hornet_basic Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Salutare Hornetisti , am adus o mica modificare Hornetului meu , in primele poze se vede inca varianta nefinisata a elementului tuning de la radiator , iar in ultimile se vede finalizat cu culoare si plasa pusa in gaurile de aerisire.Astept pareri despre ea , FAC SI PENTRU VANZARE ori asa cum se vede in primele poze sau gata finisat cu culoare si plasa lipita.Nefinisat costa 180 lei iar finisat 220 , pt clienti vechi care au cumparat de la mine aripa spate , sau cumpara aripa spate+ element tuning radiator ofer Reducere. Haideti cu pareri , sunt tare curios ce parere aveti despre ea. Asfalt uscat. mie unu, imi place modificarea adusa, felicitari! am totusi o intrebare pentru tine, am observat ca aripa ta de spate are ceva gen carbon look, cum ai facut-o? vinzi si varianta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Banuiesc ca asa ceva te intereseaza http://www.twistedthrottle.com/ezimagecata...489-425x350.jpgSi eu am forat in ultimul timp dupa topcase-uri/sidecase-uri/suporti si alte alea Ceea ce cauti tu se gaseste pe louis.de sau pe www.polo-motorrad.de. Este un kit de montare un pic cam scump pentru ceea ce deserveste. Te-as sfatui sa vorbesti cu cineva care stie sa sudeze si sa prelucreze metalul si sa iti faci unul asemanator cu ce vezi pe site-uri. Iesi mai ieftin si e mai practic. Bafta Multumesc de tip. Intrebare: este cineva pe aici care face astfel de suporturi? sau stie pe cineva care face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 mie unu, imi place modificarea adusa, felicitari! am totusi o intrebare pentru tine, am observat ca aripa ta de spate are ceva gen carbon look, cum ai facut-o? vinzi si varianta asta? Salut ,multumesc pt apreciere , al meu e fibra de carbon , din pacate nu pot sa fac asa si eu am cumparat asta dar pot sa-ti ofer asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 In primul rand Hornetul tau arata super! Masca din asta pt radiator am vazut si pe Hornete din Italia. E faina...depinde de gusturi. Schimba putin look-ul motorului si poate unora nu le place...depinde. Multumesc , incerc sa-l tin in stare buna , asa e si eu am vazut , de acolo am luat ideea numai ca i-am adus modificari in ceea ce priveste montatul si designul , distante fata de rezervor etc.. Mie personal imi place pt ca acopera in vederea de sus partea aia de la radiator care arata ca o treaba neterminata (partea de sus) si in partea dreapta unde e busonul radiatorului il acopera deci nu se mai vede furtunul ala mai subtire plus nu ma mai tem ca imi fura busonul de la radiator. Iar din fata arata mult mai lat motocicleta , mai agresiv , si daca vrei cred ca in gaurile de aerisire din fata in loc de sita poti sa pui doua faruri mici , ca alea de ceata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CASPER-THE FRIENDLY GHOST Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 salutare! imi recomanda si mie cineva un mecanic bun...si ieftin am ceva probleme cu franele; pare ca raman pistonasele blocate si se aud niste sunete destul de ciudate, in special cand o misc in spate la intalnirea de saptamana trecuta a incercat cineva sa-mi recomande un meserias dar nu am dus discutia pana la capat...cred ca era @GRIGU (PLM) ... asa ca daca esti "pe receptie" omule, m-ar ajuta un contact al tipului merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Poate iti sunt gata placutele si pistoanele trebuie sa iasa mai mult ca sa le impinga pe disc. De aceea ma gandesc ca se pot bloca, dar asta e doar presupunere. mie unu, imi place modificarea adusa, felicitari! am totusi o intrebare pentru tine, am observat ca aripa ta de spate are ceva gen carbon look, cum ai facut-o? vinzi si varianta asta? Este de cumparat folie colanta (de lipit) care arata exact ca si fibra de