Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

nu gasesti la unul din baietii care dezmembreaza hornet? Dezmembrari moto pe facebook care cred ca e acelasi cu userul doua.roti aici pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O alternativa la care am mai apelat in trecut, insa nu pentru componente electronice. Prefer sa iau un releu nou, asa cum a puscat al meu dupa multi ani de serviciu si un Mitsuba second ma poate lasa in orice moment.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alternativa la care am mai apelat in trecut, insa nu pentru componente electronice. Prefer sa iau un releu nou, asa cum a puscat al meu dupa multi ani de serviciu si un Mitsuba second ma poate lasa in orice moment.

Cea mai buna varianta.ca si releul de incarcare,unul nou macar stai linistit cativa ani.:)

Legat de "viesparii vechi",am in plan in vreo 2 ani sa iau din nou un Hornet(2005-2006) ca si motor secundar.si atunci sa postez aici in calitate de posesor,nu de fost-viespar.:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de unde as putea cumpara si eu niste placute de frana. parca n-as astepta 2 sapt sa-mi vina de pe louis. Faza e urmatoarea lichidul de frana pe spate(rezervor) este la limita minima si uneori la franare se aude un scartait, eu mi-am luat niste lichid de frana cu gandul sa mai completez, dar cineva mi-a zis ca nu e cazul si trebuiesc schimbate placutele pe spate. Pe fata lichidul e ok. O sa ma uit intr-o seara la ele sa vad exact ce uzura au. Cand se considera ca sunt uzate?

Salut,

Cum ai rezolvat?

si eu cand franez usor se aude un mic scartait , faza e ca nu prea imi dau seama daca sunt sau nu duse placutele, dau cu degetul nu se simte niciun sant pe disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, frati de pretutindeni!

 

E prima data cand scriu aici, desi am un hornet (2001) de mai bine de 2 ani si o fac pentru ca mi-ar prinde bine un sfat avizat.

Posibila problema: la rece, dupa pornire se aude o bataie fina la motor pentru cca 1-2 minute, dupa care nu mai este sesizabila.

 

Intrebare: imi poate recomanda cineva un service serios in Cluj, sa puna putin stetoscopul pe ea, sa vad despre ce e vorba?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, frati de pretutindeni!

 

E prima data cand scriu aici, desi am un hornet (2001) de mai bine de 2 ani si o fac pentru ca mi-ar prinde bine un sfat avizat.

Posibila problema: la rece, dupa pornire se aude o bataie fina la motor pentru cca 1-2 minute, dupa care nu mai este sesizabila.

 

Intrebare: imi poate recomanda cineva un service serios in Cluj, sa puna putin stetoscopul pe ea, sa vad despre ce e vorba?

 

Multumesc !

 

Pe ce parte se aude bataia? In Cluj la CocMotors poti sa te duci linistit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Cluj la CocMotors poti sa te duci linistit .

 

+1

» Post actualizat in 15 Jun 2015 07:25

si eu cand franez usor se aude un mic scartait , faza e ca nu prea imi dau seama daca sunt sau nu duse placutele, dau cu degetul nu se simte niciun sant pe disc.

 

Este normal ca unele placute sa scartaie chiar daca sunt noi, cred ca in special cele sinterizate. Daca nu esti sigur de uzura lor, cel mai bine le verifici la un service.

 

Desi e destul de vechi post-ul lui danny_nt, imi permit sa adaug ca de regula imi comand piese si consumabile de la diversi furnizori din Romania (ex. Bepa, MyMoto, DillyPoint etc) sau direct pe linie de service. Louis, FC-Moto si alte site-uri asemenea oricum au preturi mult mai mari la genul acesta de produse, asadar doar echipamente imi comand de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cum ai rezolvat?

si eu cand franez usor se aude un mic scartait , faza e ca nu prea imi dau seama daca sunt sau nu duse placutele, dau cu degetul nu se simte niciun sant pe disc.

 

Scartaitul ala intradevar este din placute de frana sinterizate.

» Post actualizat in 15 Jun 2015 07:28

Pentru piese eu va recomand userul mexycanu. Orice am comdanta pana acuma am comandat tot de la el,iese mai ieftin ca in magazin cu toate ca mai plateam transport 15 lei paa in Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce parte se aude bataia? In Cluj la CocMotors poti sa te duci linistit .

Nu imi dau seama pe ce parte se aude, ca e destul de fina bataia. O sa aplec urechea mai atent in diminetile ce urmeaza, poate cine stie?..

Merci!

 

+1

» Post actualizat in 15 Jun 2015 07:25

 

Este normal ca unele placute sa scartaie chiar daca sunt noi, cred ca in special cele sinterizate. Daca nu esti sigur de uzura lor, cel mai bine le verifici la un service.

 

Desi e destul de vechi post-ul lui danny_nt, imi permit sa adaug ca de regula imi comand piese si consumabile de la diversi furnizori din Romania (ex. Bepa, MyMoto, DillyPoint etc) sau direct pe linie de service. Louis, FC-Moto si alte site-uri asemenea oricum au preturi mult mai mari la genul acesta de produse, asadar doar echipamente imi comand de la ei.

