Jump to content

Honda Hornet


metaxa
 Share

Recommended Posts

Guest george05

Problema ești sigur ca e din furca? Simti cum agata pe interior? Nu prea ar avea ce sa agate la interior. Verifica etrierii sa fie montati bine, respectiv piulita de la jugul superior.

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu.

Mersi!

Edited by mdanielc
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

Edited by Vallach
Link to comment
Share on other sites

In manualul de reparatie scrie ca pot sa fie rulmentii de vina, sa fie piulitele de la furci prea stranse, bent steering stem (asta nu stiu ce e), presiunea in pneu sau chiar pneul.

In afara de rulmenti, nu vad altceva plauzibil ce ar putea fi.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca la Horneta (PC36) unui amic ghidonul se misca mai greu stanga-dreapta decat la mine.

Sa fie oare de la rulmentii de jug?

 

Ciudata senzatie, parca e mai greoaie motocicleta.

 

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

Link to comment
Share on other sites

Si eu as recomanda sa verifice mai intai presiunea in roata fata.

 

Oh, am omis sa mentionez ca s-a verificat presiunea (2.3 / 2.5, anvelope Pirelli Rosso Corsa)

Edited by Vallach
Link to comment
Share on other sites

Stimabili colegi, de unde va cumparati consumabilele si alte piese pentru Hornet-urile din dotare ?

 

In toamna vreau sa ii fac o revizie generala si vreau sa ma apuc de achizitionat piese si consumabilele de pe acuma, sa nu aiba un impact major in buget toata revizia.

 

Stima.

Link to comment
Share on other sites

eu unul mi le iau de la servici, cei cu care colaboram au si piese moto, deci eu m-am scos. Cred ca la orice magazin cu piese auto iti aduce si moto, cel mai bine sa mergi cu codurile de consumabile ca sa nu iti aduca alte prostii :))

Sunt in cautare de semnalizari acuma, as vrea tot ceva cu led ca ale mele parca mi se pare ca nu se vad deloc :))


» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

» Post actualizat in 25 Jul 2017 17:11

 

O intrebare, un parbriz puig cum se comporta pe moto din semnatura?

Acu ma cam bate vantul, daca iau un parbriz puig nu mi-ar devia vantul in casca? Posestorii va rog sa imi spuneti o parere, sa stiu daca sa ii iau sau nu.

Multumesc mult

 

Salut, eu am parbrizul asta (Givi, nu Puig, dar cam aceeasi treaba) https://www.revzilla.com/motorcycle/givi-a305-windscreen-honda-cb600f-599-hornet montat. E asa cum zici tu, in pozitie de mers normala o sa-ti devieze vantul in casca si ai sa-l simti mai puternic decat daca n-ai avea parbriz. Insa iti salveaza considerabil geaca de ganganii. Iar daca te apleci putin, dispare si vantul care vine direct in viziera, trece pe deasupra. Parbrizul il gasesti de cumparat si pe site-uri din Romania.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de înălțimea pe care o ai, depinde de ce cască ai, de ce fel de geacă porți (guler înalt izolează mai bine), de cum îs reglate oglinzile, ghidonul, samd.

 

Asta cu parbrizul e complicată rău, dacă nu știi de ce ai nevoie înainte.

 

Vezi la cineva care are din același an/aceeași generație un Hornet, poate îți împrumută parbrizul pentru un test.

 

Mie mi s-a acrit de ele, aveam un zgomot în cască de mă termina și cu dopuri. Dacă ar fi fost mai înalt, altă treabă. Sau poate cu un deflector. Însă, și așa era ditamai...

Link to comment
Share on other sites

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

Link to comment
Share on other sites

Am eu chinezism de asta si nu recomand.. bat acele ca la ceasurile de sincronizat carburatoarele.

Nu-ti dai seama nici de ture nici de viteza.

 

In ce stare se prezinta capacul? E decent plasticul sau mai bine raman cu originalul meu sters si decolorat de soare si de ploi :)

Link to comment
Share on other sites

Salutari, si-a montat cineva pe hornet conducte de frana metalice, individuale pt fiecare etrier ?

Daca da, ce feedback aveti? Cum a franat motoreta dupa conversie?

Link to comment
Share on other sites

Guest george05

Eu montasem asa, dar aveam si discurile, etrierii si pompa de frana de GSX-R. Nu e prea relevant să-ți spun ca frana Viespea de sarea vopseaua de pe ea si mie-mi ieseau ochii din cap. :P

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

hmmm ..... tu ai avut viespe cu furca USD? sau normala?


» Post actualizat in 08 Aug 2017 12:36

a mea e cu furca normala, nu stiu ce upgrade as putea face la etrieri cu furca asta... poate de pe cbr 600f3 , f4 :-??

Link to comment
Share on other sites

Guest george05

Viespea mea avea furca usd si tot ansamblul de frana de gixer. Nu merita investit in furca/franele de Viespe stock decat placute de frana bune si atat. Daca nu tragi de ea animalic nici macar furtunele de frana nu-și au rostul. Odata cu franele mai bune, vei simti limitarile grave pe parte de furca. Arcurile progresive fac prea putin, dar merita oarecum. Concluzia:baga banii in benzina mai bine si maxim placute bune de tot.

Edited by george05
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Vreau sa imi cumpar alarma la motor (hornet 2006), dar m-ar interesa cu un drum sa pun si pornire la telecomanda. Avand in vedere HISS-ul care trebuie sa detecteze cipul din cheie, credeti ca ar functiona ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Vreau sa imi cumpar alarma la motor (hornet 2006), dar m-ar interesa cu un drum sa pun si pornire la telecomanda. Avand in vedere HISS-ul care trebuie sa detecteze cipul din cheie, credeti ca ar functiona ?

 

HISS-ul poate fi dezactivat din cate stiam eu, dar nu-mi mai aduc aminte in ce ordine trebuia sa apesi pe butoane si cat sa le tii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, astăzi mi-am sincronizat carburatoarele la Viespea mea (2006).

Am vrut doar sa împărtășesc cu voi acest aspect.

PS, poate o fi doar efectul Placebo, însă eu simt o diferența majora atat la rulare cat și la relanti.

"Echipamentul / CarbtunePro" l am cumpărat de pe net cu 250 RON.

Atașez mai jos o poza cu rezultatul:

post-70592-0-10449200-1503772989_thumb.jpg

post-70592-0-98929900-1503773002_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...