Vallach Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Mai grav e daca il pornesti si nu se aude deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ma voi radeti de mine:))) da ce e drept cand se incalzeste nu se mai aude asa. Sper ca la urmatorul schimb de ulei sa faca zgomot doar toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Ziceai ca acum folosesti Motul 7100.. Cand am pus uleiul asta motorul scotea niste zgomote mai ciudate ca de obicei si un tacanit enervant. Zgomotul a disparut dupa ce am schimbat uleiul cu alt brand. Dupa cum vezi mai multi colegi au avut diverse probleme cu 7100, insa Horneta se comporta bine cu 5100, asta daca tii neaparat la brand si vrei Motul, totusi exista si alte optiuni disponibile. Evident vorbim de PC34/36. Pentru PC41 cred ca 7100 e foarte bun. Editat Februarie 14, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate. Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. E un mod cel putin superficial de a privi lucrurile. Daca ai grija de "fer" o sa aiba la randul lui grija de tine, e atat de simplu. Nu ma doare nici in cot de viitorul cumparator, nu schimb piesele/consumabilele pentru el, ci pentru mine, pentru siguranta mea. De ce oare m-as zgarci la 70 de lei cat costa un lichid de frana? L-am schimbat anul trecut pentru ca abia cumparasem mobra si nu stiam daca si cand a fost inlocuit ultima oara, iar anul asta in primavara il voi schimba din nou + aerisirea instalatiei, totul preventiv. Iar exemplele pot continua. De ce oare sa astept sa curga uleiul din furca pana sa ajung sa schimb simeringurile? Unii merg intocmai pe ideea de "apa, paie si bataie", ca doar o tii un an, si ajung ulterior sa vanda niste cazane de nu sunt bune nici tuica sa mai faci in ele. Eu unul nu voi proceda asa. Voi avea grija de ea, in primul rand din punct de vedere tehnic sa fie in regula, iar apoi si estetic, ca deh. In momentul in care voi lua decizia sa o vand, cumparatorului ii va fi inmanat istoricul mobrei din momentul in care eu am intrat in posesia ei. Daca se va speria cand o sa vada 3-4 schimburi de ulei pe sezon, lichid de frana/antigel/ulei furca schimbate o data pe sezon si multi zeci de mii de km peste cei deja clasici "30k" nu-i bai, e liber sa se reorienteze catre alti vanzatori, e clar ca il intereseaza cu totul alte aspecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate. Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele. Corect! De ce ai avea grija de mobra cand poti sa o freci un an si apoi sa o dai la alt "norocos"? In cazul in care vinzi ceva, mentioneaza si stilul tau de a privi lucrurile. Pacat ca sunt destui care gândesc asa, de aia piata romaneasca e supra saturata de cazane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 kit lant - mai merge dar il schimbam ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam furca - nu curge dar o servisam placute - sunt bune dar nu sunt noi Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Oameni buni intretinere inseamna sa schimbi componentele\consumabilele conform cu planul de service ori uzura. Fiecare face ce vrea cu banii lui si cu fierul lui, dar nu inseamna ca daca eu schimb lantul cand bate si nu asa "preventiv" gresesc, sau placutele sau discurile daca nu ating limita de uzura descrisa in carte imi bat joc de motor. Atata timp cat respecti planul de service nu vad unde e problema. Editat Februarie 14, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Si eu sunt incepator, am luat anul trecut hornetul iar anul acesta inainte de inceperea sezonului o sa ii schimb uleiul si filtrele, lichidul de frana, lichidul din furca si cel de racire, plus guma fata si simeringurile la furca, unul deja plange. Nu stiu de restul de ce le-ai schimba gen ambreiajul, simeringurile la furca sau kitul de lant daca e ok. Banii aia pe ambreiaj kitul de lant ai putea sa i bagi in benzina si sa te plimbi, zic si eu. In concluzie nu schimba ceva ce nu e stricat. Editat Februarie 14, 2018 de Fanel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 kit lant - mai merge dar il schimbam ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam furca - nu curge dar o servisam placute - sunt bune dar nu sunt noi Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete? Eu! Si mai cunosc cativa. Si culmea, in 85k km cu doua motoare, nici din greseala nu am avut NICI CEA MAI MICA PROBLEMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Din punct de vedere al mentenantei sunt de aceeasi parere cu danny_nt. @baubau_arad - dpmdv mai verifica DOT-ul gumelor si esti ready to go Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Eh, asa mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Cu motul 7100 am cumparat mobra. Ii voi face schimbul cu ceva bun vreau sa vad ce se recomanda.