Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Deci sigur merge si de pc36.. indica tot?

 

Eu nu pot sa iti spun decat de ce am vazut. Repet Hornet 2001 (pc34) cu bord de pc36. E al unui prieten. Functiona totul mai putin indicatorul benzina. Specific ca asa a fost adus in tara deja 'preparat', are inclusiv codita si stop de pc 36.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu daca va merge vitezometrul

din ce retin cel de pe pc 36 este digital iar celacat este analogic

 

Sunt 4 tipuri de bord diferite la Hornet prima generatie:

 

1. bordul original de pe PC34

2. bordul pt varianta S

3. bordul upgraded, insa tot analogic pt PC36

4. bordul cu vitezometru digital pt PC36 (2005-2006)

» Post actualizat in 10 Oct 2017 16:48

Ai 2 variante.

 

1. Cauti in dezmembrari moto prin tara. (nu iti va vinde nimeni decat bordul complet, inclusiv carcasa)

 

2. Cauti pe ebay. Aici poti alege varianta bordului complet sau doar a carcasei. Vezi si tu care iti convine mai mult la pret.

 

Feedback-ul celor ce au luat de la chinezi e ca sunt foarte proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie, bord analogic nu e aceasi lucru cu vitezometru mecanic... la pc36 (2003 - 2004) vitezometrul e comandat de un motoras electric.


» Post actualizat in 10 Oct 2017 18:48

la pc34 e mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am dat jos parbrizul de pe horneata mea pentru ca nu imi place si joaca la viteza. Credeti ca iau ceva pe el?

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/511LhxvrDdL._SY300_.jpg

E ca asta doar ca nu asa fumuriu. Firma puig. Nu e spart sau ciobit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua galerie de evacuare decat

Nu se simt schimbari decat in bine ,nu a influentat cu nimic negativ eliminarea ctalizatorului

 

Pana ce nu pui motocicleta pe un dyno (si nimeni de aici nu face asta) e degeaba. Senzatia din sa nu se pupa tot timpul cu realitatea...

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.. am cumparat un spray pt lant repsol.. e bun sau recomandati altceva?.. cum imi dau seama cand trebuie sa ung sau sa curat lantul? Acum cand pun mana pe el il simt uleios si se ia pe mana unsoare..multumesc!

 

Uite AICI un post foarte detaliat despre intretinerea lantului

» Post actualizat in 16 Oct 2017 06:38

Din ciclul "de ce ti-e frica nu scapi", vechea mea problema cu bateria moto (detalii AICI) m-a lovit din nou: a crapat bateria subit si am ramas in drum.

 

Am profitat de vremea buna de ieri si am iesit la o tura pe AICI (recomand traseul celor din zona, e ideal pt o zi de weekend).

 

Dimineata moto a pornit la prima cheie (desi era destul de rece afara). Verificat lumini, semnalizari.. totul ok.

Am pornit la drum, totul a fost in regula.

 

Pe serpentinele spre Simleu, foarte multe motoare (nu am vazut pana acum asa de multi pe acolo), am vrut sa salut un grup ce era oprit pe dreapta, insa claxonul nu mai functiona.

Dupa cateva viraje moare si acul la turometru (noroc ca vitezometrul e mecanic la PC34).

 

Chiar inainte de pensiunea Huta Slavia, a murit motorul in mers.

 

Am reusit sa pornesc totusi luand viteza la vale, cu moto in treapta 2. Asa m-am tarait pana la Petrom in Zalau unde am alimentat.

Chiar inainte sa intru la pompa, cum am redus viteza motorul s-a oprit.

 

Am reusit sa o pornesc din nou, impinsa.. insa nu am ajuns departe.

Pana la urma am lasat moto pe trotuar in Zalau, am revenit la Cluj unde am imprumutat bateria unui coleg hornetist si m-am intors.

La ora 19:00 deja era bezna.

