Piturlea Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc.... model pc36, 2003! cine ma poate ajuta si pe mine? merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salutare, am si eu nevoie de furtunul din partea dreapta de la radiator....cel curbat si care este acoperit de o protectie gen arc.... model pc36, 2003! cine ma poate ajuta si pe mine? merci mult Salut, am furtunul de care ai nevoie, mai multe bucati... ai PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Manual de PC41 am eu. Cu resetul nu prea pricep ce se/nu se intampla la tine sau poate nu m-am mai jucat eu de mult cu butoanele alea. Daca imi spui ce cauti pot poza/scana paginile respective din manual si ti le trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Carene ce se monteaza pe radiator pt pc41 si bugspoiler, am eu daca te intereseaza, provin de la firma Ermax. De altfel confectionez mai multe accesorii pt Honda Hornet din 1998 pana in 2006, iar pt modelele mai noi, decamdata am doar side panels si bugspoiler. 0740.899.579 0721.340.445 Multumesc! Am revenit cu poze, inca nu am poze cu exact piesele ce le confectionez eu, dar sunt identice. Editat Mai 20, 2014 de doua.roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Suna bine daca schimb doar finala la hornet ? PC 41 de unde pot sa cumpr ceva carene pt radiator si carena spoiler? Mersi. Am eu o toba finala de vanzare - Nu e de firma dar suna foarte frumos, Eu m-as intoarce la stock (sa mai recuperez din banii pe care i-am dat pe motor). Daca esti interesat, vb pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Prima tranta! din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase". Frana fata+roata virata = asfalt Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu. Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta. Asfalt uscat si liber de prosti! PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri! Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere Editat Mai 20, 2014 de kronnos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Pentru PC41 are cineva un manual de propietar? Desi am motorul de nou, nu l-am primit. Intrebarea mea este: cand apesi scurt pe RESET, ceasul se schimba la 00:00 si apoi creste, dar aparent nu are legatura cu timpul. Este cronometru pentru ce ai tu chef. Nu e chiar indicat sa il folosesti la facut ture de circuit, dar daca vrei sa vezi cate ore ai mers intr-o anume zi, e bun. Parca cronometreaza doar cata vreme e motorul pornit si merge pana la maxim 12 si 59, pe urma o ia de la 0. PS Eu am gasit cartea pe net pt PC41, dar e in PORTUGHEZA. Daca va ajutati de un Google Translate, ceva e ok. Daca vrea cineva postez un link. Am scris celor de la Honda pentru o carte, dar nu am primit raspuns... Editat Mai 20, 2014 de Dab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Prima tranta! din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase". Frana fata+roata virata = asfalt Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu. Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta. Asfalt uscat si liber de prosti! PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri! Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere ah…bine ca esti ok man... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Prima tranta! din fericire doar la 40km/h, un "coleg" pe 4 roti a decis sa franeze brusc in curba ca vroia sa faca dreapta si "uitase". Frana fata+roata virata = asfalt Daune, minore: crashpad indoit, schimbator putin deformat, 2cm belitura pe coada, orgoliu. Morala: atentie maxima atentie la colegii pe 4 roti, crashpadurile obligatorii la incepatori si, asa cum mai zicea cineva pe aici, mai ales pt incepatori ca mine, exersati in parcare franarea de urgenta. Asfalt uscat si liber de prosti! PS: ce bun e echipamentul complet cand il folosesti chiar si la 27+grade, altfel eram dalmatian de julituri! Eu si orgoliul plecam la o bere de refacere Foarte bine ca ai purtat echipament, totusi sunt situatii cand nu te poti echipa full. De exemplu ieri a fost necesar sa fac un drum cu motorul inainte sa ajung la birou si am luat doar o geaca Louis, fara protectii, manusile si casca. Chiar nu as putea sa ma duc cu motorul la munca, in fiecare zi, echipat full, tocmai de aceea nici nu o fac ci ma duc cu bicicleta Fara echipament insa este riscant. Traficul este absolut infect la orele de varf. Pe o singura portiune de drum de doar 1-2km am avut parte de 3 evenimente ce se puteau sfarsi cu accident (iar in acea dimineata cel putin 10 in total): 1. camion cu remorca, trece de pe banda 2 pe banda 1, eu pe banda 2, il depasesc incet (fiind in oras, dar linie dreapta, aveam putin peste 60 km/h). Nu apuc sa trec de el cand soferul franeaza brusc si claxoneaza. Abia am apucat sa vad botul unei masini care intrase pe banda 1 de pe o straduta laturalnica, desi venea ditamai camionul pe aceeasi banda!!! Am avut noroc ca s-a oprit inainte sa intre pe banda 2, pt ca eu nu aveam vizibilitate in directia aceea si chiar nu ma asteptam ca un imbecil sa se infiga in fata la TIR sa faca stanga 2. la nici 50m dupa zona respectiva, ma trezesc cu o duba lata cat 2 benzi, de-a latul soselei pe contrasens, blocand evident traficul pt ca tocmai iesise de pe o straduta si voia sa faca stanga in directia mea de mers. A vazut ca vin si tot s-a bagat pe banda 2 la cativa m in fata mea. Am redus si am trecut pe 1, noroc ca nu erau masini parcate cum se intampla de obicei pe acea banda sau ca nu a venit un taximetrist smecher pe 1 sa ma depaseasca pe dreapta chiar in acel moment. 