Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

pai nu cred ca e schimbat si releul, ca palpaie mai des cand semnalizez deci e clar :)) asa pateam si la masina, cand am pus led-uri pe semnalizari.

Cel repsol nu-l foloseste nimeni? ma gandeam ca daca e sponsor honda (sau ei il produc?), ar trebui sa fie facut exact pentru cerintele motorului. O sa mai cer niste pareri, dar de motul am auzit ca mai multa lume e multumita.

 

Maine sper sa-i iau si husa, filtrele si uleiul, lant sa-l prind de bancuta din fata blocului :)) Ar trebui sa-i caut si un cauciuc spate, sa-i sudez urechiusa aceea de la cric (ma chinuie grozav cand vreau sa il trag), sa-i caut ulei de lant si sa o spal. Super multumit de moto, mi-a intrat deja in camara sufletului.

Daca te intereseaza un cauciuc spate (f putin uzat), baga un ochi aici: /index.php?/topic/747117-vand-pirelli-diablo-strata-180-120-sh-300-ron/

Is montate pe hornetul meu, asa l-am luat, dar vreau sa schimb cu un set de gume mai orientate spre track use.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sau nu ;)

 

Crezi ce vrei, s-a despicat firul 2CT in 4 de 100 de ori in ultimii ani pe toate topic-urile de anvelope. Chiar nu are rost sa continuam si aici..

» Post actualizat in 01 Jun 2017 04:55

Pilot Power e un pneu cu tehnologie invechita. Chiar nu are sens sa cumperi un set in 2017.

 

Michelin a scos cateva iteratii de atunci, exista variante mai moderne si OK la pret si la alti producatori.

 

Pentru un Hornet, parerea mea, este ca poti trai foarte bine cu un pneu sport touring, gen Pilot Road 3, Angel GT, Roadtec Z8 Interact.

 

Corect, insa tot as prefera PP decat anvelope sport-touring pt Hornet.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ai cumparat alta galerie completa?

Daca da de unde si al ce pret?

si eu vreau sa fac acelasi lucru

merci

 

Salut, nu am cumparat decat slip-on-ul. din galeria completa s-a taiat de unde incepe catalizatorul si de acolo s-a sudat o teava de de evacuare din inox care merge pana unde incepe slip-on-ul. E un coleg din Zalau care cu asta se ocupa, customizare de motociclete, el a facut toata treaba. Eu sunt foarte multumit de ce a iesit si recomand, doar ca iti trebuie un om care stie ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat,inainte sa le cumpar am citit toate topicurile de aici si la fel am dedus din ce am citit,ca pp simplu e mai moale tot. Dar e un fking forum,unde poate scrie oricine orice. Chartu ala e de pe siteul michelin si acelasi lucru mi l au spus si cei de la anvelopemoto.eu cand le am cumparat.. dar in fine. Ei probabil ca nu au cont pe forum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power nu mi se par moi, dar se comportă foarte bine dacă nu vrei să o arzi ca Rossi.

Eu am mers de la câteva grade peste zero până spre 40 și a fost totul bine cu ele.

10 mii de km au ținut, cred că mergeau mai mult dar nu am vrut să le duc la limită.

Cu toate că nu mi-au creat probleme, am preferat și voi prefera pneuri cu tehnologie mai nouă. Sunt mai rapide, mai sigure.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat,inainte sa le cumpar am citit toate topicurile de aici si la fel am dedus din ce am citit,ca pp simplu e mai moale tot. Dar e un fking forum,unde poate scrie oricine orice. Chartu ala e de pe siteul michelin si acelasi lucru mi l au spus si cei de la anvelopemoto.eu cand le am cumparat.. dar in fine. Ei probabil ca nu au cont pe forum..

 

Descrierea produsului pe site-ul respectiv este urmatoarea:

"Compusul de cauciuc din centru este mai tare astfel incat să reziste la accelerare și frânare agresiva. Compusul de cauciuc din margini este mai moale pentru a maximiza aderenta in unghiul de inclinare."