 

Am venit spre Cluj pe intuneric si pe frig (am ajuns pe la 21:00), nu recomand experienta, mai ales cand soseaua e plina de cretini (cel mai mare ghibol cu un SUV cu nr de MM ce aproape m-a scos de pe drum).

 

Chestia e ca pocnitoarea asta de Volton m-a tinut din 2013 totusi si oricum intentionam sa iau baterie noua pt sezonul viitor.

Nu ma asteptam insa sa moara asa subit, mai ales in timpul mersului.

 

Se pare ca daca bateria nu e ok, Horneta mea nu isi tine ralantiul si se opreste.

Daca motorul e turat duce, insa cum reduci viteza se opreste si apoi nici ca o mai poti porni.

 

Ultima data cand am verificat incarcarea era in parametri. O voi verifica din nou inainte sa pun bateria noua pe moto.

 

Fun fun fun :rolleyes:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc muult de tot! Foarte folositor. Ma asteptam sa fie ceva sensibil lantul si sa trenuiasca anumite solutii... treaba e ca nu am cric central dar vad eu cum fac...

 

Foloseste cu incredere metoda "scandura" :)

 

Adica, fa rost de o scandura pe care sa o poti pune sub suportul de scarita de pe partea dreapta, apoi ridici moto putin pe cricul lateral si impingi scandura astfel incat roata spate sa fie suspendata.

 

Alternativa ar fi sa iti iei un stander pt roata spate.

Eu am modelul acesta: LINK

 

Singurul dezavantaj e ca nu poti pune moto pe stand singur, ai nevoie de inca o persoana.

Exista si standere ce pot fi folosite de o singura persoana, insa sunt mai scumpe si mie personal nu imi inspira incredere

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach:man,dar stiu ca ai "noroc". Tin minte le vremea Viespii, avand in vedere cati ani si km si porniri/opriri si altele, ma tineau bateriile cate 2 ani. Cel mai interesant era ca pana sa crape nu dadea nici un semn, nimic. Poc din senin. La babeta de R1 ma anunta,cu vreo 3-4 porniri inainte sa crape învârte din ce in ce mai greu. La masini la fel. O fi Viespea cu fite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa se sature oamenii de zgomotul pe care-l scoate fiecare troasca fara catalizator si o sa vina RAR-ul sa ridice taloane o sa fie frumos.

Sau cand o sa se interzica motocicletele pe anumite strazi. Sau cand o sa arunce o baba suparata cu ulei pe strada si o sa-si rupa unul capul din cauza unui vitel cu buletin.

 

Nu mai zic de aerul placut pe care-l respira lumea de la toti idiotii astia. E misto sa stai in spatele unuia din asta la semafor, sa tragi in tine aerul ala cu cancer la pachet. Ca la munte, nu?

 

Ce sfaturi inteligente...

 

Nu cred ca are vreun rost sa o pun pe dyno

Eu spun ca se simte diferenta din doua puncte de vedere:este mai usoara cu cateva kg si accelereaza mai rapid

Plus ca suna mult mai frumos ,arata mult mai bine cu galeriile noi si nu se mai vede saracia aia de catalizator

Eu am schimbat galeria strict pentru ca nu imi placea cum arata catalizatorul si nu suna nici cum cu el

Am postat aici ca nu are nici o problema tocmai pentru faptul ca se spune ca ar trebui sa rescrii softul dupa eliminarea catalizatorului ,lucru total gresit(am eliminat catalizatorul si la masina)

Trebuie rescris softul in cazul in care elimini sonda

Ma gandesc ca imi spuneau cei de la care am cumparat evacuarea ca trebuie modoficat si softul

Recomand oricarui detinator de PC 41 sa elimine catalizatorul


» Post actualizat in 13 Oct 2017 18:35

filmulet cu evacuarea https://www.facebook.com/blackwidowexhausts/posts/1999008600377467

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa mi fac un stand pentru roata spate si functioneaza perfect. Nu este nevoie de 2 persoane. Stand ul nu e finalizat :D.

