Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Pe modelul dezbracat complet al Hornetului se poate monta carena de la modelul S ? Exista punctele de prindere necesare ? Bordul, conexiunile electrice sunt identice ?

Eu unul as vrea modelul sport cu carena si parbriz. Daca as avea o oferta buna la una fara carena fata, ce sanse as avea sa o "completez" de pe la dezmembrari ?

Dupa cum zicea si MetalWarior nu prea merita, si nici nu prea o sa gasesti carenuca aia la dezmembrari.

Bordul la Hornet N se misca impreuna cu ghidonul, la Hornet S este fix, si sta intr-un brat metalic, pe care nu cred ca il gasesti usor, iar sa il confectionezi la un atelier ar fi prea complicat, la fel si prinderile pentru oglinzi (oglinzile sunt fixe la S, adica nu se misca odata cu ghidonul), care sustin carena. Practic unicul lucru simplu sunt prinderile laterale...

 

So, nu merita...

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roger that ! Sper sa gasesc intr-un final un punct de intersectie intre bugetul de achizitie si preturile din piata. :laugh:

Multumesc pentru explicatii

Ce buget ai pentru motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce buget ai pentru motoreta?

 

Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. :laugh: Mai degraba un buget in formare. ;)

Sper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil.

 

@lucians: Multumesc pentru oferta. Ceea ce voi cauta mai spre primavara cred ca va fi totusi un "low cost", fabricatie '98-2000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. :laugh: Mai degraba un buget in formare. ;)

Sper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil.

Pana una alta, anul asta - ce mai prinzi din el - sau de la primavara vino pe la Constitutiei sa inveti cat mai multe despre viespi inainte de a o cumpara. Cat despre CB 500 - e o alegere grozava pentru un incepator - pentru mai multe detalii vb cu userul @dankey. El are si un CB500 foarte frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista un obicei ca in fiecare joi la 7 seara sa ne vedem in Piata Constitutiei. Acum fiind final de sezon ne adunam din ce in ce mai putini acolo dar sezonul urmator nu e departe. ;) . Ca sa vezi ce se mai intampla in comunitatea stuparilor romani mai uita-te din cand in cand si pe "HORNET'S RED CARPET". Acolo dam de stire intalneli, chestii, etc. ca sa nu poluam topicul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, dar nu stiu nimic despre Constitutiei. Obisnuiti le adunati intr-un stup acolo ? ;)

Da, vin toti hornetistii, fiecare joi la 19:00 in p-te Consitutiei, ultima data erau atat de multi incat nu au incaput in piata, dupa cum ziceam, la ce prezenta e, ar terbui sa venim pe culori, ca sa nu ne mai inghesuim acolo.

 

Ceea ce am acum nu se poate numi chiar un buget. smile.gif Mai degraba un buget in formare. biggrin.gif

Sper ca pana in primavara, prin economii si activitati suplimentare sa reusesc sa ating un nivel suficient pentru un Hornet. Daca nu, o s-o iau de mai jos ... un CB 500 probabil.

 

@lucians: Multumesc pentru oferta. Ceea ce voi cauta mai spre primavara cred ca va fi totusi un "low cost", fabricatie '98-2000.

 

Eu eram in aceiasi situatie in primavara asta (buget mic, dorinta mare), si am luat pana la urma hornet, un cb500 e la diferenta prea mica (100-300) de euro, din an similar, fata de hornet, iar ca si avantaje are doar intretinerea ceva mai ieftina (consum mai mic, consumbile mai putine si mai ieftine).

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune sa fie din plin,chiar daca vor strica putin aspectul.e mult mai safe.eu am extended,de 10cm pe fiecare parte.sa fie pe stoc :) .am vazut destui care au luat LSL,si alte dracii,care aratau bine si erau mai scurte si dupa 2 m de plizae ajungeau sa polizez si capacele motorului....sau mai rau,scapat pe loc si polizat ;)

 

Hai ma ca nu e chiar asa. Nu si-or justifica pretul ala asa de mare, dar nici asa de proaste sa julesti capacele daca scapi motorul de pe loc nu sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu eram in aceiasi situatie in primavara asta (buget mic, dorinta mare), si am luat pana la urma hornet....

