Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Esti intr-un fel mai special si nu vrei sa intelegi ca am cantarit plutitoare vechi vs noi si isi schimba greutatea fara sa fie sparte neaparat ci doar cat sa modifice nivelul!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ies la pensie cu tine :)) eu zic sa le trimiti "idiotilor" de la Honda o scrisoare prin care sa le ceri concedierea tuturor angajatilor pt a optimiza procesul de productie,subliniind faptul ca singurul om luminat si demn de brand ul lor esti tu.Le sti pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.Eu maine comand un plutitor de origine pt Hornet.Platesc eu.Fac un filmulet,before&after.Folosesc un furtun transparent.Daca nivelul va fi acelasi iti dai demisia de pe forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! de asemenea tu sustineai ca nu se modifica nivelul! daca iti dovedesc contrariul, ce faci in cazul asta?!

Dar daca iti dovedesc ca, cuiul poantou oem are un arc?! eu unul ma retrag, ai mintea prea odihnita!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti imposibil.Nu Vb de plutitoare de tabla de la mobrele din 70'.vb pe topic de Hornet despre Hornet.Remember?

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:53

Nu luam in calcul depuneri de oxid pe tabla,piatra si rugina,ori plutitoare cositorite si cu reglaj de nivel.vb de Hornet.

Cu sau fara arca,ca e tare ca e moale sau lipsa cantitatea de benzina din corp poate sustine intrega functionalitate pe toata plaja de turatie.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:04

Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto!

Vb. de mikuni si Hornet.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:10

Stii de ce hornetul nu are plutitoare si ace reglabile?pt ca din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:19

Nu da o nota persanala disctutiei.Contradictiile sunt constructive.

Fara aceasta discutie,poate nu ai fi pus mana pe manualul de zx7r si cum repetitia e mama invataturii...Hai noroc si sanatate ca emoticoane cu bere nu avem pe telefon

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plutitoarele sunt 'fixe' din alte considerente si nu din faptul ca Honda ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' muahahahahahahahaa.

Astfel la restul modelelor de Honda la care nivelul nu este 'fix' inginerii au sesizat o modificare de nivel si de volum oare?! Carburatoarele nici macar nu sunt facute de catre Honda....Dar o dam din nou in balarii....eu zic sa pui tu mana si sa aprofundezi chestia cu nivelul si carburatoarele!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Goodkat stiu ca sunt facute dupa caracteristicile Honda, dar ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' este o aberatie! Poate mai degraba s-au gandit la poluare cand au luat decizia asta!

De asemenea motocicletele functioneaza in continuare chiar daca nivelul creste usor in timp, nu despre asta era vorba aici! Aici era vorba despre nivelul fix care ''nu se poate modifica niciodata!''

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute.

 

 

Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa nepotrivita.

 

Numai bine!

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute.

 

 

Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa.

 

Numai bine!

Zi pe nume.SKR cu "sefu" skandal.

Ti-e frica de el sau cum? :crack: (ironic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi amintesc cum anul trecut pe vremea asta am mers cu CBR-ul meu abia cumparat la un service care atunci se afla intr-o curte cu intrarea din Iuliu Maniu (nu dam nume) pentru schimbul de ulei. Dupa manifestarea unei atitudini absolut mizerabile si dupa vreo 10000 de injuraturi am fost trimis inapoi acasa cu tot cu motor pe motiv ca busonul era intepenit si filtrul strans prea tare (ce-i drept fostul proprietar nu fusese cel mai destept din specia lui). Evident ca dupa cateva zile am mers la alti baieti care au rezolvat problema in 5 minute.

 

 

Ce vreau sa zic e ca pe forum toata lumea e amabila, toata lumea stie mecanica, toata lumea a lucrat, a vazut, a pus mana, a masurat, a reparat si ma revolta cand sustii ca ai 13 ani experienta si tii lectii aici, insa ma trimiti acasa cu o problema a carei rezolvare dureaza 5 minute folosind niste motive stupide si dupa ce eu, clientul care urma sa te plateasca (si care te-a platit oricum din bun simt) a trebuit sa iti suport pret de zeci de minute atitudinea jegoasa nepotrivita.

 

Numai bine!

Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun buson sau filtru care sa ma dovedeasca.Niciodata!

Confunzi pe undeva, ceva.

Jur ca nu imi amintesc episodul.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:51

La Hornetul meu nu s-a umblat vreodata la carburatoare. Motorul functioneaza corect din 2003 si de vreo 55 de mii de km... Eu nu ma pricep la carburatoare dar e clar ca ale mele au imbatranit frumos :)

Like.

 

GBV :rautacisme care nu isi au rostul.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:53

@Goodkat stiu ca sunt facute dupa caracteristicile Honda, dar ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' este o aberatie! Poate mai degraba s-au gandit la poluare cand au luat decizia asta!

De asemenea motocicletele functioneaza in continuare chiar daca nivelul creste usor in timp, nu despre asta era vorba aici! Aici era vorba despre nivelul fix care ''nu se poate modifica niciodata!''

