Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Lasa ca vine satan si pe la tine in cativa ani :) :P

In regimul termic actual Hornetelul a inceput sa pape 9,1-9,2. Voi cum stati cu consumul?

cam nasol..dar tu o si calci prin oras asa ca nah..consuma. abia te-am ajuns din urma ieri :D

acum lasand gluma la o parte eu am alimentat duminica la OMV pe Vasile Milea si am taiat-o la Calarasi la Chiciu. La plecare din Chiciu dupa 2-3 km am trecut pe rezerva. Total 150km facuti cu vreo 10 litri de benzina.Pe autostrada am mers cu 170km/h si din cand in cand mai aveam reprize de 3-4km la 200km/h.

la un calcul scurt ies cam 6.66 litri% (ca sa fiu in trend cu cele 666 de pagini :) )

eu zic ca e rezonabil .

partea nasoala e ca am schimbat capacul la ambreiaj si cu ocazia asta am constatat ca uleiul era cam subtire si mirosea putin a benzina. nivelul la ulei era si el mai mare cu vreo 100ml .

am incercat sa aprind o "proba de ulei" dar nu s-a aprins deloc.

baiatul care mi-a vandut capacul si care parea mecanic destul de bunicel zicea ca e din cauza uni carburator care nu functioneaza corect si imi baga aiurea gaz in cilindru.

in fine, urmeaza sa verific la revizia din iarna cand o sa fac si curatarea/sincronizarea si testele de compresie, dar deocamdata ma abtin s-o mai forjez desi ma cam mananca mana :scratch:

cam ce valori ati scos la verificarea compresiei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam nasol..dar tu o si calci prin oras asa ca nah..consuma. abia te-am ajuns din urma ieri :)

acum lasand gluma la o parte eu am alimentat duminica la OMV pe Vasile Milea si am taiat-o la Calarasi la Chiciu. La plecare din Chiciu dupa 2-3 km am trecut pe rezerva. Total 150km facuti cu vreo 10 litri de benzina.Pe autostrada am mers cu 170km/h si din cand in cand mai aveam reprize de 3-4km la 200km/h.

la un calcul scurt ies cam 6.66 litri% (ca sa fiu in trend cu cele 666 de pagini :) )

eu zic ca e rezonabil .

partea nasoala e ca am schimbat capacul la ambreiaj si cu ocazia asta am constatat ca uleiul era cam subtire si mirosea putin a benzina. nivelul la ulei era si el mai mare cu vreo 100ml .

am incercat sa aprind o "proba de ulei" dar nu s-a aprins deloc.

baiatul care mi-a vandut capacul si care parea mecanic destul de bunicel zicea ca e din cauza uni carburator care nu functioneaza corect si imi baga aiurea gaz in cilindru.

in fine, urmeaza sa verific la revizia din iarna cand o sa fac si curatarea/sincronizarea si testele de compresie, dar deocamdata ma abtin s-o mai forjez desi ma cam mananca mana :P

cam ce valori ati scos la verificarea compresiei ?

 

Si uleiul meu miroase a benzina putin dar dupa 8000 cat are acu cred ca e normal. Mai subtire sau mai ars asa ochiometric nu mi se pare.

Citisem pe un topic ca poate ajunge benzina in ulei nu de la carburatoare ca oricum ce intra in camera se arde ci din cauza unor semeringuri parca am uitat cum se cheama exact e un topic pe la service.

Inca ceva: pentru cine are Motul 7100 cum arata cand este ars? E tot roz cum e la inceput sau isi mai schimba din culori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva: pentru cine are Motul 7100 cum arata cand este ars? E tot roz cum e la inceput sau isi mai schimba din culori?

la mine la 2 motociclete de cate ori am scos uleiul pentru a-l schimba, era un maroniu, roscat inchis. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

deoarece m-am hotarat sa-mi schimb motocicleta,o yamaha xt 600 e cu un gargaun ca al vostru,am decis sa postez aici in ideea de a obtine ceva informatii utile.am citit destul de mult din topicul vostru dar am cateva intrebari scurte si la obiect:

-la ce ani de fabricatie ar rebui sa ma uit pentru niste modele "reusite"?

-consumul mixt cat a iesit la voi?

