george05 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Salutare hornetistilor!Multe ati mai scris, prostii sau lucruri bune, de cand eu nu am mai intrat pe forum si am avut treaba cu "amanta" Am bagat-o in pregatirile pentru noul sezon si i-am facut urmatoarele: - curatat far, pus bec nou, Philips - curatat cablurile de kilometraj, ambreaj, la acceleratie nu m-am bagat pentru ca este mai complicat, si curatat contacte - cu WD40 - schimbat surub de la pinionul de atac, de cateva luni bune nu mai aveam kilometraj din cauza lui - curatat filtrul de aer sport BMC, uns filtrul de aer - cu kit curatare K&N - schimb ulei si fitrul - cu Bardahl 10w50 si KN303 - curatat senzorul de neutral - curatat etrierii, schimbat lichidul de frana - placutele in stare buna, mai tin un sezon(zic eu) - curatat si uns lantul - verificat jocul in roti, furca, bascula - se vor schimba rulmentii din roti - dezmembrat rotile - jantele sunt date la vopsit in camp electrostatic Cam asta i-am facut de unul singur in decursul zilelor ce au trecut. Urmeaza sa-i pun anvelope noi ContiSport Attack, rotile pe ea, reglat lantul si apoi e gata de drum. Bateria mea este in stare buna, ma mai tine si sezonul asta(zic eu) si i-am facut cateva poze, se pare ca este un GS, de care nu am auzit pana acum Si mai jos cateva poze cu motorul suspendat pe noua achizitie de stander de pe Louis. M-am dus sa-mi iau o husa noua si am plecat cu standerul dupa mine Hai caldura! Mesaj completat Cristi, te sustin si eu, cu ce a mai ramas din oltenismul meu... iahaaaaa ce harnic baiat....acum aproape seamana cu a mea,cat e de desfacuta ....asa iti sta bine,cu lucru la motoreta ...cat despre sustinerea lui cristi la baia mare in "confruntare",nu e fair play.....ori ne sustinem toti(sa nu picam sub masa) ori fiecare pe cont propriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 iahaaaaa ce harnic baiat....acum aproape seamana cu a mea,cat e de desfacuta ....asa iti sta bine,cu lucru la motoreta ...cat despre sustinerea lui cristi la baia mare in "confruntare",nu e fair play.....ori ne sustinem toti(sa nu picam sub masa) ori fiecare pe cont propriu io sunt oltean... sadea! cand vine vorba de ashtia cu carenatele vad numai pitziponci in fata ochilor... mai rar din aia pe supersport care stiu sa tina de ghidon (tot respectul) si nu sa se tina de el... (am boldat tot pentru aia, se stiu ei, care isi pun pe FZR stickerul cu R6) cat despre maramu' ... baietzi daca ajung acolo... si asta intentionez... ma intreb cum draq plec??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 io sunt oltean... sadea! cand vine vorba de ashtia cu carenatele vad numai pitziponci in fata ochilor... mai rar din aia pe supersport care stiu sa tina de ghidon (tot respectul) si nu sa se tina de el... (am boldat tot pentru aia, se stiu ei, care isi pun pe FZR stickerul cu R6) cat despre maramu' ... baietzi daca ajung acolo... si asta intentionez... ma intreb cum draq plec??? nici eu nu stiu....probabil fiecare cu speranta ca va reusi sa ajunga acasa ...referitor la prima parte:bravooooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Intai de toate: primul care mai face un offtopic pe topicul asta de Hornetisti isi ia avertisment si nu numai! NU va convine cineva/ceva, folositi PM/mess si tot ce vreti dar nu umpleti topicul cu offtopicuri. Apoi: se pare ca sezonul asta o sa fie mai scurt, sper macar in Mai sa nu ninga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Intai de toate: primul care mai face un offtopic pe topicul asta de Hornetisti isi ia avertisment si nu numai! NU va convine cineva/ceva, folositi PM/mess si tot ce vreti dar nu umpleti topicul cu offtopicuri. Apoi: se pare ca sezonul asta o sa fie mai scurt, sper macar in Mai sa nu ninga De ce nu postezi asta Âşi pe topicul cbr-iÂştilor că acolo se vorbeÂşte de orice altceva decât de cbr-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 De ce nu postezi asta Âşi pe topicul cbr-iÂştilor că acolo se vorbeÂşte de orice altceva decât de cbr-uri. Pentru ca acolo exista alti moderatori CBRisti care stiu mai bine cum sta treaba. In plus ei nu au topic de offtopic intre cbr-isti cum avem noi. Vali ca tot am vazut ce harnic ai fost, ce lichid de frana