Chivu Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Cu ceva modificări se poate face asta, dar eu m-aÂş abține. Greutatea în plus, mai ales în partea de sus e naÂşpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Daca tu poti compara Honda cu Suzuki si mai ales modelele...mai studiaza problema la fiabilitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) o intrebare de necunoscator : se poate schimba toba de pe honet600 cu 2x pe ambele parti asa cum e la hornet900 ? caut sa-mi iau o prima motocicleta in cel mult o luna si nu ma pot hotari asupra modelului . initial voiam un enduro dar dupa ce am mers pe unu m-am razgandit . acum stau intre hornet si gsr600 si singurul lucru care nu-mi place la hornet este evacuarea . cea de pe 900 e ok dar hornet900 nu prea gasesti de vanzare Mie imi place mai mult evacuarea asta de la gsr http://www.raptorsandrockets.com/images/Su...600_d9-036r.jpg Dar ma opresc la evacuare. Editat Aprilie 20, 2011 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Daca tu poti compara Honda cu Suzuki si mai ales modelele...mai studiaza problema la fiabilitate.. Pai tocmai ca modelee sunt fix din aceeasi clasa, si comparatia e buna, ambele au 600cc, 4 in linie, racit cu aer, aprox 100 cai, cam aceeasi greutate, pozitie, etc. Designul la suzuki este putin mai modern si arata nemaipomenit din toate unghiurile (nu ca hornetul nu ar arata, dar hornetul, dupa mine, e cam cu 5 ani in spate cu designul). Cat despre fiabilitate, e cu dus si intors, sunt si horneturi care mai crapa, sunt GSR-uri cu multi km la bord. E mai mult chestie de gust, si de preferinta personala. Mentionez ca am hornet, dar mai oftez cand vad unghiurile unui GSR Adica, cred ca hornetul din 2007 trebuia bagat din 2004, ca sa fie in pas cu concurenta... Editat Aprilie 20, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 @ Trandafir : Are un prieten un 900 impecabil pe la vreo 3000e,daca te intereseaza,da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 sunt destule viespi de 900 in diferite stari pt diferite buzunare.....AFARA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 sunt destule viespi de 900 in diferite stari pt diferite buzunare.....AFARA! Alea de afara sunt extrem de scumpe. Mai pui cateva mii si iei CB 1000 R mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Alea de afara sunt extrem de scumpe. Mai pui cateva mii si iei CB 1000 R mai bine. nu mos...incep pe la 2000euro si urca pana la..cat ai sa dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Poate de la 3000 in sus, 4000 unul in stare buna. Iar la aia 4000 mai pui inca 2000 si asa a iesit de CB1000R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Poate de la 3000 in sus, 4000 unul in stare buna. Iar la aia 4000 mai pui inca 2000 si asa a iesit de CB1000R http://www.moto.it/moto-usate/honda/hornet...tml?msg=3016960 iote aici.....gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Am rezolvat se pare problema consumului mărit de combustibil. Am scos 7,5% mers vreo 40-50km înafară Âşi restul până la 100 în oraÂş. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Am rezolvat se pare problema consumului mărit de combustibil. Am scos 7,5% mers vreo 40-50km înafară Âşi restul până la 100 în oraÂş. Mai important este sa zici cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 De cateva zile am observat ca becul de la HISS nu mai clipeste cand opresc motorul, deloc! Cand pun contactul se aprinde, iar dupa 2 secunde se stinge (asa cum face el normal) deci becul nu este ars... Oare care este cauza ca nu mai clipeste cand iau contactul la motor cum facea inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Probabil ai umblat la butoane Âşi s-a dezactivat. Ca să-l reactivezi (e vorba doar de LED nu de întreg sistemul HISS) pui contactul Âşi ții apăsat butonul din dreapta până clipeÂşte LED-ul. Era filtrul de aer îmbâcsit, am uitat să precizez că am postat în viteză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Interesant. Nu stiam ca merge dezactivat ledul respectiv. O sa incerc maine sa vad daca merge asa cum spui tu. Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar ultima data cand am iesit la o tura mai lunga am vazut ca tot incepe sa-si dea in nas asa cum face cand incepi sa ramai fara benzina. Si am mers pana cand a murig de tot, becul de benzina nu se aprinsese. Am dat cheie si nu a vrut. Am pus pe rezerva si a pornit. Cand am ajuns la peco am bagat de 50 lei deci chiar nu mai aveam benzina. Oare de ce nu s-a aprins si becul de benzina? Si ala se dezactiveaza cumva? Pana acum a mers tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Stiti cumva daca placutele de frana de la o viespe an de fabricatie 2005 se potrivesc si pe modelul 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Multumesc.Si eu aveam aceasta problema.Am rezolvat-o in dimineata asta ! Probabil ai umblat la butoane Âşi s-a dezactivat. Ca să-l reactivezi (e vorba doar de LED nu de întreg sistemul HISS) pui contactul Âşi ții apăsat butonul din dreapta până clipeÂşte LED-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Interesant. Nu stiam ca merge dezactivat ledul respectiv. O sa incerc maine sa vad daca merge asa cum spui tu. Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar ultima data cand am iesit la o tura mai lunga am vazut ca tot incepe sa-si dea in nas asa cum face cand incepi sa ramai fara benzina. Si am mers pana cand a murig de tot, becul de benzina nu se aprinsese. Am dat cheie si nu a vrut. Am pus pe rezerva si a pornit. Cand am ajuns la peco am bagat de 50 lei deci chiar nu mai aveam benzina. Oare de ce nu s-a aprins si becul de benzina? Si ala se dezactiveaza cumva? Pana acum a mers tot timpul Cu ce viteză mergeai ? Mi s-a întâmplat Âşi mie asta. La vreo 160 a început subit să dea în nas, dar eram obiÂşnuit de la vechea drujbă care n-avea bec să te atenționeze Âşi-am dat-o rapid pe rezerva. În oraÂş , mai întâi se aprinde becul apoi o intră pe rezervă. Din caza faptului că trage multă benzină cred că se întâmplă aÂşa. Te-ai uitat sub rezervor să fie mufa conectată? La baza rezervorului, aproape de surubul de prindere e o mufă. Multumesc.Si eu aveam aceasta problema.Am rezolvat-o in dimineata asta ! Cu plăcere. Mie mi-ar fi plăcut să se poată dezactiva întregul sistem. Să fiu sincer mi se pare pe degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Eram in afara localitatii, aprox 100-120 si tot auzeam toba cum pocnea usor fara oprire.. Pana cand tot a scazut in viteza si s-a oprit O sa ma uit si la mufa Mersi mult Editat Aprilie 26, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Mai mult ca sigur nu-i nici o problemă. AÂşa face înafară. Nu îmi mai amintesc bine, dar parcă am pățit lafel Âşi la hornetul negru, `04. Mă întorceam de la BucureÂşti, nu Âştiam că are bec pentru benzină Âşi l-am dat pe rezervă pe la vreo 100 apoi am întrat după vreo câteva sute de metri la peco. în oraÂş după câteva zile am văzut Âşi becul ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am rezolvat "problema" cu HISS-ul, mersi Chivu. Acum sa vedem si cu becul de benzina ce-o fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Acum sa vedem si cu becul de benzina ce-o fi Eu as verifica: 1. existenta becului si a circuitului la bec. Mai stiu un caz care a ramas fara benzina si in aceeasi uimire a lipsei indicastorului de bord si-a amintit ca era o optiune pe care n-o comandase la achizitia motoretei. E vorba de un CBF600 din 2008. 2. buna functionare a becului din bord. Este un fenomen foarte probabil ca un bec sa se arda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Pai cum am zis mai sus, becul ERA functional! Deci in cel mai rau caz ar fi varianta 2 sa se fi ars! O sa vad iar cand raman fara benzina daca se aprinde sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutari! Intrebare pentru cei care au verificat ci nu din auzite. Coada de hornet 2001 poate fi inlocuita cu cea de dupa 2003 (cea ascutita) fara modificari? LEVIERE DE FRANA SI AMREIAJ DE CULOARE ALBASTRA ARE CINVE DE VANZARE? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.