Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Sarmasag - Alesd - Cea mai tare drum din Nord Vest.

 

De regula de la Simleu o luam spre Zalau. Cu urmatoarea ocazie o sa o iau spre Sarmasag, desi cred ca cea mai frumoasa parte a traseului e de fapt Pestis - Drighiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prietenii il cheama Sinteu Ring :D

 

De regula de la Simleu o luam spre Zalau. Cu urmatoarea ocazie o sa o iau spre Sarmasag, desi cred ca cea mai frumoasa parte a traseului e de fapt Pestis - Drighiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Sinteu-Ring" e cel mai obositor traseu stradal din zona aceasta,parerea mea.e frumos in draci,asfalt bun,dar exagerat de strans si de lung pt un asemenea "circuit" stradal.plus curbele in care orice masina mai marisoara e aproape nevoita sa urce peste sensul opus de mers ca sa se poata inscrie corespunzator.dar misto,plin de adrenaliza si neprevazut. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari colegii, dupa aproape doua luni de cand am viespea, intampin prima problema cu ea. Pornesc moto, trag socul, dupa 2 min il las la normal, sui pe el, bag a1a, fac 2 metri moare motorul. Dau sa pornesc iar, nimic bordul mort, farul nu merge, nu mai merge nimic, nu mai palpaie nici becul ala cu HSS de la cheie, nu mai vrea nimic. Masor bateria are 12.7 parca, merg mai departe ma duc la distribuitorul ala magnetic, nu stiu cum se numeste exact. i-am gasit codul: 35850-mt4-003. Aici siguranta e ok, pe 2 papuci tata masurati este curent, pe doi apare 0. Se poate din cauza asta sa nu mai mearga nimic? Pinii din exteriorul piesei, din partea opusa locasului de siguranta. Ma puteti ajuta cu o info? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie s-a dus bateria fix acum 3-4 saptamni. Totul era ok, Bateria arata 12V dar totusi era praf, cu un consumator deja avea 0.

salutari colegii, dupa aproape doua luni de cand am viespea, intampin prima problema cu ea. Pornesc moto, trag socul, dupa 2 min il las la normal, sui pe el, bag a1a, fac 2 metri moare motorul. Dau sa pornesc iar, nimic bordul mort, farul nu merge, nu mai merge nimic, nu mai palpaie nici becul ala cu HSS de la cheie, nu mai vrea nimic. Masor bateria are 12.7 parca, merg mai departe ma duc la distribuitorul ala magnetic, nu stiu cum se numeste exact. i-am gasit codul: 35850-mt4-003. Aici siguranta e ok, pe 2 papuci tata masurati este curent, pe doi apare 0. Se poate din cauza asta sa nu mai mearga nimic? Pinii din exteriorul piesei, din partea opusa locasului de siguranta. Ma puteti ajuta cu o info? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva sau stie pe unde pot gasi surubul care blocheaza boltul ala care tine placutele? Ca am reusit sa-l stric. Arata cam asa. Mai caut prin dezmebrari.

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs2f2-rrUrWKjiJNDrwoFDC6KF4Lre0hLLj0FRAL2LM9sp4bYZhg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se da un Hornet 600 PC34 an 2000 cu kilometrajul mare trecut recent de 50.000. Problema este ca nu se schimba primele 2 cifre ramane pe 49 iar urmatoarele 3 pe 000. Stiu ca atunci cand am facut, spre exemplu, 48 sau 49 mii km a durat o vreme (cativa zeci de km) pana afisa corect. Mentionez ca bordul pana la acest moment a fost perfect functional, iar kilometrajul mic inca afiseaza corect. A mai patit cinveva asa ceva ? Aveti vreo solutie ?

 

Mai adaug ca am facut cel putin 500 km peste cei 50 de mii.

 

Nu a mai intalnit nimeni aceasta situatie ? Nu gasesc nimic info nici pe net :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva sau stie pe unde pot gasi surubul care blocheaza boltul ala care tine placutele? Ca am reusit sa-l stric. Arata cam asa. Mai caut prin dezmebrari.

 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTs2f2-rrUrWKjiJNDrwoFDC6KF4Lre0hLLj0FRAL2LM9sp4bYZhg

 

poti sa-ti comanzi prin http://cocmotors.ro/contact/

am stricat si eu un pic capatul folosind a surubelnita neadecvata, dar e destul de scumpa si l-am lasat asa.

 

nu cred ca trebe sa-ti faci probleme, pentru capacel, din cate stiu el nu blocheaza boltul

e acolo doar sa nu intre mizeria, la horneturi mai noi nici nu exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau :(((

 

https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca esti din Popesti Leordeni, daca vrei pot incerca sa te ajut si sa fac capacelul respectiv dintr-un surub. Il tai la dimensiune si ii fac o crestatura sa il poti infileta si desfileta cu surubelnita dreapta. Asta doar in cazul in care filetul este metric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e prea mare deranjul...sau poate poti adanci taietura la asta pe care il am eu..ca mai are unde.


» Post actualizat in 11 Jul 2017 21:28

Doar sa-mi zici cand ai timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema hornet 2002;

 

Intampin o problema la motor: la accelerare pe la 7000 rpm pana la 10000 se pune in cap;

 

-am schimbat bujiile;

-baterie noua

-incarcare ok;

 

De mentionat ca stationand o pot tura pana la rosu fara sa intrerupa..deci face figura doar in mers.

Carburatoarele sunt ok,relanti constant,supape reglate...

 

Plus..cand am schimbat bujiile,am observat ca la cilindrul 4 era bujia mai umeda decat la restul...

 

Bobina de inductie sa fie oare? a mai patit cineva ?

 

Multumesc


» Post actualizat in 12 Jul 2017 12:31

se pare ca a fost bobina pt cilindrul 1-4. Merge ok acum..

Editat de ionas_gpz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mymoto sau motodiscount poti comanda codul de motomike:

https://www.motomike.eu/autonet/ro/search/775.80.72/in/all/article/584589

 

 

 

Cred ca ai dreptate, da nu stiu daca sa-l mai pun la loc ca acum parca se sudase...mai aveam putin si rupeam motorul. Am gasit ceva cu inbus da e scump rau :(((

 

https://titanclassics.com/product/titanium-honda-pad-pin-plug-no-45203-mg3-016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu motorul din dotare.

In ultimul timp am observat ca la compresia furcii fata (cand franez sau cand ma duc incet pe durm mai denivelat, urc o bordura) simt ca si cum ar agata ceva, agata pt un moment si apoi totul e normal. Tin sa mentionez ca am servisat recent furca, si totul a fost ok din cate mi-au zis, doar ca dupa acea servisare a inceput sa se comporte cum descriu mai sus.

Ceva idei? Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ești sigur ca e din furca? Simti cum agata pe interior? Nu prea ar avea ce sa agate la interior. Verifica etrierii sa fie montati bine, respectiv piulita de la jugul superior.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu.

Mersi!

Editat de mdanielc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de reparatie scrie ca pot sa fie rulmentii de vina, sa fie piulitele de la furci prea stranse, bent steering stem (asta nu stiu ce e), presiunea in pneu sau chiar pneul.

In afara de rulmenti, nu vad altceva plauzibil ce ar putea fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

 

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

 

Oh, am omis sa mentionez ca s-a verificat presiunea (2.3 / 2.5, anvelope Pirelli Rosso Corsa)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...