Fanel27 Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Salutari dragi colegi, am achizitionat de curand o anvelopa de spate michelin pilot power 2CT, si acum m-am hotarat sa schimb si anvelopa fata fiind de prin 2012, ce mi-ati recomanda sa cumpar? Am un hornet PC36 2003, ce s-ar preta pentru ea? Mai mult plimbari lungi, putine in oras. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Acelasi model și pe fata, simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 (editat) In cazul acesta, 2CT-ul de pe spate se potriveste si cu o anvelopa Pilot Power pe fata. Editat Februarie 5, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzabest Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Salutare. Se poate un link in privat cu un kit de lant pt Hornet 2008 ? (lant + pinioane) Multumesc ! *este prima motocicleta, stiu sigur ca trebuie schimbat pt ca e intins la maxim, insa nu stiu ce sa cumpar* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zzabest Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 /index.php?/topic/722918-superoferta-kituri-de-lant-did-cu-spray-uri-de-lant-gratuite/ ia vorbeste cu colegul eu astept sa ajunga DID Multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Va salut. Azi am mers cu hornetul unui prieten din 98. Eu am din 2001 si am observat ca a mea e mai inalta si mi se pare mai grea ca a lui.... de ce oare? Si in plus a lui schimba vitezele mai lin. Stiu ca uleiul afecteaza asta. Am motul 7100 am inteles in ea era rosu cand am cumparat.o. ca sa imi schimbe si mie frumos si lin trebuie un schimb de ulei? Am mers cam 3 4mii de km eu.multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) A lui probabil e reglata altfel din amortizorul spate,mai grea ti se pare pt ca e altfel echilibrata decat a ta. Legat de schimbatul vitezelor, o fi cutia lui mai "neabuzata". Baga-ti picioarele in el Motul, treci la alt producator. ) Editat Februarie 6, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 (editat) Va salut. Azi am mers cu hornetul unui prieten din 98. Eu am din 2001 si am observat ca a mea e mai inalta si mi se pare mai grea ca a lui.... de ce oare? Si in plus a lui schimba vitezele mai lin. Stiu ca uleiul afecteaza asta. Am motul 7100 am inteles in ea era rosu cand am cumparat.o. ca sa imi schimbe si mie frumos si lin trebuie un schimb de ulei? Am mers cam 3 4mii de km eu.multumesc!! La Horneta mea din 2000 nu i-a placut deloc Motul 7100. Dintre toate uleiurile folosite cu 7100 a facut cel mai rau Similar, mi-a facut figuri la schimbatul vitezelor cu Motorex Top Speed (am descris acum ceva timp pe acest topic mai in detaliu, cauta si tu in urma..) Alternativa de care eu sunt cel mai multumit e Repsol Moto Racing 10w40 Atentie la ce cumparati, sunt multe magazine ce prezinta uleiul Repsol din gama Racing, insa de fapt este uleiul Sintetico sau mai rau cel semi, cum e -> AICI De regula 4L Moto Racing 10w40 costa cam 160-190 RON, ca si aici, de exemplu -> LINK Editat Februarie 6, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Va multumesc. Am observat ca roata lui fata e mai mica decat a mea. Si deci mai joasa de bot. Credeti ca la schinbarea uleiului sa se imbunatateasca mersul cutiei? Multumescc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 Eu unul cred ca o sa merg pe Motul 5100 10w40, primul meu schimb, sper sa fie ok.Daca mi se pare mai prost o sa trec cel mai probabil pe liqui molly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Va multumesc. Am observat ca roata lui fata e mai mica decat a mea. Si deci mai joasa de bot. Credeti ca la schinbarea uleiului sa se imbunatateasca mersul cutiei? Multumescc! Mai mult ca sigur. Si la mine 7100 nu a fost prea stralucit. Mult mai bine mergea cu 5100. Ca o observatie personala hornetul meu 2001 nu se impaca cu ulei full sintetic, am mai mers in ultima vreme cu Bel Ray si Silkolene semisintetice. Modelul ala are roata mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Si eu sustin ideea cu semi-sintetic. Primu schimb de ulei a fost motul 5100 si mi se parea ca mergea foarte ok,dupa am incercat mai multe branduri de full sintetic,printre care si 7100 care la fel cum spun si colegii nu i a priit.. Ultimu schimb l am facut cu bel ray semi sintetic si am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Repet, din ce am incercat pana acum, Repsol Moto Racing este singurul ulei full synthetic cu care Horneta bazaie impecabil. Momentan am 5100, insa doar pt ca atunci cand am facut schimbul doar asta aveau la service si nu am fost inspirat sa imi iau eu Repsol din timp. Prefer sa pun full synth, asadar pe viitor o sa revin tot la Moto Racing 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Nu stiu pe ce modele de Hornet v-a facut voua