Sari la conținut

Comuniste Custom


Ivan Dnepr
 Share

Postări Recomandate

Nu ai interes sa produci o ardere mai rapida in piston. Daca frontul de flacara se deplaseaza mai repede pierzi din putere (vezi cazul detonatiei de la benzina nasoala, cand in loc de 5-6 sute de metru pe secunda se ajunge la 3000m/s si se aude tacanit in pistoane). Ideea e ca pistoanel nu ajung sa se miste suficient de repede si atunci energia dezvoltata in explozie produce un soc in piston (de aici vine zgomotul, cu repercursiuni negative asupra boltului si vibrochenului) in loc sa produca lucru mecanic.

Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala.

Unde gasesc sablare in bucuresti sau in apropiere (max 100 km) ca ijul meu are vopsea nasoala pe motor de la fostul proprietar si nu am reusit sa curat eficient pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai kerosen cum ai dedus tu........( 3-4cai de la carburatoare) zimi si mie cum ai calculat tu ca tia dat 3-4 cai cind ai pus carburatoarele.......

eu iti zic o chestie...carburatie mai buna ai cu carburatoarele alea sigur...copnsum sigur il ai mai mic.....dar 3-4 cai nu cred.........

----- oricum parerea mea ----- daca matorul merge mai bine cu alte carburatoare nu inseamana ca si are cai mai multi........ nu contrazic ca dau randament mai bun.......dar 3-4 cai???????? :P

salut B) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

------- Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala.--------

vopseaua aia ce drac face vara cind e soare daca tu zici ca e neagra......

ce are atit de special.......se vinde cu aer conditionat vopseaua neagra speciala.......

da si tu mai multe detalii ca eu pt prima oara am auzit de la tine ca vopsind motorul cu vopsea neagra speciala ...motorul are mai buna racire:)))) :blink:

vreau detalii de folosinta despre vopseaua care spui tu B)

salut :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

------- Poti reduce temperatura motorului cu cateva grade vopsind totul in negru, cu vopsea speciala.--------

  vopseaua aia ce drac face vara cind e soare daca tu zici ca e neagra......

  ce are atit de special.......se vinde cu aer conditionat vopseaua neagra speciala.......

    da si tu mai multe detalii  ca eu pt prima oara am auzit de la tine ca vopsind motorul cu vopsea neagra speciala ...motorul are mai buna racire:)))) :blink:

      vreau  detalii  de folosinta despre vopseaua care spui tu B)

    salut :P

este vorba de radiatia corpului negru (cartile de fizica, google, daca gasesc eu in format electronic iti pun aici). In culoarea asta radiatia si absorbtia de ennergie sunt maxime. Dece crezi ca la jawa/cz sport250, etc. aripioarele cilindrilor sunt negre? Bine, acuma recunosc, ideal ar fi metal negru mat :nono: dar merge si cu vopsea.

Treaba cu soarele: asta nu bate pe toata suprafata vopsita in negru si bilantul e in favoarea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

singura sperantza ramane ORESTTE! :nono: ar trebui sa adduca vreo 1000 de perechi de pistoane si sa vezi atunci...! numa niprane SPORT o sa fie pe strazi!

 

 

hai bafta! :blink: :P B)

 

 

 

si la multi ani! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator DARK-RIDER-82

AM UITAT CEVA FOARTE IMPORTANT: DACA AR AVEA SI O AERODINAMICA FATA DE NIPRU ....... UN 170KM/H AR FI POSIBIL...!

 

 

BAFTA! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pot turna prin Bucuresti pistoane? Ar fi mai bine decat sa le cumperi de pe la rusi.... si fara nici o garantie... pe mine ma batea gandul.... pistoane turnate, segmenti, etc...

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se pot turna prin Bucuresti pistoane? Ar fi mai bine decat sa le cumperi de pe la rusi.... si fara nici o garantie... pe mine ma batea gandul.... pistoane turnate, segmenti, etc...

