Floryn_k1 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) Cand o pui in ultima pozitie poti sa scoti cheia dar daca actionezi avariile ele merg. E un fel de parking light. Probabil la modelele mai vechi PC34 daca aprinzi pozitia..ea ramane aprinsa fara cheie in contact. doar atat...? este model 2006 ca dak ar fi sa traducem cuvantul asta nu prea ar avea legatura cu ceea ce spui....ma rog nu stiu ce este si vreau sa aflu.... Editat Martie 5, 2013 de Floryn_k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 2006 este PC36, cum am si eu. Daca o pui pe ultima pozitie, scoti cheia din contact si pornesti avariile ele or sa mearga. PC34 , adica pana in 2002 inclusiv, nu au avarii, ele au inca buton de aprins farurile. Nu se aprind automat ca la noi la punerea contactului. Nu inteleg ce nu ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 2006 este PC36, cum am si eu. Daca o pui pe ultima pozitie, scoti cheia din contact si pornesti avariile ele or sa mearga. PC34 , adica pana in 2002 inclusiv, nu au avarii, ele au inca buton de aprins farurile. Nu se aprind automat ca la noi la punerea contactului. Nu inteleg ce nu ai inteles. nu e vb ca nu am inteles, dar ma gandeam ca ar avea o oricare legatura cu pornirea . tinand cont ca scrie ignition. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Ignition se refera la tot ansamblul ala, nu la pozitia de care ti-am vorbit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 salut, pentru un hornet 98 (pc34), cu roata din fata pe 16", de unde va luati discurile de frana pentru fata? la louis am gasit cu 200EUR/bucata si sunt cam foarte scumpe pentru mine, in acest moment. alte optiuni in afara de sh? exista? ceva mai ieftin, mai acceptabil. multumesc Sal! pe eBay gasesti NOI ieftine si tot setul..eu am luat toate cele 3 discuri la 260 dolari cheltuieli totale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 inclin sa cred ca nu merge doar schimbarea rotii si trebuie facute adaptari pentru etrieri. nu mai inclina. se schimba roata cu tot cu discuri si ATAT. nu poti pastra discurile din cauza spusa mai sus plus ca la prinderi, discurile de roata pe 16 nu merg pe 17. au alte gauri. in rest pozitia discurilor e identica si nu trebuie sa schimbi nimic altceva. Deci 6mAh e bateria cum scria in in manual.. nici un mAh. daca pui M in fata la AH, iese mili amper ora. cu 6 mah nu cred ca aprinzi nici un licurici. bateria mea de telefon are 1400mah. bateria de moto are 6Ah. (ma rog, a mea are 8Ah). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 se vinde...am trecut la hornet900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salutare. Pret, detalii? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Sal! pe eBay gasesti NOI ieftine si tot setul..eu am luat toate cele 3 discuri la 260 dolari cheltuieli totale. astept niste poze de la un dezmembrator. am gasit cu 350RON perechea de fata. de asemenea, astept si masurile (mm) nu mai inclina. se schimba roata cu tot cu discuri si ATAT. nu poti pastra discurile din cauza spusa mai sus plus ca la prinderi, discurile de roata pe 16 nu merg pe 17. au alte gauri. in rest pozitia discurilor e identica si nu trebuie sa schimbi nimic altceva. am inteles, sa traitz! PS:multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Incorect partial. Au aceeasi scanteie numai ca dureaza mult mai mult. un set normal se recomanda schimbarea la 12000 Km iar cele cu iridium dureaza in jur de 50.000 Km. Este si adevarat ca daca nu ai carburatia setata corect nu or sa dea scanteie. Sunt mult mai sensibile decat cele normale. In manual scrie ca la 24k, dar tin si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu. Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului. Editat Martie 7, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 ce ziceti baieti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cel mai probabil la impact o sa iti rupa suportii motor. Nu prea e facut sa preia impactul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu. Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului. deci uleiul se schimba la 12000 si nu la 6000 este adevarat ca in 12000 de km electrozii de la bujie se consuma un pic si poate sa dea scinteia aiurea si uleiul ...in cartea tehnica se specifica doar 10-40 si un cod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) In manual scrie la 12800 Km. Nu stiu ce manual ai tu. Asta cu tin si mai mult e vorba de roman adevarat, in fond...stie romanul mai bine ca japonezu` ce mama drac, nu ? Ele tin mai mult dar nu mai sunt in parametrii initiali deoarece distanta se mareste sau arunca scanteia aiurea si influenteaza mersul motorului. Nu inteleg de ce esti asa acid. Am manualul pentru hornetul din '98. m-am incurcat in citiri, in fine, la mine e la 24k. Utlima data le-am schimbat pe ale mele la 22mii, si chiar nu aveau nici o problema cand le-am schimbat, pornea fara probleme, si nu mergea in mai putini cilindri. Consumul era in parametri. Le-am schimbat ca am facut o calatorie de 6k dintr-o bucata si nu am vrut sa am surprize. Editat Martie 7, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Ala e manualul de la PC36, poate la 900 si PC34 e putin diferit dar la bujiile care nu sunt iridium , sunt standard, nu am vazut manual care sa recomande schimbarea lor mai sus de 13.000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cel mai probabil la impact o sa iti rupa suportii motor. Nu prea e facut sa preia impactul. eu am incercat...i-am facut eu. la caderi de pe loc sunt buni...nu o sa dau peste 50 de euro pe doua bucsi de fier sau aluminiu...o idee buna o sa-i fac din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000. metal, vad ca tu ai hornet S, ia posteaza ce bujii iti recomanda producatorul. Mi-e ca la tine vine default cu iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000. O fi si una si alta, toate companiile auto/moto scot mai mult din service decat din vanzare (erau niste date, mai ales la masini mici, profitul la vanzare e 1-1,5k euro, la motor probabil si mai putin). La masini se schimba pe la 30k bujiile. Cum la motocicleta sunt turatii mai mari, e normal sa se schimbe mai des, insa bujiile nu sunt atat de sensibile. Primele simptome sunt pornitul mai greu, inecatul mai usor, consumul mai mare si "missfire"-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia.. Editat Martie 7, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia.. Nu exista, cate stiu manualul pentru hornet S pentru ca motorul este absolut identic cu modelul din 2000-2002, singurele deosebiri sunt bordul, carena, si cica furtunele de franga un pic mai rigide. Este aceiasi bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Da, scuze de aciditate, nu imi vine sa cred ca ori ne trag astia pe cosor sa schimbam consumabilele de doua ori mai repede ori a fost o eroare sa sugereze ca bujia poate dura 24.000 Km si dupa multe teste s-au gandit sa o tina maxim 12.800 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 eu acum m-am uitat in manual la tipul de bujii CR8EH9 (STANDARD) CR9EH9 (For high speed running) ce vor sa zica? mentionez la motorul de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Acum sa o iau si pe partea cealalta, motoarele de PC34 si PC36 au schimbari mici sub capota. Poate CDI-ul , avansul de pe PC36 e diferit si toceste bujia mai repede. E cea mai plauzibila explicatie. Calin1974, una e o bujie rece si alta e bujie calda. Baga ce recomanda stock mai bine. Si pe site-ul NGK ei recomanda CR8EH-9 Editat Martie 7, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 si la manualul meu zice schimb bujii la 12800km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.