3. inca 100m, aproape de capatul strazii (C.Coposu, Cluj), in fata mea 2 masini. Subit, asa cum le place soferilor sa faca de obicei.. prima masina franeaza pt ca voia sa faca stanga si sa intre pe o straduta laturalnica. A doua masina frana brusc, eu la fel. Nu putem face dreapta sa intram pe 1 pt ca altii din spate deja ne depaseau cu viteza. M-am oprit la cativa cm de bara din spate, desi nu aveam mai mult de 50 km/h si pastrasem ceva distanta intre mine si masina din fata. Haosul din trafic este incredibil. Daca te strecori printre benzi la semafor, esti injurat sau blocat de alte masini. Daca stai pe banda ta, tot se gaseste un destept sa intre in acelasi rand cu tine si sa te oblige sa o iei printre benzi. Mai avem mult malai de mancat, ca si natie, pana cand soferii vor respecta si la noi biciclistii si motociclistii asa cum am observat in Londra, de exemplu. Keep safe si sa speram ca nu tragem batul scurt la urmatoarea iesire Editat Mai 21, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Unde as putea gasi monopost pt hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Crashpad am daca te intereseaza de hornet 2007-2011. Editat Mai 21, 2014 de cj44sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Craspad!din experienta proprie pe ultimele doua motoare detinute din care unul Hornet.la o cazatura minora sau medie iti vor salva relativ motorul.iar daca se rup surubele nu e nici o poblema,prinderile in motor nu ti le va rupe nici un crashpad ori surub.daca ajung sa se rupa prinderile inseamna ca ai facut buba mare si prea putin mai conteaza motorul!in schimb am vazut hornete cu crashcage care la aceleasi accidente minore/medii au tensionat prea mult alte componente ale Viespii.parerea mea e ca un crashpad isi va face datoria cu riscuri minime pt motor pe cand crashcage-ul cu riscuri mai ridicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 CJ44SEC: cat e halatu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Depinde cât te lasă inima. A mea a venit cu așa ceva http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-CLASSIC-STYLE-CRASH-PROTECTORS-for-HONDA-CB600-HORNET-2007-to-2010-/231110842082?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item35cf4796e2 și cu astea de ghidon http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-BAR-END-SLIDERS-HONDA-CB600-HORNET-2009-Bar-Ends-Crash-Protectors-/151238311240?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2336817d48, dar asta era demult în 2008. Între timp au apărut și chestii mai frumoase și mai scumpe ca asta http://www.ebay.co.uk/itm/PUIG-CRASH-PADS-IN-BLACK-TO-FIT-A-HONDA-CB600F-HORNET-07-11-/291117687947?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item43c7f7648b Bănuiesc că poți căuta și second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Cine are de vanzare monopost pentru hornet 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 CJ44SEC: cat e halatu'? Scuze, abia acum am văzut că l-ai întrebat pe CJ44SEC de preț și nu cereai sfaturi. Am citit doar postul lui George, scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Referitor la crashpad-uri eu mi-am comandat de pe ebay si sunt multumit de ele cel putin estetic. Fuctional nu stiu ca n-am dat cu ea de pamant. Costul de livrare 5 lire. In total ~ 150 de lei. http://www.ebay.co.uk/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/281328606899?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item41807ddeb3 Salutare, As dori ceva informatii referitoare la crash-pad/bar-uri. Cei care aveti asa ceva - ce modele recomandati respectiv de unde le achizitionati ? Am auzit ca desi dpdv al protectiei bar-ul / crash cage -ul este mult mai bun exista posibilitatea sa afecteze cadrul in cazul nefericit al unui impact mai puternic. Deasemeni sunt si cazuri cu crash pad-uri in care suruburi de calitate proasta au rupt prinderile in loc sa se rupa pe sine Ce recomandati ? Care ar fi cel mai bun raport pret-calitate ? Ca aspect nu ma intereseaza, doar functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 eu mi-am luat un crash bar dar inca nu l-am montat urmeaza acum (pentru hornet din 2000) http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3250_26_49&products_id=1497&zenid=a3e71e0ba63ecae6efaa43423c0c03e0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare, Cum pot sa reglez arcul spate la un Hornet 2006 si de ce anume trebuie sa tin cont? Mentionez ca am 1.76 inaltime si ~80 kg. Nu prea merg cu pasager. Salut Iti trebuie o cheie care arata ca asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuSSdriigU4H9Xmsi0fSlmPusD8ju7p99_VSvrAfR4o5TLJKFmiQ . Cel mai probabil e in trusa de scule la motocicleta (daca o ai), se face din 2 piese (te prinzi singur) Ideal, cand te urci pe ea in pozitie/echipament de mers, motocicleta trebuie sa se lase in suspensii 2-3 cm (se cheama sag in engleza). Important: in ambele (fata/spate) sa se lase la fel de mult. Cel mai probabil va trebui sa o faci mai tare, recomandat e sa nu umbli la rebound daca nu stii ce faci. Eu am facut urmatoarele: - Dus motorul pe o suprafata dreapta - Reglat suspensia fata (pre-load) pana mi s-a parut mie ca e destul de tare (cam cum era la R6) - Reglat suspensia spate pana motocicleta se lasa la fel de mult in fata si in spate cand m-am urcat pe ea. Ideal e sa reglezi suspensia in 2 oameni, ca cel care te ajuta sa poata masura cat se lasa in fata/spate dupa ce te urci pe ea. Spor si tine-ne la curent. Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salut, Multumesc pentru raspunsul prompt. Ideea este ca din cate stiu, suspensia fata la un Hornet 2006 nu se poate regla. Corecteaza-ma daca gresesc. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Uitandu-ma la poza aia cred ca ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 O sa incerc sa reglez doar spatele in functie de fata. Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.