ai pus (DOT4?) si de unde ai luat? Mi-am adus aminte ca si eu tre sa il schimb. Am vreo sansa sa il schimb singura? Adica in afara de completat in pahar, cum se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Pentru ca acolo exista alti moderatori CBRisti care stiu mai bine cum sta treaba. In plus ei nu au topic de offtopic intre cbr-isti cum avem noi. Vali ca tot am vazut ce harnic ai fost, ce lichid de frana ai pus (DOT4?) si de unde ai luat? Mi-am adus aminte ca si eu tre sa il schimb. Am vreo sansa sa il schimb singura? Adica in afara de completat in pahar, cum se schimba? DOT4 de la orice benzinarie, eu am luat de OMV parca, anul trecut. Golesti cat mai mult din paharel si apoi completezi si tot asa pana consideri ca ai cam schimbat tot lichidul. Iar daca ai vointa, golesti tot si apoi reumplii si dai la maneta, aerisiri pe la etrieri, si iar mai pui in paharel, si iar aerisiri. Cum eu am curatat si etrierele, s-a dus cam tot lichidul de prin instalatie. De scos aerul am fost destul de norocos, nu au fost probleme si am intarit maneta destul de repede si destul de bine. Daca vrei, pot sa dau o mana de ajutor, dar sa vina soarele ca altfel imi ingheata mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Dacă vrei să faci o treabă goleÂşti de tot instalația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 ... si daca tot am starpit carenatzii necuvinciosi din stup, sa trecem la lucruri mai serioase: Vreau sa fac casco la motoreta(hornet 2007). Am primit oferte asa: - Uniqa - suma asigurata 5200euro - prima de asigurare in 4 rate 720euro (700e 1-rata), franchiza 100e prima oara, 150e a doua oara, 300e a treia oara - despagubit dauna partiala, totala, furt, vandalism; -Astra - suma asigurata 4580euro - prima de asigurare in 4 rate 450euro (400e 1-rata), franchiza din prima asigurata: 20% - dauna totala si furt, 5% - dauna partiala - FARA despagubire vandalism. La Uniqa mi se pare mare prima de asigurare(200euro pe semestru este..MULT) iar la astra foarte mare franchiza la dauna partiala(5% inseamna 230euro la dauna partiala). Alte firme care fac casco ceva mai normal... stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Intai de toate: primul care mai face un offtopic pe topicul asta de Hornetisti isi ia avertisment si nu numai! NU va convine cineva/ceva, folositi PM/mess si tot ce vreti dar nu umpleti topicul cu offtopicuri. Apoi: se pare ca sezonul asta o sa fie mai scurt, sper macar in Mai sa nu ninga nu va ninge in mai,se stie ca va fi intrunirea si va avea grija cel de sus de asta ..legat de lichidul de frana(sa nu fiu offtopic) din cate stiu eu,nu bag mana in foc,DOAR dot4 e indicat sa bagam noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 DOT4 de la orice benzinarie, eu am luat de OMV parca, anul trecut. Golesti cat mai mult din paharel si apoi completezi si tot asa pana consideri ca ai cam schimbat tot lichidul. Iar daca ai vointa, golesti tot si apoi reumplii si dai la maneta, aerisiri pe la etrieri, si iar mai pui in paharel, si iar aerisiri. Cum eu am curatat si etrierele, s-a dus cam tot lichidul de prin instalatie. De scos aerul am fost destul de norocos, nu au fost probleme si am intarit maneta destul de repede si destul de bine. Daca vrei, pot sa dau o mana de ajutor, dar sa vina soarele ca altfel imi ingheata mana Am inteles, pai sa vina primavara si vedem...oricum nu vreau sa o duc la un mecanic si sa ii faca toate astea, sa o las acolo. Vreau sa fiu de fata, sa ajut si eu ca sa mai invat una alta. Asa cum faceam si la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 arlequin, la astra e nu-stiu-ce promotie si e 100E/evenim, cel putin primele 3(de urmatoarele nu stiu). prima de ~500E, nu ca ar fi ieftin, dar e cea mai buna varianta pe care am gasit o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Salutare! De astazi ma alatur si eu grupului de hornetisti. Am luat un hornet 600 din 2002. Urmeaza inmatricularea si acomodarea. Si pe urma sper sa ne vedem. Am cateva intrebari legate de consumabilele pe care vreau sa le schimb imediat: 1. ulei motor: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 2. filtru motor: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 3. CUm se schimba uleiul? Il pot schimba singur? Este nevoie de vreo cheie speciala pt filtru? La masini asa era. Care este exact procesul? CE desfac intai, cum, ce chei am nevoie, in ce ordine etc. 3. filtru aer: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 4. CUm imi dau seama daca trebuie schimbat lichidul de frana? 