Animads Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Tot de la baiatul de mai sus. Dezmembreaza si motorete, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Ma ce rai sunteti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 (editat) Ma ce rai sunteti 1) Nu e nimeni rau, dar pe bune, treapta 6 la 120 km/h? La peste 200 ce treapta mai selectezi? 2) Cat despre turatie, la fel. Care este rpm maxima afisata in bord? Bun, acum acesti "aproape" 6k la care ai ajuns, e la jumatate, sau sub? Altii nu stiu cum sa le faca mai galagioase, iar tu plangi ca se aude motorul turat la nici 6k rpm. Vezi ca o bicicleta e mult mai silentioasa, abia asta poti sa spui ca e o rautate gratuita. Chiar si asa, nu o fac ca sa te supar, din contra. Baga km omule, nu iti mai face atatea griji ca se dezmembreaza motorul. Editat Martie 15, 2018 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 (editat) 1) Nu e nimeni rau, dar pe bune, treapta 6 la 120 km/h? La peste 200 ce treapta mai selectezi? Bun, insiști se pare. Fa un exercitiu de logica elementara. Faci un drum lung(whatever km/zile) in treapta a6-a la 120kmh. După care faci o baieteasca de 50km "blana orbitoare". In care dintre situatii ti se pare mai ok sa mergi lejer? Se rupe mobra, se strica daca mergi a la long lejer? Las-o in saracie duma cu consumul,aia e irelevanta,in special pe Viespe. Care-i pana la urma problema ta cu stilul fiecaruia de mers? Tu, după cateva luni de motorit, esti mai acid decat altii care chiar ar avea cu ce. Give it a brake dude! PS:vezi ca omului a zis ca i se pare cam turata si intreba de raportul viteza/rpm, nu ca e galagioasa. Dar nah, cand citesti pe sarite nu prea pricepi multe. Editat Martie 15, 2018 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 15, 2018 Share Postat Martie 15, 2018 Bun, insiști se pare. Fa un exercitiu de logica elementara. Faci un drum lung(whatever km/zile) in treapta a6-a la 120kmh. După care faci o baieteasca de 50km "blana orbitoare". In care dintre situatii ti se pare mai ok sa mergi lejer? Se rupe mobra, se strica daca mergi a la long lejer? Las-o in saracie duma cu consumul,aia e irelevanta,in special pe Viespe. Care-i pana la urma problema ta cu stilul fiecaruia de mers? Tu, după cateva luni de motorit, esti mai acid decat altii care chiar ar avea cu ce. Give it a brake dude! PS:vezi ca omului a zis ca i se pare cam turata si intreba de raportul viteza/rpm, nu ca e galagioasa. Dar nah, cand citesti pe sarite nu prea pricepi multe. George, prietene, calmeaza-te. Sau mai pe intelesul tau, din moment ce iti place romgleza, stai chill boss. Omul a intrebat, drept urmare a primit un raspuns. Nu a deschis nimeni topic sa ii bata obrazul ca merge subturat, e mobra lui, face ce vrea in fond cu ea. Ideea e alta, daca intrebi pe forum, inevitabil vor veni si raspunsurile. Acum, ca tu le cataloghezi pe ale mele ca fiind "acide", este doar problema ta. Sau poate consideri ca n-am dreptul sa raspund, nu de alta, dar cum bine ai punctat, am doar cateva luni de motocicleala. Nu ma cunosti, asa ca tot ce faci sunt presupuneri, e in regula, mult succes in continuare cu aceasta activitate. Cat despre exercitiul de imaginatie, cel mai lejer e sa lasi mobra acasa, nu mai consuma benzina deloc atunci, nu? De ce sa uzam componentele transmisiei in treapta 6, sau in oricare alta? Nu mai bine sta frumos in parcare? Nu ne mai deranjeaza nici turatia, zic. Am inteles foarte bine ce a intrebat omul, dar asa se intampla cand esti intrerupt, te apuci sa scrii una si cand citesti dupa ce postezi vezi ca a iesit cu totul alta. Chiar si asa, a inteles omul ideea, n-am dubii. Ohh well, another one bites the dust. E un grup restrans, dar ai reusit, ti-am gasit loc in lista de ignore, felicitari! N-am timp de pierdut cu "ASII" care cred ca doar parerea lor conteaza. