Guest george05 Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 (edited) Problema ești sigur ca e din furca? Simti cum agata pe interior? Nu prea ar avea ce sa agate la interior. Verifica etrierii sa fie montati bine, respectiv piulita de la jugul superior. Edited July 15, 2017 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdanielc Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 (edited) Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu. Mersi! Edited July 15, 2017 by mdanielc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallach Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 (edited) Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine. Sa fie oare de la rulmentii de jug? Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta. Edited July 18, 2017 by Vallach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 In manualul de reparatie scrie ca pot sa fie rulmentii de vina, sa fie piulitele de la furci prea stranse, bent steering stem (asta nu stiu ce e), presiunea in pneu sau chiar pneul. In afara de rulmenti, nu vad altceva plauzibil ce ar putea fi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine. Sa fie oare de la rulmentii de jug? Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta. Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallach Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 (edited) Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata. Oh, am omis sa mentionez ca s-a verificat presiunea (2.3 / 2.5, anvelope Pirelli Rosso Corsa) Edited July 19, 2017 by Vallach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny_nt Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 De la mymoto sau motodiscount poti comanda codul de motomike: https://www.motomike.eu/autonet/ro/search/775.80.72/in/all/article/584589 Merci, am reusit sa fac rost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumydan Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Salutare. Un bord de hornet 2003 are cineva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supa La Plic Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Stimabili colegi, de unde va cumparati consumabilele si alte piese pentru Hornet-urile din dotare ? In toamna vreau sa ii fac o revizie generala si vreau sa ma apuc de achizitionat piese si consumabilele de pe acuma, sa nu aiba un impact major in buget toata revizia. Stima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanel27 Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 eu unul mi le iau de la servici, cei cu care colaboram au si piese moto, deci eu m-am scos. Cred ca la orice magazin cu piese auto iti aduce si moto, cel mai bine sa mergi cu codurile de consumabile ca sa nu iti aduca alte prostii ) Sunt in cautare de semnalizari acuma, as vrea tot ceva cu led ca ale mele parca mi se pare ca nu se vad deloc ) » Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura? Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu. Multumesc mult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian_andrei Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 » Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11 O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura? Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu. Multumesc mult Salut, eu am parbrizul asta (Givi, nu Puig, dar cam aceeasi treaba) https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-a305-windscreen-honda-cb600f-599-hornet montat. E asa cum zici tu, in pozitie de mers normala o sa-ti devieze vantul in casca si ai sa-l simti mai puternic decat daca n-ai avea parbriz. Insa iti salveaza considerabil geaca de ganganii. Iar daca te apleci putin, dispare si vantul care vine direct in viziera, trece pe deasupra. Parbrizul il gasesti de cumparat si pe site-uri din Romania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FadeToBlack Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Depinde de înălțimea pe care o ai, depinde de ce cască ai, de ce fel de geacă porți (guler înalt izolează mai bine), de cum îs reglate oglinzile, ghidonul, samd. Asta cu parbrizul e complicată rău, dacă nu știi de ce ai nevoie înainte. Vezi la cineva care are din același an/aceeași generație un Hornet, poate îți împrumută parbrizul pentru un test. Mie mi s-a acrit de ele, aveam un zgomot în cască de mă termina și cu dopuri. Dacă ar fi fost mai înalt, altă treabă. Sau poate cu un deflector. Însă, și așa era ditamai... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Salutare. Un bord de hornet 2003 are cineva? https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20170728000055&SearchText=honda+hornet+600+speedometer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-UFO- Posted July 29, 2017 Share Posted July 29, 2017 https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20170728000055&SearchText=honda+hornet+600+speedometer Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele. Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vallach Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele. Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza. In ce stare se prezinta capacul? E decent plasticul sau mai bine raman cu originalul meu sters si decolorat de soare si de ploi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george05 Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Sau vb cu userul @doua.roti si iei capace oem sh in stare buna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 Salutari, si-a montat cineva pe hornet conducte de frana metalice, individuale pt fiecare etrier ? Daca da, ce feedback aveti? Cum a franat motoreta dupa conversie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george05 Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 (edited) Eu montasem asa, dar aveam si discurile, etrierii si pompa de frana de GSX-R. Nu e prea relevant să-ți spun ca frana Viespea de sarea vopseaua de pe ea si mie-mi ieseau ochii din cap. Edited August 8, 2017 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 hmmm ..... tu ai avut viespe cu furca USD? sau normala? » Post actualizat in 08 Aug 2017 12:36a mea e cu furca normala, nu stiu ce upgrade as putea face la etrieri cu furca asta... poate de pe cbr 600f3 , f4 :-?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george05 Posted August 8, 2017 Share Posted August 8, 2017 (edited) Viespea mea avea furca usd si tot ansamblul de frana de gixer. Nu merita investit in furca/franele de Viespe stock decat placute de frana bune si atat. Daca nu tragi de ea animalic nici macar furtunele de frana nu-și au rostul. Odata cu franele mai bune, vei simti limitarile grave pe parte de furca. Arcurile progresive fac prea putin, dar merita oarecum. Concluzia:baga banii in benzina mai bine si maxim placute bune de tot. Edited August 8, 2017 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanduionut Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Salutare, Vreau sa imi cumpar alarma la motor (hornet 2006), dar m-ar interesa cu un drum sa pun si pornire la telecomanda. Avand in vedere HISS-ul care trebuie sa detecteze cipul din cheie, credeti ca ar functiona ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian_andrei Posted August 9, 2017 Share Posted August 9, 2017 Salutare, Vreau sa imi cumpar alarma la motor (hornet 2006), dar m-ar interesa cu un drum sa pun si pornire la telecomanda. Avand in vedere HISS-ul care trebuie sa detecteze cipul din cheie, credeti ca ar functiona ? HISS-ul poate fi dezactivat din cate stiam eu, dar nu-mi mai aduc aminte in ce ordine trebuia sa apesi pe butoane si cat sa le tii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanduionut Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 Salut, astăzi mi-am sincronizat carburatoarele la Viespea mea (2006). Am vrut doar sa împărtășesc cu voi acest aspect. PS, poate o fi doar efectul Placebo, însă eu simt o diferența majora atat la rulare cat și la relanti. "Echipamentul / CarbtunePro" l am cumpărat de pe net cu 250 RON. Atașez mai jos o poza cu rezultatul: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightsighter Posted September 1, 2017 Share Posted September 1, 2017 Salutare , o intrebare pentru soferii de horneata modelu 2007 ( pc 41 ) . La cati km schimbati uleiul , in cartea tehnica zice 12 k ?? 7100 de la motul e ok ? ati mai avut belele ? Merci fain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riderontornadoes Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 12k? Ai mai avut motociclete până acum? Dacă ții la ea nu ar trebui să depășești în niciun caz 6000. Ideal este 5000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.