Alexandru Boros Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutare tuturor, Pentru agregatul din dotare, Honda CB600F N (an 2006), trebuie sa fac un schimb de cauciuc fata in acest weekend. Dupa ce am zis ca nu mai las motoreta pe mana mecanicilor de duminica , ma vad fortat sa fac singur manevra. Citit, documentat, cumparat cauciuc, toate bune si frumoase. Acum, intrebarea este cum aleg un stander fata pentru motoreta? Am gasit pe "goagle" una bucata p'esa dupa cum se vede in poza de mai jos. Se potriveste pentru furca USD de pe hornetul de '06? Voi ce folositi pentru interventii ce necesita demontare roata fata? (offtopic, la servisarea furcii... mi-a fost sprijinit acaretul cu un cric auto sub saxofonul galeriei de evacuare. Manevra ce nu m-a incantat de nicio culoare!!) Vreun sfat inainte sa ma apuc de asta? Cu mentiunea ca de obicei nu am 2 maini stangi. Si poza cu standerul pe care as vrea sa il fac "a meu a meu a meu": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutare tuturor, Pentru agregatul din dotare, Honda CB600F N (an 2006), trebuie sa fac un schimb de cauciuc fata in acest weekend. Dupa ce am zis ca nu mai las motoreta pe mana mecanicilor de duminica , ma vad fortat sa fac singur manevra. Citit, documentat, cumparat cauciuc, toate bune si frumoase. Acum, intrebarea este cum aleg un stander fata pentru motoreta? Am gasit pe "goagle" una bucata p'esa dupa cum se vede in poza de mai jos. Se potriveste pentru furca USD de pe hornetul de '06? Voi ce folositi pentru interventii ce necesita demontare roata fata? (offtopic, la servisarea furcii... mi-a fost sprijinit acaretul cu un cric auto sub saxofonul galeriei de evacuare. Manevra ce nu m-a incantat de nicio culoare!!) Vreun sfat inainte sa ma apuc de asta? Cu mentiunea ca de obicei nu am 2 maini stangi. Si poza cu standerul pe care as vrea sa il fac "a meu a meu a meu": Standerul din poza ta este pentru roata spate a motocicletelor ce au instalate role pe bascula. De asta are acele prinderi Y. Mai exista stander spate cu padele (nu necesita role instalate pe bascula). Un stander fata are altfel de 'padele' care sustin furca. Mai jos ai poze cu 2 posibile variante https://tinyurl.com/y9t9gqw6 sau https://tinyurl.com/y7uls243 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Standerul din poza ta este pentru roata spate a motocicletelor ce au instalate role pe bascula. De asta are acele prinderi Y. Mai exista stander spate cu padele (nu necesita role instalate pe bascula). Un stander fata are altfel de 'padele' care sustin furca. Mai jos ai poze cu 2 posibile variante https://tinyurl.com/y9t9gqw6 sau https://tinyurl.com/y7uls243 Gresit. E de fata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutari colegi viespari, de cand am cumparat moto stiam ca trebuie sa imi comand un cauciuc pe spate, si la servici am gasit urmatoarele modele si preturi: Michelin Pilot road 2: 442 ron Michelin Street Radial: 364 ron Pirelli diablo TL: 414 ron Pirelli diablo strada: 390 ron Bridgestone BT016R Pro: 433 ron Continental ContiMotion: 371 ron Continental Contisportattack 2: 417 ron Dunlop GPR300 - 423 ron Dunlop SPmax calificator 2: 445 ron Ce ma sfatuiti sa aleg? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Salutari colegi viespari, de cand am cumparat moto stiam ca trebuie sa imi comand un cauciuc pe spate Ce ma sfatuiti sa aleg? Depinde foarte mult de stilul tau de mers. Pe fata ce cauciuc ai? Ce DOT are? » Post actualizat in 22 Jun 2017 20:17 Dintre modelele enumerate de tine, parerea mea e ca cele mai potrivite pt mers putin mai sportiv sunt Qualifier 2 si BT-016 Pro, iar pt touring ar fi PR2. GPR300 sunt ciudate, nu prea gasesti informatii despre ele, insa par sa fie fabricate de o companie Japoneza sub egida Dunlop si sunt mai slabe decat anvelopele fabricate in Europa. Vezi ca in jur de 500 RON gasesti Pilot Power 2CT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Salut, Nu stiu cat te-ar costa transportul, insa in Bucuresti e o companie care distribuie produse Michelin. Eu am cumparat de la ei Pilot Power 2CT, dot 0317 spatele si respectiv 0517 fata pe la 730 de lei setul. Iar spatele, ce te intereseaza pe tine bate pe la 330 de lei. Personal, e al doilea an cu PP 2CT de la Michelin si sunt foarte multumit de evolutia motocicletei. E drept, am concesionat sa dau la schimb o uzura mai rapida comparativ cu alte modele... (ex Pilot Road 2) pentru o stabilitate si o manevrabilitate mai buna pentru orice stil de mers cu CB600F. Ti-am dat in PM site-ul, in ideea in care nu stiu daca e ok sa public aici site-ul (reclama mascata and shit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Salutare, in urma recomandarilor voastre am luat Pilot power 2CT, am gasit la servici la 414 lei, astept sa imi ajunga si sa gasesc un loc unde sa o si montez ) Deocamdata stau pana in 15 si luna viitoare o schimb si pe fata, am dot-ul 2011, i-ar cam fi vremea chiar daca arata ok. @Vallach inca nu imi stiu tipul de condus, am in jur de 300-400 de km facuti sunt incepator, deocamdata imi plac drumurile libere, cu curbe si cat mai departe de oras, dar timpul imi permite doar o excursie deasta pe sapt. In rest, nu-mi plac semnalizarile la ea as vrea sa le schimb, am ceva tip sageata cu led dar mijlocul e gol doar pe margini led si nu stiu cat se vad de bine, as vrea tot ceva pe led dar pline. Sunt frumoase si astea dar nu ma simt in siguranta cu ele, nu stiu de ce ) Stiti ceva modele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Buna dimineata are cineva ratacit pe undeva un crash pad, al meu probabil sa slabit de la vibratii si a disparut.Contra cost bine inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 (editat) Salutare, in urma recomandarilor voastre am luat Pilot power 2CT, am gasit la servici la 414 lei, astept sa imi ajunga si sa gasesc un loc unde sa o si montez ) Deocamdata stau pana in 15 si luna viitoare o schimb si pe fata, am dot-ul 2011, i-ar cam fi vremea chiar daca arata ok. Iti recomand Pilot Power (simplu, nu 2CT) pt anvelopa fata. Face pereche buna cu 2CT-ul de pe spate Il gasesti pe la 300 RON la dealerii de anvelope moto, tu poate il iei si mai ieftin daca ai posibilitatea la serviciu. » Post actualizat in 24 Jun 2017 08:57 @Vallach inca nu imi stiu tipul de condus, am in jur de 300-400 de km facuti sunt incepator, deocamdata imi plac drumurile libere, cu curbe si cat mai departe de oras, dar timpul imi permite doar o excursie deasta pe sapt. Excursii de genul acesta prefer si eu, evit sa ma dau in oras pe cat posibil, iar in afara drumuri cat mai lungi. Din pacate drumurile in tara asta sunt din ce in ce mai proaste si mai aglomerate. Alba - Sebes era unul din tronsoanele de cosmar (vad ca esti din zona), sper ca e mai bine acum de cand au redeschis autostrada. Turda - Tg. Mures e un alt segment minune, plangi cu vorbe la ghidon.. @hornetistii de prin zona nord-vest, pe unde va mai dati cu moto? Editat Iunie 24, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 Iti recomand Pilot Power (simplu, nu 2CT) pt anvelopa