Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 mersi ca mi-ai adus aminte de boul ala cu Nissan Navara, am pus acum si o adnotare in video sa fie lumea atenta haha, da, imediat ce am iesit de la F64 cu stativul, mi-am montat camera si actiune! PS: pt cei interesati, acesta este stativul folosit: http://www.f64.ro/cullmann-1003-stativ-tip...p-tip-bila.html Boul cu Navara era de fapt cu Hornetul, dacă te dădea jos era doar vina ta. Vezi marcajele de pe jos, banda pe care mergeai tu e cea spre Călărași, a lui are săgeată dublă Călărași și fântâni, cea din dreapta e de fântâni. Adică tu erai obligat să faci stânga de pe banda aia, el putea să meargă pe unde vrea, regulamentar. Unde ai prins stativul, pe rezervor? Ține în timp și la viteză mai mare, nu se desface? Și eu vreau să fac ceva de genul ăsta dar să îl prind de parbriz (CBF 600S e un Hornet carenat) și îmi e teamă că zboară la prima denivelare sau la viteă mai mare, cum i-a zburat camera de pe cască unui coleg cu ZX12 când a călcat-o mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Boul cu Navara era de fapt cu Hornetul, dacă te dădea jos era doar vina ta. Vezi marcajele de pe jos, banda pe care mergeai tu e cea spre Călărași, a lui are săgeată dublă Călărași și fântâni, cea din dreapta e de fântâni. Adică tu erai obligat să faci stânga de pe banda aia, el putea să meargă pe unde vrea, regulamentar. Unde ai prins stativul, pe rezervor? Ține în timp și la viteză mai mare, nu se desface? Și eu vreau să fac ceva de genul ăsta dar să îl prind de parbriz (CBF 600S e un Hornet carenat) și îmi e teamă că zboară la prima denivelare sau la viteă mai mare, cum i-a zburat camera de pe cască unui coleg cu ZX12 când a călcat-o mai tare. salut, stiu ,se va rade la urmatoarea mea intrebare.......unde este vasul in care se pune lichidul de racire?vreau sa vad ce am in motor,diseara cica sunt -18 grade,si mobra sta afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Ia caută lângă amortizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Scoti seaua si parca pe partea stanga ai rezervorul, iar nivelul se poate verifica cand te uiti pe sub codita. Hmm am uitat unde e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Boul cu Navara era de fapt cu Hornetul, dacă te dădea jos era doar vina ta. Vezi marcajele de pe jos, banda pe care mergeai tu e cea spre Călărași, a lui are săgeată dublă Călărași și fântâni, cea din dreapta e de fântâni. Adică tu erai obligat să faci stânga de pe banda aia, el putea să meargă pe unde vrea, regulamentar. Unde ai prins stativul, pe rezervor? Ține în timp și la viteză mai mare, nu se desface? Și eu vreau să fac ceva de genul ăsta dar să îl prind de parbriz (CBF 600S e un Hornet carenat) și îmi e teamă că zboară la prima denivelare sau la viteă mai mare, cum i-a zburat camera de pe cască unui coleg cu ZX12 când a călcat-o mai tare. lol, n-am observat pana acum indicatorul de sub semnul de cedeaza care arata inainte se considera spre Calea Calarasi, credeam ca inainte este spre Bd. Unirii. Daca iti iei un stativ de calitate atunci nu o sa se desprinda. Eu am incercat sa-l desprind pe asta tragand cu ambele maini de el si n-am reusit, asa ca nu-mi fac probleme. Mai ales ca el tine camere pana la 3kg iar camera mea are <200g. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Asta cam asa e....eu am masina din 2002 si in toamna m-am dus la mecanic sa masoare cu densimetrul (parca) pana la ce temperatura de inghet rezista....-22 grade. La fel, nici lichidul de frana n-a fost schimbat vreodata, desi tot in toamna am schimbat cam tot la sistemul de franare....discuri noi, placute, etc. Asa ca la mobra de ce ar fi altfel? Pur si simplu ca trebuie sa cheltuim bani....asta e politica......de consum. Si eu eram disperat in toamna de ce nu-mi schimba mecanicul lichidul de frana....constructorul zice sa-l schimbi la fiecare 2 ani.....rahat.....e din 2002 si n-are nici pe dracu' frana. in schimb zice ca trebuie sa schimb uleiul la 15000km....iar rahat, la 7-8000 maxim 10000 km il schimb. Asa ca..... Daca ar fi sa urmarim logica ta uleiul e consumabil ca antigelul si lichidul de frana deci ar putea fi schimbat in loc de 10000 km la 20000 sau 2 ani dar totusi il schimbi mai repede decat zice producatorul pe cand celelalte 2 nu. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 am aflat singur,e gol vasu........nu il mai pornesc decat cand se incalzeste afara si primu drum.......va fi direct la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 deci.... a gasit cineva pana acum manual de hornet 2007... in engleza(il am in italiana) l-am cautat si eu si nu l-am gasit, banuiesc ca te referi la manualul de reparatie si nu la manualul care vine cu motorul in ce format il ai pe cel in italiana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 am aflat singur,e gol vasu........nu il mai pornesc decat cand se incalzeste afara si primu drum.......va fi direct la service. [/quote vezi poate e incolor k la mine si nu se vede in vas, completeaza k un antigel rosu si iti dai seama daca e sau nu in vas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 l-am cautat si eu si nu l-am gasit, banuiesc ca te referi la manualul de reparatie si nu la manualul care vine cu motorulin ce format il ai pe cel in italiana? dap, despre manualul de reparatie este vorba... mai aflam una alta din el, unde este sau cum trebuie schimbata. eu il am in format PDF, care cred ca a fost scanat, ca se vede destul de nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Daca iti iei un stativ de calitate atunci nu o sa se desprinda. Eu am incercat sa-l desprind pe asta tragand cu ambele maini de el si n-am reusit, asa ca nu-mi fac probleme. Mai ales ca el tine camere pana la 3kg iar camera mea are <200g. Mulțumesc, o să trec să iau și eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Honda Hornet600 ServiceManual part1 rar si partea a doua Honda Hornet600 ServiceManual part2 rar ...vedeti daca va ajuta acest manual. Editat Ianuarie 20, 2010 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Daca ar fi sa urmarim logica ta uleiul e consumabil ca antigelul si lichidul de frana deci ar putea fi schimbat in loc de 10000 km la 20000 sau 2 anidar totusi il schimbi mai repede decat zice producatorul pe cand celelalte 2 nu. De ce? Logica e simpla....a buzunarului. Daca mecanicul a zis ca-i ok antigelul, de ce sa-l schimb? Minte densimetrul ? Nu minte..... In schimb lichidul de frana nu l-am schimbat la masini decat daca s-a intervenit asupra garniturilor....la mobre n-am avut ocazia niciodata. De ce sa-l schimb? Nu-si pierde proprietatile in timp, frana tine bine, nu e elastica, etc La fel si la baterie.....producatorul zice ca are durata de viata 2-3 ani.....si daca ma tine 6 ani de ce s-o schimb ? La motor....ei bine, orice motor papa ulei, deci se consuma, uleiul este ars datorita temperaturilor la care este supus, uleiul e viata motorului. In plus eu nu am incredere sa merg cu un schimb de ulei la o masina mai mult de 10000km.....si asa cand il scot e negricios si apos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 kmh sau kilometrii de drum?cam aiurea intrebarea ta.....si oricum daca te referi la viteza maxima atinsa,eu zic ca mai bine te abtineai..no offence Kilometri de drum, nu kilometri pe oră, greÂşeala mea, trebuia să specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Logica e simpla....a buzunarului. Daca mecanicul a zis ca-i ok antigelul, de ce sa-l schimb? Minte densimetrul ? Nu minte..... In schimb lichidul de frana nu l-am schimbat la masini decat daca s-a intervenit asupra garniturilor....la mobre n-am avut ocazia niciodata. De ce sa-l schimb? Nu-si pierde proprietatile in timp, frana tine bine, nu e elastica, etc La fel si la baterie.....producatorul zice ca are durata de viata 2-3 ani.....si daca ma tine 6 ani de ce s-o schimb ? La motor....ei bine, orice motor papa ulei, deci se consuma, uleiul este ars datorita temperaturilor la care este supus, uleiul e viata motorului. In plus eu nu am incredere sa merg cu un schimb de ulei la o masina mai mult de 10000km.....si asa cand il scot e negricios si apos..... noh, daca antigelu rezista, e ok... DAR restul? aceste replici ma doare rau... oare cand vom incerca sa citim/documentam inainte de a ne hazarda in chestia pur romaneasca "las ca merge si asa". Mai grav ca tu si crezi ce spui cu lichidul ala de frana! MERGE SI ASA si fara sa schimbati nimic, daca va chinuiti merge si fara benzina (impinsa, DAR merge) De ce mai