Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Puneti va rog manualul de Honda 2007-2010 pe alt server. Cei de la upload.net nu permit mai mult de 1 download/ora. Plus ca am asteptat mai mult de o ora si tot nu permit descarcarea.

Editat de alin_zbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor!

 

Am Honda din anuntul de mai jos:

http://olx.ro/oferta/honda-cx-500-e-sports-impecabila-pentru-pretentiosi-la-26-000-de-km-ID3cIsR.html#a7483a20af

As dori un schimb cu un Hornet.

Oferte pe PM sau la numarul de telefon din anunt!

Mersi pentru atentia acordata!

 

Cristi.

 

=Inca valabil=.

Cam scump. Daca cauti bine si prinzi vanzatorul potrivit cu inca cateva sute in plus iti cumperi PC41

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salutare! are cineva un cric central pentru un hornet de 900? se potriveste si cel de pe 600? nu gasesc mai nicaieri... doar la comanda nou si e exagerat de scump... undeva peste 100-150 de lire

Mai bine cumperi un Stander. Ca bănuiesc ca pt uns lanțul și iarna îți trebuie. Am înțeles ca trebuie modificat ceva pe la sidestand când montezi ala și asa Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! are cineva un cric central pentru un hornet de 900? se potriveste si cel de pe 600? nu gasesc mai nicaieri... doar la comanda nou si e exagerat de scump... undeva peste 100-150 de lire

 

Parca Hornet-ul nu avea cric central? o.O

» Post actualizat in 05 May 2015 10:29

Daca chiar nu vrei sa dai bani pe un stander moto.... :

 

Cauta orice scandurica de aprox 33 cm lungime. Apleaca motorul pe cricul lateral (stii sa inorci motorul pe cric, nu?) si "propteste"-ti (sau roaga pe cineva sa faca asta) cu scandurica bascula (evident pe partea dreapta). Ta-daaa : roata spate a ramas suspendata la 1-2 cm inaltime. Spor la curatat lantul !

 

P.S. "Scandurica" poate fi inlocuita cu un amic care sa tina motorul aplecat pana cureti lantul....Dar la cat dureaza operatiunea ar fi bine sa fie un prieten foaaaarte bun sau sa ai pregatita suficienta bere. wink.gif . Figura cu amicul merge de minune cand vrei doar sa ungi rapid lantul. smile.gif

 

Metoda aplicata cu succes pentru uns lantul de cand am motorul! Works like a charm :)

 

Ah, iar in timpul iernii dau o vizita pe la garaj o data la 2-3 saptamani si o plimb putin sa schimb pozitia pe care au stat gumele, asa nici nu imi lipseste Horneta prea mult cat e la hibernare..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva ce rol are fitrul asta ,se numeste sub air-cleaner ?

 

Doar asta am reusit sa gasesc, desi nu sunt sigur 100% daca este acelasi sistem si la Hornet:

 

"Rather than add the complication of programmed fuel ignition, Honda engineers instead modified the carburetors, adding a solenoid that controls air entering the float chambers. The solenoid reacts instantaneously to ignition status. During normal operation, the float chambers draw air from a sub-air-cleaner assembly. But if there's a loss of electricity to the ignition, and, subsequently, to the spark plugs, the solenoid switches airflow from the sub-air-cleaner to the intake ports. That equalizes the air pressure in both the ports and float chambers, which instantly stops fuel from entering the combustion chambers. It's a clever bit of engineering that allows using a carburetor system with a catalyzer-something not possible before."

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok ,cred ca am inteles cat de cat.

Fultrul meu cred ca nu a

fost schimbat niciodata si iera foarte imbatranit ,defapt nici nu am reusit sa il scot ,s a facut bucati ,ma gandeam sa nu fii tras bucati in carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am un Hornet PC41 din 2007 si dupa multe investigatii, in sfarsit am gasit cauza problemelor cu pornirea. E vorba despre o garnitura de la pompa de benzina, cea care se gaseste la imbinarea dintre pompa propriu-zisa si ansamblul din plastic. Am atasat imagini sugestive. Voi merge maine la magazine de piese auto-moto pentru a cauta garnitura respectiva.

 

Simptome: la punerea contactului, pompa se auzea functionand, insa la actionarea demarorului motorul nu pornea. Am suspectat bujiile, CDI, releu pornire, traseu alimentare... Am verificat si daca pompa baga benzina. Băga benzină însă nu cu suficienta presiune.

 

Am scris pentru ca pe viitor, daca va confruntati cu ceva similar, sa poata fi de ajutor.

post-55322-0-34654200-1431258769_thumb.jpg

post-55322-0-88851700-1431258788_thumb.jpg

post-55322-0-33883000-1431258809_thumb.jpg

post-55322-0-67115100-1431258830_thumb.jpg

post-55322-0-88223600-1431258841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand eu si prietena mea avem un nou membru in familie (PC34) am inceput sa mai invat una alta despre el.

Intr-o prima faza, am realizat ca este foarte "educativ" mai ales daca nu ai experienta, sa schimbi furtunul de benzina ce pleaca de la robinet.

Dar ce zic eu "educativ'....este de-a dreptul orgasmic! Sper sa nu mai fac treaba asta curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

» Post actualizat in 11 May 2015 08:32

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

 

In manual este mentionat doar codul CR9EH-9 (NGK), iar ca sa ai o idee legata de pret arunca un ochi AICI.

 

Codul pt bujiile iridium este CR9EHIX-9 (exista si CR9EHI-9, insa nu apare ca si model compatibil pt CB600f pe unele site-uri de consumabile moto):

HIX - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, 0.36'gap

HI - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, iridium center electrode, 0.36'gap

 

Am folosit doar bujiile standard si pana acum nu mi-a oferit nimeni un argument suficient de convingator pentru a trece pe iridium, in plus motocicleta se comporta foarte bine cu cele regular. Am inteles ca exista un risc mai mare sa ineci motorul cu bujii iridium, insa nu pot confirma/infirma.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...