george05 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) din "vaga" mea experienta cred ca sunt semeringurile de pe piston (eu unul nu stiu nimik de semeringuri la supape).si acum sa ma explic: 1)motorul este facut sa functioneze cu 3,7 sau 3,8 litri de ulei (nu mai stiu cat scrie la manual). in timpul functionarii se creeaza o presiune in motor (asa zisa presiune la ulei). cand pui mai mult ulei, motorul o sa-l scuipe afara. pe unde o sa-l scuipe? pai fie pe la garnitura de la chiulasa fie... pe la semeringuri. chiar daca tie 200-300ml de ulei nu ti se par semnificativi, o sa tot scoata fum pana se "descotoroseste" de uleiul in plus, si poate pana ce iti distruge semeringurile (daca nu face demult eu cred ca inca sunt ok semeringurile... dar aici nu ma pot pronunta) mai bine mai putin decat mai mult. fie mai tragi putin afara cu o seringa, fie il dai jos si il pui la loc, dar de data asta cat trebuie... si vezi rezultatul. 2)si ca sa fii sigur, porneste motoru, lasa-l sa se incalzeasca, du-l in 12 mii de ture, tine-l putin si i-ai gazul (asa cum sti ca faci cu el si in sarcina) si cand scoate fum pune mana la toba: 1. daca este abur, ramane mana umeda, nu miroase; 2. daca este ulei se simte miros de benzina si ulei ars in palma. 3)A, si ca sa am acelasi argument ca si Valentin, chiar mi s-a intamplat si mie. bafta! 1)treaba ca e mai bine cu ulei mai putin decat mai mult nu e nici asta chiar asa.daca ai ulei prea mult se chinuie motorul cu ungerea,si ajunge sa faca ce zicai tu:il scuipa afara..daca e prea utin nu e ungerea corecta.in amandoua cazurile implica uzura prematura.... 2)degeaba face treaba asta.mana poa` sa raman umeda oricum.de ce?simplu....din cauza amestecului(primeste prea multa benzina motoru` si o cam scuipa nearsa-reglaj aiurea la amestec),toba sport scurta-cazul meu(la fel ramane benzina nearsa si o scuipa afara pe toba),benzina de cacao plina de apa care curge efectiv pe toba(sub forma da vapori sau chiar ca la robinet),motorul la cald oricum iti "va umezi" mana din cauza gazelor care au temperaturi ridicate.si poate ar mai fi cateva explicatii dar nu le mai stiu eu 3)da vali stiu eu cum mi-ai dat "fum in nas" tot drumul de la brasov pana pe transfagarasan...apa bat-o vina,dar era frumoasa privelistea vazuta din spatele tau ps:la mine la motor,din cauza tobei foarte scurte,a amestecului de benzina(putina supraalimentare facuta de mecanic) si in cazul in care e rece motoru,scoate fum in jur de 2 minute daca sunt cioban si ii dau gaz (la decelerare si cand scot mana din gaz scoate fumul).dar apoi cand e cald motoru`,evident ca nu mai scoate fum...are doar "fumuri" apoi Mesaj completat Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata! Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod. care e logica ta in privinta schimbului de ulei inainte de sezon?o argumentezi prin ce scrie acolo(fara nici un argument treaba)? argumente bune in privinta schimbului de consumabile in pregatirea motorului de iernat ar fi......?in timp util e una,la inceput de iarna e altceva Editat Octombrie 19, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Ma poate dumiri si pe mine careva ?Farul asta montat pe Hornet este original sau e o adaptare ? A suferit mobra asta vreun accident si i s-a adaptat farul asta sau e chiar de la mama lui ? Sincer sa fie mie mi se pare mult mai frumos cel clasic, simplu. Farul ala street fighter poate ca da bine si arata ca un cap de viespe dar seara lumineaza ciuciu. Am vazult la un hornet treaba asta si lumina foarte aiurea nu mi-a placut deloc. In rest daca are si farul original. n-ar avea motiv sa fie busita, dar