SPOR!

 

Acum serios vezi ca sunt cateva topicuri cu instructiuni detaliate despre ce si cum cu mobra iarna.... :D

post-32983-1256562445_thumb.jpg

post-32983-1256562484_thumb.jpg

post-32983-1256562522_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, cum pegatiti voi Hornetu de iarna? Please lamuriti-ma si pe mine.

Multumesc

 

Eu de exemplu ung lantul, scot bateria, fac plinul si cam atat.

Anul asta in primavara a pornit dupa vreo 2 chei fara probleme. Unii mai pun si ceva substante/aditivi in benzina din diverse considerente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria la caldurica, o incarcam din cand in cand, verificam sa avem antigel si nu cam apa si cam atata. Aaaaa stiu, cumparam iarna ce avem nevoie pt primavara :rolleyes: caciuciuce, chestii pe care nu ne induram sa dam baniii vara, d-astea.

 

 

Deci nu mi-ati raspuns la intrebarea cu tricoul. Ce sigla ce culoarea sun t masuri barbatesti sau si si pentru ca un s de la barbati nu e totuna cu u s de la femei. Va dati seama daca vreti un pret bun pt serigrafie trebuie ac sigla si eventual ac culoare de tricou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AAAAA.....Chiar....cum naiba le facem pana la urma????

 

 

 

 

Vorbeste cu cristigh..

 

 

 

Uite asa: In primul rand scoate-i bateria......dupa aia unge-i bine de tot lantul....aaaa....si dupa aia daca te mananca in c.r ca pe mine sau george si tot ai dat jos bateria....da-i jos si coditza....si daca tot ai dat-o pe aia jos, ce dreaq sa mai faci cu toba asa ca o dai si pe aia jos....si...TE APUCI DE MODIFICAT!!!!....

SPOR!

 

Acum serios vezi ca sunt cateva topicuri cu instructiuni detaliate despre ce si cum cu mobra iarna....

 

dai jos bateria,ungi lantu,ca idee pui benzina sa fie acolo....verifici antigelu`..cum zicea si irina....si pui o patura pe ea.. :rolleyes: .....ahaaaaa,si cum zice sorin..daca tot dai jost bateria,da jos mai multe..si modifica-leeeeeee :D

 

ps:@sorin...maestreeeee,mobra mea e mai naked ca si a ta :moron: ..da jos si restu si baga material :lol:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...