m0n0rath Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Crashpad am daca te intereseaza de hornet 2007-2011. Editat Mai 21, 2014 de cj44sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Craspad!din experienta proprie pe ultimele doua motoare detinute din care unul Hornet.la o cazatura minora sau medie iti vor salva relativ motorul.iar daca se rup surubele nu e nici o poblema,prinderile in motor nu ti le va rupe nici un crashpad ori surub.daca ajung sa se rupa prinderile inseamna ca ai facut buba mare si prea putin mai conteaza motorul!in schimb am vazut hornete cu crashcage care la aceleasi accidente minore/medii au tensionat prea mult alte componente ale Viespii.parerea mea e ca un crashpad isi va face datoria cu riscuri minime pt motor pe cand crashcage-ul cu riscuri mai ridicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 CJ44SEC: cat e halatu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Depinde cât te lasă inima. A mea a venit cu așa ceva http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-CLASSIC-STYLE-CRASH-PROTECTORS-for-HONDA-CB600-HORNET-2007-to-2010-/231110842082?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item35cf4796e2 și cu astea de ghidon http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-BAR-END-SLIDERS-HONDA-CB600-HORNET-2009-Bar-Ends-Crash-Protectors-/151238311240?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2336817d48, dar asta era demult în 2008. Între timp au apărut și chestii mai frumoase și mai scumpe ca asta http://www.ebay.co.uk/itm/PUIG-CRASH-PADS-IN-BLACK-TO-FIT-A-HONDA-CB600F-HORNET-07-11-/291117687947?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43c7f7648b Bănuiesc că poți căuta și second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Cine are de vanzare monopost pentru hornet 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 CJ44SEC: cat e halatu'? Scuze, abia acum am văzut că l-ai întrebat pe CJ44SEC de preț și nu cereai sfaturi. Am citit doar postul lui George, scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Referitor la crashpad-uri eu mi-am comandat de pe ebay si sunt multumit de ele cel putin estetic. Fuctional nu stiu ca n-am dat cu ea de pamant. Costul de livrare 5 lire. In total ~ 150 de lei. http://www.ebay.co.uk/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/281328606899?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41807ddeb3 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 eu mi-am luat un crash bar dar inca nu l-am montat urmeaza acum (pentru hornet din 2000) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3250_26_49&products_id=1497&zenid=a3e71e0ba63ecae6efaa43423c0c03e0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. Salut Iti trebuie o cheie care arata ca asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuSSdriigU4H9Xmsi0fSlmPusD8ju7p99_VSvrAfR4o5TLJKFmiQ . Cel mai probabil e in trusa de scule la motocicleta (daca o ai), se face din 2 piese (te prinzi singur) Ideal, cand te urci pe ea in pozitie/echipament de mers, motocicleta trebuie sa se lase in suspensii 2-3 cm (se cheama sag in engleza). Important: in ambele (fata/spate) sa se lase la fel de mult. Cel mai probabil va trebui sa o faci mai tare, recomandat e sa nu umbli la rebound daca nu stii ce faci. Eu am facut urmatoarele: - Dus motorul pe o suprafata dreapta - Reglat suspensia fata (pre-load) pana mi s-a parut mie ca e destul de tare (cam cum era la R6) - Reglat suspensia spate pana motocicleta se lasa la fel de mult in fata si in spate cand m-am urcat pe ea. Ideal e sa reglezi suspensia in 2 oameni, ca cel care te ajuta sa poata masura cat se lasa in fata/spate dupa ce te urci pe ea. Spor si tine-ne la curent. Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salut, Multumesc pentru raspunsul prompt. Ideea este ca din cate stiu, suspensia fata la un Hornet 2006 nu se poate regla. Corecteaza-ma daca gresesc. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Uitandu-ma la poza aia cred ca ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 O sa incerc sa reglez doar spatele in functie de fata. