Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

Sincer ai mare grija. Una este o cazatura in care efectiv ti se zgarie carena, rezervorul, si alta este ca bordul sa fie spart. Inseamna ca impactul a fost destul de mare. Verifica furca, discurile, mare atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,acela este cablu de kilometraj.exact ca la cbr f4.

am vb cu omul,si a zis ca in urma unei cazaturi s-a tarait pe asfalt pana in bordura,unde a si pleznit bordul.rez si codita sunt vopsite in urma incidentului,dar in rest nemaifiind nimic avariat.

tocmai am vorbit cu cineva de un bord si a zis ca pana in 100 de eur m-ar rezolva.

acum ramane de vazut daca pleaca mobra mea maine,si daca o sa fie ok hornetu,inafara de bord.

In rest arata destul de bine, sa te uiti la furca, telescopul dreapta imi pare cam julit deasupra aripii, acolo nu avea cum sa-l atinga decat la ceva frontal, daca sunt ambele identice, fara crapaturi si sudura e ok. Bord posibil sa gasesti la 100 de euro, dar grija mare la an, ca e diferenta intre ele. Bord nu e chiar asa usor de gasit ca la prima vedere.

Totusi nu-mi explic cum de s-a facut praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi ok totul in afara de bord nu ar fi problema.

in poze poate sa arate intr-un fel iar la fata locului altfel,de obicei cam asa se intampla.

un prieten bun a avut un hornet,si in incercarile lui de stuntriding a franat fata la 80,a patinat cauciucu si a cazut.mobra a mers tarais pe strada fara sa se izbeasca de nimic

rezultat:jug superior rupt,telescoape indoite,bordul zburat,maneta frana rupta,ghidon indoit,rezervor infundat,aripa fata crapata si codita zgariata.

mi-am facut o parere destul de nasoala atunci despre naked-uri.cam sensibile la cazaturi,dar asta e,nu-s facute ca sa cada.

oricum cunostiinte de mecanica am,ochi bun la depistat defecte am,eu am intrebat in ideea daca stiti hibe ascunse ale motorului,gen cum mi-a spus un coleg ca ambreiajul cam trancane daca are multi km facuti...etc

astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord.

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi ok totul in afara de bord nu ar fi problema.

in poze poate sa arate intr-un fel iar la fata locului altfel,de obicei cam asa se intampla.

un prieten bun a avut un hornet,si in incercarile lui de stuntriding a franat fata la 80,a patinat cauciucu si a cazut.mobra a mers tarais pe strada fara sa se izbeasca de nimic

rezultat:jug superior rupt,telescoape indoite,bordul zburat,maneta frana rupta,ghidon indoit,rezervor infundat,aripa fata crapata si codita zgariata.

mi-am facut o parere destul de nasoala atunci despre naked-uri.cam sensibile la cazaturi,dar asta e,nu-s facute ca sa cada.

oricum cunostiinte de mecanica am,ochi bun la depistat defecte am,eu am intrebat in ideea daca stiti hibe ascunse ale motorului,gen cum mi-a spus un coleg ca ambreiajul cam trancane daca are multi km facuti...etc

astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord.

 

nakled-urile,ca si alte motorete,sunt gandite sa mearga..nu sa se tarasca.cam sensibila la cazatura?pai la cum a cazut amicul tau si la ce viteza ma mir ca nu a explodat motorul :) .sunt metale,plastice si alte materiale care care cand o tronzeste e ABSOLUT NORMAL sa nu ramana intacte si la locul lor...la orice motoreta.

bordul original nu il vei gasi nici ieftin nici usor.trust me.eu am desfacut motoreta mea si am vandut toate piesele originale,iar acum la peste un an de cand le-am vandut inca ma suna oamenii sa imi ceara bordul.ca la pret urias gasesti ce vrei tu,dar ieftinsi bun nope.in poze motorul arata ca de 1500euro,sincer.bafta la cumparare! :P

 

ps:troncanitul ambreiajului,s-a mai discutat mai pe indelete,nu are legatura DOAR cu numarul de kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit cineva până acum Procycle , de pe louis, cod 10038451 ?

