Jump to content

Recommended Posts

Salutari, ce antigel se baga in hornet?

Recomand Hepu G12 facut 1/1. Cureti foarte bine sistemul, te asiguri ca n-ai urme de ulei in el (horneturile mai vechi au un dar al naibii de bun de a face suprize de genul :rusinica: ) pui antigelul nou si aia e.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, sunt garniturile de la termoflot care cedeaza in timp. Toate garniturile te ajung undeva la 120 lei, luate de la reprezentanta. Pretul asta include toate garniturile aferente sistemului de racire, care trebuiesc schimbate daca vrei ca treaba sa fie facuta cum trebuie.

Personal recomand operatiunea asta tuturor celor care isi achizitioneaza/au un hornet al carui istoric este incert in privinta asta. Am experiementat problema asta la un drum de 600 km intr-o zi torida de august, insa norocul a facut sa "cedeze" cand mai aveam 60 de km pana la destinatie asa ca am putut sa controla situatia.

Operatiunea nu este una dificila, daca ai scule, un garaj/curte si chef de surubaiala o poti face tu. Daca o faci dupa ce lichidele s-au combinat, deja treaba se complica, deoarece este foarte greu sa cureti tot sistemul, si pe termen lung trebuie facute cateva schimburi de antigel pentru a fi "impecabil".

Link to post
Share on other sites

@ mdanielc

In Cluj-Napoca cauta la RomiMoto sau MyMoto. Ambii pot sa iti aduca pe comanda piesa origniala de la Honda.

Acel surub trebuia sa aiba si o piulita in partea de jos a manetei. Mai mult ca sigur intai ai pierdut piulita si dupa clar ca s-a dus si surubul.

 

Bafta


» Post actualizat in 10 May 2017 08:08

Am decis sa ma laud :eek: cu faptul ca am instalat 'avarii' pe Hornetul meu pc34. E ceva ce voiam sa fac de multa vreme.

Video filmat pe intuneric -

Link to post
Share on other sites

@ mdanielc

 

In Cluj-Napoca cauta la RomiMoto sau MyMoto. Ambii pot sa iti aduca pe comanda piesa origniala de la Honda.

 

Acel surub trebuia sa aiba si o piulita in partea de jos a manetei. Mai mult ca sigur intai ai pierdut piulita si dupa clar ca s-a dus si surubul.

 

Bafta

» Post actualizat in 10 May 2017 08:08

Am decis sa ma laud :eek: cu faptul ca am instalat 'avarii' pe Hornetul meu pc34. E ceva ce voiam sa fac de multa vreme.

 

Video filmat pe intuneric -

Fain..ce schema ai folosit?

Link to post
Share on other sites

Totul a fost facut de un prieten electronist dupa ce a incercat si a instalat cu success acelasi sistem pe Hornet-ul lui. Din pacate nu stiu sa iti dau detalii

Edited by Psycho87
Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu nevoie sa imprumut o baterie ptr jumatate de zi maine sa ii fac ITP-ul. Poate fi si descarcata ca o pun pe redresor, doar sa fie ptr hornet. Dau o bere sau orice altceva de baut :)

Link to post
Share on other sites

salut,are careva un bord de hornet 2005 ars sau defect ?? am nevoie de partea din spate de la bord daca este dispus sa o vanda cineva. tel.0724552088 sau pm..ms

Edited by banat rider
Link to post
Share on other sites

salutari colegii, am tot citit forumul acesta si m-am cam hotarat sa-mi iau si eu o viespe, insa intrebarea mea ari fi: care sunt problemele mai des intalnite la acest model, in afara de releul acela ce se arde care am inteles ca e o problema la honda? la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit? este vorba de modelul 2000-2002. Multumesc

Link to post
Share on other sites

Ma puteti ajuta cu o informatie? Stiti cumva unde pe traseul de evacuare e plasata sonda lambda (pt PC41), vreau sa-i dau catalizatorul jos, fac un traseu direct de unde se unesc cele 4 tevi pana la toba (o sa pun una aftermarket de la mivv) si singura problema la care ma pot gandi e sonda lambda, unde/daca o pot pune pe acest traseu scurtat?

