ebdesign Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 pai eu de ce as vrea protectie...? Fiinca sunt incepator,chiar daca cad asa incet nu as vrea sa vopsesc moto saptaminal.Si nu stiu ce sa aleg crash-pad sau crash- bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Se spune ca, crash-barurile sunt mai neplacute dpdv estetic. Luna viitoare sper sa-mi iau si eu o viespe, o sa aleg crash-baruri pentru ca nu ma intereseaza asa mult cum arata,ci mai degraba cat de solide sunt in caz ca o scap de pe loc. pai eu de ce as vrea protectie...?Fiinca sunt incepator,chiar daca cad asa incet nu as vrea sa vopsesc moto saptaminal.Si nu stiu ce sa aleg crash-pad sau crash- bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) daca ai bani incearca sa pui si una si alta sa fii extra safe daca nu pune crash paduri cas bune rau ( testate de moi pe ambele parti si sunt super ok ) P.S. in ambele cazuri sa stii ca , daca faci buf la viteze modeste , cu oglinda , capatul de ghidon si codita o sa dai pe jos , o sa le polizezi putin ( eventual si toba daca o scapi pe dreapta) Editat Mai 2, 2010 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 De ce au scăzut prețurile atât de mult la Horneturi? Am văzut la vânzări că prețurile începeau de pe la 1500euro. Mă gândesc să îmi cumpăr un Hornet dar nu prea mă încântă lipsa carenelor la picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 daca ai bani incearca sa pui si una si alta sa fii extra safe daca nu pune crash paduri cas bune rau ( testate de moi pe ambele parti si sunt super ok ) P.S. in ambele cazuri sa stii ca , daca faci buf la viteze modeste , cu oglinda , capatul de ghidon si codita o sa dai pe jos , o sa le polizezi putin ( eventual si toba daca o scapi pe dreapta) Tin sa te contrazic, am culcat motoru pe dreapta la viteza modesta si motorul a ramas suspendat pe crashbar, nu mi-a spart decat oglinda, atentie spart nu rupt, atat in rest nu a atins cu nimic altceva, testat in Italia intr-un tunel . App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomen Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) a Mesaj completat Salut,Am si eu o nelamurire - abia acum am observat dupa 3 ani de cand am Hornetu': cu motorul pornit am atins de butonul de pornire (care actioneaza electromotorul); imediat s-a oprit motorul. E normal asta? Salut, am si eu golf si un prieten care are opel...vreau si eu avatarul tau, ai un link ceva de unde pot sa-l i-au? Editat Mai 2, 2010 de Yoyomen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) crash-bar este foarte bun dar, urât sa fugi (parere personala) crash-pad este iar foarte bun si estetic (tot o parere personala) crash-urile astea-s bune la viteza moderata, cum au mai spus si cei dinaintea mea de fapt ce-i important: capacele din stânga/dreapta sa ramâna sanoatoase în urma unui eveniment "marunt" ... ca la unu mai mare ... Domnul cu mila si dracul cu sila ... nu stiu cum este la 600 dar, la 900 crash-pad se poate prinde în doua variante 1- într-un punct, de brida bloc motor (nerecomandabil) 2- într-un punct, direct de cadrul ca o potcoava eu am prima varianta si acum vreau sa-mi confectionez o placa ce sa-mi permita sa le prind de cele doua puncte, simultan am sa pun o poza, sa va dati seama de ce vorbesc Editat Mai 2, 2010 de RO-shu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Si-a schimbat careva ghidonul original fara sa prelungeasca cablurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 da, eu si am pus un PRO Taper conic de 820mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) da, eusi am pus un PRO Taper conic de 820mm Poza pls si eu asi vrea sa-l schimb cu unul nu asa de "incovoiat" spre tine (pilot). E mai confortabil/manevrabil??? Editat