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Se recomanda orice altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pune mana și rasfoieste aceat topic sau topicurile dedicate consumabilelor. Decat gargara pe aici și aceleasi chestii over and over again mai bine apucă-te de citit forumul asta si ai toate sfaturile și argumentele pas cu pas la un click distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc ss citesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 (editat) este deja verificat sunt din 2016 gumele ambreiajul il schimb ca am eu o chestie;atunci cand uleiul este cald .cand merg mult in oras intra greu in prima viteza sau trebuie sa turez putin motorul ca sa intre usor Asta chiar daca am schimbat uleiul la intreval de 2000 de km In rest le schimb strict pentru faptul ca vreau sa ma dau cu motorul tot sezonul fara sa fiu nevoit sa ii fac altceva in afara de schimb ulei si filtru Legat de furca;din ce stiu eu uleiul(oricare ar fi el)in X km sau la o anumita durata de timp isi pierde din proprietati si chiar daca nu curge din furca nu isi mai face treaba cum trebuie Lichidul de frana este hidrofob,in aceste conditii se schimba la maxim doi ani pentru ca ,chiar daca este tot in vas nu isi mai face treaba cum trebuie Lantul nu stiu cand a fost schimbat de fostul proprietar si vreau sa fie nou(pentru linistea mea) Vreau sa fie in asa fel incat daca ma trezesc dimineata si mi se pune sa plec 2000 de km sa nu am nici o grija Uleiul il pot schimba pe margina drumului,si filtrul de ulei In rest drumuri bune si asflat uscat PS: si fara animale nesupravegheate » Post actualizat in 14 Feb 2018 14:45 Ca si cu cauciucurile Pot fi ele noi noute dar daca au un secol nu mai sunt bune de nimic Lichidul de frana este hidrofil, adica atrage umezeala hidrofob e antonim adica nu atrage umezeala..» Post actualizat in 15 Feb 2018 07:21 bun.. nu sunt pretentios la frma..daca e bun ala de lubrifin de la brasov din ala ii bag... Pai daca nu tii de un produs anume urmareste cand prinzi o oferta il iei acu si il schimbi cand iesi cu motorul. In perioada asta erau oferte la uleiuri si alte chestii moto..urmareste pe forum sau in magazinele online(daca vrei sa-l schimbi singur) daca nu, te duci la un service unde vezi ce oferte au poate daca iei uleiul de la ei iti dau filtrul sau schimbul gratis Editat Februarie 15, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Salutare . Sunt posesor de Honda Hornet PC41 2007 . Am o problema la ea ( am auzit ca e frecventa problema la modelu asta ) . Mai exact , scoate un sunet ( zumzait la viteze si turatii mici ) , dupa a 3 a nu se mai aude. Tind sa cred ca partea de bord atinge cu ceva partea de motor , si de la vibratii exista un sunet. Mai stie cineva ceva legat de asta ? S-a mai confruntat ? As desface bordu si sa dau cu ceva banda pe unde as crede ca misca sau e ceva desprins . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Salut, ai montat crash bar la pc.41.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Tind sa cred ca partea de bord... Se aude cumva doar la 5000-5100rpm? Cand auzi incearca sa apesi cu degetul pe partea de deasupra a bordului, pe rama aia si vezi daca se mai aude sau nu. Eu am pus un mic burete intre rama aia si restul bordului si am scapat de zgomot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Februarie 16, 2018 Share Postat Februarie 16, 2018 Da am pus crash bar ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Februarie 20, 2018 Share Postat Februarie 20, 2018 (Am citit cateva pagini de forum, nu am fost activ de cateva luni.) Am Hornet 600 din 2005 cu furca USD, are arcuri progresive noi si placute Brembo sinterizate. Pentru mine este foarte important sa am uleiul de furca si lichidul de frana schimbat in fiecare an. Pe partea de anvelope recomand anvelopele sport sau hypersport.(Cea mai buna pana acum Michelin Power Pure luat SH folosit pana sarma) Presiune in avelope aveam tot timpul sub cel recomandat de la fabrica 2.5/2.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 Salutare . Sunt posesor de Honda Hornet PC41 2007 . Tind sa cred ca partea de bord atinge cu ceva partea de motor , si de la vibratii exista un sunet. La mine zgomotul asta il facea saua, anume la prinderea din urma, unde e cheia. Daca ai sa observi, saua, inchisa, are un joc de vreo 5mm sus/jos. Problema am rezolvat-o lipind pe interior sauei, lateral spate, cate 3 cm de burete ceva mai consistent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 23, 2018 Share Postat Februarie 23, 2018 Salut baieti.. cand o sa fac rost de bani vreau sa schimb uleiul la hornetul meu. Am cateva nelamuriri.. am inteles ca intra 3.8l corect? Am un filtru de ulei pe ea pe care scrie hiflofiltro h303.... la masini ma pricep stiu ce sa pun dar eu nu am auzit niciodata de filtre din astea...este ok filtrul? Sau undeva unde as gasi un pachet de schimb de ulei ? Multumesc si va rog sa fiti ingaduitori deoarece este primul shimb de ulei... daca era ca la masina ma descurcam repede... schimbul il voi face eu pentru ca nu e greu si in plus am si stativ pentru spate. Astept sfaturi...multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.