Daca cumva ati facut careva o operatiune de genul ar fi si mai bine daca aveti ceva extra informatii.

 

Stiu ca parerile sunt impartite in legatura cu tobele sport si utilitatea lor, dar dupa ultimele patanii prin trafic, cel putin prin oras, aglomeratie, eu m-am convins ca va ajuta.

Link to post
Share on other sites

Daca ii dai jos catalizatorul trebuie facuta o mapare prin ceva gen PowerCommander, altfel iti va merge prost motocicleta (ce mi-a spus un mecanic care a facut operatiunea asta la un Hornet din generatia asta).

Motorul nu se adapteaza la lipsa catalizatorului de unul singur. Ralantiul va fluctua aiurea.

Un Power Commander e cateva sute bune de euro pentru Hornet, iar apoi trebuie sa gasesti cineva sa iti faca maparea pentru piesa ta.

 

Daca vrei sa sune mai tare, ia-ti o toba gen Akrapovic Megaphone, si foloseste-o fara DB killer.

 

Din ce zici tu, suna a manareala romaneasca. Rezultatele o sa fie la fel. Adica proaste. Asta daca nu cumva vrei sa bagi bani buni sa modifici o motocicleta pe care oricum o vei da mai incolo...

 

PS: Degeaba dai tu catalizatorul jos daca lumea merge cu muzica in masina, care probabil e si antifonata bine... sunetul e mai mult pentru pietoni si pentru cei din spatele tau.

Edited by FadeToBlack
Link to post
Share on other sites

Am un prieten bun, care a facut exact aceeasi chestie pe o Yamaha XJ6 Diversion, nu are nici-o problema, dar el a putut pastra sonda lambda pe traseul scurtat. O are de un an deja modificata si chiar n-are nicio treaba, suna foarte bine si de mers merge cel putin la fel de bine ca inainte.

 

M-am gandit si doar la slip-on da toata lumea zice ca nu rezolvi doar cu slip on, fie el si Akra Megaphone. Eu am luat un mivv ghibli pe care planuiesc sa-l pun.

In cel mai rau caz, daca nu merge cun trebui, pun inapoi catalizatorul cu toba noua, dar as prefera sa nu, de asta ma interesez de sonda lambda, sa vad cum o pot pastra.


» Post actualizat in 16 May 2017 10:49

Nu mai pot da edit, completez deci:

 

In ultimul timp e dezastru cu traficul prin Cluj, mai ales orele aglomerate, nu e zi, sa nu se bage cel putin unul pe banda mea, in mine, fortandu-ma sa franez sa-i fac loc, in sensuri giratorii se baga fara sa acorde prioritate, nenumarate chestii de genul. De acord ca daca dai de un dorel cu muzica tare in masina n-are cum sa ajute, da pt un caz de genul nu ajuta nimic.

Daca ajuta si doar in 50% din cazuri, am zis ca merita. Macar asa, cand ma duc in paralel cu unul, sa nu poata zicea ca nu m-a vazut/auzit...

Edited by mdanielc
Link to post
Share on other sites

salutari colegii, am tot citit forumul acesta si m-am cam hotarat sa-mi iau si eu o viespe, insa intrebarea mea ari fi: care sunt problemele mai des intalnite la acest model, in afara de releul acela ce se arde care am inteles ca e o problema la honda? la ce ar trebui sa ma uit in mod deosebit? este vorba de modelul 2000-2002. Multumesc

 

Salut man...ce sa zic in afara de releu eu nu prea am avut probleme cu ea. Am acelasi model cu ce cauti tu si pot sa zic ca e foarte fiabila. Am mai schimbat la ea lantul si discurile de frana. Atentie cand iti iei motocicleta sa te uiti la uzura discurilor de frana pentru ca toate discurile noi te ajung aproape 18 milioane, deloc de neglijat zic eu. Termostatul l-am schimbat anul trecut ce-i drept.