-in cazul unei motociclete vopsite...deci oarecum cazute si zgariate...unde ar trebui sa fiu cel mai atent?

iar pe final precuzez ca as avea 1700 de eur maxim disponibili,si daca aveti ceva de vanzare in acesti banuti nu ezitati sa spuneti.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

deoarece m-am hotarat sa-mi schimb motocicleta,o yamaha xt 600 e cu un gargaun ca al vostru,am decis sa postez aici in ideea de a obtine ceva informatii utile.am citit destul de mult din topicul vostru dar am cateva intrebari scurte si la obiect:

-la ce ani de fabricatie ar rebui sa ma uit pentru niste modele "reusite"?

La bugetul acesta poti sa gasesti doar '98-'99 si '00-'02, modelel de pana in anul 2000 au roata fata cu janta de 16 si latimea de 130, si are cu un cal mai mult, in rest nu sunt deosebiri substantiale.

-consumul mixt cat a iesit la voi?

La mine consuma asa , dar difera in functie de starea motorului si stilul de pilotaj, oricum, la mine intre 7,4 si 9 in oras, intre 4.84 si 6,7 in afara.

-in cazul unei motociclete vopsite...deci oarecum cazute si zgariate...unde ar trebui sa fiu cel mai atent?

pai un hornet naked are 2 piese vopsite, rezervorul si codita! te uiti la ele atent si tragi concluzii, cam atat referitor la vopsea.

Sa te uiti la starea motorului pe laterale, daca a fost cazut , si cat de tare, uitate daca a fost radiatorul schimbat (=> accident mai grav). Uitate la furca, telescoape sa fie la fel si sa arate normal, sa nu aiba fisuri, sau sa fie diferenta de stare intre ele (unul sa fie vizibil mai nou decat altul).

Vezi jantele sa nu aiba indoituri. fisuri in cadru etc, etc ,etc (procedura standard)

Ca si specific, cam la orice hornet plimbat huruie ambreiajul, sa nu te mire, iar daca are ceva mai multi kilometri si nu a fost schimbata distributia, aceasta mai troncane.

iar pe final precuzez ca as avea 1700 de eur maxim disponibili,si daca aveti ceva de vanzare in acesti banuti nu ezitati sa spuneti.

multumesc

cu placere!

Mesaj completat

erata: 3 piese vopsite, rezervorul, codita si aripa fata :)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uleiul meu miroase a benzina putin dar dupa 8000 cat are acu cred ca e normal. Mai subtire sau mai ars asa ochiometric nu mi se pare.

Citisem pe un topic ca poate ajunge benzina in ulei nu de la carburatoare ca oricum ce intra in camera se arde ci din cauza unor semeringuri parca am uitat cum se cheama exact e un topic pe la service.

Inca ceva: pentru cine are Motul 7100 cum arata cand este ars? E tot roz cum e la inceput sau isi mai schimba din culori?

 

7100 iese mereu caramiziu. Este unul dintre uleiurile care se pastreaza cel mai bine in timp. Am scos zeci de litri de 7100 anu asta si intotdeauna a fost vascos si in stare foarte buna - deci nu pipi. Culoarea nu spune mai nimic, este absolut normal sa se "inegreasca". 8-10.000 km merg facuti fara sa atingi limita maxima recomandata de manual. Desigur, nu lasa uleiul mai mult de un an. Sinteticele se altereaza mult mai greu decat semisinteticele si nu-i nevoie sa le schimbi la 6 luni.

Ulei ars - doar daca il tii 30-40.000 sau sa incerci sa vezi cum se prezinta un ulei de camion cu schimb la 100.000 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

deoarece m-am hotarat sa-mi schimb motocicleta,o yamaha xt 600 e cu un gargaun ca al vostru,am decis sa postez aici in ideea de a obtine ceva informatii utile.am citit destul de mult din topicul vostru dar am cateva intrebari scurte si la obiect:

-la ce ani de fabricatie ar rebui sa ma uit pentru niste modele "reusite"?

-consumul mixt cat a iesit la voi?

-in cazul unei motociclete vopsite...deci oarecum cazute si zgariate...unde ar trebui sa fiu cel mai atent?

iar pe final precuzez ca as avea 1700 de eur maxim disponibili,si daca aveti ceva de vanzare in acesti banuti nu ezitati sa spuneti.

multumesc

 

Salut parerea mea e ca cel putin modelul meu 2000-2001 (PC34) este destul de reusit. In sus nu pot fi decat mai bune ca asta dar normal si mai scumpe.