5. CUm imi dau seama daca trebuie schimbat uleiul de la furca? 6. baterie: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? Care este mai buna?Cu gel/fara? avantaje / dezavantaje? 7. bujii: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? iridium sau standard? 8. lant: cu ce recomandati sa il curat si sa il ung ulterior? pinionul, la fel? Mi-a scapat vreun consumabil? Merci mult de tot pt ajutor, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare! De astazi ma alatur si eu grupului de hornetisti. Am luat un hornet 600 din 2002. Urmeaza inmatricularea si acomodarea. Si pe urma sper sa ne vedem. Am cateva intrebari legate de consumabilele pe care vreau sa le schimb imediat: 1. ulei motor: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 2. filtru motor: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 3. CUm se schimba uleiul? Il pot schimba singur? Este nevoie de vreo cheie speciala pt filtru? La masini asa era. Care este exact procesul? CE desfac intai, cum, ce chei am nevoie, in ce ordine etc. 3. filtru aer: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? 4. CUm imi dau seama daca trebuie schimbat lichidul de frana? 5. CUm imi dau seama daca trebuie schimbat uleiul de la furca? 6. baterie: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? Care este mai buna?Cu gel/fara? avantaje / dezavantaje? 7. bujii: ce tip/marca si de unde exact pot cumpara convenabil? iridium sau standard? 8. lant: cu ce recomandati sa il curat si sa il ung ulterior? pinionul, la fel? Mi-a scapat vreun consumabil? Merci mult de tot pt ajutor, Bogdan 1. Remus 0723 597 596 sau al doilea furnizor contact mess motodiscount ......Motul300V sau 7100 2. gasesti tot la ei aproape toate marcile....eu am mers pe Champion de la Louis sau Kronaumoto (cauta pe net) 3. un buson la baia de ulei....cheie filtru....cam ca la masina....nu-i mare branza....daca ai mai schimbat vreodata ulei ordinea e aceeasi, ce naiba....buson golire, filtru,etc 4. asta e mai problematic....si daca mobra e din 2002 mergi la un "doctor' care se pricepe.....pacat sa ramai fara frane pe la 100km/h 5. te lasi pe ghidon cu toata forta si vezi cum revine......daca-i dai jar la mobra mergi la un mecanic s-o verifice in cazul in care nu te pricepi 6. cea cu gel tine mai mult, nu curge, e mai scumpa....cu gel vine din fabrica si este recomandata, dar.....de criza, tu stii mai bine cum stai cu money 7. aici e ca la bere.....ce sa beau Ciuc sau Timisoreana.....parerea mea, dar sunt capete luminate care zic ca iridium face "ceva" in plus.....probabil sufla in pistoane si mareste compresia. Parerea mea e ca daca da scanteie benzina se aprinde oricum....si de la o scanteie mica si de la una mare......si tot "bum" face in piston 8. curatat cu motorina cu pensula, periuta (eu am cumparat acest dispozitiv ) sau spray de curatat lantul Motul, Motorex. La fel si pentru uns.....Motul, Motorex Placutele de frana, starea lantului, anvelope nu mai vechi de 4 ani......si multaaaaaaa benzina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 ma confrunt cu o intrebare baietzi... si fete. am gasit un ulei(7100 10w40) destul de ieftin(180lei-4L) la magazinul ala din cotroceni. acum, un coleg imi zice "Da' este original?". acum eu gandindu-ma ca este de la magazin si ca baietzii se respecta, este original, insa nu cunosc nici un element de siguranta la uleiurile astea sa pot spune daca este sa nu... stie cineva despre ce vorbesc?