 

Altceva in afara de consumabile (ulei, placute, cauciucuri, antigel,bujii, lichid de frana) nu imi aduc aminte sa mai fi schimbat si ma apropii de 10 ani cu ea....

Link to post
Share on other sites

Am un prieten bun, care a facut exact aceeasi chestie pe o Yamaha XJ6 Diversion, nu are nici-o problema, dar el a putut pastra sonda lambda pe traseul scurtat. O are de un an deja modificata si chiar n-are nicio treaba, suna foarte bine si de mers merge cel putin la fel de bine ca inainte.

 

M-am gandit si doar la slip-on da toata lumea zice ca nu rezolvi doar cu slip on, fie el si Akra Megaphone. Eu am luat un mivv ghibli pe care planuiesc sa-l pun.

In cel mai rau caz, daca nu merge cun trebui, pun inapoi catalizatorul cu toba noua, dar as prefera sa nu, de asta ma interesez de sonda lambda, sa vad cum o pot pastra.

» Post actualizat in 16 May 2017 10:49

Nu mai pot da edit, completez deci:

 

In ultimul timp e dezastru cu traficul prin Cluj, mai ales orele aglomerate, nu e zi, sa nu se bage cel putin unul pe banda mea, in mine, fortandu-ma sa franez sa-i fac loc, in sensuri giratorii se baga fara sa acorde prioritate, nenumarate chestii de genul. De acord ca daca dai de un dorel cu muzica tare in masina n-are cum sa ajute, da pt un caz de genul nu ajuta nimic.

Daca ajuta si doar in 50% din cazuri, am zis ca merita. Macar asa, cand ma duc in paralel cu unul, sa nu poata zicea ca nu m-a vazut/auzit...

 

Vroiam sa-ti dau un raspuns mai elaborat, dar m-am razgandit :). Incep cu altceva...

 

Nu stiu daca esti si sofer, dar ideea asta cu a sta in dreptul cuiva e periculoasa. Uite si de ce.

 

Cand mergi cu masina nu intorci tot timpul si capul sa vezi daca e cineva in dreptul tau. Te uiti doar in oglinda si tragi de volan.

Vorbesc la un mod general. Asta e soferul tipic si nu ai ce face. Poti doar sa eviti situatiile astea.

 

In oglinda sunt multe cazurile in care nu vezi pe cineva, pentru ca sta intr-un anumit unghi in raport cu tine. De asta masinile noi vin cu blind spot monitoring.

E o problema reala, pe care o ai si la o masina mica si la un SUV.

 

De asta, din punctul meu de vedere, cel mai bine e sa mergi ori mai in fata ori mai in spatele masinilor. Nu in paralel.

 

Nu stiu cum mergi tu, dar poate ar fi o idee buna sa iti analizezi stilul de condus si sa te gandesti cum poti evita problemele frecvente in trafic in loc sa treci la toba.

 

Asta e varianta mai buna, care nu e la fel de satisfacatoare si poate nici la fel de usoara ca si cea de mai jos :).

 

Acum, inapoi la catalizator.

 

In principiu, ce vrei tu sa faci e o treaba pe jumatate dusa la capat. La Hornet vei scoate un sunet mai puternic fara catalizator, ceea ce e indiscutabil, insa ce trebuie sa intelegi e ca motocicleta (concret, Hornetul) nu reactioneaza bine la schimbari radicale fara mapare.

 

Eu ti-am mentionat ca stiu pe cineva care a facut asta. Din ce am inteles de la el (tipul e mecanic), e de evitat asa ceva pentru ca nu mai ruleaza lin motocicleta.

Nu e singurul care mi-a spus asta: lasa catalizatorul unde e.

 

Problema e ca motorul e gandit sa functioneze in anumiti parametri, si tu practic ii schimbi ceva pe care el se bazeaza: ii scazi presiunea in toba.

Daca se adapteaza ECU-ul, prin ceva gen PowerCommander, treaba e buna. Daca il lasi asa cum e, e foarte posibil sa pierzi putere.