Legat de piese, eu am facut un mic experiment si am trimis un mail la MyMoto si unul a la Motomus pentru o oferta legat de cateva piese pentru un GS F650. Nu vreau sa fac reclama nimanul si cu atat mai putin, contrareclama, dar rezultatele au fost urmatoarele ( o sa pun exact ce mi-au scris,in ghilimele):

 

MyMoto: " Ulei : 3L x Motul 5100 = 126 lei

Placute fata + spate SBS - 100 lei x 2 (cel mai bun raport pret calitate la motorul dvs)
Filtru ulei : 25 lei"
Total= 351
Motomus: " Ulei Motul 5100 10w40 3l - 105 lei
Filtru ulei - 24.96 lei
Placute frana fata RMS -71.78 lei
Placute frana spate RMS -57.85 lei"
Total= 259.59.. la care mi-a mai facut un discount pentru ca am mai cumparat o casca.
Acum, exista o rezerva in privinta posibilelor diferente de marca la placutele de frana, nu stiu, dar diferenta costului total nu e una neglijabila iar decizia de cumparare a fost in consecinta.
Editat de da_new_guy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca diferenta de pret depinde si de stocuri, relatia cu furnizorii, adaosul practicat, promotii samd. Ca si regula generala e bine sa ceri 2-3 oferte sau sa arunci un ochi pe cateva site-uri inainte de achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca diferenta de pret depinde si de stocuri, relatia cu furnizorii, adaosul practicat, promotii samd. Ca si regula generala e bine sa ceri 2-3 oferte sau sa arunci un ochi pe cateva site-uri inainte de achizitie.

 

Am omis sa mentionez, desi cred ca se subintelege, ca preturile se compara pornind de la un produs identic, nu modele/brand-uri diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am omis sa mentionez, desi cred ca se subintelege, ca preturile se compara pornind de la un produs identic, nu modele/brand-uri diferite.

De acord. Cum a fost cazul uleiului, de exemplu. Iar despre faptul ca nu a fost precizat brand-ul in cazul raspunsului de la MyMoto, am zis ca sunt rezervat. Nu sunt un militant al vreunui magazin :-D. Unde gasesc mai bun si mai ieftin, ala-i cel mai bun!

 

Oricum, aveai dreptate, trebuie facuta o cercetare fondata inainte de a cumpara orice, daca nu vrei sa arunci cu bani.

 

Diferenta de pret se face la frane,sbs sunt frane,rms sunt pocnitori. deci preturile tot acolo sunt.

@the new guy:ex-user Ulita?

Nu.

 

Toate cele bune!

Editat de da_new_guy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa schimb bujiile la viespe, manualul imi zice sa desfac radiatorul din sustineri, apoi tras putin in fata, si schimbat bujiile. A mai facut cineva treaba asta? e dificil?

Am vazut ca se practica si scoaterea rezervorului pt schimbare bujii; M-am tot uitat la rezervor si nu vad sa am ceva vreun buton/rotita pt a oprii benzina din rezervor!

Care variante e mai simpla pt schimbarea bujiilor?

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, vreau sa schimb bujiile la viespe, manualul imi zice sa desfac radiatorul din sustineri, apoi tras putin in fata, si schimbat bujiile. A mai facut cineva treaba asta? e dificil?

Am vazut ca se practica si scoaterea rezervorului pt schimbare bujii; M-am tot uitat la rezervor si nu vad sa am ceva vreun buton/rotita pt a oprii benzina din rezervor!

Care variante e mai simpla pt schimbarea bujiilor?

Stima!

Salut daca afli sa imi spui si mie, daca esti din Buc. facem impreuna operatiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorului ii opresti curgerea benzinei de la robinetul din stanga cel pe care comuti rezerva.acela trebuie sa fie pe off. Daca iti curge si atunci trebuie sa schimbi si robinetul pe viitor.(sa ai si o canistra pe langa tine daca nu l-ai mai dat jos pana acum.

!!!Atentie cand dai rezervorul jos la mecanismul socului. Cand ridici putin de rezervor trebuie sa il dai putin in stanga parca sa nu loveasca mecanismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorului ii opresti curgerea benzinei de la robinetul din stanga cel pe care comuti rezerva.acela trebuie sa fie pe off. Daca iti curge si atunci trebuie sa schimbi si robinetul pe viitor.(sa ai si o canistra pe langa tine daca nu l-ai mai dat jos pana acum. !!!Atentie cand dai rezervorul jos la mecanismul socului. Cand ridici putin de rezervor trebuie sa il dai putin in stanga parca sa nu loveasca mecanismul.

Viespea mea e din 2005, bord digital cu indicator nivel benzina si nu am buton de comutat pe rezerva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate imi aduc aminte unde intra furtunul care duce la carburatoare are si un furtun de vacuum care trage de o membrana inauntru si permite benzinei sa curga.in teorie nu ar trebui sa curga benzina daca ai membrana buna.poti face un test cu o sticla de 0.5 langa tine.daca curge pui sticla pana pui furtunul inapoi iar daca nu curge desfaci surubul de sub sa si rezervorul jos... bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate intereseaza pe cineva un Hornet intr-o stare foarte buna. :P

 

/index.php?/topic/728189-honda-hornet-2008-21499-km/&do=findComment&comment=4000131


» Post actualizat in 17 Jun 2015 06:58
Am fost intrebat daca motocicleta mea se poate limita la 35 kw, pt a putea fi condusa cu A2. Stie cineva daca se poate face asta?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca ti-a recomandat cineva Sturimex, am fost la ei de 2 ori, prima data am scurtat toba la Hornet cu cativa cm din cauza unui defect optic ce ma enerva (nu mai retin exact insa cred ca ma costat pana in 100 RON), a doua oara am fost cu masina si am inlocuit toba intermediara (m-a costat ~220 RON, insa cam 130 a fost numai piesa, luata tot de la ei).

 

In cazul in care apelezi la Sturimex, inarmeaza-te cu mult, mult calm ;) Alta firma din pacate nu cunosc, desi sigur trebuie sa mai fie si altii ce se ocupa cu esapamente auto in Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...