Ce poti gasi de banii astia zic eu este un 1998-2000 in stare buna(multi kilometri) sau ceva mai nou dar in stare mult mai proasta (busit sau alte nasoleli).

Eu as prefera varianta cu multi kilometri. Este destul de fiabila sa atinga suta fara probleme majore.

Cred ca mediul la mine iese pe undeva pe la 6-7/100 dar depinde mult de stilul de mers. Nu este un motor chiar eco la 100 CP :P

Chiar daca e vopsita nu inseamna ca a fost accidentata...grav. Uita-te la cadru, suduri suspecte, elemente originale schimbate (gen far, furca, roata fata, codita, bord, ghidon - chiar si asa poate omul doar a customizat-o dar totusi e un semn sa te uiti mai atent) mai vezi cum arata si motorul plus capacele laterale.

ravenita si-a dat recent motorul la un pret apropiat...deci oferte s-ar gasi totusi nu cred ca te coafa culoarea :))

 

 

Mesaj completat

7100 iese mereu caramiziu. Este unul dintre uleiurile care se pastreaza cel mai bine in timp. Am scos zeci de litri de 7100 anu asta si intotdeauna a fost vascos si in stare foarte buna - deci nu pipi. Culoarea nu spune mai nimic, este absolut normal sa se "inegreasca". 8-10.000 km merg facuti fara sa atingi limita maxima recomandata de manual. Desigur, nu lasa uleiul mai mult de un an. Sinteticele se altereaza mult mai greu decat semisinteticele si nu-i nevoie sa le schimbi la 6 luni.

Ulei ars - doar daca il tii 30-40.000 sau sa incerci sa vezi cum se prezinta un ulei de camion cu schimb la 100.000 :)

Schimbasem data trecuta pe la 8000 si arata foarte fresh(roz si cu mirosul ala de trandafiri)..am stat mult timp in dubii daca chiar am facut 8000 de km sau nu, asta deacu arata putin mai ars tot pe la 8000 si miroase a benzina. Ma gandeam ce sa-i bag la primavara 5100 sau 7100.

Voi ce ati mai bagat? Bardhal si mai de care?

Mesaj completat

uite aici o oferta la banii tai..vezi daca o maia re..

/index.php?showtopic=555971

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva până acum Procycle , de pe louis, cod 10038451 ?

Eu am folosit la nsr vreo 20.000km Procycle 2t Âşi era criminal uleiul. Din ce am văzut feedback-ul pe louis e pozitiv la toți ce-i ce l-au folosit, 5 Âşteluțe.

O prostie fata de Motorex si Motul, nici Motulul nu mai este ce era odata, asa ca pentru mine Motorex a ramas baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

deoarece m-am hotarat sa-mi schimb motocicleta,o yamaha xt 600 e cu un gargaun ca al vostru,am decis sa postez aici in ideea de a obtine ceva informatii utile.am citit destul de mult din topicul vostru dar am cateva intrebari scurte si la obiect:

-la ce ani de fabricatie ar rebui sa ma uit pentru niste modele "reusite"?

-consumul mixt cat a iesit la voi?

-in cazul unei motociclete vopsite...deci oarecum cazute si zgariate...unde ar trebui sa fiu cel mai atent?

iar pe final precuzez ca as avea 1700 de eur maxim disponibili,si daca aveti ceva de vanzare in acesti banuti nu ezitati sa spuneti.

multumesc

Mai pui 100 de euro si iei motorul meu daca te intereseaza http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-339688.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nimic extraordinar la aceasta motocicleta, indiferent de generatie. Am mers pe toate. No offence!

Cred ca pina la urma totul se rezuma la gust lasand la o parte chestiile mecanice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot pe motul 7100 merg de vreo 2 ani, nu am avut niciodata vreo problema si chiar se simte ok motorul cu el.

 

Gata, azi oficial am dus Hornetul la noua proprietara, tot fata... :) Parca nu imi venea sa il las acolo in parcare si cand am ajuns acasa si era locul motorului liber am avut o tresarire :P Dar in cateva ore vine cbr-ul ca sa umple golul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot pe motul 7100 merg de vreo 2 ani, nu am avut niciodata vreo problema si chiar se simte ok motorul cu el.

