ZIDU' Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 Nu ai interes sa produci o ardere mai rapida in piston. Daca frontul de flacara se deplaseaza mai repede pierzi din putere (vezi cazul detonatiei de la benzina nasoala, cand in loc de 5-6 sute de metru pe secunda se ajunge la 3000m/s si se aude tacanit in pistoane). Ideea e ca pistoanel nu ajung sa se miste suficient de repede si atunci energia dezvoltata in explozie produce un soc in piston (de aici vine zgomotul, cu repercursiuni negative asupra boltului si vibrochenului) in loc sa produca lucru mecanic. Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala. Unde gasesc sablare in bucuresti sau in apropiere (max 100 km) ca ijul meu are vopsea nasoala pe motor de la fostul proprietar si nu am reusit sa curat eficient pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 mai kerosen cum ai dedus tu........( 3-4cai de la carburatoare) zimi si mie cum ai calculat tu ca tia dat 3-4 cai cind ai pus carburatoarele....... eu iti zic o chestie...carburatie mai buna ai cu carburatoarele alea sigur...copnsum sigur il ai mai mic.....dar 3-4 cai nu cred......... ----- oricum parerea mea ----- daca matorul merge mai bine cu alte carburatoare nu inseamana ca si are cai mai multi........ nu contrazic ca dau randament mai bun.......dar 3-4 cai???????? salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 ------- Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala.-------- vopseaua aia ce drac face vara cind e soare daca tu zici ca e neagra...... ce are atit de special.......se vinde cu aer conditionat vopseaua neagra speciala....... da si tu mai multe detalii ca eu pt prima oara am auzit de la tine ca vopsind motorul cu vopsea neagra speciala ...motorul are mai buna racire:)))) vreau detalii de folosinta despre vopseaua care spui tu salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 ------- Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala.-------- vopseaua aia ce drac face vara cind e soare daca tu zici ca e neagra...... ce are atit de special.......se vinde cu aer conditionat vopseaua neagra speciala....... da si tu mai multe detalii ca eu pt prima oara am auzit de la tine ca vopsind motorul cu vopsea neagra speciala ...motorul are mai buna racire:)))) vreau detalii de folosinta despre vopseaua care spui tu salut este vorba de radiatia corpului negru (cartile de fizica, google, daca gasesc eu in format electronic iti pun aici). In culoarea asta radiatia si absorbtia de ennergie sunt maxime. Dece crezi ca la jawa/cz sport250, etc. aripioarele cilindrilor sunt negre? Bine, acuma recunosc, ideal ar fi metal negru mat dar merge si cu vopsea. Treaba cu soarele: asta nu bate pe toata suprafata vopsita in negru si bilantul e in favoarea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Sau te apuci sa vopsesti numai partea de jos a cilindrilor in negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Mai Demostene, de unde ai luat pistoane bombate si cilindrii, k o sa vreau si eu ? Si cat costa ? Multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 ahaaaaaaaaa lupule nu-i asa ca vrei si tu pistoane bombate? bafta numai bine si sa ne vedem pe niprane la vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 hehe... le-am cumparat de la un prieten! Cristi nu aduce asa ceva fiindca nu prea se gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 singura sperantza ramane ORESTTE! ar trebui sa adduca vreo 1000 de perechi de pistoane si sa vezi atunci...! numa niprane SPORT o sa fie pe strazi! hai bafta! si la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 1, 2005 Share Postat Ianuarie 1, 2005 AM UITAT CEVA FOARTE IMPORTANT: DACA AR AVEA SI O AERODINAMICA FATA DE NIPRU ....... UN 170KM/H AR FI POSIBIL...! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Ianuarie 2, 2005 Share Postat Ianuarie 2, 2005 Incearca un parbriz...., mai mult nu ai ce sa faci , ca doar nu te-oi apuca sa carenezi un NIPRU.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Ianuarie 3, 2005 Share Postat Ianuarie 3, 2005 Se poate carena nipru fara probleme si nu arata nici oribil chiar dragutz..bine mie imi place mai mult chopper. A fost unul in galati de vanzare carenat visiniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Nu se pot turna prin Bucuresti pistoane? Ar fi mai bine decat sa le cumperi de pe la rusi.... si fara nici o garantie... pe mine ma batea gandul.... pistoane turnate, segmenti, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 5, 2005 Share Postat Ianuarie 5, 2005 Nu se pot turna prin Bucuresti pistoane? Ar fi mai bine decat sa le cumperi de pe la rusi.... si fara nici o garantie... pe mine ma batea gandul.... pistoane turnate, segmenti, etc... te asigur ca nicidata nu vor iesi pistoanele