Sari la conținut

Recomandare Spray Lant


Postări Recomandate

ar cam fi cazu sa il verific si ma gandeam sa folosesc un spray bun - ca o sa am niste drumuri mai lungi sitre sa fie in ordine.

 

TNX.

 

later edit - inca ceva - ce metoda folositi cand va ingrijiti lantul ? cum curatati, ungeti....in afara de clasica demontare :rolleyes:

Editat de smokefield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar cam fi cazu sa il verific si ma gandeam sa folosesc un spray bun - ca o sa am niste drumuri mai lungi sitre sa fie in ordine.

 

TNX.

 

later edit - inca ceva - ce metoda folositi cand va ingrijiti lantul ? cum curatati, ungeti....in afara de clasica demontare :rolleyes:

 

nu mai tin minte, la JAWA parca lantul e inchis in niste burdufuri, nu?

cel mai bine il dai jos, il speli in petrosin, si apoi inapoi pe pozitie il dai din belsug cu orice spray dedicat...

 

cauta'l de uzura, in caz ca ai cel mai mic dubiu schimba'l cu unul nou, daca se rupe in mers, datorita "cushtii" in care sta, sunt ff mari sanse sa'ti blocheze roata si sa te dea cu cracii'n sus de nici nu stii ce te'a lovit!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

bai voi v-ati dilit? pe bune!!! jawa are burdufuri si e facuta (ca si ij-ul de altfel) sa scape ulei pe la tija de ambreiaj si sa unga lantu'! e fara intretinere! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm - nu contrazic ca nu stiu asa bine :bounce: da uite ce zice AXA aci (care am inteles ca e taticu jawelor :crack: ):

 

http://www.motorlife.ro/

 

" Pentru a prelungi viatza lantului trebuie uns cat mai des,si nu doar la suprafatza.Un lant neglijat poate fi uzat complet in 1000 de km,mai ales daca aveti un stil de mers mai “sportiv” :rolleyes: Inaintasii nostri il curatau bine si il fierbeau in seu de oaie,noi putem aplica procedeul cu vaselina sau ulei de transmisie.Astfel lubrefiantul lichefiat de temperatura intra bine in articulatii unde apare uzura.Vaselina e foarte buna ca la racire se solidifica si ramane unde trebuie.Procedeul ar trebui aplicat cat mai des,de cate ori va aduceti aminte sau inaintea unui drum mai lung.Bineinteles, exista o gramada de spray-uri in comert pentru uns lantul (foarte bune, de altfel), dar costa cat un lant nou de Jawa original, adica preturile incep de pe la 10 euroi."

 

Acu cum e ? trebuie sau nu trebuie uns ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai voi v-ati dilit? pe bune!!! jawa are burdufuri si e facuta (ca si ij-ul de altfel) sa scape ulei pe la tija de ambreiaj si sa unga lantu'! e fara intretinere! :crack:

:crack: :crack:

 

Numai ca nu sunt "gandite" asa, doar ca se intampla chestia asta . Pierd ulei de cutie pe la simeringul axului pinionului primar sau pe la tija de ambreiaj, uleiul ajunge pe pinion, de acolo prin centrifugare pe lant,mai departe pe cadru, pe bagaje, pe pasager :bounce:

 

Avand in vedere ca un lant de jawa costa cam cat un spray ( din cate tin minte 350-400.000), Nu ai ce sa faci cu sprayul la Jawa. Daca ti se pare uscat dai cu niste ulei de transmisie pe el, Iar daca esti maniac il dai jos, il cureti in benzina (nu are o-ringuri), si il fierbi in ulei gros sau vaselina, dupa care il lasi la scurs.

 

:rolleyes:

 

P.S. Se presupune "by default" ca burdufurile si aparatoarea sunt scoase, pentru a elimina pericolul blocarii rotii la ruperea lantului, pentru a-l putea inspecta si pt ca arata ca porcu' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL - twin post 12.05 - si mai te si pomeneam in el :rolleyes:

 

Well - la mine nu sunt date jos nici aparatoarea nici burdufurile - dar am tot auzit chestia asta cu lantu si nu ma dumiresc de o treaba - ok - sa zicem ca se rupe - unde se poate rupe ? ca el e tensionat doar in partea de sus unde trage - jos e slab - deci cel mai probabil se va rupe sus - zic eu asa fara sa calculez si fortele implicate (care probabil nici nu ar reusi sa le calculez :crack: ) ca undeva intre jumatea superioara a foii si jumatea superioara a pinionului - acolo unde dintii trag de lant - deci daca se rupe sa zicem chiar de la jumatea foii - pinionul va trage lantul afara si nu prea are cum sa se blocheze - eu cred ca pt a se bloca ar fi trebui sa impinga ceva lantu inauntru - acu nu stiu cat loc e in aparatoarea aia ca sa stiu ce va face rstul de lant de pe foaie - poate ala sa produca ceva probleme - oricum - probabil ca s-au intamplat ceva evenimente de gen de s-a transmis "invatatura" asta :bounce:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

sincer nu stiu cum ajunge sa se blocheze in cutia protectoare a foii da' ajunge! am patit-o io la ij, noroc ca aveam 30-40 la ora si n-am cazut! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...