 

Ce vezi tu la evacuari complete gen Arrow se combina cu PowerCommander in tarile non-bananiere, si cu dyno tune, ca sa mearga totul frumos.

 

Concret, uite aici un test care iti arata ca se castiga destul de mult dintr-o finala, in materie de zgomot. Acum, daca tu crezi asta sau nu, e treaba ta.

 

Sfatul meu: vezi cum faci sa eviti problemele in care intri, dupa uita-te la o toba. Toti facem greseli, e bine sa fim deschisi la minte si sa incercam sa gasim si alte solutii in afara de cele din fata ochilor...

Edited by FadeToBlack
Link to post
Share on other sites

Mersi de sfaturi. Si da, sunt constient ca sunt multe chestii care se pot imbunatati la stilul meu de condus, inca sunt incepator, am citit toate articolele despre condusul preventiv pe motocicleta, stiam si de faza cu mersul in paralel si chiar o aplic, nu fac niciodata asta cand se poate, dar exista si cazuri cand nu ai ce face, gen aglomeratia de dimineata sau de pe la 5 seara, cand se merge bara la bara, sau pur si simplu vine unul mai tare pe banda de langa mine tine si iti taie calea... sau pe o strada cu 4 benzi face unul stanga de pe banda 2, tu fiind pe banda 3 (

). Sunt constient si ca in situatia din video puteam face unele chestii mai bine (sa-l vad din timp ca semnalizeaza si sa-l las sa treaca). Mi-a zis ca nu m-a vazut, ca veneam tare, acuma m-am gandit ca daca tot nu m-a vazut, poate m-ar fi auzit...

Despre catalizator inca nu sunt convins, dupa ce am vazut rezultatele de pe XJ6, cum ziceam, in cel mai rau caz il pun la loc, si pierd banii care i-am dat pe manopera.

Link to post
Share on other sites

Atata timp cat faci gainarii cu sonda nh te astepta sa iti mearg bine mobra.mie nu mi-a zis nimeni, am cativa prieteni cu pc41 care au pus tobe pe ale lor. DOAR cei care au remapat au fost mulțumiți. Am mers si cu remapata si cu "tuningalita" si iti pot garanta fara remapare nu faci nimic bun.

Link to post
Share on other sites

Putea fi nasol accidentul ala. Idiot omul.

 

Mie mi s-a intamplat ceva similar. Eram cu masina in Bucuresti, asteptam sa fac stanga pe o strada perpendiculara cu cea pe care eram, de pe ultima banda, si fix cand am dat sa plec mi-a trecut un baiat cu putina minte cu motocicleta prin stanga. Noroc ca m-am uitat in oglinda si m-am oprit la timp.

 

Nu-i pot intelege pe cei care fac magarii de genul...

 

George, nu am mers cu una ne-mapata, dar inteleg bine eu sau are raspunsul aiurea in acceleratie?

Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o mare rugaminte la cineva cu un bord de hornet 2002 sau poate si an mai nou, 03-04-05, imi trebuie bordu pentru 30 de min la itp, nu trebuie montat sa mearga ci doar sa se vada kilometrii, platesc si deranj si lazi de bere.


» Post actualizat in 18 May 2017 08:54

Nu cred ca mai e nevoie, am vbit cu cineva si se pare ca se rezolva, multumesc oricum

Link to post
Share on other sites

Nu imi dau seama daca ai vrut sa fie streetfighter sau rat bike :) Deasemenea sper ca e doar murdar si ca nu s-a decolorat 'fibra de carbon'.

Interesant proiect ;)

Link to post
Share on other sites

Stree-rat mai bine zis. 😁 e un proiect de-al meu de acum vreo 7 ani iar in ultimii 5(de cand l-am vandut) motorul a stat sub un acoperis, in ceva sat uitat de lume de prin zona mea. Acum a ajuns la un prieten bun care va avea grija de el. E doar jeg pe el, carbonul e in starea de acum 5 ani. 😊

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...