 

Gata, azi oficial am dus Hornetul la noua proprietara, tot fata... :P Parca nu imi venea sa il las acolo in parcare si cand am ajuns acasa si era locul motorului liber am avut o tresarire :) Dar in cateva ore vine cbr-ul ca sa umple golul.

 

eu nu reusesc sa inteleg de ce va schimbati naked-urile.

 

fie ca este honda, kawa, yamaha sau suzuka.... sorry dar nu inteleg :) ! ca sa nu mai zic: imi facusem prieteni printre voi si acum toti le vindeti.

sincer si pe mine m-a incercat gandul asta, dar doar ca sa-mi iau o masina (pentru timpul rece) si de restul unul din modelele mai vechi si mai ieftine.

 

are putere, are cuplu, are 'muscle'... nu, eu nu vreau plasticata. singura "problema" care am avut-o cu el este ca mi se parea ca este cam mica sub mine (ati vazut cata mai animalul sunt), dar cu asta noua am depasit si acest hop.

 

ok... bafta multa la cbr-it ravenitzo si sa nu uiti... cu cbr sau fara... "noi - restul naked" tot te asteptam joi seara la constitutiei... la 7 (cand s-o incalzii :-p )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu reusesc sa inteleg de ce va schimbati naked-urile.

 

fie ca este honda, kawa, yamaha sau suzuka.... sorry dar nu inteleg :) ! ca sa nu mai zic: imi facusem prieteni printre voi si acum toti le vindeti.

sincer si pe mine m-a incercat gandul asta, dar doar ca sa-mi iau o masina (pentru timpul rece) si de restul unul din modelele mai vechi si mai ieftine.

 

are putere, are cuplu, are 'muscle'... nu, eu nu vreau plasticata. singura "problema" care am avut-o cu el este ca mi se parea ca este cam mica sub mine (ati vazut cata mai animalul sunt), dar cu asta noua am depasit si acest hop.

 

ok... bafta multa la cbr-it ravenitzo si sa nu uiti... cu cbr sau fara... "noi - restul naked" tot te asteptam joi seara la constitutiei... la 7 (cand s-o incalzii :-p )

Fii sigur ca o sa vin, fie ca shimb motocicleta sau orice altceva, prieteniile raman :P Mai ales ca toti sunteti super ok si ne-am inteles mereu!

Eu una am schimbat hornetul pentru un motiv mare, PT MINE, si anume faptul ca la drum lung efectiv ma rupe vantul. Eu sunt usoara si inalta, ma stiti, cand depasesc 100 km/h deja toti muschii gatului, mainilor si umerilor se incordeaza de numa numa. Mereu dupa un drum lung sunt anchilozata de spate, din cauza faptului ca stau incordata ca sa fac contra vantului. Nu stiu cum e pentru o persoana mai bine facuta, dar la cele 49 kg ale mele, e chinuitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

ma bate gandu la motorul asta.

singura deficienta ca sa-i zic asa din ce mi-a povestit proprietarul ar fi ca nu are bord.

a mai montat careva borduri de alea electronice la hornet?este greu,adica ai cum si unde sa legi toate firele si senzorii?

Mesaj completat

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

ma bate gandu la motorul asta.

singura deficienta ca sa-i zic asa din ce mi-a povestit proprietarul ar fi ca nu are bord.

a mai montat careva borduri de alea electronice la hornet?este greu,adica ai cum si unde sa legi toate firele si senzorii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bun pretul dar motorul are o culoare pe care nu o recunosc si in prima poza observ si un furtun care iese de prin carburatoare si se termina cu o piesa metalica ...si atarna pe langa capacul ala de plastic de la pinion .

care e faza cu furtunul ala ? si ce cauta pe langa pinion ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

Sincer ai mare grija. Una este o cazatura in care efectiv ti se zgarie carena, rezervorul, si alta este ca bordul sa fie spart. Inseamna ca impactul a fost destul de mare. Verifica furca, discurile, mare atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

In rest arata destul de bine, sa te uiti la furca, telescopul dreapta imi pare cam julit deasupra aripii, acolo nu avea cum sa-l atinga decat la ceva frontal, daca sunt ambele identice, fara crapaturi si sudura e ok. Bord posibil sa gasesti la 100 de euro, dar grija mare la an, ca e diferenta intre ele. Bord nu e chiar asa usor de gasit ca la prima vedere.

Totusi nu-mi explic cum de s-a facut praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...