poate l-a luat din dezmembrari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Dupa logica mea care nu este asa iesita din comun, dupa cum poti citi AICI la punctul 3, schimbarea uleiului inainte de sezonul rece este recomandata!Mesaj completat Nu toti motociclistii au posibilitatea de a tine motorul langa calorifer, deci schimbul lichidului de racire ar fi destul de important, asta ca sa nu ai surprize si sa iti curga radiatorul la primavara. Mesaj completat Din moment ce argumentele bune raman in favoarea schimbului de consumabile in timp util eu unul voi proceda in acest mod. Bafta! In tutorialul prezentat de tine intr-adevar sunt argumente itneresante, insa acolo scrie sa folosesti orice ulei de motor! adica poti sa ii pui si ulei de 10lei/litru, si scrie ca oricum il arunci la inceputul sezonului urmator. Nu are rost sa bagi ulei sanatos pentru ca peste iarna nemiscanduse si stand la temeperatura joasa isi pierde proprietatile. Nici eu nu cred c a os atin motocicleta langa calorifer, dar nu ii fac schimbul de antigel pentru ca am facut asta in luna iulie si am facut amestec care rezista la -30 de grade, asa ca nu vad care ar fi problema (totusi o sa tin motocicleta intr-o incapere unde o sa fie peste 0 grade) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 multumesc pentru raspunsuri! o sa merg asa cu motorul si o sa iau constant nivelul la ulei iar in momentul in care voi constata ca mananca ulei voi schimba simeringurile! salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) care e logica ta in privinta schimbului de ulei inainte de sezon?o argumentezi prin ce scrie acolo(fara nici un argument treaba)? argumente bune in privinta schimbului de consumabile in pregatirea motorului de iernat ar fi......?in timp util e una,la inceput de iarna e altceva Argument: Schimbati uleiul inainte de a pastra motocicleta. Vechiul ulei contine deseuri de combustie si alte elemente daunatoare. Deci, faceti un schimb de ulei si de filtru acum cand motocicleta este inca cu motorul cald. Acesta este al doilea pas ca importanta, si posibil singuril care va cauza defectiuni permanente daca este saltat. Ce vrei mai mult decat atat? Un desen? Hai ca deja ma oboseste atitudinea multora de pe forum.. PS. urmatorul motor o sa il aduc din Germania, nu de alta dar uite cum se ocupa romanii de mentenanta motocicletei Mesaj completat In tutorialul prezentat de tine intr-adevar sunt argumente itneresante, insa acolo scrie sa folosesti orice ulei de motor! adica poti sa ii pui si ulei de 10lei/litru, si scrie ca oricum il arunci la inceputul sezonului urmator. Nu are rost sa bagi ulei sanatos pentru ca peste iarna nemiscanduse si stand la temeperatura joasa isi pierde proprietatile. Nici eu nu cred c a os atin motocicleta langa calorifer, dar nu ii fac schimbul de antigel pentru ca am facut asta in luna iulie si am facut amestec care rezista la -30 de grade, asa ca nu vad care ar fi problema (totusi o sa tin motocicleta intr-o incapere unde o sa fie peste 0 grade) Pai asta e si ideea, un ulei ieftin ca sa nu stea motorul peste iarna cu cel vechi plin de impuritati, reziduuri metalice samd, iar la primavara pus un ulei de calitate cu care te dai linistit tot sezonul. In cazul meu motorul va sta in garaj, neincalzit, deci va fi supus inghetului. Pentru cei aflati intr-o situatie similara mai bine schimbi lichidul de racire decat sa ai surprize. Btw, mi s-a recomandat sa pun numai antigel fara sa il amestec cu altceva, teoretic ar avea un randament mai bun si pe timpul utilizarii motocicletei. Editat Octombrie 20, 2010 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Argument: