Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. De cateva zile mi`am cumparat un Hornet 2009 ABS si azi i`am schimbat uleiul + filtru de ulei. I`am bagat Motul 7100 10W40 , este ok acest ulei pentru motoreta mea ?? Multumesc

 

Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garnitura. Nu m-am exprimat bine. Garnitura de Chiuloasa ma intereseaza la ce temperatura se duce

Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ?

Chiuloasa stă undeva spre 200 grade Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor.

Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat!

Binenteles ca m`am documentat inainte de`a face schimbul dar pentru linistea mea , vroiam sa aud si parerile Hornetistilor :) Mersi mult pentru raspuns !! Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ?

Chiuloasa stă undeva spre 200 grade

Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor.

Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor.

Asta am vrut sa zic. Mersi fe info. am avut ceva cu sistemu de racire si am facut 200 de metri fara vreo 2 litri de antigel si a creacut apa repede pana la 110 grade. Dupa ce am rezolvat problema a stat normal cand il lasam pe loc. Cand ajungea la 104 pornea ventilatorul si scadea.

Mersi de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..vroiam sa aud si parerile Hornetistilor

 

Ca fapt divers, exista si hornetistii/motociclistii care folosesc alte brand-uri de uleiuri si nu considera Motul un fel de bicarbonat de sodiu pentru motociclete, adica bun la toate ;)

Sunt foarte buni la marketing ce-i drept..

 

Dar hai sa nu detaliem discutia aici, exista deja un topic de 80 de pagini despre uleiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca fapt divers, exista si hornetistii/motociclistii care folosesc alte brand-uri de uleiuri si nu considera Motul un fel de bicarbonat de sodiu pentru motociclete, adica bun la toate ;)

Sunt foarte buni la marketing ce-i drept..

 

Dar hai sa nu detaliem discutia aici, exista deja un topic de 80 de pagini despre uleiuri.

Corect!as mai preciza un lucru.pe langa ca Motul investesc masiv in marketing,si romanasii nostri ,prin ignoranta si proasta informare,contribuie la greu la crearea ideii de "motul,uber alles". Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!as mai preciza un lucru.pe langa ca Motul investesc masiv in marketing,si romanasii nostri ,prin ignoranta si proasta informare,contribuie la greu la crearea ideii de "motul,uber alles".

Tocmai din acest motiv eu am cumparat Repsol ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Data aviatoare nu mai scriu firma ca sa nu iscam iar divergente..!! Scuzele mele

Nu sunt divergente ci discutii normale. Fiecare are opinia lui la urma urmei.

Mie Motul mi se pare un ulei ok am folosit 3-4 ani cred (mai mult 5100) apoi vreo 2 ani Bel Ray si anul asta am pus Silkolene.

Am renuntat la Motul in urma discutiilor ca ar fi puternic contrafacut si nu din cauza ca ar fi prost sau altceva.

Sincer sa fiu nu am observat mari diferente intre ele, adica motorul a mers ok, doar la Motul 7100 nu reuseam sa schimb ok vitezele.

In rest toate bune ... am folosit un an si ulei de masina :)

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:06

salutare…am si eu o problema la partea electrica…asa ca daca stiti pe cineva in bucuresti care se pricepe la partea electrica as ramne recunoscator.

Salut ce fel de ajutor vrei? Sa-ti recomandam un service care face si electrica sau un meserias?

Eu ma pricep la electrica, adica imi fac singur reparatiile. Zici de problema cu indicatorul cu benzina sau alta belea? Sigurantele sunt ok?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda.

Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt divergente ci discutii normale. Fiecare are opinia lui la urma urmei.

Mie Motul mi se pare un ulei ok am folosit 3-4 ani cred (mai mult 5100) apoi vreo 2 ani Bel Ray si anul asta am pus Silkolene.

Am renuntat la Motul in urma discutiilor ca ar fi puternic contrafacut si nu din cauza ca ar fi prost sau altceva.

Sincer sa fiu nu am observat mari diferente intre ele, adica motorul a mers ok, doar la Motul 7100 nu reuseam sa schimb ok vitezele.

In rest toate bune ... am folosit un an si ulei de masina :)

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:06

 

Salut ce fel de ajutor vrei? Sa-ti recomandam un service care face si electrica sau un meserias?

Eu ma pricep la electrica, adica imi fac singur reparatiile. Zici de problema cu indicatorul cu benzina sau alta belea? Sigurantele sunt ok?

Alta belea.. sezonul trecut, inainte sa scot motorul din garaj am observat problema.. nu imi functioneaza faza scurta lunga stopul pe frana de pe spate clacsonul si altele

am fost la service moto l.a verificat au zis ca nu stiu cauza.

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda.

Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc.

 

Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica.

 

Mersi. O sa iau in considerare si curatarea traseului de benzina.

» Post actualizat in 22 Apr 2015 11:21

Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda.

Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc.

 

Rectific: crankcase breather, nu cum am scris eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta belea.. sezonul trecut, inainte sa scot motorul din garaj am observat problema.. nu imi functioneaza faza scurta lunga stopul pe frana de pe spate clacsonul si altele

am fost la service moto l.a verificat au zis ca nu stiu cauza.

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

» Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22

Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok

Blocul de lumini l-ai verificat? Multe din ce zici sunt comandate de aici, claxon, faza mica\mare...Adica s-a stricat stand in garaj? Poate s-au oxidat niste contacte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica.

si cum cureti rezervorul ca ma intereseaza si pe mine. Chiar cand am scos motorul de la iernat mi-a facut de 2 ori asa Editat de cristirus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda.

Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc.

Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ?

Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ?

Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ?

 

O las sa se incalzeasca pana imi arata in bord temperatura apei inainte sa plec cu ea de fiecare data. Are simptomele astea si cand abia am pus-o in miscare, dar si cand merg cu ea de juma' de ora, sa zicem. Nu are importanta asta. Scoasa din viteze se tureaza pana la rosu, nu are nici un fel de limitare. Toba e originala, nu i-am facut nici o modificare, iar la gaze nu pot spune ca am fost atent. Tot ce am observat e ca mirosul e mai puternic cand abia o pornesc, rece. Am schimbat ambreiajul ca aveam eu o dambla si vroiam kevlar si arcuri mai tari, mobra are doar 15 000 km iar test de compresie nu i-am facut. Legat de fise, aveam in minte sa le schimb, atat pe ele cat si pipele, ceea ce o sa si fac in viitorul apropiat. Din ce am vazut cand am dat jos bujiile vechi, pareau uzate la fel.

 

Mentionez ca avea problema asta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile, insa a inceput sa faca asa de putin timp, gen de prin iarna, din ce in ce mai des.

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...