sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Ala e manualul de la PC36, poate la 900 si PC34 e putin diferit dar la bujiile care nu sunt iridium , sunt standard, nu am vazut manual care sa recomande schimbarea lor mai sus de 13.000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cel mai probabil la impact o sa iti rupa suportii motor. Nu prea e facut sa preia impactul. eu am incercat...i-am facut eu. la caderi de pe loc sunt buni...nu o sa dau peste 50 de euro pe doua bucsi de fier sau aluminiu...o idee buna o sa-i fac din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000. metal, vad ca tu ai hornet S, ia posteaza ce bujii iti recomanda producatorul. Mi-e ca la tine vine default cu iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 PC34 si PC36 folosesc acelasi bujii CR9EH-9. Nu stiu care e susta aici, daca e doar de marketing sau au observat ei ca se duc bujiile daca le tii 24.000. O fi si una si alta, toate companiile auto/moto scot mai mult din service decat din vanzare (erau niste date, mai ales la masini mici, profitul la vanzare e 1-1,5k euro, la motor probabil si mai putin). La masini se schimba pe la 30k bujiile. Cum la motocicleta sunt turatii mai mari, e normal sa se schimbe mai des, insa bujiile nu sunt atat de sensibile. Primele simptome sunt pornitul mai greu, inecatul mai usor, consumul mai mare si "missfire"-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia.. Editat Martie 7, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Zi-mi ce bujii recomanda manualul ca nu am gasit deloc manual de hornet S L.E. In principiu tot CR9EH-9 foloseste ca e acelasi motor. Ori manualul se refera la iridium ori ceva miselesc se intampla cu astia.. Nu exista, cate stiu manualul pentru hornet S pentru ca motorul este absolut identic cu modelul din 2000-2002, singurele deosebiri sunt bordul, carena, si cica furtunele de franga un pic mai rigide. Este aceiasi bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Da, scuze de aciditate, nu imi vine sa cred ca ori ne trag astia pe cosor sa schimbam consumabilele de doua ori mai repede ori a fost o eroare sa sugereze ca bujia poate dura 24.000 Km si dupa multe teste s-au gandit sa o tina maxim 12.800 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 eu acum m-am uitat in manual la tipul de bujii CR8EH9 (STANDARD) CR9EH9 (For high speed running) ce vor sa zica? mentionez la motorul de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Acum sa o iau si pe partea cealalta, motoarele de PC34 si PC36 au schimbari mici sub capota. Poate CDI-ul , avansul de pe PC36 e diferit si toceste bujia mai repede. E cea mai plauzibila explicatie. Calin1974, una e o bujie rece si alta e bujie calda. Baga ce recomanda stock mai bine. Si pe site-ul NGK ei recomanda CR8EH-9 Editat Martie 7, 2013 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 si la manualul meu zice schimb bujii la 12800km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Ale mele au trecut de 26000 da nu ma lasa inima sa le schimb. La fiecare inceput de sezon vreau sa le schimb da cand vad ca merg bine zic sa le mai las putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 deci uleiul se schimba la 12000 si nu la 6000 este adevarat ca in 12000 de km electrozii de la bujie se consuma un pic si poate sa dea scinteia aiurea si uleiul ...in cartea tehnica se specifica doar 10-40 si un cod... Daca va uitati in carti... cititile toate nu doar ce va place. In carte scrie ca uleiul se schimba la 12000Km dar in aceeasi carte, sau ma rog in user manualul hornet modelele compatibile 2001, scrie sa schimbi vitezele la 5000 de RPM daca imi amintesc eu bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000 cu un schimb de ilei 10-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 si care-i legatura cu schimbatu la 5000...cu masina schimbi la 2500-3000 da cu uleiul ala ful sintetic cu masina mergi 30000 asa zic unii...eu nu as avea curaj eu cu masina personala ,,un golf 4,, nu merg mai mult de 10000 cu un schimb de ilei 10-40 Pai sa nu schimbe vitezele la 10.000 12.000 RPM si sa schimbe uleiul la 12.000de KM cum scrie in carte. Daca merge forjat tot timpul mai bine sa-l schimbe cta mai repede. Eu nu merg forjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 cu schimbatul uleiului ramane la atitudinea fiecaruia...daca mergi in ture inalte il schimbi mai des ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos. /index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/ Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey46 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salut , A incercat cineva sa puna codita de hornet 2003-2004 pe unul din 2001 sau mai vechi ? Va multumesc , Stima ! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Salut.sunt interesat..da-mi un pm te rog cu nr de tel.multumesc Salut Hornetisti, poate va intereseaza o imbracaminte de rezervor. Eu mi-am dat Hornetul de ceva vreme si sta degeaba... Aveti link mai jos. /index.php?