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 O sa incerc sa reglez doar spatele in functie de fata. Multumesc pentru sfaturi. Cea mai buna setare e cea prin incercate.adica...reglezi intr-un anume fel,faci o tura doua vezi cum e...si asa mai departe pana ti se pare ca se muleaza pe stilul tau.chestiile general valabile cum spunea colegul mai sus nu sunt neaparat cele perfecte pt fiecare individ in parte.oricum setarile la hormet sunt extrem de limitate iar diferentele nu sunt majore de la "minim la maxim".din pacate honda a cam facut reducerile de buget cam drastic in materie de suspensii.spor la treaba:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Editat Mai 22, 2014 de AlinAnicai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Eu am 1,81 si am ridicat spatele pe ultima pozitie sa nu stau ghemuit pe motor.oricum,colegul cu suspensia tre sa stie ca nu prea are ce regla si cu reglajul existent nu va face prea multe oricum;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Oameni buni, Suspensia nu se regleaza ca sa schimbi inaltimea la sa. Scopul suspensiei la o motocicleta e sa tina guma in contact cu asfaltul prin denivelari cat mai mult timp posibil. Cand aud pe cate unul ca si-a reglat suspensia ca sa aibe saua mai jos mi se urca sangele la cap. NU MAI FACETI ASTA CA O SA CADETI SAI MAI RAU. Schimba total dinamica motocicletei intr-o curba, si nu se mai comporta in parametri. Mai exact, daca aveti suspensia mai 'moale' sau 'mai jos' pe spate schimbati unghiul furcii cand intrati intr-un viraj, ceea ce face furca din fata sa nu se mai comprime (din cauza ca acum arcurile din fata sunt prea tari fata de cel spate) si transformati motorul vostru intr-un chopper. De asemenea - cu un arc mai moale, amortizarea la revenire sau reglajul din fabrica pentru rebound damping e mult prea tare si ar trebui ajustat. Pentru cine vrea sa schimbe inaltimea la sa exista mai multe variante: - Schimbati saua cu una mai subtire (sau o polizati pe aia pe care o aveti si retapitati) - cumparati 'lowering kit' http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/bike-lowering-kits-c-822_645.html . E un set de piese care fac ca motocicleta sa stea mai jos cu arcul spate la taria corecta. Spor si Asfalt fara denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Oameni buni, Suspensia nu se regleaza ca sa schimbi inaltimea la sa. Scopul suspensiei la o motocicleta e sa tina guma in contact cu asfaltul prin denivelari cat mai mult timp posibil. Cand aud pe cate unul ca si-a reglat suspensia ca sa aibe saua mai jos mi se urca sangele la cap. NU MAI FACETI ASTA CA O SA CADETI SAI MAI RAU. Schimba total dinamica motocicletei intr-o curba, si nu se mai comporta in parametri. Mai exact, daca aveti suspensia mai 'moale' sau 'mai jos' pe spate schimbati unghiul furcii cand intrati intr-un viraj, ceea ce face furca din fata sa nu se mai comprime (din cauza ca acum arcurile din fata sunt prea tari fata de cel spate) si transformati motorul vostru intr-un chopper. De asemenea - cu un arc mai moale, amortizarea la revenire sau reglajul din fabrica pentru rebound damping e mult prea tare si ar trebui ajustat. Pentru cine vrea sa schimbe inaltimea la sa exista mai multe variante: - Schimbati saua cu una mai subtire (sau o polizati pe aia pe care o aveti si retapitati) - cumparati 'lowering kit' http://www.motorcycle-road-and-race.co.uk/bike-lowering-kits-c-822_645.html . E un set de piese care fac ca motocicleta sa stea mai jos cu arcul spate la taria corecta. Spor si Asfalt fara denivelari. Te aprinzi degeaba si la adresa mea(daca a fost intentia) nu prea e cazul(avand in vedere ca nu prea cred ca stii exact cine sunt).omul s-a exprimat foarte clar ce vrea si i s-a raspuns concret(da,eu am setat spatele pe maxim sus/hard din mai multe motive).am facut peste 50k km cu Viespea(si stock si ultra modificata)in toate felurile de mers si personal stiu ce se intampla destul de bine.teoriile tale cu si despre ce si cum sunt oricum aproximative dar adevarate(ma refer la modul tau de exprimare)nu contest,dar te intreb:ai incercat toate setarile posibile pe Viespe furca(interne)/amortizor spate sau vb doar din carti?no offence dar la cat de aprig esti ori scoti zeama din Viespe pe fiecare curba ori iti place doar sa vorbesti. Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Am mers pe circuit, de mai multe ori (cu R6, si SV1000), am cunoscut oameni care faceau setari de suspensie 'for a living' (inclusiv modificarea caracteristicilor de compression si rebound, shim stacks, arcuri neprogresive, uleiuri, etc etc), am vazut pe pielea mea care e diferenta intre setarile stock la suspensie si setari personalizate. Crede-ma, e de la cer la pamant. Ma aprind la adresa celor care dau sfaturi gresite si mi-e ciuda ca astfel de informatii nu sunt cunoscute, si ca noi facem romanisme din astea, ca 'stim noi mai bine la ce folosesc setarile'. Din deciziile astea nu sufera decat motociclistul, si nimeni altcineva. Chiar ieri am fost cu un coleg sa vada un motor si vanzatorul ii zice nonsalant ca daca e prea inalta i-o regleaza el.... Colegul nu stia, parea o solutie ok asa pe moment.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Am mers pe circuit, de mai multe ori (cu R6, si SV1000), am cunoscut oameni care faceau setari de suspensie 'for a living' (inclusiv modificarea caracteristicilor de compression si rebound, shim stacks, arcuri neprogresive, uleiuri, etc etc), am vazut pe pielea mea care e diferenta intre setarile stock la suspensie si setari personalizate. Crede-ma, e de la cer la pamant. Ma aprind la adresa celor care dau sfaturi gresite si mi-e ciuda ca astfel de informatii nu sunt cunoscute, si ca noi facem romanisme din astea, ca 'stim noi mai bine la ce folosesc setarile'. Din deciziile astea nu sufera decat motociclistul, si nimeni altcineva. Chiar ieri am fost cu un coleg sa vada un motor si vanzatorul ii zice nonsalant ca daca e prea inalta i-o regleaza el.... Colegul nu stia, parea o solutie ok asa pe moment.... Tu sustii ca eu am dat un sfat gresit,sa inteleg...poate ma luminezi si pe mine ce era gresit in raspunsul meu.avand in vedere ca eu nu am sustinut ca stiu cine esti nu prea pricep de unde tragi tu concluzia ca eu nu prea am habar.trust me,i know my way arround.si nu prea mi-ai raspuns la intrebare de la sfarsitul postului anterior?si eu cunosc ezperti IT care lucreaza la Microsoft si-mi explica tot ce tine de domeniul lor,dar asta nu inseamna ca eu stiu ce inseamna!cat despre faptul ca ai fost pe pista,la fel de fara nici o importanta.si eu am fost si am vazut destui care nu aveau nici cea mai mica legatura cu sportul asta,erau acolo doar pt ca se poate.so...degeaba insiri ce ai insirat tu mai sus,irelevant in discutia noastra despre Hornet,respectib rahatul ala de amortizor spate;) Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut, Mi-am schimbat cauciucurile fata spate cu unele noi dar nu aveau la vulcanizare cum sa le si echilibreze. Se echilibreaza la montaj sau dupa cateva zeci/sute de km ca sa se aseze bine cauciucurile? Care e e efectul daca nu sunt echilibrate? ...adica cum umi fau seama in mers daca e nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Uitandu-ma la poza aia cred ca ai dreptate. Asta ca sa nu zic nimic de faptul ca nu prea stii sigur ca la Hornet fata se regleaza sau nu..doar crezi ceva. Iar daca tot ce spui e legat de faptul ca am spus inaltimea mea si ca am setat pe maxim sus sa nu stau ghemuit pe motor,fara sa-mi citesti postul imediat urmator dupa primul tau raspuns,atunci imi retrag alte afirmatii si voi sustine ca nu prea esti atent;) Salut, Mi-am schimbat cauciucurile fata spate cu unele noi dar nu aveau la vulcanizare cum sa le si echilibreze. Se echilibreaza la montaj sau dupa cateva zeci/sute de km ca sa se aseze bine cauciucurile? Care e e efectul daca nu sunt echilibrate? ...adica cum umi fau seama in mers daca e nevoie? Ai sanse sa simti fatza "vibrand" la anumite viteze,lucru pe care ar trebui/il vei simti imediat.si nu,nu e nevoie de zeci sau sute de km sa se aseze:) Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Merci, fac un drum de proba si vad ce/daca vibreaza. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Multumesc baieti, apreciez. Sfaturile de ambele parti sunt binevenite. Va tin la curent. Toate bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.