Mai 2, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 crash-bar este foarte bun dar, urât sa fugi (parere personala)crash-pad este iar foarte bun si estetic (tot o parere personala) crash-urile astea-s bune la viteza moderata, cum au mai spus si cei dinaintea mea de fapt ce-i important: capacele din stânga/dreapta sa ramâna sanoatoase în urma unui eveniment "marunt" ... ca la unu mai mare ... Domnul cu mila si dracul cu sila ... nu stiu cum este la 600 dar, la 900 crash-pad se poate prinde în doua variante 1- într-un punct, de brida bloc motor (nerecomandabil) 2- într-un punct, direct de cadrul ca o potcoava eu am prima varianta si acum vreau sa-mi confectionez o placa ce sa-mi permita sa le prind de cele doua puncte, simultan am sa pun o poza, sa va dati seama de ce vorbesc Si care ar fi diferenta majora intre aceste 2 prinderi? ca nu se atinge si motoru la cadere si se incovoieste doar placa de metal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. asa e , de acuma trebuie sa incepa pregatirile la viespe ptr drum si strans bani. eu nu am mai pus mana pe viespe de la SMAEB ca sa marit parcu si profit de noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Si care ar fi diferenta majora intre aceste 2 prinderi? ca nu se atinge si motoru la cadere si se incovoieste doar placa de metal? ai sa vezi raspunsul în cele doua poze daca crash-padul ar fi fost prins numai de brida de la blocul motor, prietenul ce a avut ghinionul, ar fi trebuit sa-si cumpere bloc nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. asa e , de acuma trebuie sa incepa pregatirile la viespe ptr drum si strans bani. eu nu am mai pus mana pe viespe de la SMAEB ca sa marit parcu si profit de noua achizitie sa te poarte sanatos Domi`......bre,da tu ai targ moto acolo,pe cand unii dintre noi ne chinuim sa intretinem una singura heheheeee...uite cum se apropie MAREA IESEALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 sa te poarte sanatos Domi`......bre,da tu ai targ moto acolo,pe cand unii dintre noi ne chinuim sa intretinem una singura heheheeee...uite cum se apropie MAREA IESEALA multumesc , pai la c apitolu hornet am terminat cu investitiile , la domi ceva consumabile si la padure cu el in rest nimic in plus , cel mic e un inceput pe 2 roti si nu il dau ca prin comuna consuma 2l pe saptamana si se comporta ca un mic enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Pana la urma sunt nevoita sa schimb uleiul in furca urgent ca s-a facut barcuta (si asta numai dupa gropile din bucureSHIT ), asa ca ce ulei imi recomandati sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 ai sa vezi raspunsul în cele doua poze daca crash-padul ar fi fost prins numai de brida de la blocul motor, prietenul ce a avut ghinionul, ar fi trebuit sa-si cumpere bloc nou La 600 e putin altfel prinderea.Acuma e nevoie de metal fffffffffffoarte tare! Mesaj completat Pana la urma sunt nevoita sa schimb uleiul in furca urgent ca s-a facut barcuta (si asta numai dupa gropile din bucureSHIT ), asa ca ce ulei imi recomandati sa pun? Spune-mi te rog la gropi nu era un sunet in furca de parca ar fi fier pe fier? Si asta nu permanent doar la denivelari deosebite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 La 600 e putin altfel prinderea.Acuma e nevoie de metal fffffffffffoarte tare!Mesaj completat Spune-mi te rog la gropi nu era un sunet in furca de parca ar fi fier pe fier? Si asta nu permanent doar la denivelari deosebite. Ba da...tocmai pentru ca se comprima prea tare din cauza uleiului dus... Nu imi curge pe la semeringuri, dar s-au dus proprietatile uleiului. Si inca o intrebare pe langa ce ulei este recomandat, e neaparat nevoie sa schimb si semeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Uleiul se subțiază Âşi odată cu asta se înmoaie uÂşor Âşi suspensia. O să îl scoți apă de acolo. Dacă nu curg n-are rost să le schimbi. Uleiul cred că ar trebuie să fie 10W, în manual nu scria indicele din câte îmi amintesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Este pe aici vre-un link cu carte de hornet 2008? Si inca o rugaminte, are cineva o poza cu ce are sub sa la electrica model > 2007? Mersi mult Editat Mai 3, 2010 de Arhimede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Uleiul se subțiază Âşi odată cu asta se înmoaie uÂşor Âşi suspensia. O să îl scoți apă de acolo. Dacă nu curg n-are rost să le schimbi. Uleiul cred că ar trebuie să fie 10W, în manual nu scria indicele din câte îmi amintesc eu. Yep. Asa zic si eu, ca o data ce ele sunt ok, nu sunt intarite ca sa crape, sunt inca elastice/cauciucate, nu are rost sa le schimb....dar eu intreb, ca doar na, nu le stiu eu pe toate. Cat priveste uleiul 10w am tot auzit, cred ca e acelasi la majoritatea motoarelor, indicele nu apare in niciun manual. Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Baz-baz, si eu nou in stup Horneata e din 2000, are 50 megametri, adica desi minora, are experienta Multumesc celui ce a postat numarul lui Radu, gratie caruia am si eu acum crash-paduri pe care urmeaza sa le instalez. Georgiane, de unde as putea sa gasesc si eu sa ca la Hornetul tau? si am mai vazut pe cineva de aici ca si-a modificat saua, astfel incat pasagerul sa nu stea in panta; cat costa o asemenea minunatie si daca necesita modificari si la motocicleta (prinderi, etc). Bazaiala placuta in continuare:P! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Yep.Asa zic si eu, ca o data ce ele sunt ok, nu sunt intarite ca sa crape, sunt inca elastice/cauciucate, nu are rost sa le schimb....dar eu intreb, ca doar na, nu le stiu eu pe toate. Cat priveste uleiul 10w am tot auzit, cred ca e acelasi la majoritatea motoarelor, indicele nu apare in niciun manual. Danke Am uitat să zic, poți să scoti semeringurile de praf (gumele alea de deasupra) care ies uÂşor cu o Âşurubelniță Âşi să cureți mizeria care se adună în interior. După ce scoți semeringul de praf se vede în interior o siguranță (o sârmă îndoită) Âşi semeringul de ulei, deobicei pe el se adună mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Yep.Asa zic si eu, ca o data ce ele sunt ok, nu sunt intarite ca sa crape, sunt inca elastice/cauciucate, nu are rost sa le schimb....dar eu intreb, ca doar na, nu le stiu eu pe toate. Cat priveste uleiul 10w am tot auzit, cred ca e acelasi la majoritatea motoarelor, indicele nu apare in niciun manual. Danke Legat de ulei am vazut intr-un tutorial ca turnau in furca Castrol Dextron III nu stiu de ce si nu stiu daca e mai bine.acuma cu aceasta furca am si eu probleme destul de neintelese de mine.Pe linga sunetul fier pe fier ma este si asa o situatie: Cin merg pina la viteza de 40km/h tot e bine si frumos dupa care simt ca mult mai multa forta imi trebuie ca sa tin volanu drept si anume in miina dreapta se simte mult mai greu volanu.Dupa care ma uit din mers la furca si vad ca jugul de jos al volanului sta perpendicular cu directia mesrsului iar jugul de sus sta putin inclinat spre dreapta.Acuma daca ridic viteza motoru merge drept fara ca sa o ia in dreapta.Si mai adaug ca la curba in dreapta e foarte greu de controlat motocicleta dar curba in stinga e mult mai simplu.Acuma nu stiu eu sint de vina sau furca e strimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 S-ar putea sa ai ceva la furca, a fost accidentata? Nu e ok deloc ce zici...eu zic sa o verifici la un mecanic ceva... Ps: ce volan?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.