rider_tm Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 vand toba mivv carbon folosita f putin stare impecabila,are db killer,cutie,colier prindere,cot,certificat omologare italia . A fost montata pe o honda hornet 2007.pret 130 euro fix. tel 0724552088 inca valabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 https://www.louis.de/en/artikel/cockpit-fairing-with-abe/10006536?list=88507373 Am eu montat, ieftin si bun. Sunt multumit de cum arata dar sa nu ai mari asteptari in privinta lui din punct de vedere aerodinamic tot te bate vantul daca nu te lipesti de rezervor. Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 .Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acumDaca se poate si poze e si mai bineMultumes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Salut, Poate intereseaza pe cineva - un prieten vinde un adaptor Sw-Motech pentru suport topcase: Pret 80eu. Din cate zice merge pe CB 600 Hornet/S PC34 PC 36 1998-2006. PM daca intereseaza pe cineva. Numai bine, Paul Editat Iulie 15, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3rsu Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Recomanda ti mi un parbriz pt Hornet pc 34 . Am avut un Puig minitouring dar era cam mare pt ce drumuri reusesc sa fac acum Daca se poate si poze e si mai bine Multumes cred ca se potriveste si de pe PC 36: http://olx.ro/oferta/parbriz-honda-hornet-2004-ID3L82G.html#43077a4e75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare baieti (si fete), Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa). Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o. Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v. Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic). Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori. Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit. Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7. Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt). Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7. Dacă ăștia sunt parametrii, e ok. Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după. Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Dacă ăștia sunt parametrii, e ok. Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după. Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească. nu prea zici bine,dar nu ma contrazic.referitor la pornire.... doi la mana.daca zice manualul 1300rpm relanti,tu de ce lasi la 1000rpm?si mai mult...stii tu ca e bine sa dai gaz "strict" cat sa porneasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 nu prea zici bine,dar nu ma contrazic.referitor la pornire.... doi la mana.daca zice manualul 1300rpm relanti,tu de ce lasi la 1000rpm?si mai mult...stii tu ca e bine sa dai gaz "strict" cat sa porneasca? Poți te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic. Îl țin 1000rpm pentru că e foarte cald în București, și la temperatura asta se încălzește mai puțin când stau la semafor (cu siguranță că dacă zic că mai și opresc motorul la semafoare o să zici că și asta nu e bine și că se duce stareterul, etc) Nu am remarcat nici un efect negativ al turației de 1000 la relanit, și merg de 4 veri așa și respectiv de ceva kilometri. Nu am zis că e bine așa, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, dacă tu consideri că e greșit, ce să zic, ai tot dreptul. Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelerația, și de întată ce pornește motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără șoc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu pornește decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu. Când e mai frig afară pornesc cu șocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că și astea o să fie greșite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i așa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Turatia de ralanti este turatia la care motorul genereaza suficienta putere pentru a-i functiona corect pompa de ulei, alternatorul, pompa de apa. O turatie de ralanti prea mica poate sa nu-ti urce uleiul in rampa (la axa cu came) sau sa nu-ti circule eficient pentru racire apa; iar o turatie prea mare iti va forta in cutia de viteze cand cuplezi a I-a, se va incalzi si va consuma mai mult. Turatia de ralanti ideala (idle speed) este cea din MANUAL si este