luk77 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Salut, Stie cineva de cat este becul de pozitie de la Honda Hornet PC34? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian25 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Becul de pozitie la PC34 este de 4W iar faza scurta/lunga H4 60/55 W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin.anton Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Becul de pozitie la PC34 este de 4W iar faza scurta/lunga H4 60/55 W. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ? Doar asta am reusit sa gasesc, desi nu sunt sigur 100% daca este acelasi sistem si la Hornet: "Rather than add the complication of programmed fuel ignition, Honda engineers instead modified the carburetors, adding a solenoid that controls air entering the float chambers. The solenoid reacts instantaneously to ignition status. During normal operation, the float chambers draw air from a sub-air-cleaner assembly. But if there's a loss of electricity to the ignition, and, subsequently, to the spark plugs, the solenoid switches airflow from the sub-air-cleaner to the intake ports. That equalizes the air pressure in both the ports and float chambers, which instantly stops fuel from entering the combustion chambers. It's a clever bit of engineering that allows using a carburetor system with a catalyzer-something not possible before." Editat Mai 7, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Ok ,cred ca am inteles cat de cat. Fultrul meu cred ca nu a fost schimbat niciodata si iera foarte imbatranit ,defapt nici nu am reusit sa il scot ,s a facut bucati ,ma gandeam sa nu fii tras bucati in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Salutare. Am un Hornet PC41 din 2007 si dupa multe investigatii, in sfarsit am gasit cauza problemelor cu pornirea. E vorba despre o garnitura de la pompa de benzina, cea care se gaseste la imbinarea dintre pompa propriu-zisa si ansamblul din plastic. Am atasat imagini sugestive. Voi merge maine la magazine de piese auto-moto pentru a cauta garnitura respectiva. Simptome: la punerea contactului, pompa se auzea functionand, insa la actionarea demarorului motorul nu pornea. Am suspectat bujiile, CDI, releu pornire, traseu alimentare... Am verificat si daca pompa baga benzina. Băga benzină însă nu cu suficienta presiune. Am scris pentru ca pe viitor, daca va confruntati cu ceva similar, sa poata fi de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 De cand eu si prietena mea avem un nou membru in familie (PC34) am inceput sa mai invat una alta despre el. Intr-o prima faza, am realizat ca este foarte "educativ" mai ales daca nu ai experienta, sa schimbi furtunul de benzina ce pleaca de la robinet. Dar ce zic eu "educativ'....este de-a dreptul orgasmic! Sper sa nu mai fac treaba asta curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care? sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu? va multumesc. Editat Mai 11, 2015 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare. » Post actualizat in 11 May 2015 08:32 NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care? sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu? va multumesc. In manual este mentionat doar codul CR9EH-9 (NGK), iar ca sa ai o idee legata de pret arunca un ochi AICI. Codul pt bujiile iridium este CR9EHIX-9 (exista si CR9EHI-9, insa nu apare ca si model compatibil pt CB600f pe unele site-uri de consumabile moto): HIX - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, 0.36'gap HI - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, iridium center electrode, 0.36'gap Am folosit doar bujiile standard si pana acum nu mi-a oferit nimeni un argument suficient de convingator pentru a trece pe iridium, in plus motocicleta se comporta foarte bine cu cele regular. Am inteles ca exista un risc mai mare sa ineci motorul cu bujii iridium, insa nu pot confirma/infirma. Editat Mai 11, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 multumesc foarte mult. am si uitat sa consult manualul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Salutari, Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000. Multumesc. Editat Mai 13, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salutari, Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000. Multumesc. Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Ionita Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . Așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea. Salut, Da, asa este. Am desfacut cele 4 suruburi, aripa se misca insa nu pot sa o scot. Nu merge nici in spate, nu pot sa trag de ea nici in fata, iar direct in sus nici poveste. In fine, mai mesteresc maine. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 din cate tin minte trebuie sa o strangi un pic sa iasa printre jambe. Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula ! asa tre sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Cu placere! Se scoate anterior. Are o pozitie destul de fixa, dar trebuie sa iasa cu miscari usoare sus-jos. Editat Mai 14, 2015 de Noth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Ionita Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 din cate tin minte trebuie sa o strangi un pic sa iasa printre jambe. asa tre sa fie. mersi fain,mam linistit..,desi la unele moto vad ca e fix !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus? am incercat eu +4.sare mai repede in ture,e mai aspra iar consumul,sincer iti spun,la cum mergeam eu cu Viespea pe vremea aia,nici nu l-am simtit sa fie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Salut, caut pt un prieten, o maneta de frana pt Hornet 600 din 2002 daca aveti asa ceva de vanzare rog PM Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus? Buna intrebare. Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti. Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42) Editat Mai 15, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Buna intrebare. Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti. Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42) Cei 47 de dinti de la Bandit cred ca sunt pt compensa lipsa de putere,si chiar si asa e lesinat rau banditul. eu pusesem RK gold cu JT-uri(15/46) si recomand,schimbarea e inspre bine si se simte imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.