Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa am patit si eu dupa un schimb de lant+pinioane. Am luat unul nou dar era cam 80-100 lei.

Are cineva un capac de bascula pt PC34?

 

Piesa cu nr. 4 de AICI

 

Am schimbat anvelopele si, surpriza, la primul drum dupa asta am pierdut capacul pe drum!

 

:disappointed:

 

Fraier ca nu am verificat daca sunt stranse la loc suruburile, bine ca putem avea incredere in mecanici, nu?

 

Eh, putea fi si mai rau, sa pierd o roata..

 

facepalm x 100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi la userul@doua_roti.sigur te poate ajuta.

 

Am luat legatura deja cu el sa imi trimita un set.

Ironic, tot de la el am mai luat in 2013 chiar capacul ce l-am pierdut acum..

» Post actualizat in 29 Aug 2018 11:48

Asa am patit si eu dupa un schimb de lant+pinioane. Am luat unul nou dar era cam 80-100 lei.

 

Ma tot intreb cum dreq de a cazut cand era strans cu 2 piulite iar filetul este foarte lung, deci are o cursa generoasa pana sa il scoti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibreaza foarte mult fiind la capatul basculei... plus sigur ca nu a fost strans cum trebuie.

 

Am luat legatura deja cu el sa imi trimita un set.

Ironic, tot de la el am mai luat in 2013 chiar capacul ce l-am pierdut acum..


» Post actualizat in 29 Aug 2018 11:48

 

Ma tot intreb cum dreq de a cazut cand era strans cu 2 piulite iar filetul este foarte lung, deci are o cursa generoasa pana sa il scoti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibreaza foarte mult fiind la capatul basculei... plus sigur ca nu a fost strans cum trebuie.

 

Ziceai ca si tu ai patit sa pierzi un capac, asta inseamna ca ai pierdut si piulitele.

Ai folosit piulite standard de 8mm apoi?

 

M-am chiorat putin la cele ce mi-au ramas, la capacul din stanga, si nu par la fel, desi ambele sunt evident de 8mm.

Incerc sa imi dau seama care e motivul pt care nu sunt identice (si in schema cu piese au coduri diferite).

 

EDIT: de fapt nu pot fi sigur ca ce am eu acum sunt originale :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au fost strans bine cele doua piulite (unul sa tina contra) pe o parte si am ramas fara capacul de bascula.

Sunt doua coduri pentru Hornet 600 - 1998-2006 dar in poze nu prea vad diferente.

40546-KEA-000 (1998-2001)

40546-MBZ-G00 (2002-2006)

 

 

Ziceai ca si tu ai patit sa pierzi un capac, asta inseamna ca ai pierdut si piulitele.

Ai folosit piulite standard de 8mm apoi?

 

M-am chiorat putin la cele ce mi-au ramas, la capacul din stanga, si nu par la fel, desi ambele sunt evident de 8mm.

Incerc sa imi dau seama care e motivul pt care nu sunt identice (si in schema cu piese au coduri diferite).

 

EDIT: de fapt nu pot fi sigur ca ce am eu acum sunt originale :)

Editat de winky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am un parbriz Puig pt PC41 pe care vreau sa il fac cadou. L-am primiti la randul meu, l-am folosit cativa ani, si vreau sa il ofer mai departe.

 

Singurele conditii sunt ca doritorul/doritoarea sa vina sa il ridice din zona de nord a Bucurestiului si sa fie posesor/posesoare de PC41. Nu vreau sa il dau cuiva care sa il vanda mai departe.


PM me or email me at trimitesilamine@yahoo.com

 

 

post-52646-0-87908900-1536771208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Recent am schimbat anvelopele, am pus tot Pilot Power simplu.

 

Cu ocazia asta am calculat si cat m-a tinut setul anterior:

13400 km

 

^ nu e rau deloc pt anvelope sport

 

Spatele era dus rau, fata sa zicem ca mai tinea ceva, insa am decis sa schimb setul complet.

 

In alta ordine de idei, anul acesta am avut cel mai slab sezon moto.

Cred ca am facut ~1000km, pur si simplu nu mai am timp de ture..

 

Weekend-ul asta cred ca o pregatesc pentru iarna, oricum se strica vremea si daca nu am iesit mai mult pana acum, cu siguranta nu o voi face de acum inainte.

Pana la primavara ma decid daca mai are rost sa tin motocicleta.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pregatire de iernat la jumatea lui septembrie??

 

Dupa cum ziceam.. daca nu m-am dat toata vara, putin probabil sa o fac de acum inainte.