carbon. Doar ca ar fi mai greu de lipit pe aparatoarea aia care e rotunda, desi nu impozibil. Pe ceva sait de tuning auto am gasit, nu mai stiu exact unde dar nu era foarte scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 am tinut motorul in curte si nu am fost atent unde am pus piciorul .... era pe nisip .... si a doua zi era rasturnat .... a intrat piciorul in nisip pana s-a rasturnat ... a stat asa vreo jumate de zi pana l-am vazut .... ideea ii ca a doua zi cand l-am pornit sa- aprins becul de ulei .... mai mult ca sigur s-a dezamorsat pompa de ulei cand a fost rasturnat ..... aveti vreo idee cum sa o amorsez ? (ma gandesc sa dau filtrul de ulei jos, sa-l umplu cu ulei si de asemenea sa incerc ca bag ulei cu siringa pe gaura aia de la filtru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 In sfarsit, mi-am alocat timp 3 zile si am citit 211 pagini de topic cap-coada! Ideea e ca-mi place viespea, insa as avea mare nevoie de un feed-back mai amanuntit de la posesorii de Hornet 919. Stiu ca sunt cativa ce au de ceva vreme modelul asta, si m-ar interesa sa aflu plusuri si minusuri ale modelului. Zic de cel de 919 ca aici in N.Z. n-am gasit macar unul de 600! In schimb astea mari sunt destule, ani buni (2006-2007) si la preturi abordabile. Eu am 170cm si desi stau bine pe picioare, ma tot intreb cum se simte greutatea mai mare decat la cea de 600... e chiar o problema? Apoi fiabilitate, consum, probleme ivite in exploatarea cotidiana... Stiti voi. Cei care le aveti de ceva vreme, postati un fel de "recapitulare" de cand le aveti, primele impresii de cand v-ati luat motoarele poate nu sunt cele mai detasate review-uri... Asa ca astept impresii... "peste timp"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 s-a postat mai devreme un link despre un model 2005 care se dezmembreaza! intrebare: codita si aripa se potrivesc pentru modelul 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Salutare Hornetisti , am adus o mica modificare Hornetului meu , in primele poze se vede inca varianta nefinisata a elementului tuning de la radiator , iar in ultimile se vede finalizat cu culoare si plasa pusa in gaurile de aerisire.Astept pareri despre ea , FAC SI PENTRU VANZARE ori asa cum se vede in primele poze sau gata finisat cu culoare si plasa lipita.Nefinisat costa 180 lei iar finisat 220 , pt clienti vechi care au cumparat de la mine aripa spate , sau cumpara aripa spate+ element tuning radiator ofer Reducere. Haideti cu pareri , sunt tare curios ce parere aveti despre ea. Asfalt uscat. cum se face plata,transportul (eu sunt din arad) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spankyro Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 pt cine vroia un bord de hornet am gasit un anunt pe net Bord Honda Hornet 600 cu tot cu suportii de prindere bord si far. 150 euro. dinurun@yahoo.com 0788963254, 0752144365 nu stiu dk mai e de actualitate dar cine e interesat sa sune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 cum se face plata,transportul (eu sunt din arad) ? Chiar sambata am fost acolo puteam sa ti-l duc dar trimit cu orice vrei tu , posta romana cargus etc cu ramburs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Multumesc de tip. Intrebare: este cineva pe aici care face astfel de suporturi? sau stie pe cineva care face? un amic de al meu, userul rados /index.php?showuser=9934 , ia legatura cu el. vezi cum te intelegi la pret cu ei, baietii stiu ca's cam scumpi, dar cert este ca fac treaba de milioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) Poate iti sunt gata placutele si pistoanele trebuie sa iasa mai mult ca sa le impinga pe disc. De aceea ma gandesc ca se pot bloca, dar asta e doar presupunere. Este de cumparat folie colanta (de lipit) care arata exact ca si fibra de carbon. Doar ca ar fi mai greu de