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Parerea ta e printre singurele pareri de aici care merita ignorate cu larga inima, nu de alta, dar e absolut irelevanta. Nu cred să-ți fi citit pe acest topic vreun post care sa ajute pe cineva. Asa ca, nu e nici o pierdere daca nu mai postezi pe-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Baieti este normal raportul viteza turatie? 120 si un pic cu a6a la aproape 6000rpm...mi se pare cam turata... Pare un raport normal. Uita-te si pe pinion si foaie sa vezi daca sunt dimensiunile din fabrica, e posibil sa fie schimbate pentru un demaraj mai bun, cum se face de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Mda, drept e ce zici tu, daca stai 24 de ore pe zi in sa. Com'on, sa fim seriosi. Am reusit performanta de 700 km intr-o zi. Vama Veche - Cluj-Napoca. Eram 2 Horneturi si un MT-03. Nu ne grabea nimeni, a fost mai mult ca sa aflam daca suntem in stare de asa ceva si sa profitam de vremea buna de afara. Cat despre ulei, sezonul asta merg pe Motul 7100 full sintetic 10w40 - https://www.screencast.com/t/dNgpbs4bR3Wq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Exact acel drum l-am făcut și eu cu Viespea in tinerete, tot asa, sa vad daca ma tine. La Cluj eram KO dpdv al ochilor, ma ardeau de zici ca sudasem toata ziua. Si fundul amortit, dar a fost fun la vremea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Baieti. Sunt incepator. Am mamaliga lipita pe numar. Am mers numai cu paraitori si singura motocicleta pe viteze mai mare cu care am mers inainte sa imi iau permisul a fost un minsk de 125. Am intrebat de raportul asta daca este ok doar pt faptul ca mi se pare turata. La 130 140 pe autostrada A1 mi se parea ca imi fuge fata din cauza vantului. Motocicleta mi-am cumparat-o ca sa ma plimb..nu ca sa ii dau 200cum a zis un coleg mai sus.. daca voiam motocicleta de alergat luam si eu ca toti putoii de varsta mea R1 sau GSXR....Intreb aici pentru ca..repet...este prima motocicleta mare pe care vreau sa o tin si sa o intretin cat mai bine. Si vreau sa invat niste turatii ok pentru confort si pentru uzura minima a ei. De exemplu (astept pareri negative sau pozitive) am observat ca hornetul meu se simte bine cam pana la maxim 5000rpm. Asa ca schimb cam pana acolo. Eu stau undeva in mediul rural asa ca merg cu a3a a4a mai mult. Ii dau a4a sa merg la 60 70 la ora cu ea.. am incercat pe autostrada sa merg cu 120 cu a5a..ce e drept merge bine si cand am nevoie de turatie sa accelerez imediat raspunde. Dar ii place sa fie chiar asa,,agresata" in ture? Repet intreb sa fiu sigur sa nu merg nici subturat nici prea turat..multumescc si sper sa ma intelegeti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex69alex Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Agresata poate se simte de la 10k in sus... Eu zic sa stai linistit... ca la 6k de ture nu are nimic. Daca stai asa pana in 6k e ok daca zici ca cel mai mare de pana acum a fost de 125. Hornetul de pe la 7-8k trezeste toti unicornii si isi ia zborul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Am reusit performanta de 700 km intr-o zi. Vama Veche - Cluj-Napoca. Eram 2 Horneturi si un MT-03. Nu ne grabea nimeni, a fost mai mult ca sa aflam daca suntem in stare de