Schimbati uleiul inainte de a pastra motocicleta. Vechiul ulei contine deseuri de combustie si alte elemente daunatoare. Deci, faceti un schimb de ulei si de filtru acum cand motocicleta este inca cu motorul cald. Acesta este al doilea pas ca importanta, si posibil singuril care va cauza defectiuni permanente daca este saltat. Ce vrei mai mult decat atat? Un desen? Hai ca deja ma oboseste atitudinea multora de pe forum.. PS. urmatorul motor o sa il aduc din Germania, nu de alta dar uite cum se ocupa romanii de mentenanta motocicletei Mesaj completat hai ca deja esti obositor.daca stiai deja cum iti vei "depozita" motorul,de ce ai mai intrebat:?sa te afli in tema?de un desen zic eu ca o sa ai tu nevoie,la un moment dat cand motorul tau proaspat adus din germania va claca si nu vei sti de ce.intrebam clar si concis care e logica ta,dar vad ca esti unul din frustratii forumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 hai ca deja esti obositor.daca stiai deja cum iti vei "depozita" motorul,de ce ai mai intrebat:?sa te afli in tema?de un desen zic eu ca o sa ai tu nevoie,la un moment dat cand motorul tau proaspat adus din germania va claca si nu vei sti de ce.intrebam clar si concis care e logica ta,dar vad ca esti unul din frustratii forumului Am intrebat pentru ca m-au interesat si opiniile altor persoane, din pacate nu am primit si raspunsuri pe masura. In orice caz aceasta mica interventie mi-a demonstrat inca o data ca pe acest forum nici pentru intrebari de natura tehnica nu mai are rost sa intri! Nu stiam de la inceput cum este mai bine sa procedez, insa m-am documentat si chiar azi, pe ploaie, am fost la un atelier mecanic si am avut o discutie cu persoana de acolo, scuze ca v-am deranjat! Nu am sa iti raspund la insulta, dar o sa iti propun sa faci o comparatie la numarul de post-uri si la anul din care suntem membri pe acest minunat forum, oare cine freaca tastatura mai mult? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) iarna trecuta, cand am bagat viespea la iernat aveam, amandoi, ~200km. am intrebat la showroom si in stanga si in dreapta cam ce ar tb sa ii fac, nu a pomenit nimeni nimic de schimbatul uleiului, deci nu mi-am facut probleme. viespea a stat bine-mersi in casa, la caldurica, pana pe la inceputul lui martie. acum, vazand discutiile de pe aici mi-a dat prin cap sa ma uit 'la carticica'. ultimul schimb l-am facut acum ~3 000km, si cred ca urmatorul il voi face la primavara. desi, sunt sigur ca, cel putin psihologic, mi-ar fi mai bine daca as mai baga unul in schema, cred ca o sa-l sar pana la primavara. japonezu cu ochii mici si oblici si care asambleaza 'onde in italia mi-a dat o veste proasta. se pare ca nu o sa mai dorm bine iarna asta, ca de schimbat uleiul... Editat Octombrie 20, 2010 de cataaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 intradevar sunt conditiile ideale de pastrare cele din manual...asa se pastreaza motorul ca nou! (la fel a fost pastrat motorul meu de persoana din italia de la care l-am cumparat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 guys, unde gasesc si eu niste suruburi pentru carena si pentru plasticele laterale pentru Hornet S ? am cautat suruburi de inox dar nu am gasit pe nicaieri...iar acum am constatat ca nici dinalea frumoase de aluminiu nu gasesc. referitor la antigel, daca o tineti afara peste iarna mai bine scoateti lichidul de racire din sistem (parerea mea) . un prieten de-al meu si-a butlit motorul la barca din cauza ca a uitat sa scoata lichidul peste iarna. treaba asta la costat vreo 5000$ pentru ca avea un motor de vreo 260de cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 ... Pai asta e si ideea, un ulei ieftin ca sa nu stea motorul peste iarna cu cel vechi plin de impuritati, reziduuri metalice samd, iar la primavara pus un ulei de calitate cu care te dai linistit tot sezonul. In cazul meu motorul va sta in garaj, neincalzit, deci va fi supus inghetului. Pentru cei aflati intr-o situatie similara mai bine schimbi lichidul de racire decat sa ai surprize. Btw, mi s-a recomandat sa pun numai antigel fara sa il amestec cu altceva, teoretic ar avea un randament mai bun si pe timpul utilizarii motocicletei. Nu este tocmai asa uite documentatie aici e graficul si aici este explicat de ce nu e bine sa pui doar concentrat . Majoritatea antifreezeurilor sunt pe baza de etilen-glicol. Este bine de citit toata pagina despre anti-freeze din linkul de mai sus, sunt multe chestii interesante. guys, unde gasesc si eu niste suruburi pentru carena si pentru plasticele laterale pentru Hornet S ?am cautat suruburi de inox dar nu am gasit pe nicaieri...iar acum am constatat ca nici dinalea frumoase de aluminiu nu gasesc. referitor la antigel, daca o tineti afara peste iarna mai bine scoateti lichidul de racire din sistem (parerea mea) . un prieten de-al meu si-a butlit motorul la barca din cauza ca a uitat sa scoata lichidul peste iarna. treaba asta la costat vreo 5000$ pentru ca avea un motor de vreo 260de cai Incearca la un service moto, sau la un mecanic moto, poate mai are de la alte motociclete. De asemeni sigur gasesti la baietii care dezmembreaza, in general daca dimensiunea se potriveste, nu conteaza marca de pe care a fost luata. Eu pentru oglina am luat un surub de la o masina, care candva prindea bara fata, era mai lung cu 2mm, l-am polizat, l-am centrat, si voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 am gasit in autovit cateva suruburi negre dar ma gandeam ca poate sunt de cumparat la set prin magazinele moto. am vazut ca sunt mai multi care vand suruburi de parbriz sau de carena care par a se potrivi. cele de la plasticele laterale sunt M5 dar ma gandesc sa le schimb cu M6 pentru ca sunt mai uzuale ...si cand mai pierd cate o piulita macar nu ma mai obosesc s-o caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) iarna trecuta, cand am bagat viespea la iernat aveam, amandoi, ~200km. am intrebat la showroom si in stanga si in dreapta cam ce ar tb sa ii fac, nu a pomenit nimeni nimic de schimbatul uleiului, deci nu mi-am facut probleme. viespea a stat bine-mersi in casa, la caldurica, pana pe la inceputul lui martie. acum, vazand discutiile de pe aici mi-a dat prin cap sa ma uit 'la carticica'. ultimul schimb l-am facut acum ~3 000km, si cred ca urmatorul il voi face la primavara. desi, sunt sigur ca, cel putin psihologic, mi-ar fi mai bine daca as mai baga unul in schema, cred ca o sa-l sar pana la primavara. japonezu cu ochii mici si oblici si care asambleaza 'onde in italia mi-a dat o veste proasta. se pare ca nu o sa mai dorm bine iarna asta, ca de schimbat uleiul... Daca ar fi s-o luam ca la carte multe ar fi de facut, dar hai totusi sa ne uitam si in gradina noastra. Multi nu au nici unde sa tina motoarele pentru iarna si le lasa afara, altii abia au cu ce sa schimbe consumabilele si bani de benzina. Nu zic ca e gresit ce scrie in cartea aia si pentru mine ar fi de dorit sa fac asa, sa am un garaj incalzit sa am zeci de scule pe pereti sa nu mai stiu ce nebunii...dar totusi sa ne trezim. Ma multumesc sa verific/schimb antigelul..sa pun stabilizator in benzina, sa fac plinul, presiunea la roti si s-o duc la adapost si sa iau bateria in casa. Tinand cont ca nu am un garaj al meu si nici alte