Cine are copii mici poate ma intelege mai bine ;)

 

Ma dau cu bicla, in schimb. Pe orice vreme, naveta zilnica acasa - birou

(trebuie sa traversez tot Clujul asa ca e foarte fun in traficul de aici).

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde.o si scapi de chin.

Care chin? Un schimb de consumabile pe an nu e o avere si nu cere de mancare mobra.

Eu anul trecut am facut 1200km,venise kinderul pe lume. Anul asta am cam 2000km,o ieseala pe circuit de dat drumul la hormoni, mai adun cateva sute, paturica pe motor si la anul de la capat. Atata timp cat nu tii parcat vreo scumpenie de motoreta, eu personal nu inteleg ideea de a o vinde.

» Post actualizat in 21 Sep 2018 08:45

 

Dupa 10 ani impreuna, e cam greu..

Si de-o vinzi, de banii primiti iei acadele. Las-o acolo ca vorba lui @aprilia,"nu e parizer sa se strice".

 

PS:să-ți creasca piticul/pitica si sa fie sanatos/sanatoasa. Si al meu are 1 an si 8 luni su partea proasta e ca de ceva vreme ii plac motoarele. Si mai rau, are si el unu cu care se da toata ziua:))

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Depinde de nevasta, daca are capul pe umeri si creier in cap te intelege. Totul este sa existe compensatie.

Al meu are 11 ani si nu imi amintesc sa ma fi restrictionat faptul ca am copil mic.

Timp gasesti, numai sa prioritizezi lucrurile cu cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea. Tot se găsește timp și pentru asta. Mai bine zis, pentru orice, indiferent ca ai un copil, doi sau 4.

 

Depinde de nevasta, daca are capul pe umeri si creier in cap te intelege. Totul este sa existe compensatie.

Al meu are 11 ani si nu imi amintesc sa ma fi restrictionat faptul ca am copil mic.

Timp gasesti, numai sa prioritizezi lucrurile cu cap.

 

Ma bucur pentru voi ca ati gasit echilibrul perfect intre viata profesionala si cea de familie, plus ca mai aveti si timp berechet de ture moto.

In orice caz, prefer sa nu tratam subiectul aici.

 

Cheers.

» Post actualizat in 22 Sep 2018 18:48

Eu anul trecut am facut 1200km,venise kinderul pe lume. Anul asta am cam 2000km,o ieseala pe circuit de dat drumul la hormoni, mai adun cateva sute, paturica pe motor si la anul de la capat. Atata timp cat nu tii parcat vreo scumpenie de motoreta, eu personal nu inteleg ideea de a o vinde.

 

Am tras azi o tura pe serpentinele de la Șinteu si mi-am incheiat sezonul.

Horneta e impachetata bine pt anul viitor, sper ca voi avea mai mult timp la dispozitie.

 

In total am 1867 km in 2018.

Putin, foarte putin fata de alti ani, insa mult, foarte mult cand ma gandesc cat de rar am iesit.

» Post actualizat in 22 Sep 2018 18:59

------------------

 

O recomandare tehnica: folositi antigel de calitate.

 

Anul trecut m-am confruntat cu problema clasica la CB 600 F din prima generatie (PC 34/36): termoflot

S-a rezolvat, insa in urma operatiuni am fost nevoit sa fac mai multe schimburi de antigel decat ar fi normal, in ideea sa se curete sistemul de racire.

 

Asadar am folosit un antigel, sa zicem mai ieftin: Careus G12.

 

O vreme a fost in regula insa am observat ca incepuse sa fiarba in vasul de expansiune si uneori si scuipa putin pe supraplin.

Capacul la radiator e ok, termostatul e ok samd.

 

Am facut inca un schimb de antigel tot cu Careus si s-a comportat la fel.

 

La naiba, am inlocuit cu apa distilata si am facut cateva ture asa, nu am avut nici o problema.

 

Am tot auzit de Hepu G12, asa ca am luat un bidon, inlocuit din nou lichidul de racire si pare ca totul este in regula.

 

Mno, daca are careva o alta explicatie la povestea asta, sunt tare curios care e treaba de fierbe antigelul in vasul de expansiune, in conditiile in care dpdv tehnic nu sunt probleme la sistemul de racire.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vina cei care ma injurau ca vorbesc prostii cand spuneam sa schimbe antigelul ceva coleg într-un caz asemanator. Sa ne explice ei care e faza. La am patit eu anul asta si s-a rezolvat cu schimb de antigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata 8grade , fiind si prima dimineata asa racoroasa cand incerc sa plec cu ea , nu a vrut sa porneasca in nici un chip , bateria s a dus la cat am invartit. Dadea sa porneasca si se oprea. Seara am ajuns pe la 12 si a mers normal...

Care sa fie problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...