:blink:

te asigur ca nicidata nu vor iesi pistoanele exact de calitate cum sunt cele din fabrica... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adika de la rusi sau ucrainieni  dar nu d'alea facute la basarabeni

Pai asta ziceam si io... dar nu am fost inteles :nono: ca decat sa le iau de la basarabeni - facute prin mai stiu io ce garaj la Tighina mai bine le fac la vreun meserias prin Bucuresti.... Tunaru de care aduce? moldovenesti sau rusesti/ucrainiene? unde gasesc rusesti? dau o fuga pana in Moldova? La Galati sau la Bacau??? B)

Am mai auzit oameni care se plangeau de calitatea pieselor pe aici pe forum... parca nu mi-ar place sami crape vreun piston contrafacut cand sunt pe la Sighetul Marmatiei :huh:

:P

PS. V-am spus La multi ani pe anul asta? daca nu, va salut acum respectuos :blink:

Editat de Hannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta ma framanta si pe mine de muuult timp!

Piesele din "import" sunt de mai multe categorii, dintre care se remarca cel mai bine doua (adik taman extremele): piesele intocmite "pe genunchi" din aluminiu topit cum a dat Domnul fara tratament termic, evident, si piesele "de origine" cum s-ar spune, fie ca sunt originale de fabrica sau de cooperative agreate de producator. Evident, preturile difera. Problema e cand se aduc piese din categoria naspa si se vand drept BUNE la preturi MARI.

Nu stii in ce si in cine sa ai incredere pana la urma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator DARK-RIDER-82

:moron: :ph34r: stiti ce ideee mi-a venit ? DE CE SA CUMPAR PISTOANE DE LA CRISTI SAU CINE DREAQU MAI STIE, CAND POT SA BAG PISTOANE DE OLTCIT DE 79,4MM CARE AU SI SEGMENTII MAI SUBTIRI , SI SUNT SI MAI USORI? asta o sa fac eu ...:kali: SI MA COSTA DOAR UN MILION 4 PISTOANE SI 800MII SEGMENTII GERMANI GOETZE cam atat stie cineva cam ce capacitate cilindruca o sa aiba daca maresc alezaju' cu 1,4 mm? :drums: :wave: :whip: :huh:

 

 

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta fac eu acum. Am alezat cilindrii si astept sa-mi vina bielele de la meserias. Mai ramane sa rezolv problema inaltimii capului de la pistonul de oltcit care este mai inalt cu patru milimetri decit cel de dnepra. Nu-ti recomand sa bagi segmenti Gotze. Sunt mai tari si uzeaza cilindrii prea repede. Prefer sa schimb segmentii decit sa am de alezat din nou. Daca vrei sa stam de vorba in legatura cu treaba asta ma gasesti pe yahoo messenger - vali01dog.

 

Capacitatea nu creste foarte mult. Ajungi la 673 cc.

 

Bafta si spor la treaba.

 

valiM

Editat de S_Wolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti, sa-mi ziceti si mie, daca vreau sa pun carboratoare japoneze, sau germane pe Nipru (Mikuni, sau Bing), care este marimea, sau modelul, tipul carb-ului? Am vazut multi Nipre cu carb. ,,custom'', de-aia intreb. Eventual, daca aveti de vanzare doua carb-uri, care merg la Nipru... Thanx. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua keihin CVK de 34 mm. Inca nu stiu cum merge cu ele, dar dupa un an de stat (motocicleta a stat toata vara pe dreapta) a pornit la prima pedala. Ramane sa vad cind da caldura cum se comporta cu carburatoarele astea, cu treapta a cincea si cu pistoane de oltcit. Anul asta nu mai scapa!

 

Bafta!

 

valiM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

mai wolf tu sigur esti un prieten de-a lui oreste nu? e doar o curiozitate... :huh: DACA DA ,ATUNCI CHIAR AM NEVOIE DE SFATURI IN LEGATURA CU NIPRU' AM O GRAMADA DE PROBLEME DE REZOLVAT SAU IN CURS DE ... REZOLVARE :moron: voi astia din IASI va ''cam pricepeti'' la niprane! pe mesenger nu stiu cand intru , dar cred ca o sa vin in iasi candva :ph34r: poate dupa sesiune!

 

 

 

 

 

BAFTA! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...