 

Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ? :P

Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? ;) Banuiesc ca presari cate putin din fiecare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ? :P

Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? ;) Banuiesc ca presari cate putin din fiecare :)

 

Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"...

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma ca nu e chiar asa. Nu si-or justifica pretul ala asa de mare, dar nici asa de proaste sa julesti capacele daca scapi motorul de pe loc nu sunt.

 

ba da....trust me.scapat hornet pe loc nu perfect drept,si a ajuns omul la capace cat sa le strice aspectul ala frumos :P

Mesaj completat

Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"...

:) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, am studiat si preturile de anii trecuti, tre' sa recunosc ca de multe ori preturile de anul asta ma puneau pe ganduri. Nou fiind pe subiect, incepusem sa ma intreb daca nu cumva Hornetul are ceva "hibe de fabricatie" de se vinde atat de des si la preturi atat de mici. ;) Ulterior am constatat ca nu prea gasesti usor un Hornet-ist nemultumit si am inteles ca nu asta e problema.

Numai ca e criza inclusiv la mine :). Cash-ul se aduna greu, dar cu optimism il facem pana-n primavara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un sfat gratuit despre modalitatile de a iesi din situatia asta ?

Maresti bugetul ? Tai din dorinta ? Astepti o superoferta ? Banuiesc ca presari cate putin din fiecare

La mine a fost "super oferta" (l-am luat cu 400-500 euro sub pretul pietii, pana nu demult tot aveam impresia ca ceva tre sa fie aiurea la el, dar nu e :P , am fost al 2 mecanici, am facut si 8.000 km cu el si nu are nici o problema. A fost ieftin pt ca avea aproape 50.000 km, vopseaua zgaraiata cam peste tot, o mica infundatura in rezervor, bujii vechi, un bec ars in bord, si alte mici chestii pe care le-am rezolvat intr-o zi de munca), dadeam refresh la bikeshop fiecare 30 de minute, cred, si am sunat primu, am zis ca il iau (desi nu aveam toti banii, si am mai imprumutat), si l-am luat :):D:

 

Ce sa mai astepti domle? Nu, serios. E criza grav, preturile sunt scandalos de mici, si mai vine si iarna - alt considerent care va scadea preturile. Daca ai cash, ACUM e "ocazia cea mai oportuna" sa iti iei motoreta! Acum un an sau doi, orice anunt de vanzare de acum ar fi fost "superoferta"...

Uite un om care stie ce zice ;)

 

 

Stai la panda cu banu pregatit si cand prinzi o oferta buna sari pe ea, acum cand baga lumea motoarele la iernat, unii prefera sa dea motorul si cu 100 de euro mai ieftin decat sa caute si sa plateasca un garaj, plus ca acum nu mai merge faza cu "consumabile schimbate recent" si negociezi si in functie de asta (stiind ca un schimb de ulei + filtru e vreo 40-50 euro, toate trei placute de frana sunt 100, bujiile 40 euro, etc, ec ). Pe de alta partre trebuie sa fii constient ca va trebui oricum sa cheltui banii astia in primavara.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a fost "super oferta" (l-am luat cu 400-500 euro sub pretul pietii, pana nu demult tot aveam impresia ca ceva tre sa fie aiurea la el, dar nu e :) , am fost al 2 mecanici, am facut si 8.000 km cu el si nu are nici o problema. A fost ieftin pt ca avea aproape 50.000 km, vopseaua zgaraiata cam peste tot, o mica infundatura in rezervor, bujii vechi, un bec ars in bord, si alte mici chestii pe care le-am rezolvat intr-o zi de munca), dadeam refresh la bikeshop fiecare 30 de minute, cred, si am sunat primu, am zis ca il iau (desi nu aveam toti banii, si am mai imprumutat), si l-am luat ;):D:

 

asta nu e super oferta.e pret real!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da....trust me.scapat hornet pe loc nu perfect drept,si a ajuns omul la capace cat sa le strice aspectul ala frumos ;)

 

Acu asta cred ca tine si de noroc. Eu am luat 2 cazaturi pina acu pe aceeasi parte si nu e bubuit rau. Cel putin 2 metri tot s-a tarsait si mai are de unde sa se roada.