lipit pe aparatoarea aia care e rotunda, desi nu impozibil. Pe ceva sait de tuning auto am gasit, nu mai stiu exact unde dar nu era foarte scumpa. mersi! folie carbon look stiu ca se gaseste de cumparat (vinde chiar user-ul elcamino) dar la priceperea mea nu cred ca ar iesi ceva prea calitativ stiam ca mathe vinde aripi de spate si ma gandeam ca a introdus si varianta asta in stoc numai bine! am tinut motorul in curte si nu am fost atent unde am pus piciorul .... era pe nisip .... si a doua zi era rasturnat ....a intrat piciorul in nisip pana s-a rasturnat ... a stat asa vreo jumate de zi pana l-am vazut .... ideea ii ca a doua zi cand l-am pornit sa- aprins becul de ulei .... mai mult ca sigur s-a dezamorsat pompa de ulei cand a fost rasturnat ..... aveti vreo idee cum sa o amorsez ? (ma gandesc sa dau filtrul de ulei jos, sa-l umplu cu ulei si de asemenea sa incerc ca bag ulei cu siringa pe gaura aia de la filtru) eu unu nu cred ca trebuie sa-i faci nimic decat sa-l lasi sa mearga vreo 2-3min; cand mi-am schimbat uleiul (acum vreo 2 luni) i-am dat drumul cand era foarte incins asa ca s-a golit si pompa, m-am speriat cand am vazut ca nu se mai stinge becul la ulei dar dupa vreo 2-3min de mers si-a revenit Editat Iunie 1, 2009 de hornet_basic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 am lasat-o si mai mult si degeaba ..... cand schimbi uleiul ramne pompa fara ulei cateva minute, nu mai mult .... nu reuseste sa se scurga tot uleiul .... dar in cazul meu motorul a stat pe dunga cateva ore ..... si sa- scurs tot uleiul dintre pinioanele pompei si acuma nu mai trage .... nu stiu ce dracu sa ii fac, fara sa desfac baia .... am incercat sa bag ulei cu siringa dar nu merge .... cred ca tre sa inclin cumva motorul pe spate si sa mai incerc asa .... o sa caut in cartea tehnica circuitul uleiului sa vad daca nu este ceva furtun pe unde as putea baga ..... aveti cumva alte idei ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hornet_basic Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 1. MetalWarrior + prietena 2. rookie22 3. serbi 4. george05 5. arlequin 6. danny_nt + prietena 7. cristigh 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + prietena 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ? ( daca n-o taiem in Atena la o nunta - sper sa nu ) 14. hornet_basic + prietena 15. thea + prieten/prietena (depinde de mood) dau si eu un refresh listei...astia suntem toti? nu se mai baga nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 care aveti rabdare sa imi explicati si mie cum e treaba cu schimbatul , reviziile : la cati km se schimba uleiul....bujiile ...filtru de aer , de benzina ....platina .....lant etc sper sa ma alatur si eu stupului cat de curand (poate reusesc saptamana asta sa iau mobra ) si vreau sa stiu de pe acum cei de facut la ea sa nu va disper cu intrebari cand ne vedem........asta daca ma primiti si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) uleiul intre 5-7000 km ... 10w40 = 4 litri filtrul de aer il verifici de 2 ori pe an ... daca este original se mai poate sufla daca nui prea murdar ... altfel il schimbi daca este sport gen KN se curata si apoi se unge cu ulei special bujiile standard CR9EH9 se skimba la vreo 10.000 ... iti recomand iridium CR9EHIX9 care merg si vreo 15.000 filtru de combustibil nu are (exista unul mai ascuns dar care in principiu nu se schimba cam niciodata) lant iti recomand sa il schimbi cu tot cu pinion si foaie ... asta dupa ce lai intins pe cel vechi si mai ales daca observi ca are grade diferite de intindere cand misti putin motocicleta ai uitat se ne spui de care hornet ai ... uite aici un manual pdf pentru varianta 1998-2002 de 600 cmc http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?au...mp;showfile=323 PS - am un magazin de consumabile moto cu toate cele