one_kid Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 e montat pe parte din dreapta fata si daca te uiti atent pe sub rezervor se observa acest releu, dubioasa chestia care ti se intimpla Mesaj completat nu neaparat daca e la relanti este mai scazuta lumina si daca o turezi devine mai puternica la majoritatea motocicletelor, am observat chestia asta Si eu am observat ceva de genul asta... @ravenitza: Sorry for this bug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Am vazut in alte posturi ca ai contactul de engine run/off oxidat... ca si mine de altfel... o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) Editat Martie 26, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 uite niste poze ale inst electrice din manualul Haynes am incercat sa le scanez dar nu se vad bine, asa ca le-am facut poze http://dl.transfer.ro/transfer_ro-27mar-1158609b6694.zip la mine cand uit butonul de rosu apasat si vreau sa pornesc se stinge farul, asa iti dai seama imediat daca e de acolo problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 o idee pe care nu am fost atent sa o surprind.....si eu am avut baiuri cu contactul on/off...cineva isi bagase ghearele acolo(cum spune vladdygo) si facea un cacao de contact.pornea cand si cum,am patit-o si la drum lung la intrunirea de la Avrig(rookie22 stie ca el m-am impins in fata supermarketului cu casca in cap ).si cand facea cat un contact aiurea se oprea in mers si pana nu avea ea chef nici cu slujbe nu pornea si poc.....dar l-am schimbat apoi si de atunci no problems......@ravenitza:sa dea Domnu` sa fie probleme de contactie imperfecte si/sau baterie...ca de e CDI e mai nasol,dar te pot ajuta eu cu unul la pret decent(sper din suflet sa nu fie cazul) La mine butonul on/off este anulat banuiesc ca e pe direct opresc din cheie asa am luato , el este la locul lui dar se misca in gol , poate sa incerce s-al puna pe direct sa vada daca ii mai face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Eu nu inteleg ce e cu boala asta cu butonul rosu on/off... ala e pt cazuri de urgenta, gen pici si tre sa opresti rapid motorul, nicidecum nu e pus acolo ca sa il tot belesti non stop... daca v-ar mai pune 5 butoane de on/off, le-ati comuta pe toate? ... Aveti contactul de la cheie, asta e gandit ca on/off plus demaror... ce treaba aveti cu butonul ala rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Hey, everybody! Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta, am o intrebare: Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? si o nelamurire: este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus  Multam ( inca o data) ! P.S. Cred ca am la beri de dat...  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Hey, everybody!Cred ca stiti deja ca is incepator (de altfel, scrie mare in stanga ) si de aceea mi-am zis ca tre' sa manevrez motorul otzara. In ideea asta, am o intrebare: Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? si o nelamurire: este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Am facut jaloane si ies OK, o sa urmeze opturile imediat ce ma lamuresc ca nu este riscanta treaba de mai sus Multam ( inca o data) ! P.S. Cred ca am la beri de dat... Tu erai azi pe viespea albastra pe Eliberarii??? Ati facut vreodata exercitii de tip poligon (opturi, jaloane, intoarceri in "U", etc), evident la viteze mici, cu motoarele voastre? Nu intentionat.... este riscant sa se faca, de exemplu, intoarceri in "U", intr-un spatiu, sa zicem, de doua locuri de parcare? Nu. Cred ca am la beri de dat... Toti avem de dat / luat ... noi sa fim sanatosi si le putem da sau bea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Tu erai azi pe viespea albastra pe Eliberarii??? ... Nu... Multam de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri... multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri... multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catamenia Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut, Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga. La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu. Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service. E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent. Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema. Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel. Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3. Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat. Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda. Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic. Bafta, John O fuck...unde e situat...te cred si eu ca se incinge ca naiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salut, Si eu am avut aceeasi problema. De imi murea bateria, can imi era lumea mai draga. La cateva servic-uri, nu spui care, mi-au zis de releu. Ok, am cumparat releu. Nimic. Merg la alt electrician: “releul nu este bun, e defect.” Nervi, draci. Ma duc la Honda la service. E posibil sa fie releul dus, dar in mod cateoric alternatorul e si mai dus, nu baga curent. Cumpar alternator – de la un tip de treaba de aici de pe forum – il pun, nimic. La fel. Aceeasi problema. Zic na, o avea ala dreptate, o fi releul ala busit. Merg la un alt service, recoamndat de amici, cumpar releu, fac probe la el. Nimic, Facea la fel. Ii zic tipului ca eu las motorul la el pana imi rezolva problema. Releu schimbat (2 chiar), alternator la fel, baterii aveam deja 3. Las motorul acolo, si dupa 3 zile de verificari, aveam doua fire, care plecau din alternator spre releu, care se atingeau intre ele. Nu stiu cum au reusit, dar s-a intamplat. Problema rezolvata, cu bani putini (undeva la 40 de euro). Ideea e ca trebuie verificata intai de toate instalatia (fire, contacte etc.) si un electrician bun asta ti-ar recomanda. Sa nu patesti ca mine sa cheltui sute de euro pe anumite piese care nu aveau nimic. Bafta, John Pai asta urmeaza sa fac: - sa iau un releu de la un amic, sa testez daca mai face la fel - sa verific toata instalatia... Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Hello everybody, de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,? sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Hello everybody,de curand am si eu Hornet si vreau sa va intreb daca merita sa ii pun (nu stiu cum e termenul tehnic) plexiglass-ul acela care dirijeaza aerul, inalt cam 20 cm deasupra ceasurilor, se simte diferenta sau,,,? sincer mi se pare cam batranesc si nu l-as pune decat daca intr-adevar se simte mai putin forta vantului la viteze mai mari multumesc Se merita la peste 120 km/ora. Am eu un parbriz touring pentru mobra ta - daca esti interesat - il dau la bani decenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 special question: are cineva cheia pt demontarea volantei ( din alternator - pagina 194 din manualul honda_cb_600f_workshop_service_manual.pdf ) ? dau jde beri...multam anticipat p.s atasez poza animalului in cauza daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Dreamaster Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu Exact asa e si al meu, doar mai transparent, am sa-l pun atunci Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 daca vii pana la baia mare are mecanicul meu una..dau eu berile daca ajungi aici pana mea, daca mergea motorul era o varianta dar sa vin cu el pe remorca alta varianta? presa. flywheholder, ceva ? care v-ati mai schimbat volanta cum ati reusit ? ar fi o varianta ( ca tot am doua bobine ) sa risc sa merg cu una asa pana se arde ( daca volanta e chiar si juma' de mm descentrata ori cu protuberante spre bobina inteleg ca arde bobina - corect ? ) sfaturi pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si eu zic ca se merita la viteza mai mari e chiar ok cu el sau daca iti bate vantul din fata esti usor mai protejat acum depinde si de gusturi uite iti atasez o poza cu ce am pus eu si mai e si varianta inaltimii celui care conduce.....adica fara "parbriz" iei vantul in piept,cu parbriz exista sansa sa il iei direct in casca,lucru nu tocmai placut.am avut si eu pe motorul dinainte parbriz(tot naked era mobra) si mai mult ma incurca decat sa ma ajute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Având în vedere că este prima mea postare, doresc să transmit salutari tuturor utilizatorilor acestui forum si în mod deosebit celor din secțiunea Hornet. Eh, acum am o curiozitate, a încercat cineva să monteze un litrometru sau vreun alt instrument care să măsoare cantitatea de benzină consumată? Întreb pentru că, consumul la Hornetul meu e oarecum imprevizibil Âşi robinetul comutator pe rezervă nu funcționează, ăsta fiind un mod mai voalat de a spune că am rămas în pana prostului. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ca sa trec mobra pe numele meu,care ar trebui sa fie pasii? 1 o declar la financiar2merg la rar pt identificare,3imi platesc taxa de talon,taxa de nr si ce alte taxe mai sunt.....si apoi la politie? sau ordinea e alta? cam cat ma duce toata joaca asta? p.s. mobra e deja inmatriculata in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) ca sa trec mobra pe numele meu,care ar trebui sa fie pasii?1 o declar la financiar2merg la rar pt identificare,3imi platesc taxa de talon,taxa de nr si ce alte taxe mai sunt.....si apoi la politie? sau ordinea e alta? cam cat ma duce toata joaca asta? p.s. mobra e deja inmatriculata in romania Toata treaba te duce undeva la 250 ron-300 . Trebuie sa faci asiguare din nou pe numele tau, mergi la rar faci indentificarea ,inainte sa te duci la primarie sa o ia in evidenta plus taxa de 52 ron trebuie sa treci pe la un ghiseu de inmatriculari auto sa iti dea o hartie pe care sa iti puna cei de la primarie o stampila, apoi taxa ptr certificat la CEC .Dupa toate astea mergi la un ghiseu din apropierea politiei care se ocupa cu acte si iti fac aia dosaru cu actele care trebuie ptr la politie si duci dosaru. Cam asa se procedeaza pe la noi acuma nustiu daca mai trebuie ceva ca posibil taxele sunt de la judet la judet diferite Editat Martie 29, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Având în vedere că este prima mea postare, doresc să transmit salutari tuturor utilizatorilor acestui forum si în mod deosebit celor din secțiunea Hornet.Eh, acum am o curiozitate, a încercat cineva să monteze un litrometru sau vreun alt instrument care să măsoare cantitatea de benzină consumată? Întreb pentru că, consumul la Hornetul meu e oarecum imprevizibil Âşi robinetul comutator pe rezervă nu funcționează, ăsta fiind un mod mai voalat de a spune că am rămas în pana prostului. Merci Salutari si tie... Nu e mai simplu sa iei un robinet care functioneaza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salutari si tie...Nu e mai simplu sa iei un robinet care functioneaza??? vin si eu cu o intrebare: modelul incepand cu 2004 are cumva sonda pentru indicator de benzina in rezervor ??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 vin si eu cu o intrebare: modelul incepand cu 2004 are cumva sonda pentru indicator de benzina in rezervor ??!! Vin si eu cu a doua...: modelul incepand cu 2004 are si indicator de benzina? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.