schimbati uleiul? E chestie de marketing, merge si asa... pana la moarte! De ce mai schimbam/verificam antigelul? Merge si asa... pana uitati toata investitia voastra... DOT 5 e bazat pe silicon si nu se foloseste pentru sistemele de franare cu ABS! Dot 3, dot 4, dot 5.1 sunt pe baza de glycol si se schimba la fiecare 1-2 ani, termen agreat de mai toate institutiile si toate testele si cercetarile efectuate din toate timpurile. Acestea SUG apa mei baieti, si chiar bine de tot mei, incat in timp incepe cu o frana elastica si pierderea franarii mai ales dupa un set de curbe de toata frumusetea ca urmare a franarilor si incalzirii lichidului. Apa nu se comprima mei! Exista testere pentru a se vedea gradul de apa prezent in care lichidul de frana existent. SI aici nu s-au oprit, au zis ca nu e cel mai bun mijloc, mai exista o metoda. Ah mei, ala dot 5 e pe baza de silicon si nu suge mei! ar fi imperios necesar ca si statiile de ITP sa testeze starea lichidului de frina si sa fie o procedura obligatorie pentru toata lumea... dar iar ne lovim de natia noastra... cine mai face un ITP corect... noh amu am gasit si un topic pe faza asta, cititi VA ROG si nu stati in poponeata meu la drum intins cu lichidul ala de 10 ani mei!!!! Editat Ianuarie 20, 2010 de lgxmedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Acestea SUG apa mei baieti, si chiar bine de tot mei, incat in timp incepe cu o frana elastica si pierderea franarii mai ales dupa un set de curbe de toata frumusetea ca urmare a franarilor si incalzirii lichidului. Apa nu se comprima mei! Lichidul de frână e hidrofil, adică absoarbe umezeala din aer (nu suge nimic, perversule ), că apă nu intră pe instalație. Umezeală mai intră câte foarte puțin pe la garniturile de etrier (pistonul iese afară, intră înapoi cu câte ceva la bord), dar nu e de speriat, e recomandat să se schimbe la 2 ani - asta înseamnă că poți merge și 3-4 și nu rămâi fără frână. Faptul că apa nu se comprimă e foarte bine, atunci nici nu se înmoaie frâna. Problema e că apa la temperatură mare se face vapori, iar ăia se comprimă al naibii de ușor. Deci: - după mai multe frâne lichidul se incinge (de la frecarea plăcuțelor pe disc, o parte din căldură ajunge prin plăcuțe-piston în lichid), dacă e ceva apă în lichid se evaporă - vaporii de apă se comprimă ușor, atunci frâna devine elastică. Nu se înmoaie de tot că au o oarecare presiune, dar când tragi frâna se comprimă vaporii și abia apoi începe să împingă lichidul în pistoane și pistoanele în plăcuțe. Dacă frâna e elastică la rece e jale, nu e de la apă ci de la aer pe instalație (greu, dar nu imposibil), dacă e fermă la rece și se înmoaie în mers trebuie schimbat lichidul Antigelul în schimb nu are probleme cu vechimea, el conține oricum apă și dacă de la 50% ajunge la 51% nu e nici o problemă. Dacă se pierde și se completează doar cu apă distilată e o problemă, o să ajungă prea slabă concentrația și 1. îngheață mai ușor, în loc de -30 poate să înghețe și la -5, depinde câtă apă e și 2. agenții anticoroziune din antigel nu ajung pentru atâta apă și ruginește blocul. Dacă se completează tot cu amestec 50% se poate ține antigelul și 10 ani în motor, faptul că se consumă e mai grav decât faptul că e vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) exact cum spui tu, dar mai si speriem lumea sa se mai documenteze in loc sa creada tot ce zboara pe forumuri! pana la urma tot am o dilema, suge sau nu suge?... hidrofil... adica absoarbe, adica suge... adica... offf am lamurit, cica nu suge, doar absoarbe ah nu, o retine Editat Ianuarie 20, 2010 de lgxmedia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Am uitat ceva: frâna poate să devină moale și de la furtunele de cauciuc - cauciucul este flexibil și o (mică) parte din forța din pompă (maneta de frână acționează o mică pompă, acolo unde e rezervorul de lichid pe ghidon) se risipește umflând un strop furtunele. De aceea furtunele "racing" au inserții de metal care previn umflarea furtunului și toată forța de frânare se duce în plăcuțe. Mesaj completat Nu suge. Hidrofil însemnă că dacă intră în contact cu apa o reține, dar nu o atrage. Dacă pui un vas deschis cu lichid într-o saună nu o să dezaburească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Honda Hornet600 ServiceManual part1 rar si partea a doua Honda Hornet600 ServiceManual part2 rar ...vedeti daca va ajuta acest manual. ms ms, pentru efort man, dar asta este un manual de hornet '98-'02. pe asta il am chiar listat pe hartie A4. eu intrebam de cel pentru 2007... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) pana la urma tot am o dilema, suge sau nu suge?... hidrofil... adica absoarbe, adica suge... adica... offfam lamurit, cica nu suge, doar absoarbe ah nu, o retine Iar incepi?.....abia a "intrat".... Si...cat de cat on topic...: cititi aici despre si cum cu franarea.....: http://hobbymoto.ro/?p=228 Editat Ianuarie 21, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Eu vad problema in felul urmator: Tinand cont ca majoritatea am luat motoarele din strainezia fara sa stim o istorie exacta de service mi se pare de bun simt sa se faca un schimb la toate balariile astea (zic pentru cei care n-au facut) De exemplu motorul meu are 2 ani aproape de cand a fost adus si inca nu i-am schimbat lichidul de frana(care ar putea fi cel original din 2001), placutele pe fata, antigelul (desi completez numai cu antigel si asta ar putea fi cel original), cablurile de acceleratie(idem si aici), ambreiaj (stiu ca majoritatea le schimba doar cand se rup, dar nu cred ca e placut daca ti se rupe pe undeva prin afara tarii sau mai stiu eu pe unde). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 trebuie vreun antigel special in mobra?sau orice tip e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) trebuie vreun antigel special in mobra?sau orice tip e ok? eu unul am cumparat de la un magazin de piese auto antigel verde , pentru ca verde aveam in vas din care am completat atat la masina cat si la mobra . nu cred ca este vreo diferenta pana la urma Editat Ianuarie 21, 2010 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 buuuuuun......intrebare......are careva nevoie de ceva piese de viespe?ca mi-au mai ramas un pumn de piese ..le dau aproape moca:etrieri fata si disc de frana dreapta fata.of of of mai mai...atata teorie daca sa schimbi sau nu...daca "merge si asa" sau nu....tipic romanesc...cine are tupeu sa mearga cu acelasi lichid de frana o mie e ani de ce sa nu o faca? Mesaj completat eu unul am cumparat de la un magazin de piese auto antigel verde , pentru ca verde aveam in vas din care am completat atat la masina cat si la mobra . nu cred ca este vreo diferenta pana la urma asha si eu..doar ca al meu e repsol roz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Kilometri de drum, nu kilometri pe oră, greÂşeala mea, trebuia să specific. A mea a trecut de 60.000 km reali. Mesaj completat Iar incepi?.....abia a "intrat".... Si...cat de cat on topic...: cititi aici despre si cum cu franarea.....: http://hobbymoto.ro/?p=228 Candva am postat siteul ala care este foarte util pentru cei care vor sa aiba o motoreta cat de cat mai sigura. Restul e can-can, fiecare cum vrea, cum il taie capul, cum a auzit si cat il duce buzunarul. Mesaj completat trebuie vreun antigel special in mobra?sau orice tip e ok? Cum ziceam, sa fie pentru radiator din aluminium. Cativa ziceti de verde, eh al meu sigur este pentru radiator din AL si este rosu-roz, luat dintr-o benzinarie Moll. Toata vara, exceptie facand parada de la Breaza, acul temperaturii nu a ajuns niciodata pe rosu, chiar a stat cu mult sub limita din ceas. Ventilatorul la oprire nu a mers mai mult de 30 de secunde niciodata, nu a avut ce sa raceasca, iar in mers doar la semafor ce a mai pornit de cateva ori. Eu la primavara iar schimb antigelul, 30 lei nu sunt o avere. Schimb lichidul de frana, curat etrierele, zicea Danny de cabluri de ambreaj, acceleratie, kilometraj, am de gand sa le schimb si pe alea, dar nefiind neaparata nevoie, unse e musai. Se observa cand acel cablu litat are cateva lite plesnite la capete, ca acolo e frecarea cea mai dura, cu praf si apa, si atunci trebuie schimbat din timp. Unele lucruri trebuiesc schimbate sau intretinute fara sa zica marii ingineri ca e bine sa fie schimbate la 5 sau 50.000 de km. Pe primul plan e siguranta si te gandesti ce trebuie intretinut si inlocuit din timp ca sa ai un drum placut in orice conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.