Aleko Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) ca sa te simti bine ca vine mosh Craciun cu sania cu zurgalai si pistoane clopotzitoare iti dau dreptate :*Hai ajutati-l pe krazu sa colinde de sarbatori calare pe M72 - tuf-tuf-ding-dongpana la urma n-o sa frece mult ca e taiata frumos fusta perpendicular de bolt. La orice piston de M/Nipru/Ural daca are alea 5 sutimi nu caleaza, daca are avansul si amestecul ok nu face gaura, aia cu partea de jos rupta e o exceptie de la segmenti rupti probabil. Editat Decembrie 13, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 13, 2012 Autor Share Postat Decembrie 13, 2012 Si-asa n-ai boltul defazat... Zi sa mori tu! Pune mana pe piesa in cauza, masoara si mai vedem dupa. Doar sa nu masori cu ciocanul, ca de obicei... aia cu partea de jos rupta e o exceptie de la segmenti rupti probabil. O exceptie la fel ca aceea cu tabla aia ordinara de centrifugal de ulei, care noh, nu ar trebui sa se strice niciodata ca e numai o tabla indoita, nu? Si totusi se rupe din suruburile care o monteaza pe platan si te lasa fara ungere pe o biela... Ca sa vezi, exceptii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) Nu cred ca am zis vreodata ca masor defazajul cu ciocanul, unde e nevoie sa masor o fac ca la carte cu scule pe care nu le gasesti in orice service, multumita meseriei. Ah si am manualele in fata. De-aia lucrez tot mai tacticos. La M/K boltul nu stiu sa aiba defazare, vreau document demonstrativ. Esti plin de ingrijorari nefondate, intr-adevar mi s-a retezat si mie un piston de-acolo dar asta dupa ce o semibiela a cazut in baia de ulei cu cuzinetii feliute mici (comoditatea sau prostia de a nu pune splinturile la suruburile de biela - evident la K e exclusa posibilitatea asta), am mai mers cam 200 m intr-un piston si m-am gandit ca e zi si frumos afara si pot sa o mai si tractez. Cand mi s-a gaurit pistonul (din cauza prostiei de a nu regla avansul 2 ani) n-am mai cerut tractare si am mers 30 km cu sunet de Simson. Daca n-as fi sincer as mai umple si eu o fila la folclorul tehnic romanesc injurand bietele fiare sovietice. Or avea si astea puncte slabe, dar pistoanele nu sunt. Pe scurt in general totul are o cauza si se poate corecta din timp. BTW la M/K ajustajul trebuie sa fie liber minim 0.07 mm sau 0.09 Editat Decembrie 14, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Calarile nu apar neaparat din cauza pistoanelor sau materialului mai slab din ce sint facute Calarile mai apar din cauza rodajului facut ciobaneste,alizajul la cilindrii facut aiurea,benzina prea tare necombinata la inceput cu putin ulei sau am mai avut clienti care au pus setul nou si din prima zi stateau pe la semafoare sau faceau rodajul in plina zi si in trafic..e logic sa mai caleze.. Folosesc pistoane ucraina(care nus de cea mai buna calitate)pe foarte multe moto dar inainte le fac eu rodajul cum stiu si automat calarea nu va mai aparea. Legat de nipre multe persoane prefera o cota mai mare ca cea standart si automat caleaza,la un set nou se monteaza 77,95,multi prefera din prima 77,98 si automat e greu de evitat calarea La mine la m72 am motor nou(acuma nu mai este nou,are in jur de 10.000)a fost printre ultimele motoare de k750 care sau mai fabricat,in el am pistoane ucraina,motorul functioneaza ca un ceas elvetian si sa fiu sincer am avut o singura calare care tot din cauza mea sa intimplat(eram in rodaj si ma fugarea o ploita si am piscato putin) Anul asta am schimbat segmenti standar cu uni mult superiori ca eram satul sa stau cu geana pe joja.. de cind am pus segmenti astia noi am uitat sa ma mai uit la joja. Deobicei la m72/k750 la un set nou cotele la pistoane stinga, dreapta, difera putin(sa se evite calarea)dar putine persoane stiu treaba asta ca nu au avut ocazia sa aiba un set nou. Sint multe de povestit pe seama calari...multi prefera sa cumpere la nipu setul de pistoane cu segmanti la 50 de lei,nu cel de 120 lei si automat calarea apare daca nu esti atent.. aleko, nu am nimic cu nimeni,insa pe banii mei am dreptul sa nu-mi placa una sau alta,da?.nu-l acuz aici nici pe dany,pentru ca nu le-a turnat el,ci astea se gasesc pe piata.cine vrea cumpara cine nu.nothing new. pentru ij-uri folosesc pistoane vechi sau noi din stocuri vechi,tocmai d'aia,fiindca se caleaza la greu.aceasi problema au intalnit-o la nipra si ural si cativa useri cu care am discutat live. din