Eu am folosit la nsr vreo 20.000km Procycle 2t Âşi era criminal uleiul. Din ce am văzut feedback-ul pe louis e pozitiv la toți ce-i ce l-au folosit, 5 Âşteluțe.

 

De la Procycle am folosit doar produsele de intretinere lant, anticoroziv, curatare motor si aditiv benzina, mi s-au parut destul de bune la ce pret au, insa pe partea de ulei de motor as merge pe ceva consacrat

 

Mesaj completat

Fii sigur ca o sa vin, fie ca shimb motocicleta sau orice altceva, prieteniile raman :P Mai ales ca toti sunteti super ok si ne-am inteles mereu!

Eu una am schimbat hornetul pentru un motiv mare, PT MINE, si anume faptul ca la drum lung efectiv ma rupe vantul. Eu sunt usoara si inalta, ma stiti, cand depasesc 100 km/h deja toti muschii gatului, mainilor si umerilor se incordeaza de numa numa. Mereu dupa un drum lung sunt anchilozata de spate, din cauza faptului ca stau incordata ca sa fac contra vantului. Nu stiu cum e pentru o persoana mai bine facuta, dar la cele 49 kg ale mele, e chinuitor.

 

Mie imi place vantul.. :)

 

Momentan nu as schimba Hornet-ul decat pe un alt Hornet, nou!

 

Mesaj completat

astept acum sa vina persoana interesata de motocicleta mea,si daca o fi s-o vand am sa ma duc pana la campina sa vad hornetul acela fara bord.

 

Mai bine mai cauti pe bikeshop, modelul acela la 1500 EUR nu miroase a bine!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel.

 

si mai exact pt ce vrei tu rapoarte schimbate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva rapoartele ? Merg mult în oraÂş Âşi nu merg cu 200 în afară aÂşa mă bate gândul să îi pun 13 pe față Âşi 48 pe spate. Ăsta e maximul pe care l-am găsit pentru pinioane de oțel.

pai mai bine iti cumperi un scuter daca vrei doar pt oras. consuma 2% :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce relevanță are?

 

Pentru un demaraj mai puternic Âşi niÂşte rapoarte mai scurte.

 

pai ce relevanta are atunci ce ai intrebat tu?...anyway....o sa ai "demaraj mai puternic Âşi niÂşte rapoarte mai scurte".ca sa ce?asta tu stii. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa-mi dau seama daca a fost afectat cadru in vrun fel,pot masura distanta de la ax la ax,corect?

cat ar trebui sa fie in mod normal,evident plus minus corectia de intins lantul?

a masturat careva?

Nu am auzit de asa ceva.

Te uiti la cadru sa vezi daca este lovit in vreun fel si apoi mergi cu ea in linie dreapta fara maini si nu are voie sa traga stanga/dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Hornet 2002. Ce antigel sa pun? Cam in ce prportie? Cat intra? Motorul e luat din Italia si acolo sigur nu au temperaturile negative de la noi iarna, asa ca as vrea sa schimb lichidele din radiator.

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3.2 litrii in radiator si motor si 0.8 litrii in rezerva la cel din 2003. Deci tot asa trebuie sa ai si tu.

post-40610-1288994135_thumb.jpg

Nu prea cred ca ai nimerit cantitatea.din cate stiu eu intra parca 2 litri in radiator si inca aproape un litru in vas.poate gresesc:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am luat-o din manual, nu am luat-o la nimereala.

Daca aia ce au facut motorul nu stiu, atunci nu stiu nici eu :moto:

Da am manualul, vezi link mai sus, pe pagina precedenta.

post-40610-1289032366_thumb.jpg

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am pus si eu finala de la BOS din carbon.

Doua poze si doua filmulete, unul dintre ele fara evacuare :moto:

pentru cea cu evacuare BOS si
.

facking shit....e criminala toba :kiss:

sper sa nu te injure vecin ii prea mult :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...