 

Dupa cum am mentionat deja, compusul dur de pe centrul anvelopei face diferenta dintre PP si 2CT, compusul lateral este acelasi compus din care PP este construit integral, de unde si uzura mai mare pe centru pentru anvelopele "simple". Sunt multi colegi care si-au luat-o cu 2CT pentru ca au inteles, exact ca si tine, opusul realitatii. Toti aveau impresia ca 2CT are un compus mai moale pe laterale, insa situatia nu este asa.

 

2CT este totusi un compromis decent pt o anvelopa cat de cat sport si cu ceva durabilitate in plus.

» Post actualizat in 02 Jun 2017 08:18

Pilot Power nu mi se par moi, dar se comportă foarte bine dacă nu vrei să o arzi ca Rossi.

Eu am mers de la câteva grade peste zero până spre 40 și a fost totul bine cu ele.

10 mii de km au ținut, cred că mergeau mai mult dar nu am vrut să le duc la limită.

Cu toate că nu mi-au creat probleme, am preferat și voi prefera pneuri cu tehnologie mai nouă. Sunt mai rapide, mai sigure.

 

Eu am PP din 2014, s-au comportat excelent. Ai dreptate ca anvelopele mai noi sunt mai performante, e normal, insa pentru o motocicleta Hornet din prima generatie PP-urile sunt inca foarte ok, iar daca te dai putin mai sport isi fac treaba mai bine decat anvelopele sport-touring (cunosc exemple de tranta la 10km/h cu PR4 pe asfalt umed..)

 

In acest segment de pret optiunile ar fi (ma refer la anvelope sport):

- Pirelli Diablo Supersport

- Metzeler Sportec M3

- Michelin Pilot Power

- Dunlop Qualifier 1

 

Tu ce ai alege?

 

In plus, imi faceau cu ochiul Dunlop SportSmart 2, insa motoristi mult mai experimentati decat mine mi-au explicat ca acea carcasa dura a anvelopei Dunlop nu e chiar cea mai buna alegere pt Hornet, o motocicleta cu performante asa si asa, cadru flexibil samd. Din acest punct de vedere anvelope ca si PP cu o carcasa moale par a fi mai indicate.

 

But heck, teoria chibritului din nou :)

» Post actualizat in 02 Jun 2017 08:24

Eu pina acu cativa ani nici nu stiam ca Hornetul are si termoflot..

 

Din pacate subscriu.

 

Tocmai ce mi-am ridicat moto din service ieri:

- demontat/remontat esapamente

- demontat/remontat termoflot

- inlocuire sistem garnituri termoflot

- spalat motor, spalat radiator

- schimb ulei+filtru

 

Toata distractia cam 600 RON, in plus va fi necesar sa mai fac eu cateva schimburi de lichid de racire sa scap de urmele de ulei din instalatie.

 

Fun, fun, fun..

 

Daca as fi stiut din timp as fi schimbat o-ring-urile inainte sa imi faca surprize. Insa in manual nu e specificata aceasta informatie si nici pe topic-ul curent nu am prins sa se discute clar despre problema pana recent.

Asa ca.. mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrierea produsului pe site-ul respectiv este urmatoarea:

"Compusul de cauciuc din centru este mai tare astfel incat să reziste la accelerare și frânare agresiva. Compusul de cauciuc din margini este mai moale pentru a maximiza aderenta in unghiul de inclinare."

Unde scrie ca pe lateral e PP simplu... Ma rog,esti un caz pierdut,te invit sa dai un search pe google si sa mai citesti :) (http://www.600rr.net/vb/19-tires-suspension-handling/428602-pilot-power-vs-pilot-power-2ct.html spre exemplu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am PP din 2014, s-au comportat excelent. Ai dreptate ca anvelopele mai noi sunt mai performante, e normal, insa pentru o motocicleta Hornet din prima generatie PP-urile sunt inca foarte ok, iar daca te dai putin mai sport isi fac treaba mai bine decat anvelopele sport-touring (cunosc exemple de tranta la 10km/h cu PR4 pe asfalt umed..)

 

In acest segment de pret optiunile ar fi (ma refer la anvelope sport):

- Pirelli Diablo Supersport

- Metzeler Sportec M3

- Michelin Pilot Power

- Dunlop Qualifier 1

 

Tu ce ai alege?