asa ceva si sa profitam de vremea buna de afara. Cel mai lung drum al meu a fost 730 km (TA si TF intro singura zi), detalii -> AICI Planul era de fapt sa ma intorc pe la Brasov, deci as fi depasit 800km, numai ca mizeria aia de asfalt de pe TF m-a rupt. Dupa ce am ajuns la Cartisoara nu ma gandeam decat sa ajung acasa. » Post actualizat in 16 Mar 2018 10:41 Agresata poate se simte de la 10k in sus... Eu zic sa stai linistit... ca la 6k de ture nu are nimic. Daca stai asa pana in 6k e ok daca zici ca cel mai mare de pana acum a fost de 125. Hornetul de pe la 7-8k trezeste toti unicornii si isi ia zborul. Horneta e faina pt ca in functie de cum o folosesti se potriveste si unui stil de incepator si unui stil mai sportiv, in niste limite evident, nu e o motocicleta supersport. Plajele de turatie ar fi: 1. chill -> 4000 - 5000 2. regular -> 5000 - 7000 2. sport -> 8000+ 12.000 rpm -> max <4000 rpm -> subturat » Post actualizat in 16 Mar 2018 10:43 Cat despre ulei, sezonul asta merg pe Motul 7100 full sintetic 10w40 - https://www.screencast.com/t/dNgpbs4bR3Wq Vad ca ai PC34. S-a tot scris pe forum ca 7100 NU e ok pt Hornet din prima generatie. Am I missing something here? Editat Martie 16, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Ultimile 3 schimburi au fost doar cu Repsol, dar sezonul trecut nu mi-a placut deloc cum schimba vitezele. Ma risc sa il testez si pe 7100, iar daca nu e ok revin la Eneos care i-a palcut cel mai mult la bondar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Am reusit performanta de 700 km intr-o zi. Vama Veche - Cluj-Napoca. Eram 2 Horneturi si un MT-03. Nu ne grabea nimeni, a fost mai mult ca sa aflam daca suntem in stare de asa ceva si sa profitam de vremea buna de afara. Cat despre ulei, sezonul asta merg pe Motul 7100 full sintetic 10w40 - https://www.screencast.com/t/dNgpbs4bR3Wq Cel mai mult am parcurs 866 de km intr-o zi (link tura). Mi-a fost bine, urmatoarea zi am mai bifat inca cateva sute de km. Daca nu ma inseala memoria, baietii ziceau ca PC34 nu se impaca bine cu Motul 7100. Eu il folosesc si sunt multumit, dar la PC41. Baieti. Sunt incepator. Am mamaliga lipita pe numar. Am mers numai cu paraitori si singura motocicleta pe viteze mai mare cu care am mers inainte sa imi iau permisul a fost un minsk de 125. Am intrebat de raportul asta daca este ok doar pt faptul ca mi se pare turata. La 130 140 pe autostrada A1 mi se parea ca imi fuge fata din cauza vantului. Motocicleta mi-am cumparat-o ca sa ma plimb..nu ca sa ii dau 200cum a zis un coleg mai sus.. daca voiam motocicleta de alergat luam si eu ca toti putoii de varsta mea R1 sau GSXR....Intreb aici pentru ca..repet...este prima motocicleta mare pe care vreau sa o tin si sa o intretin cat mai bine. Si vreau sa invat niste turatii ok pentru confort si pentru uzura minima a ei. De exemplu (astept pareri negative sau pozitive) am observat ca hornetul meu se simte bine cam pana la maxim 5000rpm. Asa ca schimb cam pana acolo. Eu stau undeva in mediul rural asa ca merg cu a3a a4a mai mult. Ii dau a4a sa merg la 60 70 la ora cu ea.. am incercat pe autostrada sa merg cu 120 cu a5a..ce e drept merge bine si cand am nevoie de turatie sa accelerez imediat raspunde. Dar ii place sa fie chiar asa,,agresata" in ture? Repet intreb sa fiu sigur sa nu merg nici subturat nici prea turat..multumescc si sper sa ma intelegeti! Cristi, citeste cu atentie, nu scoate din context, nu am spus sa mergi cu 200 de km/h, ci doar ca din punctul meu de vedere selectezi mult prea repede treapta 6. Intalnesc