echilibrul ideal in functionarea motorului. Tu i-ai facut mai rau motorului ca i-ai dat ralantiul mai mic. Nu mai functioneaza in parametrii. Editat Iulie 17, 2015 de TM96UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Turatia de ralanti este turatia la care motorul genereaza suficienta putere pentru a-i functiona corect pompa de ulei, alternatorul, pompa de apa. O turatie de ralanti prea mica poate sa nu-ti urce uleiul in rampa (la axa cu came) sau sa nu-ti circule eficient pentru racire apa; iar o turatie prea mare iti va forta in cutia de viteze cand cuplezi a I-a, se va incalzi si va consuma mai mult. Turatia de ralanti ideala (idle speed) este cea din MANUAL si este echilibrul ideal in functionarea motorului. Tu i-ai facut mai rau motorului ca i-ai dat ralantiul mai mic. Nu mai functioneaza in parametrii. Ai uitat să adaugi și faptul că nu generează destul de curent generatorul încât să acopere consumul fazei scurte și a pozițiilor (55+10w) plus o eventuală semnalizare, sau încă 30w dacă țin frâna apăsată Știu aceste detalii tocmai de aceea NU am recomandat coborârea turației de relanti, doar am zis că pote fi unul din motivele pornirii grele ale lui @m0n0rath Eu o fac pe propria răspundere, cred că nu are rost să dau detalii că stă foarte rar la turația aia și despre alte particularități de utilizare. Sunt total de acord că motorul trebuie ținut cât mai aproape de specificațiile din manual. La mine este primul motor cu care am făcut mulți km și pe care nu am de gând să îl vând așa că eu voi fi singurul care va suferi de un eventual damage, când o să împlinesc 100k km pe motor o să povestesc mai multe despre cum l-am exploatat, și o să îl duc și la mecanic pentru a măsura anumiți parametri și a vedea dacă miturile motociclistice sunt adevărate sau nu (folosesc ulei de mașină 10w40 în motor), turația de relanti e joasă, opresc motorul la semafor dacă prind galben-roșu. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă. Repet, nu recomand o astfel de folosire a motorului, sunt adeptului manualului, doar că am ales să fac niște experimente, dat fiind faptul că se găsesc multe horneturi la dezembrat iar un motor complet se poate lua la un preț mai mult decât avantajos. Editat Iulie 17, 2015 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 .. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă. ... Eu cam asa fac, il ung doar daca se aude cand scot motocicleta din garaj pe trotuar (nu pornesc motorul) sau daca merg cu el prin ploaie serioasa. In felul asta am cam 20-25 de mii de km per kit de lant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Po?i te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic. Îl ?in 1000rpm pentru că e foarte cald în Bucure?ti, ?i la temperatura asta se încălze?te mai pu?in când stau la semafor (cu siguran?ă că dacă zic că mai ?i opresc motorul la semafoare o să zici că ?i asta nu e bine ?i că se duce stareterul, etc) Nu am remarcat nici un efect negativ al tura?iei de 1000 la relanit, ?i merg de 4 veri a?a ?i respectiv de ceva kilometri. Nu am zis că e bine a?a, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau pu?in gaz la pornire, dacă tu consideri că e gre?it, ce să zic, ai tot dreptul. Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelera?ia, ?i de întată ce porne?te motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără ?oc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu porne?te decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu. Când e mai frig afară pornesc cu ?ocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că ?i astea o să fie gre?ite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i a?a? Ti-ai raspuns singur la chestia cu pornitul cu gaz scurt,nu e cazul sa mai comentez eu.si @TM96UFO a explicat si mai bine ce si cum.eu doar te intrebam daca tu stii ca e ok.raspunsul tau a fost mai mult decat ok. doar sa nu intre rookies si sa citeasca printre randuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Pentru cei care au tot intrebat de far, bord, diverse piese originale etc gasiti aici: /index.php?