respect pentru domniile lor nu dau nume - nu insistati. li s-au calat,de ce? intentionau sa apeleze la polon,de ce? am informatii ca ar mai fi cativa,dar cu care nu am discutat acest subiect si nu ma pot pronunta. altii au trecut granitele cu niprele,ia intrebati-i,ce piese auto se ascund prin motoarele lor. iar altii trec granitele cu ele pe shlep. mda.. sa revenim am ales pistoanele in cauza,datorita faptului ca nici cele de la polon nu prezinta prea mare garantie,respectiv - made in eu,sau bine cunoscutul C.E. semne care ma duc cu gandul catre orezari. decat sa-l fac la norma,prefer sa-l termin in 2-3 ani,dar sa am certitudinea unui lucru bine facut. daca-l faci ca pe motosapa,ca motosapa va si merge. Pistoanele care ti le-am trimis eu cu cilindrii respectivi sint cei mai buni care am putut sai gasesc(nus de pe piata ca pe piata nu exista asa ceva,numai varianta ucraina sau no name..)Pistoane mai bune ca alea nu exista fabricate in rusia. Esti obisnuit cu piesele de japoneza si automat cind vezi un lucru rusesc ti se pare facut aurea dar asa e marfa facuta de rusi din pacate..arata cum arata dar cu astea au mers tot timpul motocicletele sovietice fara probleme,la o comunista trebuie sa sti cum so intreti sa functioneze dar putina mule mai intretine,vrea numai sa jareasca dar e imposibil.. Motoarele astea de m72 /k750 produc multe uzuri din pacate ca asa functioneaza ele,ai sa desfaci setul dupa vro 5000-6000 de km si ai sa te ingrozesti cum vor arata multe piese ce le pui acuma in el.asa lucreaza ele si nu ai ce sa le faci.. Ambelajul ala arunca cum vrea el pistoanele alea in cilindrii si automat apar tot felul de grozavi acolo..ai sa ai ocazia sa vezi si ai sa-mi dai dreptate la ce spun acuma. Pistoanele care le pui acuma sint mult superior calitativ ca cele originale dar au si avantaje si dezavantaje Dezavanatejul cel mai mare este ca vor face ce faceau si alea originale de m72 cu 3 segmenti,vor termina setul repede ca vor clampani dupa o bucata de vreme si automat uzeaza setul.Nu degeaba au facut la k750 pistoane cu 4 segamnti ca sa evite uzura setului,compresie mai mare,consum de ulei mai mic. Mult spor in continuare si abia astept so vad pe strada si sa te bucuri de ea cit mai multa vreme. Editat Decembrie 15, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 15, 2012 Autor Share Postat Decembrie 15, 2012 Ia uite ce ascund austriecii in depozit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Ia uite ce ascund austriecii in depozit... Ce ascund ucrainieni e mult mai interesant..austrieci tot de acolo se aprovizioneaza si stiu chiar multi vinzatori care cumpara din ucraina(am vindut si eu la multi afara piese m72/k750) Ambelaj adus ieri,tre sa adun un lot mai mare de piese care tot in austria pleaca si o parte la polonez. Cererea este enorma si preturile pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 16, 2012 Autor Share Postat Decembrie 16, 2012 Stiu ca in cazul pieselor de genul asta e posibil sa se fi aprovizionat de acolo, oricum ambielajele de M din depozitul lor nu figureaza in listele de piese de schimb si nici nu vor mai figura vreodata. Aduna un lot cat de mare vrei tu, imi trimiti doua bune in locul celor pe care mi le-ai livrat atunci si de care nu sunt multumit pentru ca bat precum clopotele de la catedrala? Le dai pe ale mele mai departe daca esti atat de convins ca de fapt ele sunt bune iar eu nebun. Nu ar trebui sa fie probleme, nu?? Ups... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Ia uite ce ascund austriecii in depozit... adica au lustruit manetoanele, ( inutil dpdv tehnic, util dpdv pescuit client), bielele era prea dificil sa le lustruiasca. @nime'n drum , mai mult m-am adresat lui Vali pe care l-am cunoscut acu vreo ?6 ani? calare pe un M72 care arata ca scos din galeriile de la Lupeni. Godin care torcea minunat cu piesele lui. Tu n-ai experienta inca pe asa ceva. Daca nu dai nume nu prea ai cu ce-ti sprijini temerile de calari la Nipru ba chiar si la Ural. Poate pe la granita de vest sa fie lume cu pistoane "vestice" (la Niprel nu ai cum), pe la noi si pe la est cel mult neste pistoane de Lada. Eu trec granita bine mersi fara adaptari folclorice, daca-i Nipru sau Ural aia sa fie! Stiu ca-s cam acid, dar asta-i polemica tehnica. Vreau dovezi ale maiestriei tale mecanice la intrunirea de comunsite din anul care vine. Editat Decembrie 17, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 17, 2012 Autor Share Postat Decembrie 17, 2012 Coane Alecu, austriecii sunt acolo sa faca bani, nu au lustruit nimic, asa au venit piesele la ei. L-as fi lasat pe M sa pufneasca pe mai departe daca nu si-ar fi scuipat segmentii pe esapament si daca nu as fi fost nevoit sa umblu in el ca sa nu umblu pe marginea drumului in viitorul apropiat. E adevarat ca de cand cu HD ala negru si acum cu asta alb de meletie am umblat la M mult mai rar, am preferat sa bag benzina si sa merg sa beau o cafa la Brasov, sau la Vama... Multe informatii pe Cossac Power, probabil ca se vor pierde peste o luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 cea mai grea m cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Asteapta sa se topeasca zapada cu nerabdare de ceva vreme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 frumos motanu da au trecut alea 10 zile cam de multisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 29, 2012 Autor Share Postat Decembrie 29, 2012 Dany citesti posturile selectiv? Facem retur la amb'elaje? Aaaaa? Ce vrea sa zica @schumydan cu alea 10 zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) Salut, Pot aduce pistoane MAHLE pentru IMZ. Vin cu tot cu segmenti si bolt. Poze cu primele doua, mai jos: Multumesc. . Editat Ianuarie 9, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 In poza a 4-a din dreapta, randul de sus, pistonul Mahle prezinta cumva o crapatura/lipsa de material? Sau doar foto mi-a jucat feste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 @mexykanu,pe cutii scrie Renault, nu-i suficient sa aiba 79 (adica cota a 2-a de reparatie de Ural) sa le poti baga la "IMZ". Daca te intereseaza vii si facem poze si masuram sa ne convigem ca nu scade sau creste compresia, ca boltul are diametrul care trebuie la biela de Ural.Vine si cu inele elastice la bolt? Cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Salut, mihai: Pozele din primul rand sunt facute cu telefonul, de aceea au o calitate joasa. Pistoanele sunt impecabile, bineinteles. aleko: Ideea a fost publicata prin 2008, pistoanele se potrivesc. Din cate am vazut, nu vin cu sigurante. Ambele costa 790 lei, timpul de livrare fiind cam de o saptamana. Se poate comanda si o singura bucata. Mai multe poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 @mexykanu,pe cutii scrie Renault, nu-i suficient sa aiba 79 (adica cota a 2-a de reparatie de Ural) sa le poti baga la "IMZ". Daca te intereseaza vii si facem poze si masuram sa ne convigem ca nu scade sau creste compresia, ca boltul are diametrul care trebuie la biela de Ural. Vine si cu inele elastice la bolt? Cat costa? 79 cota 2? 78,42./78,44./78,45,/78,46(depinde la ce folosesti moto) cota 2 la pistoane si la segmenti 78,50 e batuta in cutie cota2: ural 650/nipru/k750/m72 dupa 79 deja esti pe finis nu mai ramine mai nimic din cilindru...ramine foita de tigara din cilindru ala dupa 79...79 e cota 3 deja la segmanti ural/nipru/k750/m72(deci pistonul la cota 3 tre sa fie mult mai mic ca segmenti )varianta sint cam 3,4 intre cote dar nu prea se folosesc din cauza uzuri(tip butoi) si automat se alizeaza in alta cota...dar dupa 79 nu mai ai ce aliza practic ca iti ia bani degeaba frezorul..folosesti un sezon setul ala si il arunci.. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 (editat) http://www.autoteile-teufel.de/NUeRAL/Kolben/8733440000/?vehicleHsnTsn= http://www.autoteile-teufel.de/MAHLE-ORIGINAL/Kolben/0217900/?vehicleHsnTsn= In linkurile de mai sus se pot vedea toate dimensiunile pistonului respectiv. Primul e echivalentul de la Nural cu segmenti Goezte. Exista firma mare in RO care aduce direct de la Nural la pret similar cu ce e in Germania. Editat Ianuarie 10, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 10, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2013 @mexykanu,pe cutii scrie Renault, nu-i suficient sa aiba 79 (adica cota a 2-a de reparatie de Ural) sa le poti baga la "IMZ". Daca te intereseaza vii si facem poze si masuram sa ne convigem ca nu scade sau creste compresia, ca boltul are diametrul care trebuie la biela de Ural. Vine si cu inele elastice la bolt? Cat costa? Gee, stai sa ma gandesc... au aceeasi inaltime de compresie, diametrul boltului este exact acelasi... nu ca informatiile astea nu ar fi disponibile pe internet, nu mai ai nevoie sa masori nimic; sau ca odata ce ai codul