» Post actualizat in 16 Oct 2017 18:54

Mi am cumparat o geaca Oxford toledo 1 si la viteza peste 70km/h se umfla in spate si e enervant. Ce pot sa i fac sa nu se mai umfle ?

Momentan o port doar cu tricou pe sub...Geaca e relativ fixa. Am luat o sa o pot lua si cu hanorac sau bluza mai goasa.

post-97806-0-14497300-1508167631_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios?

Fiecare este liber sa faca ce vrea

Dar nu cred ca noi doi ne cunoastem in asa fel incat tu(nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza) sa iti permiti sa faci pe toata lumea idiot(cei care nu au catalizatoare)

Nu stiu daca moto mea sau a celor care nu au catalizatoare sunt mai troaste ca si a ta

Daca te uitai bine vedeai ca galeria mea este omologata ,la fel si evacuarea

Pentru cultura ta generala motocicleta mea cu aceasta toba a trecut RAR-ul

Te rog frumos nu mai aduce jigniri si fel de fel de injurii atata vreme cat nu ne cunoastem

In tara asta fiecare este liber sa faca si sa spuna orice dar ma gandesc ca si bunul simt trebuie sa fie la el acasa(sau nu)

 

Are dreptate FadeToBlack...

 

Catalizatoarele is montate pentru un anumit scop, sa scada poluarea.

Ca ti-a trecut RAR-ul motoreta cu noul setup, e fix pix... ti s-au masurat gazele de evacuare? In cluj la motorete doar seriile franele si luminile se verifica, probabil la fel e si in restul tari.

 

Si da, fiecare face ce vrea, dar trebe sa se gandeasca si la efectele ei pe termen lung, nu traim doar pentru ziua de azi.

Gandestete ce ar fii in Arad, circulatie la ora de varf si toti cu diesel-uri si-ar scoate filtrul de particule, EGR-ul, cei cu benzinare catalizatoarele, etc...

 

Cunosc sentimentul acela, care i-ti cere toba sport, evacuare aftermarket, etc... am trecut si eu prin el. Nu castigi nimic in afara de sunet si aspect, nimic semnificativ.

 

Toate cele bune :cheers:

» Post actualizat in 16 Oct 2017 19:12

i am cumparat o geaca Oxford toledo 1 si la viteza peste 70km/h se umfla in spate si e enervant. Ce pot sa i fac sa nu se mai umfle ?

Momentan o port doar cu tricou pe sub...Geaca e relativ fixa. Am luat o sa o pot lua si cu hanorac sau bluza mai goasa.

 

Sa te ingrasi 20 kg :))

 

Eventual verifica daca aerisirile is inchise, altceva n-ai ce face.

Am si eu o geaca de textil care o port foarte rar, tocmai din cauza asta.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca moto mea sau a celor care nu au catalizatoare sunt mai troaste ca si a ta

 

Io zic că sigur e o "troasca", are piese lipsă. Cât de ipocrit poți fi să mănânci ra*at despre bun simț după ce te lauzi cum nu ai tu catalizator nici pe moto și nici pe mașină...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi. Azi am facut un drum la bucuresti dus intors cam 100km. Am mers si in aglomeratie si in afara. Cand m-am intors traseul meu fiind prin militari spre A1 zic sa bag benzina daia buna de la mol. Cand sa plec.. nu mai pornea ramasese fara baterie...am impins.o singur si i-am dat cu a 2a si a pornit. Am ajuns acasa am desfacut carena si am masurat incarcarea. Cam 13v la relanti si 14 in turatie... asta e semn ca ma lasa bateria sau regulatorul de tensiune? Acum porneste nu am treaba cu ea...multumesc..

» Post actualizat in 17 Oct 2017 16:16

Masuratori

12.3 la relanti cu faza scurta pornita

13.4 13.5 in turatie

 

12.6 la relanti cu nimic pornit

14v turata

 

Cam 4000rpm am turat.o cand am luat masurile.. sunt valori ok?..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...