 

In plus, imi faceau cu ochiul Dunlop SportSmart 2, insa motoristi mult mai experimentati decat mine mi-au explicat ca acea carcasa dura a anvelopei Dunlop nu e chiar cea mai buna alegere pt Hornet, o motocicleta cu performante asa si asa, cadru flexibil samd. Din acest punct de vedere anvelope ca si PP cu o carcasa moale par a fi mai indicate.

 

But heck, teoria chibritului din nou :)

 

Concret, iti spun ca nu ai cum sa cazi cu un pneu sport touring la 10 km/h din cauza pneului. Daca se intampla ori e vina conducatorului (urasc cuvantul pilot) ori e ceva pe jos aiurea, gen ulei. In nici un caz nu te scoate pneul.

Aderenta pe ploaie e oricum superioara, din cauza santurilor din pneu si compozitiei, care tinde sa aiba dioxid de siliciu. Un pneu sport are mai putine santuri si nu e gandit sa "sparga" apa in acelasi mod.

 

Diferenta principala, dintre sport touring si sport, cand vrei sa te dai sport este ca primele au un unghi de inclinare permis mai mic si pata de contact mai mare pana acolo, pe cand cele sport te lasa sa te inclini mai mult.

Sunt oameni care pun Pilot Road 4 pe Hayabusa, tind sa cred ca pe una mai putin puternica va face fata cu brio orice din gama asta de sport touring.

 

Tu la ce pneuri te uiti acolo... nu am experienta decat cu Pilot Power. Toate is mega, mega vechi ca tehnologie. Is curios si cat de ieftine sunt.

 

Eu de Sportsmart 2 am auzit doar lucruri bune, asa ca nu pot decat sa le recomand cu cea mai mare placere.

 

Exista niste persoane care fac confuzie intre tehnologia de la Sportsmart 2 si cea folosita la pneurile din gama race/strada si race.

La Sportsmart 2 carcasa nu e extraordinar de dura, din moment ce merg cu presiuni cu mult peste 2 bari pe spata si fata.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsmart 2 sunt cu Ntec. Google it si vezi ce inseamna, inainte de a arunca informa gresit pe cei care poate nu stiu multe despre anvelope.

In afara de unghiul de inclinare mai mic, anvelopele sport-touring au un "regim de temperatura" scazut comparativ cu cele sport si muuult mai scazut decat cele hypersport.

In loc de discuțiile astea mai degeaba, mai bine v-ați documenta toti inca putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde scrie ca pe lateral e PP simplu... Ma rog,esti un caz pierdut,te invit sa dai un search pe google si sa mai citesti :) (http://www.600rr.net/vb/19-tires-suspension-handling/428602-pilot-power-vs-pilot-power-2ct.html spre exemplu)

 

Ia cu rom:

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-93&do=findComment&comment=3794120

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-93&do=findComment&comment=3794135

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-159&do=findComment&comment=4198168

 

In concluzie oricum nu conteaza ce parere am eu sau tu, discutia asta are o intarziere de 10 ani fata de momentul in care s-a lansat 2CT, in plus topic-ul de disecat anvelope e cel din link-urile de mai sus.

 

Pe topic-ul asta oamenii ce intreaba ce ulei sa puna sau ce anvelope sa aleaga pt Hornet-ul ce tocmai l-au achizitionat, cu siguranta nu stiu ce inseamna NTEC, care e presiunea ideala sau alte minuni, asa ca daca vrei sa de dai expert, explica-le altora cum e treaba.

» Post actualizat in 02 Jun 2017 19:11

Concret, iti spun ca nu ai cum sa cazi cu un pneu sport touring la 10 km/h din cauza pneului. Daca se intampla ori e vina conducatorului (urasc cuvantul pilot) ori e ceva pe jos aiurea, gen ulei. In nici un caz nu te scoate pneul.

Aderenta pe ploaie e oricum superioara, din cauza santurilor din pneu si compozitiei, care tinde sa aiba dioxid de siliciu. Un pneu sport are mai putine santuri si nu e gandit sa "sparga" apa in acelasi mod.