problemele 7100-le, dar eu il folosesc pe PC41 si totul e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 (editat) Nu stiu pe ce modele de Hornet v-a facut voua problemele 7100-le, dar eu il folosesc pe PC41 si totul e in regula. Ti-ai raspuns singur la intrebare, hint: PC41 PC34/36 -> motor detunat de CBR600 F3 de prin '95 smth PC41 -> motor detunat de CBR600 RR din 2007 Editat Februarie 8, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Nu stiu pe ce modele de Hornet v-a facut voua problemele 7100-le, dar eu il folosesc pe PC41 si totul e in regula. Nu doar pe Viespi e stiut ca Motul-ul(aici in speta 7100) face anumite figuri, dar nah, pt un pic de "istorie" e indicat sa te uiti in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Ti-ai raspuns singur la intrebare, hint: PC41 PC34/36 -> motor detunat de CBR600 F3 de prin '95 smth PC41 -> motor detunat de CBR600 RR din 2007 Cum nu s-a mentionat pe ce model de Hornet s-au confruntat baietii cu probleme (Motul 7100), nu aveam de unde sa stiu ca e valabil doar pentru cele mai vechi Ma batea gandul la un Belray EXS, dar nu stiu daca merita diferenta de bani avand in vedere faptul ca nu folosesc mobra la curse. Oricum, mersi pentru info Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Nu merita EXS-ul. Cel putin nu pe Viespe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgreen1983 Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Salut comunitatea Hornet! De cateva zile m-am alaturat comunitatii cu hornetul din avatar ... nu stiu sa pun poze in post si as dori sa ma ajutati cu o informatie daca se poate: de unde pot cumpara un bugspoiler? Asfalt uscat va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 Salutare... fiind incepator am zis si ei sa spal lantul si sa il ung..am mai facut asta cand am cumparat mobra. Am spalat cu motorina si nu mi.a placut..a ramas pe cauciuc a ajuns si pe disc si am zis sa incerc altceva. Am spalat cu benzina si a fost mai ok..afecteaza ceva benzina? Am mai auzit sa incerc cu gaz lampant...multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Cumpara un Kettenmax. E foarte utila jucaria. Poti folosi motorina ca sa “iei grosul” si la final un spray de curatare dedicat. Lasa-l sa se usuce bine (sau mergi cateva sute de metri dupa ce il cureti) inainte sa il ungi. Nu exagera cu spray-ul pentru uns. Benzina nu este recomandata. Vezi filmuletul de mai jos pana la capat. Spune ca si benzina (gasoline) afecteaza O-ring-urile. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner® Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Silkolene a pus careva in PC34 ? Daca da, cum se comporta ? PS : anul trecut tot 7100 am pus si eu si nu mai vreau ... acum doi ani am pus Repsol si a mers super... acum ceva ani puneam castrol (versiunea aia de la Louis) - si cu el s-a comportat ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Am studiat filmulete pe youtube cu curatat lantul... am vazut ca wd40 e bun. Si iar am auzit ca gazul lampant e bun...chiar asa? Puteti sa imi recomandati un spray de curatat? Sau sunt bune cele de mai sus. Pentru uns am folosit ceva pe baza de teflon de la motorex. Un spray cu tub verde... nu stiu exact denumirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 Hornet:lantul cu care a venit motorul in tara la 19.000km in bord, nu era nou deloc, rupt gazul, tras tare, aruncat la gunoi la 33.000km.lant nou, dus 28.000km, cu wheelie, tras de gaz ca animalul. Aruncat la gunoi dupa km mentionati mai sus. R1:lant nou,momentan are peste 20.000,mai duce lejer 2 sezoane. Wheelie, circuit, pasager, bruscat, tot tacamul. Adica 3 kituri de lant destul de abuzate care au tinut de m-am saturat de ele. Cum? Simplu. Motorina, periuta, frecat frumos pe indelete, zvantat(sus pe stander motorul), apoi spalat tot motorul impreuna cu lantul frumos luna bec, apoi sters cu carpa curata lantul, apoi uns. Da, dureaza mai bine de o ora dar eu personal ma relaxez facand asta. Operatiune efectuata de cate ori mi se parea ca e murdar, in general undeva la 750-1000km(nu prea mai circul pe ploaie sau pe drumuri jegoase). De uns il ung cand se cere. Punct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Februarie 9, 2018 Share Postat Februarie 9, 2018 (editat) Va salut! Vreau sa achizitionez un pc41 din 2013 de prin Arad, adus din Anglia. Ideea este ca are undeva la 60000 km si as vrea sa stiu ce trebuie facut in viitorul apropiat, mai putin schimb ulei si ce mai stiu si eu. Joc supape, intinzator lant ? Si daca m-ati putea ajuta sa-mi spuneti si ce alte probleme specifice ar avea acest model, in afara celor clasice Honda, oala ambreiaj, releu, etc. Multumesc! Editat Februarie 9, 2018 de george_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.