posibilitati materiale cred ca e mai mult decat suficient. Pentru cine are poate vrea din partea mea n-are decat sa desfaca motorul si sa-l tina inmuiat in ulei de masline peste iarna bravo lui. Cand o sa-mi pice motorul o sa-l repar si mergem mai departe, la urma urmei totul la un motor se repara nu e bibelou daca il spargi nu se mai face. Nu e cazul sa cadem in extreme. Si in plus in instructiunile astea ti se spune ce ti se poate intampla mai rau daca nu faci aia..nu inseamna ca se va intampla obligatoriu. Adica daca eu nu pun chestie din aia sa protejeze pistoanele nu inseamna ca la iarna imi vor rugini...exista riscul sa Editat Octombrie 21, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am intrebat pentru ca m-au interesat si opiniile altor persoane, din pacate nu am primit si raspunsuri pe masura. In orice caz aceasta mica interventie mi-a demonstrat inca o data ca pe acest forum nici pentru intrebari de natura tehnica nu mai are rost sa intri! Nu stiam de la inceput cum este mai bine sa procedez, insa m-am documentat si chiar azi, pe ploaie, am fost la un atelier mecanic si am avut o discutie cu persoana de acolo, scuze ca v-am deranjat! Nu am sa iti raspund la insulta, dar o sa iti propun sa faci o comparatie la numarul de post-uri si la anul din care suntem membri pe acest minunat forum, oare cine freaca tastatura mai mult? Bafta! ok.din partea mea nu ai decat sa-l tii inmuiat in ulei de masline(cum zicea danny).insulta?din partea mea?tu ai fost ala cu "vrei sa iti fac un desen ca sa intelegi?"faptul ca am eu mai multe posturi nu vad cu ce iti scade tie nivelul de frustrare cand vezi ca nu toata lumea e de acord cu tine ..spor la pregatiri pt hibernare Mesaj completat Daca ar fi s-o luam ca la carte multe ar fi de facut, dar hai totusi sa ne uitam si in gradina noastra.Multi nu au nici unde sa tina motoarele pentru iarna si le lasa afara, altii abia au cu ce sa schimbe consumabilele si bani de benzina. Nu zic ca e gresit ce scrie in cartea aia si pentru mine ar fi de dorit sa fac asa, sa am un garaj incalzit sa am zeci de scule pe pereti sa nu mai stiu ce nebunii...dar totusi sa ne trezim. Ma multumesc sa verific/schimb antigelul..sa pun stabilizator in benzina, sa fac plinul, presiunea la roti si s-o duc la adapost si sa iau bateria in casa. Tinand cont ca nu am un garaj al meu si nici alte posibilitati materiale cred ca e mai mult decat suficient. Pentru cine are poate vrea din partea mea n-are decat sa desfaca motorul si sa-l tina inmuiat in ulei de masline peste iarna bravo lui. Cand o sa-mi pice motorul o sa-l repar si mergem mai departe, la urma urmei totul la un motor se repara nu e bibelou daca il spargi nu se mai face. Nu e cazul sa cadem in extreme. Si in plus in instructiunile astea ti se spune ce ti se poate intampla mai rau daca nu faci aia..nu inseamna ca se va intampla obligatoriu. Adica daca eu nu pun chestie din aia sa protejeze pistoanele nu inseamna ca la iarna imi vor rugini...exista riscul sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Astazi vad ca e soare, vine careva in Constitutiei, sau v-ati bagat la iernat, toti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 ok.din partea mea nu ai decat sa-l tii inmuiat in ulei de masline(cum zicea danny).insulta?din partea mea?tu ai fost ala cu "vrei sa iti fac un desen ca sa intelegi?"faptul ca am eu mai multe posturi nu vad cu ce iti scade tie nivelul de frustrare cand vezi ca nu toata lumea e de acord cu tine ..spor la pregatiri pt hibernare Cauza si efect.. m-ai luat peste picior: "care e logica ta in privinta schimbului de ulei inainte de sezon?o argumentezi prin ce scrie