 

Situatia a fost urmatoarea: sosea curata, asfalt ok, insa cu inclinatie maricica. Dimineata racoroasa, umezeala in aer. Motocicleta era pe coborare, masina din fata a franat brusc, riderul a franat si el putin mai tare si buf! 10km/h. PR4 (DOT 1 an vechime)

» Post actualizat in 02 Jun 2017 19:12

Sunt oameni care pun Pilot Road 4 pe Hayabusa, tind sa cred ca pe una mai putin puternica va face fata cu brio orice din gama asta de sport touring.

 

Imo, si-au ales gresit motocicleta ;)

 

EDIT: @hypno dude, si asa sunt nervos ca cei de la service nu mi-au spalat si vasul de expansiune, asa ca azi mi-am pierdut ziua cu treaba asta in loc sa ies la o tura pe o vreme superba. Lasa-l dreq de 2CT, pune-ti D211 pe Horneta si gata.

 

cheers.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallach:nu te atresa, @hypno le știe pe toate de când a întrat prima data pe acest topic. Apropo de D211/212 si gumele de acest gen pe Viespe. Pt cei care nu fac naveta sau le freaca zilnic in oras,sunt o optiune foarte buna. Viespea nu toaca gumele excesiv, plus ca se transforma intr-un motor cu adevărat fun. If u know what i mean. 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsmart 2 nu are NTEC. Sportsmart 1 are. Daca gasesti vreo informatie oficiala de la Dunlop care sa contrazica asta, te rog sa o postezi.

 

Pana atunci, toata lumea stie sa caute pe net...

 

PS: Si ce zice Dunlop.... nu e NTEC. (PDF)

 

Ideea e ca merge foarte bine pe o motocicleta usoara. Fiecare cu impresiile lui legate de pneuri. Pentru conducatorul care nu are impresia ca e Rossi raman in continuare la ideea ca un pneu sport touring va face fata bine mersi pe un Hornet.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsmart 2 nu are NTEC. Sportsmart 1 are. Daca gasesti vreo informatie oficiala de la Dunlop care sa contrazica asta, te rog sa o postezi.

 

Pana atunci, toata lumea stie sa caute pe net...

 

PS: Si ce zice Dunlop.... nu e NTEC. (PDF)

 

Ideea e ca merge foarte bine pe o motocicleta usoara. Fiecare cu impresiile lui legate de pneuri. Pentru conducatorul care nu are impresia ca e Rossi raman in continuare la ideea ca un pneu sport touring va face fata bine mersi pe un Hornet.

Yes, my bad! SS 2 e fara ntec.

 

Dar,asta cu "o guma sport touring face fata cu brio pe hornet daca nu te crezi rossi" nu e tocmai asa dar nu dezvolt ca n-are sens.

 

Noroc!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un manual de reparatie are cineva sa-mi dea? sunt nelamurit, in carte scrie ca e modelul PC36, pe net daca ma uit scrie ca modelul e facut din 2004, a mea e din 2003, e ok manualul sau am gasit eu ceva gresit? As vrea sa-i fac schimbul de ulei si filtre, si sa vad cat e de complicat sa-i schimb placutele pe fata, ca sunt cam pe gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de termoflot... poate cineva sa-mi confirme care garnituri / oring-uri trebe schimbate din imaginea urmatoare?

post-6144-0-64345500-1496728870_thumb.png

 

L-am gasit pe site-ul http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5053ea43f870021c54be3ec3/crankcase


» Post actualizat in 06 Jun 2017 06:03

Si la noi din tara, de unde l-as putea comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de termoflot... poate cineva sa-mi confirme care garnituri / oring-uri trebe schimbate din imaginea urmatoare?

attachicon.giftermoflot.PNG

 

L-am gasit pe site-ul http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5053ea43f870021c54be3ec3/crankcase

» Post actualizat in 06 Jun 2017 06:03

Si la noi din tara, de unde l-as putea comanda?

 

Daca tot desfaci termoflotul schimba toate garniturile si oring-urile.

 

Comanda de piese am facut in trecut la cei de la COC (magazin, nu service)

http://cocmotors.ro/contact/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...