necesare pentru hornet cu livrare gratis in bucuresti, garantie, factura (KNG, DID, KN, Mann, Castrol, Ferodo etc) ... pentru orice intrebari ref la consumabile : mau77mau pe mess sau 0744.301.833 ca idee si eu am un hornet de 600 din 2002 daca mai ai nelamuriri ma poti intreba si asta dar oricum aici pe forum sunt multi baieti priceputi si cu experienta la hornet-uri bine ai venit Editat Iunie 1, 2009 de mau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) Deci ai magazin de consumabile ;) De aia recomanzi schimbul de ulei la 5000 km si al bujiilor la 10.000. Ai citit manualul Hornetului? In rest, de acord cu tine! Editat Iunie 1, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 o mica rectificare 1. MetalWarrior + prietena 2. rookie22 3. serbi 4. george05 5. arlequin 6. danny_nt + prietena 7. cristigh 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ? ( daca n-o taiem in Atena la o nunta - sper sa nu ) 14. hornet_basic + prietena 15. thea + prieten/prietena (depinde de mood) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 o mica rectificare 1. MetalWarrior + prietena 2. rookie22 3. serbi 4. george05 5. arlequin 6. danny_nt + prietena 7. cristigh 8. stel_ice + sotia 9. catamenia + prietena 10. candea_cipri + sotia 11. Stephon 12. cappac44 + prietena 13.grigu & pitica ? ( daca n-o taiem in Atena la o nunta - sper sa nu ) 14. hornet_basic + prietena 15. thea + prieten/prietena (depinde de mood) huhuuuuuuuuuuu...ne adunam ceva viespi....asa sper din suflet sa se mai puna unu altu pe lista...si cel mai important sa nu se retraga nimeni.... ..eu deja am dat comanda de palinca,sper sa ajung primul sa va astept la intrare ca la intrunirile moto cu palinca din dotare sanatate maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 am lasat-o si mai mult si degeaba ..... cand schimbi uleiul ramne pompa fara ulei cateva minute, nu mai mult .... nu reuseste sa se scurga tot uleiul .... dar in cazul meu motorul a stat pe dunga cateva ore ..... si sa- scurs tot uleiul dintre pinioanele pompei si acuma nu mai trage .... nu stiu ce dracu sa ii fac, fara sa desfac baia .... am incercat sa bag ulei cu siringa dar nu merge .... cred ca tre sa inclin cumva motorul pe spate si sa mai incerc asa .... o sa caut in cartea tehnica circuitul uleiului sa vad daca nu este ceva furtun pe unde as putea baga ..... aveti cumva alte idei ??? si daca scoti filtrul de ulei si bagi p`acolo ...ce-are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 pai asta am incercat .... dar iese uleiul inapoi ..... o sa mai incerc sa mai o urc pe o panta, sa stea fata mai sus si sa incerc si asa ....... ai idee pe unde trebuie bagat .... prin surubul pe care se infileteaza filtrul sau pe gaurile din afara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) ........buna intrebare..... pana la urma nu scapi si trebuie sa te uiti in cartea tehnica - s-ar putea sa gasesti chiar raspunsul la problema ta...la faq sau similar.....sa-mi zici si mie care e raspunsul te rog. dar de ce esti tu asa de sigur ca s-a dezamorsat pompa de ulei si d`aia nu mai porneste ? io mai degraba tind sa cred ca nu primeste benzina sau nu are scanteie.....la butonul rosu mare de pe ghidon te-ai uitat ? io as da robinetu` de la rezervor pe rezerva; as da o cheie si daca nu o ia as trege si socul putin cate putin...din incercari succesive..... nu stiu daca are logica ce zic dar parca as crede ca suunt ude bujiile.... Editat Iunie 2, 2009 de viespu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 in carte arata ca circuitul uleiului ..... pleaca de la pompa, intra prin gaurile din afara ale filtrului, prin filtru si dupa merge prin gaura diin interiorul filtrului (cel pe care se insurubeaza) ... deci ar trebui sa bag ulei pe gaurile exterioare ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.