 

Pentru cine vrea sa-si puna avarii pe horneata:

http://www.louis.de/_10aed2ddd94dc61151bb9...tnr_gr=10034955

 

Eu ma gandeam sa-mi fac singur instalatia, ma ajungea undeva pe la vreo 50 de ron (trebuia sa iau doar butonul), dar mi se pare mai profi asa. Are si releu separat si indicator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta nu e super oferta.e pret real!

Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare ;) [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede :) ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare ;) [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede :) ]

Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet.

Pai mie batranii mi-au spus ca sunt doua randuri de metal, adica daca bag o tija, tot nu ajung la infundatura, oricum, e mica, are cam un cm adancime si vreo 2x2cm suprafata, am dat-o cu grund si am si vopsit acolo ca sa nu rugineasca. In principiu nu ma dearanjeaza.

 

Cat despre tehnologie, cand am fost cu masina odata la service, mi-au zis ca infundaturile se rezolva cu un magnet foarte puternic, care trage punct cu punct, ridicand cate o juma de milimetru, se merge din aproape in aproape, dureaza mult, dar metoda este sigura si nu schimba proprietatile metalului (ca atunci cand dai cu ciocanul el de exemplu ;) ).

O sa ma interesez in iarna de un pret exact, dar probabil ca o sa imi ceara peste 50 euro, si nu prea se merita (mai bine bag benzina si fac vreo 800 km cu banii astia)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa reformulez atunci: am dat cu 400 de euro mai putin decat oricare alt HornetS, pe care il gasisem in Bucuresti in ACEIASI stare ;) [exceptad eventual infundatura de 2 x 2 cm pe rezervor, care oricum nu se vede :) ]

 

gaseai mai ieftin in alte parti cu tot cu transport :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au zis ca infundaturile se rezolva cu un magnet foarte puternic, care trage punct cu punct, ridicand cate o juma de milimetru, se merge din aproape in aproape, dureaza mult, dar metoda este sigura si nu schimba proprietatile metalului (ca atunci cand dai cu ciocanul el de exemplu ;) ).

 

Daca tii la aspect, ia-ti o husa de rezervor Bagster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tii la aspect, ia-ti o husa de rezervor Bagster.

asa sau....se duce frumos la un meserias si rezolva rezervorul profi :)(scos infundatura,chituit,indreptat,etc...vopsit nu costa cat husa).dar nu cred ca tine prea mult ;)

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încearcă să scoți fundătura. Dacă n-a făcut muchie iese foarte uÂşor cu o tijă îndoită la ~180 de grade cu care împingi din interior, asta dacă îți permite poziția. Am scos vreo câteva fundături aÂşa, cei drept nu erau la Hornet.

 

Cum vine ca forma? In forma de U ? sau V ?

Mie mi s-a parut foarte interesanta aia cu sprayul de Azot si cu feonul sunt tare curios sa incerc, dar n-am nimic infundat inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vine ca forma? In forma de U ? sau V ?

Mie mi s-a parut foarte interesanta aia cu sprayul de Azot si cu feonul sunt tare curios sa incerc, dar n-am nimic infundat inca.

Eu am luat o bară metalică mai rezistentă Âşi am îndoit-o în formă de U cât să îmi fie mai uÂşor să o manevrez în interiorul rezervorului.

Nu trebuie îndoită neapărat la 180 de grade sau în formă de U.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...