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 ma confrunt cu o intrebare baietzi... si fete. am gasit un ulei(7100 10w40) destul de ieftin(180lei-4L) la magazinul ala din cotroceni. acum, un coleg imi zice "Da' este original?". acum eu gandindu-ma ca este de la magazin si ca baietzii se respecta, este original, insa nu cunosc nici un element de siguranta la uleiurile astea sa pot spune daca este sa nu... stie cineva despre ce vorbesc?!?!? nu cred ca au holograma sau asa ceva daca la asta te referi , cel putin bidoanele mele nu au avut dar icearca sa vb si cu Remus : 0723 597 596 . din cate stiu el este distribuitor autorizat motul romania si cam toata lumea inclusiv eu am de spus despre el si produsele lui numai lucruri bune. eu de la el am luat motul 300v , filtru de ulei man si bujii (normale , nu iridium ) si ca pret este destul de ok , cel putin la 300v ca nu am gasit mai ieftin ca la el hai cu primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare! Multumesc pentru raspunsurile de la postul de mai sus cu privire la consumabile. Mai am o intrebare: CUm imi dau seama daca carburatoarele au nevoie de sincronizare sau nu. Eventual poate imi recomandati pe cineva care se pricepe unde voi ati facut aceasta operatiune. Multumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare! Multumesc pentru raspunsurile de la postul de mai sus cu privire la consumabile. Mai am o intrebare: CUm imi dau seama daca carburatoarele au nevoie de sincronizare sau nu. Eventual poate imi recomandati pe cineva care se pricepe unde voi ati facut aceasta operatiune. Multumesc, Bogdan daca tot ii schimbi consumabilele este bine sa cureti si sa sincronizezi si carburatia si nu mai ai treaba sezonu asta incearca sa vb cu : florin - v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 1. Remus 0723 597 596 sau al doilea furnizor contact mess motodiscount ......Motul300V sau 71002. gasesti tot la ei aproape toate marcile....eu am mers pe Champion de la Louis sau Kronaumoto (cauta pe net) 3. un buson la baia de ulei....cheie filtru....cam ca la masina....nu-i mare branza....daca ai mai schimbat vreodata ulei ordinea e aceeasi, ce naiba....buson golire, filtru,etc 4. asta e mai problematic....si daca mobra e din 2002 mergi la un "doctor' care se pricepe.....pacat sa ramai fara frane pe la 100km/h 5. te lasi pe ghidon cu toata forta si vezi cum revine......daca-i dai jar la mobra mergi la un mecanic s-o verifice in cazul in care nu te pricepi 6. cea cu gel tine mai mult, nu curge, e mai scumpa....cu gel vine din fabrica si este recomandata, dar.....de criza, tu stii mai bine cum stai cu money 7. aici e ca la bere.....ce sa beau Ciuc sau Timisoreana.....parerea mea, dar sunt capete luminate care zic ca iridium face "ceva" in plus.....probabil sufla in pistoane si mareste compresia. Parerea mea e ca daca da scanteie benzina se aprinde oricum....si de la o scanteie mica si de la una mare......si tot "bum" face in piston 8. curatat cu motorina cu pensula, periuta (eu am cumparat acest dispozitiv ) sau spray de curatat lantul Motul, Motorex. La fel si pentru uns.....Motul, Motorex Placutele de frana, starea lantului, anvelope nu mai vechi de 4 ani......si multaaaaaaa benzina ! 3. Nu iti trebuie cheie speciala de filtru. Cel nou, daca il iei KN 303, care este cel mai recomandat pentru modelul nostru, are capat pentru cheie fixa/inelara, dar este de ajuns sa-l strangi bine cu mana, el fixandu-se ulterior mai bine. Iar ca sa dai jos vechiul filtru, ai nevoie de o surubelnita, il intepi si apoi il invartesti si iese - oricum nu mai ai nevoie de el. 4. O simpla privire in vasul de lichid si se vede culoarea lui, daca este negricios, e bine sa-l schimbi cu DOT4. Nu am auzit pe nimeni sa ramana fara frane din cauza ca lichidul este vechi, poate ca franarea nu este eficienta si atunci sunt mai multe de verificat: placute, discuri, etrieri. 7. Daca mergi normal si nu la turatii mari - bujii normale. Daca ii dai forja si o tii numai peste 7000 de ture - iridium. Eu am optat pentru iridium si pentru ca se inneaca mai greu, dar si cand se inneaca nu mai porneste fara sa umblii la ele. Tot sezonul trecut nu am avut probleme cu bujiile iridium, nici innecat, nici la pornire. Carburatia are nevoie de sincronizare lunar, dar nimeni nu are timp de asa ceva sau nu e cu gandul la asa ceva. Dupa amestecul a 3 benzinarii de unde alimentezi, mai mult ca sigur se vor desincroniza carburatoarele, dar asta nu inseamna ca motorul nu merge bine. Cu timpul motorul tremura din ce in ce mai mult, turatia variaza si raspunsul la acceleratie este intarziat, atunci se simte nevoia de sincronizare si eventual curatare - daca este cazul. @bgdvld - Bine ai venit