fata. Face pereche buna cu 2CT-ul de pe spate Il gasesti pe la 300 RON la dealerii de anvelope moto, tu poate il iei si mai ieftin daca ai posibilitatea la serviciu. » Post actualizat in 24 Jun 2017 08:57 Excursii de genul acesta prefer si eu, evit sa ma dau in oras pe cat posibil, iar in afara drumuri cat mai lungi. Din pacate drumurile in tara asta sunt din ce in ce mai proaste si mai aglomerate. Alba - Sebes era unul din tronsoanele de cosmar (vad ca esti din zona), sper ca e mai bine acum de cand au redeschis autostrada. Turda - Tg. Mures e un alt segment minune, plangi cu vorbe la ghidon.. @hornetistii de prin zona nord-vest, pe unde va mai dati cu moto? pai inca este un drum infernal, cel putin pe la 5-6 dupa masa e dezastru, speram sa dea drumul autostrazii Sebes-Cluj, sa se mai decongestioneze. Partea buna in zona noastra este apropierea de Transalpina, pe unde ma duc cel mai des, de la iesire din oras pana la barajul de la Oasa sunt aproape 80 de km de curbe si asfalt foarte bun in mare parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 25, 2017 Share Postat Iunie 25, 2017 (editat) @hornetistii de prin zona nord-vest, pe unde va mai dati cu moto? Cluj - Zalau: BETON Cluj - Baia Mare (pana la Dej e mai nasol ce ii drept) Cluj - Reghin (via Apahida , Mociu... dar ultma portiune e mai nasoala, dar face fata hornetul) Cluj - Turda: beton si pe E60 si pe varianta ocolitoare Cluj - Belis prin Dangau Mare: beton Cluj - Ciurila, Petresti de jos - Turda Turda - Valea Ariesului - Campeni, Arieseni, Stei (zona faina, drum mai prost ) Turda - Buru - Rimeatea - Aiud (de la Buru pana la Aiud e beton ) Turda - Muntele Baisorii Baia Mare - Sighet: zona foarte faina, drum relativ OK Editat Iunie 25, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Cluj - Baia Mare Baia Mare - Sighet: zona foarte faina, drum relativ OK 1)Dej-Baia Mare racheta! 2)Baia Mare-Cavnic-Sighet racheta! 3)Baia Mare-Gutin-Sighet aproape racheta! Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Adaug si eu cateva trasee, majoritatea de tip circuit, nu imi place sa ma intorc pe acelasi drum Spre Vest si Muntii Apuseni:Cluj - Gilau - Marisel - Belis - Huedin - ClujCluj - Huedin - Ciucea - Crasna - Varsolt - Zalau - ClujCluj - Huedin - Alesd - Simleu Silvaniei - Zalau - ClujCluj - Huedin - Belis - Balcesti - Rachitele - Doda Pili (asfalt end -> retur) - Rachitele - Margau - Huedin - ClujCluj - Huedin - Borod - Bratca - Rosia - Beius - Stei - Baita - Arieseni - Albac - Poiana Horea - Belis - Rasca - Agarbicu - ClujSpre Est:Cluj - Dej - Beclean - Teaca - Reghin - Toplita - Gheorgheni - Lacu Rosu - (retur) Praid - Tg. Mures - ClujCluj - Dej - Bistrita - Vatra Dornei (am in plan sa continui traseul spre Ceahlau - Bicaz - Lacu Rosu)Spre Nord:Cluj - Dej - Baia Mare (o sa ma duc pana la Sighet and beyond.. pana acum nu am mers pe acolo)Cluj - Dej - Caseiu - Rastoci - Surduc - Jibou - Zalau - ClujVariante:1. Cluj - Dej - Caseiu - Rastoci - Surduc - Bobalna - Dej - Cluj2. Cluj - Dej - Caseiu - Rastoci - Surduc - Jibou - Romanasi - ClujSpre Sud:Cluj - Turda - Campeni - Albac - Poiana Horea - Belis - Huedin - ClujCluj - Turda - Alba - Hateg - Sarmizegetusa, Ulpia (o sa incerc sa continui Petrosani - Obarsia Lotrului - Sebes)Cluj - Turda - Alba - Sebes - Ranca - Novaci (retur, TA merita dus-intors)Cluj - Tg. Mures (de regula o iau prin oras, nu pe la Acatari) - Sighisoara - Brasov (ocolire pe la Bod) - Prejmer - Siriu - Cislau - Valenii de Munte - Cheia - Brasov - Codlea - Fagaras - Sibiu - Alba - ClujCel mai lung traseu facut intr-o singura zi pe Hornet (730 km, TA si TF included):Cluj - Turda - Alba Iulia - Sebes - Ranca - Novaci - Rm. Valcea - Curtea de Arges - Cartisoara - Sibiu - Sebes - Alba Iulia - Campia Turzii - Gilau - ClujDetalii:/index.php?