Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

De cand eu si prietena mea avem un nou membru in familie (PC34) am inceput sa mai invat una alta despre el.

Intr-o prima faza, am realizat ca este foarte "educativ" mai ales daca nu ai experienta, sa schimbi furtunul de benzina ce pleaca de la robinet.

Dar ce zic eu "educativ'....este de-a dreptul orgasmic! Sper sa nu mai fac treaba asta curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

Editat de kokane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

» Post actualizat in 11 May 2015 08:32

NGK CR9EH-9. Nu am incercat iridium niciodata insa. Nu pot spune daca este o dif notabila in afara de durata mai mare de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ce cod de bujii e la pc34? ngk...de care?

sau daca sunt altele mai bune si trage mai bine per ansamblu?

va multumesc.

 

In manual este mentionat doar codul CR9EH-9 (NGK), iar ca sa ai o idee legata de pret arunca un ochi AICI.

 

Codul pt bujiile iridium este CR9EHIX-9 (exista si CR9EHI-9, insa nu apare ca si model compatibil pt CB600f pe unele site-uri de consumabile moto):

HIX - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, 0.36'gap

HI - 10mm, 3/4' reach, 5/8' hex, gasket seat, resistor, partial thread, iridium center electrode, 0.36'gap

 

Am folosit doar bujiile standard si pana acum nu mi-a oferit nimeni un argument suficient de convingator pentru a trece pe iridium, in plus motocicleta se comporta foarte bine cu cele regular. Am inteles ca exista un risc mai mare sa ineci motorul cu bujii iridium, insa nu pot confirma/infirma.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000.

 

Multumesc.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Intrebare pentru cei mai experimentati ca mine in ceea ce priveste Hornet-ul. Se poate da aripa fata jos fara sa demontezi si furca? Am desfacut toate suruburile si nu am reusit sa scot aripa. Modelul este PC34, an de fabricatie 2000.

 

Multumesc.

Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . :hug:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! La o Honda Hornet de 900,am o mica nedumerire ! Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !?La voi cum e ?Surubul e original,saiba la fel si e bine strans,are pus si pasta . :hug:

 

Așa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur. Sunt 4 suruburi. Doua in fata si doua in spatele furcii. Cele din spate fixeaza si tubul/furtunul de comunicare intre etriere. La suruburile din spate poti impinge in interior piulita care e fixata de aripa. Mie mi-a inlesnit demontarea.

 

Salut,

Da, asa este. Am desfacut cele 4 suruburi, aripa se misca insa nu pot sa o scot. Nu merge nici in spate, nu pot sa trag de ea nici in fata, iar direct in sus nici poveste. In fine, mai mesteresc maine.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate tin minte trebuie sa o strangi un pic sa iasa printre jambe.

Pinionul de transmisie,sau de 'atac',are un mic joc axial,pe caneluri cca 1-2mm,e normal sa fie asa,sau e ceva in neregula !

asa tre sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus?

am incercat eu +4.sare mai repede in ture,e mai aspra iar consumul,sincer iti spun,la cum mergeam eu cu Viespea pe vremea aia,nici nu l-am simtit sa fie mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva +3 dinti pe foaia spate pe hornet 600? Cum trage,cat consuma in plus?

 

Buna intrebare.

 

Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti.

 

Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna intrebare.

 

Am observat ca raportul standard la Hornet (PC34) pt foaia spate, de 42 dinti, este mult mai mic decat cel standard pt Bandit (K1), care este de 47 dinti.

 

Anul trecut am schimbat kitul de lant, insa am mers pe valorile standard: DID 525VX (110) + pinioane Esjot (15, 42)

Cei 47 de dinti de la Bandit cred ca sunt pt compensa lipsa de putere,si chiar si asa e lesinat rau banditul.:) eu pusesem RK gold cu JT-uri(15/46) si recomand,schimbarea e inspre bine si se simte imediat.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frumos bajeti.. Citisem ca hornetu e under geared din fabrica,dar stiti cum e..am auzit si mi-a placut si mie expresia de pe aici cu "japonezu a gandit-o el bine de a facut-o asa".. Le-a cam venit vremea sa le schimb si ma gandeam la un upgrade,doar ca acum vreo 2 ani am schimbat doar lantu ca ala se sparsese si deh,carpeala low budget :)).. Mai citisem tot pe undeva ca mai bine pui +3 pe spate decat -1 pe fata de mila lantului cica.. Problema e ca daca ii pun +3 pe spate imi trebuie automat si lant mai lung,dar cum lantu meu are doar vreo 3-4k km as investi banii in altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresesc daca as zice ca un pinion mai mare pe spate te avantajeaza in cazul in care folosesti motorul preponderent prin oras?

Conditiie in care pentru mine ar fi mai potrivit cel standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh ce zic eu de +3 nu e +20 sa nu mai poti merge cu motoru pe 2 roti :)) calculasem la +3 iti scade cam cu 8-12km/h din top speed in toate vitezele.. Eu ma gandeam la treaba asta mai mult ca o metoda de a revigora putin mobra ca deh,deja 4 ani..si totusi inca ma face sa zambesc ca un copil cand face ca toate animalele dupa 8k rpm :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+20 probabil pt stunts :)

 

Cateva chestii de pe net:

 

- I've gone 14t on front and 45t on rear, speedo reading is 25% higher than it should be i.e. reads 100 when doing 80 (according to gps anyway)

- Give or take a tad.+3 on the rear will have your speedo reading around 7% faster than before you fitted the bigger rear.So an indicated 100 before will now read 107

- Dont forget your speedo is already reading fast(up to 10%) from the factory.

- one more tooth on the front is the equivalent to taking 3 teeth off the back sprocket. The outcome will be less acceleration and a little more top speed, resulting in a less user-friendly 'feel' to the bike

- gearing it up at the sprocket reduces top speed not top end power, increases thrust in gear, makes no difference to the torque output of the engine

- I use a 45t rear,basically it was easier than buggering about with the front sprocket. I don't hang about on my commute, but half of it is B roads and the bike isn't held at a steady throttle for long periods on the A-road bits, so it suits

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citisem tot pe undeva ca mai bine pui +3 pe spate decat -1 pe fata de mila lantului cica.. Problema e ca daca ii pun +3 pe spate imi trebuie automat si lant mai lung,

 

Corect. Mai ales din cauza faptului ca, in conditii dinamice, daca lantul e obligat sa se "invarta" in jurul unei raze mai mici, transmisia pierde mai mult din randament.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...