in stup! Mesaj completat daca tot ii schimbi consumabilele este bine sa cureti si sa sincronizezi si carburatia si nu mai ai treaba sezonu asta incearca sa vb cu : florin - v Toate consumabilele si toate verificarile sunt bune facute la inceput de sezon, ca apoi doar sa ne plimbam, bani sa fie pentru toate, dar pe "gerul" asta din buzunare mai greu. Buna recomandare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 ma confrunt cu o intrebare baietzi... si fete. am gasit un ulei(7100 10w40) destul de ieftin(180lei-4L) la magazinul ala din cotroceni. acum, un coleg imi zice "Da' este original?". acum eu gandindu-ma ca este de la magazin si ca baietzii se respecta, este original, insa nu cunosc nici un element de siguranta la uleiurile astea sa pot spune daca este sa nu... stie cineva despre ce vorbesc?!?!? Din cate stiu eu, cei din Cotroceni sunt dealari autorizati... O data am auzit ca tre sa te uiti bine pe eticheta exact unde e inbuteliat. Eu iau de la un prieten cu 200 lei/4 l, am mai luat si nu au fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) 3. Nu iti trebuie cheie speciala de filtru. Cel nou, daca il iei KN 303, care este cel mai recomandat pentru modelul nostru, are capat pentru cheie fixa/inelara, dar este de ajuns sa-l strangi bine cu mana, el fixandu-se ulterior mai bine. Iar ca sa dai jos vechiul filtru, ai nevoie de o surubelnita, il intepi si apoi il invartesti si iese - oricum nu mai ai nevoie de el.4. O simpla privire in vasul de lichid si se vede culoarea lui, daca este negricios, e bine sa-l schimbi cu DOT4. Nu am auzit pe nimeni sa ramana fara frane din cauza ca lichidul este vechi, poate ca franarea nu este eficienta si atunci sunt mai multe de verificat: placute, discuri, etrieri. 7. Daca mergi normal si nu la turatii mari - bujii normale. Daca ii dai forja si o tii numai peste 7000 de ture - iridium. Eu am optat pentru iridium si pentru ca se inneaca mai greu, dar si cand se inneaca nu mai porneste fara sa umblii la ele. Tot sezonul trecut nu am avut probleme cu bujiile iridium, nici innecat, nici la pornire. Carburatia are nevoie de sincronizare lunar, dar nimeni nu are timp de asa ceva sau nu e cu gandul la asa ceva. Dupa amestecul a 3 benzinarii de unde alimentezi, mai mult ca sigur se vor desincroniza carburatoarele, dar asta nu inseamna ca motorul nu merge bine. Cu timpul motorul tremura din ce in ce mai mult, turatia variaza si raspunsul la acceleratie este intarziat, atunci se simte nevoia de sincronizare si eventual curatare - daca este cazul. @bgdvld - Bine ai venit in stup! Mesaj completat Toate consumabilele si toate verificarile sunt bune facute la inceput de sezon, ca apoi doar sa ne plimbam, bani sa fie pentru toate, dar pe "gerul" asta din buzunare mai greu. Buna recomandare apropo de carburatoare si la mine variaza cat de cat turometru si cand o pornesc trebuie sa o acelerez si o ia imediat , daca nu o acelerez trebuie sa tin mai mult pe electromot , dar in schimb cand bag maina in aceleratie riposteaza promt., de alimentat numai la rompetrol de cand o am . La mine nu am un service moto care sa si raspunda ptr lucrare , sunt baieti destia... care de multe ori prefer sa o las asa decat sa o strice mai tare Editat Martie 7, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Faci la Baia Mare, la George ca are mecanic bun , sau daca ajungi prin Buc. pana atunci, te duc eu la un baiat bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) Faci la Baia Mare, la George ca are mecanic bun , sau daca ajungi prin Buc. pana atunci, te duc eu la un baiat bun aha , dupa parerea mea cred ca am nevoie doar de sincronizare , ce zici? Editat Martie 7, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Mai care din voi ati iesit ieri la plimbare si v-ati intalnit in Constitutiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Faci la Baia Mare, la George ca are mecanic bun , sau daca ajungi prin Buc. pana atunci, te duc eu la un baiat bun multumimi de reclama .....@georgian-nene,al meu mecanic e tare harnic si priceput,dar tre sa il intreb sa vedem daca putem face cumva sa le dai un sincron la carburi cand vii aici in mai..pana atunci,mana-n gaz si sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.