la concursurile de MTB oameni care spun ca daca ploua si e noroi nu se mai prezinta la start, sa nu cumva sa se strice toacla. Ca si tine, vor sa aiba grija de ea si sa o tina cat mai mult timp. E o prostie, o folosesti pentru scopul pentru care ea a fost creata si pentru care tu ai cumparat-o. Altfel e pacat de banii pe care i-ai dat pe un obiect pe care il utilizezi in regim de bibelou. Ulterior turei/concursului buchisesti la ea pana e luna, idem pentru motocicleta. Esti mult prea speriat. Nu stii ce inseamna un motor turat daca tu schimbi pana in 5k rpm. Este insa mobra ta si ai tot dreptul sa o utilizezi asa cum consideri, raman insa la parerea ca mergi subturat. Ca idee, ce consum ai? Sunt 100% sigur ca stii. Horneta e faina pt ca in functie de cum o folosesti se potriveste si unui stil de incepator si unui stil mai sportiv, in niste limite evident, nu e o motocicleta supersport. Hai man, pune punctul pe i, nici la categoria sport nu se incadreaza. Imi aduc aminte ca eram la o tura pe undeva prin Bulgaria, moment in care sunt depasit de doi baieti cu motociclete sport. Au trecut pe langa mine de zici ca eram oprit la picnic. Ma uit in bord, 188 de km/h, hm.. Nici nu se punea problema sa incerc macar sa ii ajung. E o mobra faina, sunt multumit de alegerea facuta, dar are limitarile ei. Editat Martie 16, 2018 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Hai man, pune punctul pe i, nici la categoria sport nu se incadreaza. Imi aduc aminte ca eram la o tura pe undeva prin Bulgaria, moment in care sunt depasit de doi baieti cu motociclete sport. Au trecut pe langa mine de zici ca eram oprit la picnic. Ma uit in bord, 188 de km/h, hm.. Nici nu se punea problema sa incerc macar sa ii ajung. In linie dreapta nu ai nici o sansa. Am dus-o pana la 240, dar ajunge greu acolo si este foarte incomoda peste 150km/h. Pe viraje insa este foarte faina. Pe TA, de exemplu, tin minte ca am lasat in urma cateva sportive, ce-i drept si altii cu SS-uri m-au lasat pe mine in urma. E si Horneta pe acolo asa, daca stii sa te dai decent. Editat Martie 16, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Pe orice drum cu viteza pana in maxim 120kmh,daca o Viespe e "pilotata" adecvat, se joaca cu ss-uri oricand. @cristi:lasa-l pe @Sonyc, treci cu vederea parerile lui, sunt irelevante. Citeste ce ți-a scria @Vallach mai sus referitor la turatii si nu-ți bate capul. Doar grija sa nu o subturezi urat, adica sub aprox. 4000rpm,caz în care prea ar suferi anumite componente. Referitor la "iti fuge fata la peste 130-140",ala e feelingul dat de faptul ca nu e o motocicleta grea pe fata+naked. Se simte fata usoara la viteze ridicate. Nu-ți fa griji. » Post actualizat in 16 Mar 2018 12:41 Cel mai mult am parcurs 866 de km intr-o zi (link tura). Mi-a fost bine, urmatoarea zi am mai bifat inca cateva sute de km. Uite-l pe Superman, aici era. Adica in filmul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Ultimile 3 schimburi au fost doar cu Repsol, dar sezonul trecut nu mi-a placut deloc cum schimba vitezele. Ma risc sa il testez si pe 7100, iar daca nu e ok revin la Eneos care i-a palcut cel mai mult la bondar. Ce Repsol ai folosit? Am mai scris despre asta, sunt multe magazine care nu prezinta corect produsul cand e vorba de ulei Repsol. Doar Moto Racing 4T e ok. Restul din gama sunt inferioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Ce Repsol ai folosit? Am mai scris despre asta, sunt multe magazine care nu prezinta corect produsul cand e vorba de ulei Repsol. Doar Moto Racing 