/topic/173373-hai-la-o-plimbare/page-197&do=findComment&comment=4230577Trasee de evitat:Sanmihaiu Almasului - Hida - Galgau Almasului (Gradina Zmeilor) - Jibou: placi de beton cu gropi si denivelari, am prins si griblura bonus, dezastruCluj - Mociu - Reghin: cel mai prost drum pe care am circulat cu Horneta, nu mai calc pe acolo veci pana nu il reasfalteazaTrasee de cacao (insa necesare sa poti ajunge in alte zone):Cluj - Alba - SebesTurda - Tg. MuresCurtea de Arges - Vidraru (asfalt de toata jena pe TF, foarte deteriorat)PS: pe viitor am in plan sa schimb Horneta cu ceva mai touring, probabil un Bandit 650S sau 1250S.Peste 300km incep sa doara genunchii si MS-DOS-ul de la sa (am saua stock, doar am retapitat-o).In plus toba sport e cam obositoare de la o vreme. In oras insa e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutare tuturor, Pentru agregatul din dotare, Honda CB600F N (an 2006), trebuie sa fac un schimb de cauciuc fata in acest weekend. Dupa ce am zis ca nu mai las motoreta pe mana mecanicilor de duminica , ma vad fortat sa fac singur manevra. Citit, documentat, cumparat cauciuc, toate bune si frumoase. Acum, intrebarea este cum aleg un stander fata pentru motoreta? Am gasit pe "goagle" una bucata p'esa dupa cum se vede in poza de mai jos. Se potriveste pentru furca USD de pe hornetul de '06? Voi ce folositi pentru interventii ce necesita demontare roata fata? (offtopic, la servisarea furcii... mi-a fost sprijinit acaretul cu un cric auto sub saxofonul galeriei de evacuare. Manevra ce nu m-a incantat de nicio culoare!!) Vreun sfat inainte sa ma apuc de asta? Cu mentiunea ca de obicei nu am 2 maini stangi. Si poza cu standerul pe care as vrea sa il fac "a meu a meu a meu": Ma gandesc ca ar merge si o echilibrare dupa. Doar nu iti iei si masina de echilibrat cauciucuri )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Sarmasag - Alesd - Cea mai tare drum din Nord Vest. Cluj - Zalau: BETON Cluj - Baia Mare (pana la Dej e mai nasol ce ii drept) Cluj - Reghin (via Apahida , Mociu... dar ultma portiune e mai nasoala, dar face fata hornetul) Cluj - Turda: beton si pe E60 si pe varianta ocolitoare Cluj - Belis prin Dangau Mare: beton Cluj - Ciurila, Petresti de jos - Turda Turda - Valea Ariesului - Campeni, Arieseni, Stei (zona faina, drum mai prost ) Turda - Buru - Rimeatea - Aiud (de la Buru pana la Aiud e beton ) Turda - Muntele Baisorii Baia Mare - Sighet: zona foarte faina, drum relativ OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Sarmasag - Alesd - Cea mai tare drum din Nord Vest. De regula de la Simleu o luam spre Zalau. Cu urmatoarea ocazie o sa o iau spre Sarmasag, desi cred ca cea mai frumoasa parte a traseului e de fapt Pestis - Drighiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Prietenii il cheama Sinteu Ring De regula de la Simleu o luam spre Zalau. Cu urmatoarea ocazie o sa o iau spre Sarmasag, desi cred ca cea mai frumoasa parte a traseului e de fapt Pestis - Drighiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Nu puneti si ceva coordonate gps? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 "Sinteu-Ring" e cel mai obositor traseu stradal din zona aceasta,parerea mea.e frumos in draci,asfalt bun,dar exagerat de strans si de lung pt un asemenea "circuit" stradal.plus curbele in care orice masina mai marisoara e aproape nevoita sa urce peste sensul opus de mers ca sa se poata inscrie corespunzator.dar misto,plin de adrenaliza si neprevazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 salutari colegii, dupa aproape doua luni de cand am viespea, intampin prima problema cu ea. Pornesc moto, trag socul, dupa 2 min il las la normal, sui pe el, bag a1a, fac 2 metri moare motorul. Dau sa pornesc iar, nimic bordul mort, farul nu merge, nu mai merge nimic, nu mai palpaie nici becul ala cu HSS de la cheie, nu mai vrea nimic. Masor bateria are 12.7 parca, merg mai departe ma duc la distribuitorul ala magnetic, nu stiu cum se numeste exact. i-am gasit codul: 35850-mt4-003. Aici siguranta e ok, pe 2 papuci tata masurati este curent, pe doi apare 0. Se poate din cauza asta sa nu mai mearga nimic? Pinii din exteriorul piesei, din partea opusa locasului de siguranta. Ma puteti ajuta cu o info? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Mie s-a dus bateria fix acum 3-4 saptamni. Totul era ok, Bateria arata 12V dar totusi era praf, cu un consumator deja avea 0. salutari colegii, dupa aproape doua luni de cand am viespea, intampin prima problema cu ea. Pornesc moto, trag socul, dupa 2 min il las la normal, sui pe el, bag a1a, fac 2 metri moare motorul. Dau sa pornesc iar, nimic bordul mort, farul nu merge, nu mai merge nimic, nu mai palpaie nici becul ala cu HSS de la cheie, nu mai vrea nimic. Masor bateria are 12.7 parca, merg mai departe ma duc la distribuitorul ala magnetic, nu stiu cum se numeste exact. i-am gasit codul: 35850-mt4-003. Aici siguranta e ok, pe 2 papuci tata masurati este curent, pe doi apare 0. Se poate din cauza asta sa nu mai mearga nimic? Pinii din exteriorul piesei, din partea opusa locasului de siguranta. Ma puteti ajuta cu o info? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Are cineva sau stie pe unde pot gasi surubul care blocheaza boltul ala care tine placutele? Ca am reusit sa-l stric. Arata cam asa. Mai caut prin dezmebrari. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs2f2-rrUrWKjiJNDrwoFDC6KF4Lre0hLLj0FRAL2LM9sp4bYZhg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Se da un Hornet 600 PC34 an 2000 cu kilometrajul mare trecut recent de 50.000. Problema este ca nu se schimba primele 2 cifre ramane pe 49 iar urmatoarele 3 pe 000. Stiu ca atunci cand am facut, spre exemplu, 48 sau 49 mii km a durat o vreme (cativa zeci de km) pana afisa corect. Mentionez ca bordul pana la acest moment a fost perfect functional, iar kilometrajul mic inca afiseaza corect. A mai patit cinveva asa ceva ? Aveti vreo solutie ? Mai adaug ca am facut cel putin 500 km peste cei 50 de mii. Nu a mai intalnit nimeni aceasta situatie ? Nu gasesc nimic info nici pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Are cineva sau stie pe unde pot gasi surubul care blocheaza boltul ala care tine placutele? Ca am reusit sa-l stric. Arata cam asa. Mai caut prin dezmebrari. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs2f2-rrUrWKjiJNDrwoFDC6KF4Lre0hLLj0FRAL2LM9sp4bYZhg poti sa-ti comanzi prin http://cocmotors.ro/contact/ am stricat si eu un pic capatul folosind a surubelnita neadecvata, dar e destul de scumpa si l-am lasat asa. nu cred ca trebe sa-ti faci probleme, pentru capacel, din cate stiu el nu blocheaza boltul e acolo doar sa nu intre mizeria, la horneturi mai noi nici nu exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau (( https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.