acolo(fara nici un argument treaba)?" si ti s-a raspuns pe acelasi ton. Nu trebuia decat sa citesti si in acel articol scrie foarte clar, cu ARGUMENTE! Pe de alta parte tinand cont ca utilizezi forum-ul foarte mult mi se pare inadmisibil sa nu fi citit deja acele articole, eu doar am oferit un exemplu! Serios acum, nu avem nimic de dovedit nimanui asa ca hai sa purtam o discutie civilizata despre un subiect ce ne intereseaza pe toti. Mesaj completat Nu este tocmai asa uite documentatie aici e graficul si aici este explicat de ce nu e bine sa pui doar concentrat . Majoritatea antifreezeurilor sunt pe baza de etilen-glicol.Este bine de citit toata pagina despre anti-freeze din linkul de mai sus, sunt multe chestii interesante. Recunosc ca nu ma pricep prin urmare ma iau dupa sfatul mecanicului. In orice caz o sa mai studiez problema, si mie mi se pare logic sa pui amestec 50-50 antigel si apa distilata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Cauza si efect.. m-ai luat peste picior: "care e logica ta in privinta schimbului de ulei inainte de sezon?o argumentezi prin ce scrie acolo(fara nici un argument treaba)?" si ti s-a raspuns pe acelasi ton. Nu trebuia decat sa citesti si in acel articol scrie foarte clar, cu ARGUMENTE! Pe de alta parte tinand cont ca utilizezi forum-ul foarte mult mi se pare inadmisibil sa nu fi citit deja acele articole, eu doar am oferit un exemplu! Serios acum, nu avem nimic de dovedit nimanui asa ca hai sa purtam o discutie civilizata despre un subiect ce ne intereseaza pe toti. Mesaj completat Recunosc ca nu ma pricep prin urmare ma iau dupa sfatul mecanicului. In orice caz o sa mai studiez problema, si mie mi se pare logic sa pui amestec 50-50 antigel si apa distilata nu te-am luat peste picior.doar am citit ce scria mare acolo..anyway.ai tu impresia ca cineva se ia tot timpul de tine?!sau e doar pe forum? cat despre lichidul de racire:concret 2 feluri de a depozita motoreta 1)un prieten o tine afara sub o prelata golindu-i instalatia(temp scad sub 0 grade) 2)eu o tin cu lichidul in instalatie,50-50 proportie in garaj sub bloc(temp constanta peste grade. concluzia,dupa capul meu:tii afara sau in loc unde temp scade sub 0 grade,golesti instalatia sau pui cel mai bun antigel(mai bine zis cel care rezista la cele mai scazute temp,dar in concentratia 50%-50%).tii in garaj sau in loc unde temp sunt tot timpul pozitive,faci cum te taie capul oricum nu conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 am gasit in autovit cateva suruburi negre dar ma gandeam ca poate sunt de cumparat la set prin magazinele moto.am vazut ca sunt mai multi care vand suruburi de parbriz sau de carena care par a se potrivi. cele de la plasticele laterale sunt M5 dar ma gandesc sa le schimb cu M6 pentru ca sunt mai uzuale ...si cand mai pierd cate o piulita macar nu ma mai obosesc s-o caut uite aici niste suruburi si alte chesti legate de parbriz moto http://www.louis.de/_101ee99c74a58097bab9c...tnr_gr=10006100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Eu mi-am luat zilele astea o traznaie de densimetru. Am facut niste teste ca cica sunt si metrolog si am determinat cumva temperatura de inghet a lichidului. Am testat apa..cica ingheata la 0 grade bun. Am testat antigelul proaspat pus in masina cica ingheata la -45 (hmm asa o fi) am testat antigelul din motor la fel (-45) deja ma simteam mai bine. Acu nu cred ca e real acel 45 dar cu un densimetru profesionist a iesit undeva pe la -30 deci cred ca e ok. Plus ca la testul gustului a iesit delicios. Mai am de pus stabilizator in benzina am luat ceva de la Auchan 2+2, sa testez sa vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Mai am de pus stabilizator in benzina am luat ceva de la Auchan 2+2, sa testez sa vad... De ce pui stabilizator in benzina? Am vorbit cu cineva mai "batran" la minte care a zis ca mai bine merge motorul avand benzina cu apa in ea decat cu prostiile de chimicale ce sunt in stabilizatoarele alea si care se depun pe interiorul motorului. Tu ce stii despre ele, de ce le folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddragoi Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Am o rugamininte la voi. Va rog, in masura in care are cineva, sa ma ajutati cu un owner manual in limba engleza pentru ca am adus motocicleta din Italia si prin urmare am manualul in italiana. Mentionez ca hornetul meu e din 2010 dar cred ca dupa 2007-2008 e acelasi manual. Am incercat pe link-urile de pe forum dar nu mai sunt valabile. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 De ce pui stabilizator in benzina? Am vorbit cu cineva mai "batran" la minte care a zis ca mai bine merge motorul avand benzina cu apa in ea decat cu prostiile de chimicale ce sunt in stabilizatoarele alea si care se depun pe interiorul motorului.Tu ce stii despre ele, de ce le folosesti? si eu am vb cu cineva mai "batran" si zicea asa...oricum benzina e plina de aditivi,de ce sa ii mai pui si tu?si nu am gasit raspuns pertinent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 De ce pui stabilizator in benzina? Am vorbit cu cineva mai "batran" la minte care a zis ca mai bine merge motorul avand benzina cu apa in ea decat cu prostiile de chimicale ce sunt in stabilizatoarele alea si care se depun pe interiorul motorului.Tu ce stii despre ele, de ce le folosesti? Stabilizarea benzinei este probabil cel mai important lucru de facut cand pastrati motocicleta. Benzina este un amestec de diferiti compusi. In timp, cei mai volatili compusi se vor evapora, lasand o mazga care va infunda carburatoarele impiedicandu-le sa functioneze. Stabilizatorul de benzina (in mare) previne acest lucru. Trebuie sa stabilizati benzina inainte de a pastra motocicleta. Chiar daca motocicleta nu are carburatoare Consider destul de pertinenta explicatia de mai sus nu credeti? Problema mea este ca nu am gasit pe nicaieri stabilizator de benzina: la OMV m-au intrebat ce e aia, la MOL mi-au spus ca nu au avut niciodata, la LUKOIL nu are rost sa descriu.. iar in Auchan au numai Fuel Anti-Freeze care nu cred ca este acelasi lucru. Voi ati gasit pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Stabilizarea benzinei este probabil cel mai important lucru de facut cand pastrati motocicleta. Benzina este un amestec de diferiti compusi. In timp, cei mai volatili compusi se vor evapora, lasand o mazga care va infunda carburatoarele impiedicandu-le sa functioneze. Stabilizatorul de benzina (in mare) previne acest lucru. Trebuie sa stabilizati benzina inainte de a pastra motocicleta. Chiar daca motocicleta nu are carburatoare Consider destul de pertinenta explicatia de mai sus nu credeti? Problema mea este ca nu am gasit pe nicaieri stabilizator de benzina: la OMV m-au intrebat ce e aia, la MOL mi-au spus ca nu au avut niciodata, la LUKOIL nu are rost sa descriu.. iar in Auchan au numai Fuel Anti-Freeze care nu cred ca este acelasi lucru. Voi ati gasit pe undeva? Pe la noi la maramu' se gaseste in orice petrom la 32ron.o sticla alba cu scris rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 De cât e rezerva la trotineta mea (`03) ? ÂŞtiu că rezervorul e de 17 litri dar rezerva nu Âştiu de cât e. Am tot căutat pe net dar n-am găsit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.