produsului afli si din ce e facut, nu numai cotele lui! Pistonul nu vine cu inele elastice la bolt, pui ieftine de ukraina sa arunci motorul din cauza lor Costa mult ca sunt facute din ce trebuie spre deosebire de restul produselor de pe piata, facute din (cuvant urat). Da, si la mine se vad segmentii prin cilindru se subtire ce a ramas peretele. Foarte interesant fenomen, sa vezi din afara motorului pistoanele cum alearga de nebune! Ar mai fi o treaba sa stim ca in configuratia asta s-au facut deja zeci de mii de km, dar nu stim, si nu ne intereseaza. Pentru ca strugurii sunt acrii, mama lor a dreq! http://www.autoteile-teufel.de/NUeRAL/Kolben/8733440000/?vehicleHsnTsn=http://www.autoteile-teufel.de/MAHLE-ORIGINAL/Kolben/0217900/?vehicleHsnTsn= In linkurile de mai sus se pot vedea toate dimensiunile pistonului respectiv. Primul e echivalentul de la Nural cu segmenti Goezte. Exista firma mare in RO care aduce direct de la Nural la pret similar cu ce e in Germania. M-am uitat numai pe un link si nu ai nimerit produsul, ai gasit ceva cu bolt mai mare in diametru. Exista catalog pdf MAHLE pe net, le gasesti acolo. Dany citesti posturile selectiv? Facem retur la amb'elaje? Aaaaa? Sa mai incercam o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 In afara de bolt, pistoanele sunt identice.Mahle e cu bolt de 21, Nural cu 23. Sunt pt. aceiasi model de masina si unele siteuri le dau ca si echivalente. Nici tu nu ai nimerit al doilea link sa te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 10, 2013 Share Postat Ianuarie 10, 2013 Pentru cine vrea, pe M, K750, merg pistoanele de opel 1200, cod 12N (kadett, corsa, astra etc), probat si masurat de mine. ies la 78.5 standard, la bolt sun mai mici cu 1 mm (se pot aleza sau se pastreaza boltul opel si se bucseaza biela la cota), material adevarat (in special cele second), costa aproape nimic (eu am 12 si am dat deja 4 cadou), segmentii mult mai ingusti si de calitate germana costa 35 lei, etc, etc,etc... daca ma supar ii bag si pe 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Pistoanele noi de Opel sunt mai scumpe fata de cele de Renault. Arata f bine, dar deocamdata vreau sa vad M-ul cum se comporta cu pistoane NOS. Daca nu voi fi multumit, o sa trec si eu la upgrade-ul asta, dar pe care deocamdata nu il vad necesar, pt cateva plimbari de duminica cu M-ul nu cred ca se impune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) Gee, stai sa ma gandesc... au aceeasi inaltime de compresie, diametrul boltului este exact acelasi... nu ca informatiile astea nu ar fi disponibile pe internet, nu mai ai nevoie sa masori nimic; sau ca odata ce ai codul produsului afli si din ce e facut, nu numai cotele lui! Pistonul nu vine cu inele elastice la bolt, pui ieftine de ukraina sa arunci motorul din cauza lor Costa mult ca sunt facute din ce trebuie spre deosebire de restul produselor de pe piata, facute din (cuvant urat). pai omul care vrea sa le vanda trebuia sa dea informatiile ca eu nu am codul si de altfel nici nu ma ud cand le vad. Probabil ca dupa ce mai bagi banii si-n alezare merg ca unse si finisarea lor superioara ajuta la rodaj, mai departe e meritul segmentilor. Da' daca caleaza o data vreun piston de-asta minunat te pui si alezezi . Niste povesti http://w6rec.com/duane/bmw/piston/index.htm Pistoanele noi de Opel sunt mai scumpe fata de cele de Renault. Arata f bine, dar deocamdata vreau sa vad M-ul cum se comporta cu pistoane NOS. Daca nu voi fi multumit, o sa trec si eu la upgrade-ul asta, dar pe care deocamdata nu il vad necesar, pt cateva plimbari de duminica cu M-ul nu cred ca se impune. Daca nu te deranjeaza ca se cam uzeaza in umerii boltului, (poate unele NOS sa reziste OK daca te asiguri ca ai exact cotele din carte), un piston de K sau Dnepr il lasi mostenire la nepotei. Segmenti, cilindri se uzeaza, pistonul doar se freaca la + si - 90 ` de gaurile de bolt. Ala de M OS clopoteste da nu se supara nepoteii ca tragi caruta si cu ei. Numai avansul sa-l ai pe unde trebuie altfel e jale, indiferent ca codoasa e coana Merchel sau pestele e Ianucovici. Editat Ianuarie 21, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 21, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2013 Sigur, nu trebuie si ei sa aiba o scrumiera mai deosebita in casa?? un piston de K sau Dnepr il lasi mostenire la nepotei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.