exact de calitate cum sunt cele din fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivan Dnepr Postat Ianuarie 6, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2005 (editat) @Hannibal Decat facute in Bucuresti, mai bine le iei de la rusi ... adika de la rusi sau ucrainieni dar nu d'alea facute la basarabeni Editat Ianuarie 6, 2005 de Ivan Dnepr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Ianuarie 7, 2005 Share Postat Ianuarie 7, 2005 (editat) adika de la rusi sau ucrainieni dar nu d'alea facute la basarabeni Pai asta ziceam si io... dar nu am fost inteles ca decat sa le iau de la basarabeni - facute prin mai stiu io ce garaj la Tighina mai bine le fac la vreun meserias prin Bucuresti.... Tunaru de care aduce? moldovenesti sau rusesti/ucrainiene? unde gasesc rusesti? dau o fuga pana in Moldova? La Galati sau la Bacau??? Am mai auzit oameni care se plangeau de calitatea pieselor pe aici pe forum... parca nu mi-ar place sami crape vreun piston contrafacut cand sunt pe la Sighetul Marmatiei PS. V-am spus La multi ani pe anul asta? daca nu, va salut acum respectuos Editat Ianuarie 7, 2005 de Hannibal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Exact asta ma framanta si pe mine de muuult timp! Piesele din "import" sunt de mai multe categorii, dintre care se remarca cel mai bine doua (adik taman extremele): piesele intocmite "pe genunchi" din aluminiu topit cum a dat Domnul fara tratament termic, evident, si piesele "de origine" cum s-ar spune, fie ca sunt originale de fabrica sau de cooperative agreate de producator. Evident, preturile difera. Problema e cand se aduc piese din categoria naspa si se vand drept BUNE la preturi MARI. Nu stii in ce si in cine sa ai incredere pana la urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 oameni buni, oare carburatorul ala de minsk nu incinge motorul de simson in ultimul hal? mie imi merge super cu carburatorul original si cu magnetoul si cu dinamul....sau poate am io un noroc chior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 stiti ce ideee mi-a venit ? DE CE SA CUMPAR PISTOANE DE LA CRISTI SAU CINE DREAQU MAI STIE, CAND POT SA BAG PISTOANE DE OLTCIT DE 79,4MM CARE AU SI SEGMENTII MAI SUBTIRI , SI SUNT SI MAI USORI? asta o sa fac eu ... SI MA COSTA DOAR UN MILION 4 PISTOANE SI 800MII SEGMENTII GERMANI GOETZE cam atat stie cineva cam ce capacitate cilindruca o sa aiba daca maresc alezaju' cu 1,4 mm? bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_Wolf Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 (editat) Asta fac eu acum. Am alezat cilindrii si astept sa-mi vina bielele de la meserias. Mai ramane sa rezolv problema inaltimii capului de la pistonul de oltcit care este mai inalt cu patru milimetri decit cel de dnepra. Nu-ti recomand sa bagi segmenti Gotze. Sunt mai tari si uzeaza cilindrii prea repede. Prefer sa schimb segmentii decit sa am de alezat din nou. Daca vrei sa stam de vorba in legatura cu treaba asta ma gasesti pe yahoo messenger - vali01dog. Capacitatea nu creste foarte mult. Ajungi la 673 cc. Bafta si spor la treaba. valiM Editat Ianuarie 30, 2005 de S_Wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Aveti grija cu pistoanele de oltcit. Sunt facute pt a se dilata oval, adica au SENS DE MONTARE. Exista pistoane de stanga si pistoane de dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_Wolf Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Pistoane de stinga/dreapta sunt la motoarele de 1100. Cele de 12 TRS sunt identice. Le poti schimba intre ele. valiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Haideti, sa-mi ziceti si mie, daca vreau sa pun carboratoare japoneze, sau germane pe Nipru (Mikuni, sau Bing), care este marimea, sau modelul, tipul carb-ului? Am vazut multi Nipre cu carb. ,,custom'', de-aia intreb. Eventual, daca aveti de vanzare doua carb-uri, care merg la Nipru... Thanx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S_Wolf Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Eu am doua keihin CVK de 34 mm. Inca nu stiu cum merge cu ele, dar dupa un an de stat (motocicleta a stat toata vara pe dreapta) a pornit la prima pedala. Ramane sa vad cind da caldura cum se comporta cu carburatoarele astea, cu treapta a cincea si cu pistoane de oltcit. Anul asta nu mai scapa! Bafta! valiM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 mai wolf tu sigur esti un prieten de-a lui oreste nu? e doar o curiozitate... DACA DA ,ATUNCI CHIAR AM NEVOIE DE SFATURI IN LEGATURA CU NIPRU' AM O GRAMADA DE PROBLEME DE REZOLVAT SAU IN CURS DE ... REZOLVARE voi astia din IASI va ''cam pricepeti'' la niprane! pe mesenger nu stiu cand intru , dar cred ca o sa vin in iasi candva poate dupa sesiune! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.