/topic/729640-vand-piese-honda-hornet-pc34-pc36/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 VIND pentru Honda cb 600 f hornet model 2007-2014 toba esapament finala SBK leo vince 200 euro suport topcase ( cutie bagaje) 100 euro 0744992418 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutare baieti (si fete), Am o mica dilema : stiu ca din manualul de service la pc34 teoretic tensiunea s-ar masura la 5k rpm unde ar trebui sa fie un interval intre 13-15V (asta cu faza lunga aprinsa). Pana de curand uneori mai facea figuri si nu o lua chiar din prima (deseori din a 2-a insa nici carburatia nu am facut-o pana acum). Am zis ca bateria veche e ... veche si am schimbat-o. Asta noua a rezistat 2 luni si intr-o zi cu soare si mers prin mult trafic a inceput usor sa oscileze turatia. Cand a pornit si ventilatorul de la radiator a mai oscilat inca 2 3 sute de turatii dupa care a murit motoul. Am remarcat ca bateria avea sub 11v. Am incarcat-o si am vazut ca totusi nu e in parametri incarcarea. Deja ma gandeam direct la regulatorul de tensiune (releul magic). Am dat rezervorul jos si implicit si releul si am observat ca mufa de masa (cele 2 mufe verzi care se unesc intr-un "papuc") era ruginita rau, abia mai facea contact pe cadru/releu de stratul de rugina. Curatat tot bine montat la loc si acum refacut masuratori. Tin sa mentionez ca celelate mufe erau ca noi - nimic ars nimic innegrit. Aparent la ralanti incarca undeva la 12.8-13 cu faza scurta si la 5k rpm in jur de 14.5-14.7. Tot nu o ia la rece totdeauna din prima insa pentru a elimina o parte din problema sambata primeste bujii noi (astea nu am idee cat de vechi sunt). Sa consider ca releul de incarcare totusi face ce ar trebui si am descarcat bateria noua din alte considerente sau chiar cablurile verzi sa fi fost de vina ? Cred ca e mai simplu ca prima pornire dimineata sa o faci cu socul tras chiar si acum vara. La mine porneste intotdeauna si apoi dupa 20-30 de sec imping socul. Legat de releu, mai mult ca sigur ca nu mai incarca din cauza mufelor ruginite. Daca totusi mai ai probleme cu incarcarea, refa masuratorile cu motorul incins, am patit odata ca releul incarca perfect cat era rece apoi cand se incingea nu mai incarca. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Salutari. Relativ nou membru in familie, gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 Frumoasa, sa o calaresti sanatos! Bine ai venit in clubul viespilor Multumesc de apreciere, insa este motocicleta prietenei mele. Eu sunt mult prea mare pt genul asta de motor, dar pt ea este perfecta. Acum "incearca sa se cunoasca mai bine", avand in vedere ca prietena este incepatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 25, 2015 Share Postat Iulie 25, 2015 (editat) Bafta, daca nu se infinge tare in ea nu cred ca are de ce se teme Poti sa mergi si foarte linistit cu ea. Editat Iulie 25, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S). Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 Posibil ca FUEL sa fie similar cu PRIME? La PC34 robinetul are doar ON-OFF-RES, ma gandeam ca si Hornet-ul S are acelasi tip insa se pare ca difera PN-ul piesei 16950-KEA-033 (Hornet), 16950-KEA-774 (Hornet S). Alte motociclete au in plus si pozitia PRI (Prime) -> Use the PRI position only to prime the valve after maintenance, etc. Prime is used to fill the bowl, bypassing the vacuum system and shouldn't be used during normal operation. Mersi de raspuns . O sa caut si un manual sa citesc si pe acolo . Singura chestie de ce ma intereseaza asta e sa nu merg cumva sa imi ia si benzina din rezerva fara sa o comut eu,Citisem pe undeva ca era la unele modele de motociclete asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AleX_id Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Salut colegi, o intrebare am si eu: caut un kit xenon pentru un hornet din 2005; am inteles ca h11 trebuie. Imi puteti recomanda de unde sa cumpar asa ceva? ma gandesc ca ceva cu balast slim trebuie. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 vand stop pe leduri+2 oglinzi+2 semnalizari originale ptr honda hornet model din 2007 in sus, pret 60 euro fix toate. tel.0724552088 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut baieti ! Am si eu o intrebare de incepator . Am la rezervor 4 optiuni : ON ,OFF ,FUEL si RES . In mare le-am inteles . Pe ON vine benzina ,pe OFF nu si le RES rezerva. Care e treaba cu FUEL ? E vorba de un Hornet S din 2002. Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.