/topic/691574-imbracaminte-de-piele-rezervor-honda-hornet/ Cu respect, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 hello o toba mai sport pt 2005 da careva? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Salut, o recomandare rapida pt o baterie decenta pret/calitate? Se pare ca Varta YTX7L-BS (care costa 170 RON) si-a dat duhul dupa numai 1 sezon si jumatate, in conditiile in care iarna a fost tinuta in casa si incarcata 1 data pe luna (redresor Bosch). Ma gandeam la o solutie mai ieftina, ce ziceti de VoltOn, cat de slabe sunt? http://www.bateriimoto.ro/BATERII-HP-AGM/Baterie-moto-VOLTON-12V-X-6-Ah--pID31.html ..eventual varianta cu gel: http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-volton-12v-7-ah-ytx7l-bs-gel-1004617 Mai, exact aceeasi Varta am avut-o si eu si tot dupa 1 an si cateva luni a crapat! Mi-a scos peri albi, era incarcata bateria, am dat sa o pornesc, s-a aprins farul si cand am apasat botonul a murit totul! Dupa care tot facea figuri, ori nu se mai aprindea nimic, ori aprindea farul dar cand dadeam sa pornesc murea tot. Dar tot, nu se mai aprindea niciun bec si avea 2V pe ea! Dupa ce era sa demontez toata bicicleta sa gasesc scurtul, am pornit-o cu cabluri de la masina si mergea perfect. Cand am conectat bateria ei, a dat in balbaiala. In fine, pana la urma mi-am dat seama ca avea scurt intern! Adica in gol avea 12V, dar in sarcina murea. De exemplu, un bec de 50W murea instant, scadea la 1-2V. Cu un bec de 20W in schimb, scadea la 2V dupa care in cateva secunde revenea pe la 9-10V si aprindea becul. N-am mai vazut in viata mea asa comportament la o baterie. Drept urmare, m-am dus la Rombat pe Virtutii si am luat un VoltOn pe gel la vreo 120 lei, am pus-o pe viespe si i-am dat cheie. Sunt curios cat o tine. Ma gandesc sa iau si o Yuasa sa o am de rezerva, sa nu o activez, o tin cu electrolitul separat. Am gasit pe okazii pe la 2 mil si ceva, or fi ok sau risc sa fie contrafacute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Eu am varta al treilea sezon pe motocicleta si nu am probleme. Dar iarna am tinut-o la cald. In primavara nici macar nu a trebuit sa o incarc. Avea destula energie sa porneasca. Editat Martie 13, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Dar iarna am tinut-o la cald. Cred ca am fost destul de explicit in posturile mele legate de baterie.. Repet: imediat ce am pregatit motorul de iarna am luat bateria acasa (nu a ramas la garaj in frig) unde am incarcat-o 1 data pe luna, cu setarea LOW (adica incarcare normala, nu rapida) folosind un redresor Bosch BattMax 12. Din pacate nu am aparat de masura sa verific voltajul bateriei, insa primavara nu avea curent nici sa aprinda, macar o data, semnalizarea la Hornet! Mai multe persoane mi-au explicat ca bateriile Varta ce se comercializeaza la noi pe piata sunt niste pocnitori scumpe, fapt confirmat si de performanta deosebita a bateriei.. Momentan am un VoltOn iGel cu indicator de tensiune, chiar sunt curios cat tine, insa sunt convins ca mai mult decat Varta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiz Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Si eu tin motorul iarna in garajul subteran incalzit al firmei unde lucrez, si o data pe saptamana sau cel mult la 2 sapt. ii dau o cheie si o plimb prin subsol 5 minute. iar cand vad ca da sa porneasca greu, o iau acasa si o incarc pe redresor pe "slow". Problema e ca bateria nu a cedat ca nu mai avea capacitate, ci a cedat de defecta ce era, scurt-circuit intre elementi la curent mare! Si fiind nevoit sa plec in ziua aia cu motorul (sapt. trecuta) am pus pe ea prima baterie pe care am gasit-o si care era gata de drum, deci nu necesita incarcare prealabila, si aia a fost exact acelasi volt-on igel portocaliu cu led de incarcare Chiar sunt curios cat o sa tina, dar parca am un feeling ca va duce mai mult decat varta ... BTW, Volt-on-ul l-am luat de la magazinul Rombat, unde mi-a fost recomandat chiar de catre vanzatori . Am cascat gura la ei, si i-am intrebat daca ei recomanda volt-on in favoarea rombat, si ei cica da! Chiar asa proaste or fi rombat-urile? parca stiam ca nu sunt chiar de aruncat, pe vechea dacie am avut una 5 ani si inca mai ducea cand am casat masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut , A incercat cineva sa puna codita de hornet 2003-2004 pe unul din 2001 sau mai vechi ? Va multumesc , Stima ! Andrei La un moment dat am vrut eu sa-mi schimb codita si stopul, dar am aflat ca nu se potrivesc. Poate cineva a reusit sa faca aceasta schimbare si ne da mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Cred ca ce avem in comert sunt fake-uri sau rebuturi din fabrica. Eu cumpar varta de la un magazin dealer Varta si Bosch care aduce bateriile din Spania. Am garantie si tot tacamul dar mai ales siguranta ca sunt originale. Multe auto vin cu echipare de fabrica cu acumulator OEM Varta, exemplu la masina mea...din 2007 si e ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.