Pentru poluare au montat modulul EGR .

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:58

Adjustment of the

float chamber level is affected by

two elements: the weight of the

float (or of the floats) and the configuration

of the lever arm that connects

the float with the valve. By

installing a heavier float, the free

surface of the float chamber liquid

must rise before the float buoyancy

force balances the increased weight

making the float rise. The result will

be a higher float chamber level and

a richer delivered mixture under the

same conditions. On the contrary if

we install a lighter float, a lower liquid

level will cause sufficient

buoyant force to actuate the valve

and therefore the carburetor calibration

will become leaner. That is

why floats are classified according

to their weight (printed on them)

and calibration standards for their

position inside the float chamber

are prescribed in order to assure

correct operation. To modify the

float chamber level, if necessary and

when it's not possible to change the

Checking the position of the float inside the

float chamber is prescribed. According to different

carburetor models, the distance of the float

from the contact surface of the float chamber

needs to be measured float weight, in some cases it's possible

to change the angle of the lever

that operates the valve.

In this way, the float closes the valve

in advance (for a lower level) or

later (for a higher level) at equal

weight.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32

Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?!

Gresit.Nu am folosit niciodata silicon la chiuloase,prin urmare nu am cum sa recomand lucruri pe care nu le-am testat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun buson sau filtru care sa ma dovedeasca.Niciodata!

Confunzi pe undeva, ceva.

Jur ca nu imi amintesc episodul.

 

In fine, eu imi amintesc foarte bine episodul (apropo, sper ca s-a vindecat frumos si repede taietura din palma cu cheia de filtru; parca ma durea pe mine cand ma uitam) si nu, nu confund, dar nu asta conteaza. Ideea e ca ma revolta anumite lucruri pe care le vad aici. Am spus ce am avut de spus si am si incetat sa iau parte la discutie. La multi clienti multumiti si la multe mobre vindecate ! Numai bine.

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, eu imi amintesc foarte bine episodul (apropo, sper ca s-a vindecat frumos si repede taietura din palma cu cheia de filtru; parca ma durea pe mine cand ma uitam) si nu, nu confund, dar nu asta conteaza. Ideea e ca ma revolta anumite lucruri pe care le vad aici. Am spus ce am avut de spus si am si incetat sa iau parte la discutie. La multi clienti!

Din cate imi amintesc eu,in istoria Skr,aufost 3 filtre care nu au mers cu cheia dar pe care am reusit sa le desfac cu un cleste de tevi,ori le-am spart si le-am desfacut cu surubelnita mecanica.

Multumesc frumospentru urare. iti doresc 1 milion de km fara reparatii.

Asfalt uscat si aderent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi aduc aminte sa fi fost vreun buson sau filtru care sa ma dovedeasca.Niciodata!

Confunzi pe undeva, ceva.

Jur ca nu imi amintesc episodul.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:51

Like.

 

GBV :rautacisme care nu isi au rostul.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:53

Pentru poluare au montat modulul EGR .

» Post actualizat in 23 Jun 2015 08:58

Gresit.Nu am folosit niciodata silicon la chiuloase,prin urmare nu am cum sa recomand lucruri pe care nu le-am testat. :D

Vrei sa cautam in istoric ''reparatia'' unui VTR care a rezistat vreo 300 de km?! O sa caut topicul unde tu sustineai acum 2 ani ca e perfect normal sa folosesti silicon si garnituri de chiulasa refolosite! Cat de senile pot sa fie unele persoane! Toate cele bune!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a refolosit o garnitura ,dar nu cu silicon.Poate cu vopsea.Si garnitura noua are pe ea un film subtire de vopsea.

Eu stiu ca ai strans frustrari si ura de-a lungul timpului insa acesta este un topic despre hornet,nu despre faptul ca esti dispus cu orice pret si la orice pas sa imi dai peste nas.

Mortii de la groapa nu se intorc,iar carburatoarele intalnite de mine ,s-au uzat egal si armonios ca si in cazul userului RAZVAN LNI.

Mai simplu si elegant ar fi daca ti-ai aduce aportul pe acest topic cu informatii strict legate de hornet,care chiar ar putea ajuta un hornetist in dificultate.

Nu te obosii sa imi raspunzi pentru ca de aici incolo ,interventiile mele v-or fi strict legate de problemelele posesorilor de hornet.

 

Rog un admin sa stearga discutiile inutile in contradictoriu.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A modificat cineva galeria anuland catalizatorul la hornet pc41? Sau stie cineva de unde pot lua galerie fara catalizator?

Daca urmarestisa obtii mai multi DB,atunci o putem opera de polipi :D si nu trebuie sa cumperi o alta galerie.

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un amic care are nevoie sa sertizeze o conducta de frana si nu a gasit pe nimeni care sa poata sa faca asta sau sa fie dispus sa faca asta. Ma poate indruma cineva? Mersi

Editat de drkstr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...