4T e ok. Restul din gama sunt inferioare. Asa ceva am folosit - ULEI REPSOL MOTO SINTETICO 4T 10W40. Te cred ca cel Racing e mai bun, doar ca la mine nu s-au simtit diferente pana sezonul trecut. O fi poate si din cauza ca anul asta viespea face majoratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa o citesc in mers mai mult. Oricum nu o subturez pentru ca am inteles ca nu e bine. Momentan merg pe chill. Am incercat o data sa ma dau cu un r6 asa cum am citit mai sus.. in ture mari zboara.. dar a zburat mai tare r6... Ca veni vorba de ulei.. am luat motul 7100 pentru ca asa a zis fostul proprietar ca ii baga si am citit aici ca e bun pentru ea. Este din 2001 deci nu e primul model. Cati L de ulei intra exact? 3.5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Un bidon de 4L de Sintetico e ~100 RON, iar de Racing e ~180 RON. Eu am folosit doar Racing 10W40 si nu am avut nici o problema. Asadar ar fi de evitat generalizarile de genul "am folosit Repsol", e ca si cum ai raspunde la intrebarea "ce motocicleta ai?" cu "Honda!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 In linie dreapta nu ai nici o sansa. Am dus-o pana la 240, dar ajunge greu acolo si este foarte incomoda peste 150km/h. Pe viraje insa este foarte faina. Pe TA, de exemplu, tin minte ca am lasat in urma cateva sportive, ce-i drept si altii cu SS-uri m-au lasat pe mine in urma. E si Horneta pe acolo asa, daca stii sa te dai decent. Am reusit 243, cred ca era vale ) Exact, acolo e distractia, pe viraje. Are ciclistica de bicicleta, de asta imi si place, faci ce vrei cu ea. Te cred, conteaza desigur foarte mult abilitatea celui de la ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 (editat) Va multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa o citesc in mers mai mult. Oricum nu o subturez pentru ca am inteles ca nu e bine. Momentan merg pe chill. Am incercat o data sa ma dau cu un r6 asa cum am citit mai sus.. in ture mari zboara.. dar a zburat mai tare r6... Ca veni vorba de ulei.. am luat motul 7100 pentru ca asa a zis fostul proprietar ca ii baga si am citit aici ca e bun pentru ea. Este din 2001 deci nu e primul model. Cati L de ulei intra exact? 3.5? Hornet din prima generatie s-a fabricat intre 1998 - 2006: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CB600F Diferentele dintre modelele PC34/36 sunt minore. Hornet a doua generatie, adica PC41, s-a fabricat intre 2007 - 2013 Modelul ce a inlocuit CB600f este CB650f (RC75/97) La un schimb de ulei + filtru pt PC34 intra 3.8L Editat Martie 16, 2018 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiroland Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 Multumesc. Credeam ca prima generatie este aceea cu roata de 16. Deci e bun 7100? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 https://www.autokarma.ro/ulei-moto-4t-10w-50-1l-casm-p1r4t-10w50-1l-castrol eu o sa ii bag asa ceva in viespea mea...hornet pc 41 din 2007...vedem cum se comporta mai incolo a incercat cineva acest castrol ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Martie 16, 2018 Share Postat Martie 16, 2018 De ce nu spune nimeni nimic de IPONE FULL POWER KATANA ? Nu prea stie lumea de el? Eu pe asta il am si sunt foarte multumit. Am avut si 7100, imi place mai mult IPONE.Deci ori e un ulei bun care merita incercat, ori traiesc o conspiratie si, de fapt, stiti toti ca e un ulei de c*cat da` nu-mi zice nimeni nimic, ma lasati sa sufar in tacere ))Nu, serios acum, chiar e fain mehlemu`. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.